Sisustus apua!!! (SIS.KUVAN)

Tässä huono kuva palasesta meidän olohuonetta.Sanokee kun mietin että vaihtaisin vihreät paneeli verhot mustien tilalle ja vierelle jäis beiget paneeliverhot.

Sitten sohvalle joka ei kuvassa näy,tulis vihreät ja beiget sisustus tyynyt.Pöydälle kaitaliina jossa vihreää pikkuisen sekä beigeä.

Kysymys oliskin,sopiiko tuo musta/beige matto vihreiden verhojen kanssa,vierellä on kuitenkin ne beiget paneeli verhot.vai pistänkö matonkin vaihtoon? :wave:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3394412.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vihreää on monen monta eri sävyä. Voin sanoa varmuudella, että löytyy vihreä, joka sopii hyvin ja toisaalta vihreä, joka ei sovi lainkaan :D
Joo,mä ajattelin jotain sellaista "kevään väristä vihreää",suht vaaleaa.Ei mitään myrkyn väristä. :D =)

Millipidetär
minusta matto on aika neutraali väreiltään että ihan hyvin voit jättää sen lattiaan jos siitä kuiteskin tykkäät. Toisaalta ryijymatto on kesällä ehkä turhan raskaan oloinen lattiassa joten voisithan jossain vaiheessa hankkia jonkun hieman kevyemmän maton tilalle jos joku sopiva löytyy.

vieras
Voisi sopiakin, vaihdat ensin muut ja sitten sen näkee, siinä on kuitenkin beigeä sen verran reilusti.
Muuten miksi sä et oo lyhentäny noita paneeliverhoja, ne ei oo kivannäköiset eikä sellaiset ryhdikkään kun pitäisi olla kun roikkuvat pitkin lattioita,

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
No ekana tuli mieleen että just nuo musta verhot pois.ei minusta istu ollenkaan muuhun sisustukseen. Sitten sopii mattokkin ihan hyvin kokonaisuuteen:)

Joo,no mulla oli joulun ajan tuo punainen liina,se varmaan ehkä hämää kans.Noissa verhoissa on punasia huopa kukkia.Ja sitten oli mustavalk sisustus tyynyt ja verhojen vierellä beiget paneeli verhot.Ja mä jotenki tykkäsin että ne sopi tuon maton kanssa. :)

Nyt sais kyllä tosiaan laittaa jo vaihtoon tuon punasen liinan,joulu meni jo. :D

Voisi sopiakin, vaihdat ensin muut ja sitten sen näkee, siinä on kuitenkin beigeä sen verran reilusti.
Muuten miksi sä et oo lyhentäny noita paneeliverhoja, ne ei oo kivannäköiset eikä sellaiset ryhdikkään kun pitäisi olla kun roikkuvat pitkin lattioita,
Mulla ei ole ompelukonetta. :ashamed: Eikä ketään jota olis voinu pyytää lyhentämään.Noi rottinki tuolit on normaalisti tuossa verhojen eessä,just ettei näkyis. :whistle:

vieras
Valitse ne uudet jutut suoraan niin, että sopivat mattoon, niin ei tarvitse vaihdella. Jos et värimuistiisi luota, niin selvitä aina ostaessa mahdollinen palautusoikeus, siten voi etsiä juuri niitä oikeita.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Mulla ei ole ompelukonetta. :ashamed: Eikä ketään jota olis voinu pyytää lyhentämään.Noi rottinki tuolit on normaalisti tuossa verhojen eessä,just ettei näkyis. :whistle:
Käy ostamassa kangaskaupasta sellaista silitettävää nauhaa, ei tartte ommella kun sen nauhankanssa teet käänteen ja leikkaat ylimääräiset pois.

hei haloo
Kevään vihreä voisi olla ihan kiva ja raikas, kun kevät ja kesä tulee. Etsi semmoset, missä on mukana beigeä väriä, niin yhdistyy muihin väreihin.
Ota tyynynpäälliset joko samaa kuosia kuin verhot tai ainakin samaa väriä - väriskaalaa

Mustat paneeliverhot oli minusta ihan kivat.

.
Et kyllä kysynyt muusta sisustuksesta... mutta mä ottaisin tv-tason vierestä, sieltä kulmasta, sen korkeen osan pois ja laittaisin sitä tv-tasoa sinne reunempaan. Ettei olisi tuossa verhon edessä. Vaan keskellä sitä reunaseinää se taso...
Kyllä tuohon vihreä sopii. Sitten vaikka jotain vaaleita tulppaaneita kimppu pöydälle.

Kyllä mun mielestä sopisi :) Sellanen ihana kevään vihreä olisi tosi kaunis ja raikas!

Mulla on muuten makkarissa samanlaiset verhot, kuin sulla kuvassa. Ootko tykännyt niistä? Mä ostin alesta ja mun mielestä kamalan tönköt, vaikka kauniit. Jotenkin eivät laskeudu kauniisi, kun ovat sellaista huopamaista materiaalia.

Yhteistyössä