Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Minuakin ihmetyttävät lapset, jotka lyövät ikkunaa aina syömisen jälkeen? Miksi? Ovatko jostakin niin raivoissaan?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laittasin uudet tapetit, pesisin ikkunan, suoristaisin kynttilät, viimeistelisin tilan listat, vaihtasin kattolampun ja tuolit, hankkisin verhot.. mitäs vielä :xmas:
kaunis kynttelikkö kyllä !
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ikkuna vaan tosi liikainen kun lapset aina lyö siitä![]()
Ketää ne lapset lyövät ikkunasta? Ohikulkevaa naapuria Etkö ole opettanut käytöstapoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä näin sellainen sisustus lehdissä ja halusin itsekin
Jaa, se oli vaan jotain uutta trendiä josta minä en tajua mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laittasin uudet tapetit, pesisin ikkunan, suoristaisin kynttilät, viimeistelisin tilan listat, vaihtasin kattolampun ja tuolit, hankkisin verhot.. mitäs vielä :xmas:
en mä tapetit ainakin vaihda,saako kysyä mikä vika niissä on? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja few:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ikkuna vaan tosi liikainen kun lapset aina lyö siitä![]()
Ketää ne lapset lyövät ikkunasta? Ohikulkevaa naapuria Etkö ole opettanut käytöstapoja?
Jos meinaat vittuilla niin opettele vaikka lainaamaan eka...
Osaan jo
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja few:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ikkuna vaan tosi liikainen kun lapset aina lyö siitä![]()
Osaan jo
No ethän osaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu varmatai no en mä tiedä,nyt on myös muodissa vaikka eriväriset ja muodoset läpin näkyvät tuolit laita
Alkuperäinen kirjoittaja few:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja few:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Ikkuna vaan tosi liikainen kun lapset aina lyö siitä![]()
Osaan jo
No ethän osaa![]()
Onko joku noussut väärällä jalalla
Onko joku aloittanut päivänsä kalalla
Eikä kermakakkupalalla
Ei ede salalla
Tralala
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laittasin uudet tapetit, pesisin ikkunan, suoristaisin kynttilät, viimeistelisin tilan listat, vaihtasin kattolampun ja tuolit, hankkisin verhot.. mitäs vielä :xmas:
no ei kai mitään suoranaista vikaa, mutta ei vaan ole mun makuun toi ikkunaseinän tapetti. laittasin siihen jotain ihan perusvaaleaa kuviotonta tapettii kun toisella seinällä jo on kuvioo =)
Alkuperäinen kirjoittaja Katri:Minusta oikein tyylikästä, mutta noista muovikukista en pidä. Laittaisin itse jonkin pienen värilaiskan, esimerkiksi vaaleanpunaiset kynttilät kynttelikköön, toisivat mukavasti iloa ja eloa. Kattolamppu on upea!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu varmatai no en mä tiedä,nyt on myös muodissa vaikka eriväriset ja muodoset läpin näkyvät tuolit laita
Läpinäkyvät tuolit? Siihenhän se on mukava istahtaa alasti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:juu varmatai no en mä tiedä,nyt on myös muodissa vaikka eriväriset ja muodoset läpin näkyvät tuolit laita
Läpinäkyvät tuolit? Siihenhän se on mukava istahtaa alasti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laittasin uudet tapetit, pesisin ikkunan, suoristaisin kynttilät, viimeistelisin tilan listat, vaihtasin kattolampun ja tuolit, hankkisin verhot.. mitäs vielä :xmas:
no ei kai mitään suoranaista vikaa, mutta ei vaan ole mun makuun toi ikkunaseinän tapetti. laittasin siihen jotain ihan perusvaaleaa kuviotonta tapettii kun toisella seinällä jo on kuvioo =)
mulle noin ainakin kaupassa suositelttiin ja ne on ainakin ilman mikään kuviotta,meillä samalaista olohuonessa
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laittasin uudet tapetit, pesisin ikkunan, suoristaisin kynttilät, viimeistelisin tilan listat, vaihtasin kattolampun ja tuolit, hankkisin verhot.. mitäs vielä :xmas:
mulle noin ainakin kaupassa suositelttiin ja ne on ainakin ilman mikään kuviotta,meillä samalaista olohuonessa
Alkuperäinen kirjoittaja Katri:Alkuperäinen kirjoittaja Katri:Minusta oikein tyylikästä, mutta noista muovikukista en pidä. Laittaisin itse jonkin pienen värilaiskan, esimerkiksi vaaleanpunaiset kynttilät kynttelikköön, toisivat mukavasti iloa ja eloa. Kattolamppu on upea!
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä laittasin uudet tapetit, pesisin ikkunan, suoristaisin kynttilät, viimeistelisin tilan listat, vaihtasin kattolampun ja tuolit, hankkisin verhot.. mitäs vielä :xmas:
no mä en jaksais välittää mitä joku kaupassa mulle suosittaa jos en itse tykkäämulle noi "raidat" on kuvioo. mutta sie tykkäät, sehän se pääasia lienee.
Alkuperäinen kirjoittaja se joku:No nuo tuolit ja pöytä vaikutti vähänliian isoilta tuohon tilaan. Eikä myöskään mitenkään omintakeisilta vaan tuollaisi sohvia tuntuu olevan nykyään joka huushollissa.
Lamppu oli liian "pitkä" . Ei ihme jos lapset eivät syö tollasen krumeluuripöydän ääressä.
Mä tuntisin oloni vaivautuneeksi tuossa tilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustaja:Siis onko tuolamppu sinusta käytänöllinen ruokapöydän yläpuolella? miten siinä voi perheen kesken, tai vieraiden kanssa seurustella, kun lamppu roikkuu aivan liian alhaalla. Lamppu on kyllä kaunis, mutta valitettavasti aivan väärässä paikassa nyt.
Verhot pehmentää huonetta, joten ne nyt ainakin..kovin kylmän oloinen on nyt. Eipähän tuo sit muuta tarvitsekkaan...