No niin otin just kuva,siivosin vähän,taas sisustus apua kaipan!

Mä kääntäisin ton pöydän toisinpäin. Siis poikittain. Ja sit hakisin vitriinikaapille paikan kokeilemalla. Verhoiksi sopis jotkut raskaat verhot, raakasilkistä, esim. pronssinsävyiset.

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Mä kääntäisin ton pöydän toisinpäin. Siis poikittain. Ja sit hakisin vitriinikaapille paikan kokeilemalla. Verhoiksi sopis jotkut raskaat verhot, raakasilkistä, esim. pronssinsävyiset.

kokeilin jo laita pöytä niin ja mun mielestä oli ruma näköistä ja kun kappi ei voi mihinkään mualle laita kun yks seinä täynnä näitä kehyksiä ja toinen auki kokonaan

laita kaksi noista kukista vitriinin päälle ja jätä yksi pöydälle. Vaalea kaitaliina pöydälle ja tohon voisi sopia joku tumma samettikohokuvioinen verho toiselle puolelle ikkunaa tai sitten jotain kauniisti laskeutuvaa yksiväristä vaaleaa voileeta, musta verhotanko.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
http://www.jotex.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=85-2238.jpg

Mitenkäs nämä?

mutta sopiko toi,kun tapateissa enemmän kulta beige väristä,mulle just oli kuvia makuhuonesta ja sielä oli hopea väriset tapetit ja mulle taas suositelttiin jotain kulta muistakseni,mun mielestä kulta ja hopea ei sovi yhdessä jos muut värit löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja Zidah:
Miksei teillä ole aitoa joulukuusta? Etkö muista, miten ihanalta aito kuusi tuoksuu? Lapsesiko eivät saa kokea sitä tuoksua?

Ei meilläkään ole. Muovikuusi on meidän lapsille oikea kuusi. Oikeampaa meille ei voi tuoda.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Mitenkäs nämä?

mutta sopiko toi,kun tapateissa enemmän kulta beige väristä,mulle just oli kuvia makuhuonesta ja sielä oli hopea väriset tapetit ja mulle taas suositelttiin jotain kulta muistakseni,mun mielestä kulta ja hopea ei sovi yhdessä jos muut värit löytyy

Noissa verhoissa ois samaa väriä, kuin tummat kalusteet. Ehkä jotain missä olisi tummaa ja kullanbeigeä? Makuuhuoneessa kalusteet olivat vaaleaa puuta. Miten olisi sitten norsunluunvalkoinen? Pelkkä valkoinen on aika kova väri.

Alkuperäinen kirjoittaja hepokatti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Mitenkäs nämä?

Noissa verhoissa ois samaa väriä, kuin tummat kalusteet. Ehkä jotain missä olisi tummaa ja kullanbeigeä? Makuuhuoneessa kalusteet olivat vaaleaa puuta. Miten olisi sitten norsunluunvalkoinen? Pelkkä valkoinen on aika kova väri.

juu varma muuten beige ja musta on aika kiva,mun pitää nyt jotain netistä etsiä =)

Mä laittaisin kullanruskeat verhot ja vaihtaisin nuo kynttilät kultaisiksi. Jotenkin liian mustavalkoista ja kylmän näköistä. Lisäksi mun mielestä nuo ihme kuvat noilla hyllyillä on hirveet, itse ottaisin kaikki ne kuvat pois ja myös ne hyllyt ja laittaisin tilalle jonkun tyylikkään kaksi-tai kolmiosaisen taulun.

Yhteistyössä