Taas kuvia keittiöstä ja vähän muustakin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä en tiedä miten valtavan isoina nää tulee kun ekan kerran laitan tänne isoina Aijaan kautta. Mutta siis keittiö alkaa näyttää jo keittiöltä :)

Terassia ja rappusia on tehty jo näin pitkälle:

Kuopuksen huoneen seinä on ylärajan viimeistelyä vaille valmis:

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Voi kun meilläkin ois noin paljon säilytystilaa keittiössä.
Mä oon jotenkin nyt mieltynyt noihin vetimiin...niitä pitäis olla joka lipastossa jne.

Mä olin melkein hysteerisesti keräämässä kaappeja ja laatikoita keittiöön, kodinhoitohuoneeseen ja oikeastaan ihan kaikkialle mihin vaan keksin sellaisia laittaa :D. Eli silloin kun lähdin keittiötä suunnittelemaan, niin numero yksi tärkeysjärjestyksessä oli just paljon kaappeja ja säilytystilaa. Aika tyytyväinen olen lopputulokseen, enkä voi jatkossa haukkua kuin itseäni jos jokin ei keittiössä toimi :D.

Nuo vetimet on mun mieleeni myös. Mies ei tykännyt yhtään (paitsi nyt on jo tottunut), eikä appiukko. Anoppi sanoi neutraalisti että "kivan erikoiset" :D. Mun mielestä ne sopii loistavasti tuohon keittiöön :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toi keittiö on kyllä kaunis :)

mites, joko teillä se lattiavalu on kuiva? onko yhtään nopeuttanu prosessia kun on pakkanen hellittäny?

Kiitos :). Perjantaina tulee taas kosteusmittaaja katsomaan tilanteen. Meillä on nyt ollut (lähes) joka päivä takassa tuli ja kylppärissä kosteudenpoistaja pauhaamassa tiiviisti suljetun muovin takana. Tai siis kodinhoitohuoneen ovi on tuolla kosteudensulkumuovilla suljettu ja sinne ei oo kenelläkään mitään asiaa. Nyt jännitetään josko edes sieltä olis lattiat kuivat, niin vois alkaa laatoittamaan lattioita ja kokoamaan kodinhoitohuoneen kaapistoja.

Eli siis perjantaita tässä taas jännitetään ja odotetaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voi miten ihanan näköistä, kyllä saat olla onnellinen kauniista kodista. *Tuijottaa omaa mörskäänsä kateellisena *

Mä ainakin toivon olevani onnellinen sitten kun päästään muuttamaan :). Nyt kyllä on ollut niin kertakaikkisen rankka alkuvuosi kaikin tavoin, että ihan oikeesti tuosta talosta ei osaa edes iloita :/ .

Ja mitä siihen sun "mörskääsi" tulee, niin sehän on just ihanaa rempata ja kunnostaa vähän vähemmän hienoa kotia hienoksi. Mitä pienemmällä rahalla ja isommalla mielikuvituksella, sen parempi =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
todella rumaa

Kiitti :D. Tämä olikin sangen tyhjentävä kommentti :D.

odotin jotain omaperäistä, en samanlaista kuin nykyään joka toine uusi talo on

Mä en enää omaperäisempään pysty :). Talo on tehty ja suunniteltu lempiväreillä, mielekkäimmillä vaihtoehdoilla jne. jne. Sille en voi mitään jos muillakin on samanlaista, vaikka en siihen uskokaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
todella rumaa

Kiitti :D. Tämä olikin sangen tyhjentävä kommentti :D.

odotin jotain omaperäistä, en samanlaista kuin nykyään joka toine uusi talo on

Eiköhän jokainen tee oman makunsa mukaan :) Tuo on paljon mun makuun myös :flower:
Meillekin tuli eilen kasa kaappeja, neljään mieheen tunnin ajan niitä sisälle roudattiin :D
Laatat sain lopulta valittua ja oon suht tyytyväinen :) Huh helpotus!

Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuo laminaattitaso jonka ostitta Bauhausista... miten saitta siistittyä päädyt, vai oliko valmiiksi sopivia pätkiä? Tuo olis juuri se sävy jota etsin :heart:

tosi kauniilta.Erityisesti pidin noista vetimista.Sailytystilaa ei koskaan ole liikaa.Voi kun itse saisi myos noin kauniin keittion.Sinulla on hyva maku.

Alkuperäinen kirjoittaja Rauhala:
Eiköhän jokainen tee oman makunsa mukaan :) Tuo on paljon mun makuun myös :flower:
Meillekin tuli eilen kasa kaappeja, neljään mieheen tunnin ajan niitä sisälle roudattiin :D
Laatat sain lopulta valittua ja oon suht tyytyväinen :) Huh helpotus!

Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuo laminaattitaso jonka ostitta Bauhausista... miten saitta siistittyä päädyt, vai oliko valmiiksi sopivia pätkiä? Tuo olis juuri se sävy jota etsin :heart:

Samaa mieltä tuosta mausta :). Ja mitä muotiin tulee, niin nythän tuntuu olevan korkeakiiltoiset kaapit ja musta kovasti in. Olisin toki voinut valita sellaisen keittiön, mutta kun halusin mieluummin tehdä oman makuni, kuin muodin, mukaisen :).

Sieltä Bauhausista voi tilata leikkauksen yhteydessä päätyjen siistimisen. Mä tilasin sen, mutta myyjä unohti laittaa. Niinpä kävin ostamassa erikseen sieltä sen nauhan itse ja timpuri asentaa sen paikoilleen. Meillä jää ainoastaan yksi reuna näkyviin, muita reunoja ei siis tarvinnut siistiä.

Alkuperäinen kirjoittaja tooka:
Taidat pyöriä yhdessä sisustus foorumissa myös?? ;) tiedät varmaan mitä tarkoitat,siellä katsellut päiväkirja kuviasi :) Ihanalta näyttää minustakin :)

Juu, pyörinpä hyvinkin :D. Ennen olin täällä jatkuvasti ja siellä äärettömän harvoin. Nyt siellä enemmän ja täällä harvemmin :)

Yhteistyössä