No niin otin just kuva,siivosin vähän,taas sisustus apua kaipan!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Ikkuna vaan tosi liikainen kun lapset aina lyö siitä :D

Eli tänne vielä tuu häräntalja pöydän alle ja porontalja laitan penkkille,mutta poistako jotain ja mitäs vielä voi lisäätä?
Niin ja vielä ne kukkia mä toin tänne jotka just laitoin makuhuoneseen ja te sanoitte ettei sopi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5276657.jpg

sekä vielä ne tavara pitää viedä sieltä pois

ja tässä mä lupasin eilen laita,mun lapset itse tekivät sen,laitoivat ne joulukoristet

http://www.aijaa.com/v.php?i=5276686.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:

Ketää ne lapset lyövät ikkunasta? Ohikulkevaa naapuria Etkö ole opettanut käytöstapoja?

eikun meillä vaan kahdessa huonessa niitä juttuja ei ole ikkunassa ja kun he syö he menevät aina lyömään siitä tai vaikka jos mies tekee pihahommia he aina menevät sinne lyömään

Musta kivan näköistä, mut noin tollaset linjakkaat huonekalut kyllä vaatii siisteyttä näyttääkseen oikeasti hyvältä. Siis ihan sitä että tavarat ei oo hujan hajan ja kynttilät on kunnolla kynttelikössä eikä jokainen vinossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:

Ketää ne lapset lyövät ikkunasta? Ohikulkevaa naapuria Etkö ole opettanut käytöstapoja?

eikun meillä vaan kahdessa huonessa niitä juttuja ei ole ikkunassa ja kun he syö he menevät aina lyömään siitä tai vaikka jos mies tekee pihahommia he aina menevät sinne lyömään

Outoa. En ymmärrä, miksi lyövät ikkunoita. Meillä se on kiellettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Persoonallista :) ehkä verhoja vois olla jota viimeistelis tuon tilan, ei muuta kun vaan tekstiilejä ja vaikka kiva pöytäliina samaan tyyliin.

niin mä mietinkin minkäläisiä verhoja :/ verhotangot vielä puuttu

Valkeat kävisi minusta hyvin..... ja jos olin oikein näkevinäni että tapetti on mintun värinen, niin vaalea minttu myös sopis hienosti... :) Laittaisin jotkut paksut hyvää kangasta olevat verhot, ei pitsiä...

Minusta oikein tyylikästä, mutta noista muovikukista en pidä. Laittaisin itse jonkin pienen värilaiskan, esimerkiksi vaaleanpunaiset kynttilät kynttelikköön, toisivat mukavasti iloa ja eloa. Kattolamppu on upea!

minä tykkään teidän tyylistä, se on sellanen vähän erilainen ja nuorekas.
Mutta ihmetyttää tuo että kun sun mies on ymmärtääkseni rakennusalan ammattilainen, niin tapetit on kaikissa kuvissa aika huonosti laitettu :ashamed: minunkin mies on rakennusalalla ja on erittäin tarkka siitä että tapetoidessa ei levittele sitä liisteriä tapetin pintaan jne...ja nuo sälekaihtimet on laitettu ihan omituisesti,onko ne jotenkin väliaikaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä tykkään teidän tyylistä, se on sellanen vähän erilainen ja nuorekas.
Mutta ihmetyttää tuo että kun sun mies on ymmärtääkseni rakennusalan ammattilainen, niin tapetit on kaikissa kuvissa aika huonosti laitettu :ashamed: minunkin mies on rakennusalalla ja on erittäin tarkka siitä että tapetoidessa ei levittele sitä liisteriä tapetin pintaan jne...ja nuo sälekaihtimet on laitettu ihan omituisesti,onko ne jotenkin väliaikaiset?

Toi ei ole liisteri ,mä itse huomasin sen kuvassa,se on mun hyvää kamera tai joku valo meni niin
Sekä ei mies ole rakennusalalla,eikä ikinä ollut

Yhteistyössä