T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mistä toi keittiö on? Se on hieno.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Kivan näköistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Näyttää mukavalta... Mäkin haluun talon |O![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Voi kun meilläkin ois noin paljon säilytystilaa keittiössä.
Mä oon jotenkin nyt mieltynyt noihin vetimiin...niitä pitäis olla joka lipastossa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toi keittiö on kyllä kaunis
mites, joko teillä se lattiavalu on kuiva? onko yhtään nopeuttanu prosessia kun on pakkanen hellittäny?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Voi miten ihanan näköistä, kyllä saat olla onnellinen kauniista kodista. *Tuijottaa omaa mörskäänsä kateellisena *
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todella rumaa
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todella rumaa
Kiitti. Tämä olikin sangen tyhjentävä kommentti
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todella rumaa
.
odotin jotain omaperäistä, en samanlaista kuin nykyään joka toine uusi talo on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:todella rumaa
.
odotin jotain omaperäistä, en samanlaista kuin nykyään joka toine uusi talo on
Alkuperäinen kirjoittaja Rauhala:Eiköhän jokainen tee oman makunsa mukaanTuo on paljon mun makuun myös :flower:
Meillekin tuli eilen kasa kaappeja, neljään mieheen tunnin ajan niitä sisälle roudattiin![]()
Laatat sain lopulta valittua ja oon suht tyytyväinenHuh helpotus!
Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuo laminaattitaso jonka ostitta Bauhausista... miten saitta siistittyä päädyt, vai oliko valmiiksi sopivia pätkiä? Tuo olis juuri se sävy jota etsin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tooka:Taidat pyöriä yhdessä sisustus foorumissa myös??tiedät varmaan mitä tarkoitat,siellä katsellut päiväkirja kuviasi
Ihanalta näyttää minustakin
![]()