Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Mitä kuvia on noissa oikean seinän hyllyillä olevissa kehyksissä? =)
kukkia :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Mitä kuvia on noissa oikean seinän hyllyillä olevissa kehyksissä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Mitä kuvia on noissa oikean seinän hyllyillä olevissa kehyksissä? =)
kukkia :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Mä kääntäisin ton pöydän toisinpäin. Siis poikittain. Ja sit hakisin vitriinikaapille paikan kokeilemalla. Verhoiksi sopis jotkut raskaat verhot, raakasilkistä, esim. pronssinsävyiset.
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:http://www.jotex.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=85-2238.jpg
Mitenkäs nämä?
Alkuperäinen kirjoittaja Zidah:Miksei teillä ole aitoa joulukuusta? Etkö muista, miten ihanalta aito kuusi tuoksuu? Lapsesiko eivät saa kokea sitä tuoksua?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Zidah:Miksei teillä ole aitoa joulukuusta? Etkö muista, miten ihanalta aito kuusi tuoksuu? Lapsesiko eivät saa kokea sitä tuoksua?
Ei meilläkään ole. Muovikuusi on meidän lapsille oikea kuusi. Oikeampaa meille ei voi tuoda.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:http://www.jotex.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=85-2238.jpg
Mitenkäs nämä?
mutta sopiko toi,kun tapateissa enemmän kulta beige väristä,mulle just oli kuvia makuhuonesta ja sielä oli hopea väriset tapetit ja mulle taas suositelttiin jotain kulta muistakseni,mun mielestä kulta ja hopea ei sovi yhdessä jos muut värit löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja hepokatti:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:http://www.jotex.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=85-2238.jpg
Mitenkäs nämä?
mutta sopiko toi,kun tapateissa enemmän kulta beige väristä,mulle just oli kuvia makuhuonesta ja sielä oli hopea väriset tapetit ja mulle taas suositelttiin jotain kulta muistakseni,mun mielestä kulta ja hopea ei sovi yhdessä jos muut värit löytyy
Noissa verhoissa ois samaa väriä, kuin tummat kalusteet. Ehkä jotain missä olisi tummaa ja kullanbeigeä? Makuuhuoneessa kalusteet olivat vaaleaa puuta. Miten olisi sitten norsunluunvalkoinen? Pelkkä valkoinen on aika kova väri.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Musta oli aika kivan näköistä. Mistä olit löytänyt sen kynttilänjalan? Verhot vähän pehmentäisivät vaikutelmaa. Muuten aika hyvä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä älvsbytalo....???
on,?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko teillä älvsbytalo....???
on,?
hmm. huomasin vain ikkunalaudoistaMeillä taitaa olla samat tapetit olohuoneessa. Ihan kiva sisustus, ei vain kovin kodikas...
Alkuperäinen kirjoittaja ymmis:onks sul stripparisuodatin kamerassa, kun kodista saat noin kuvia?