mulla toi meni suht kivuttomasti ja nopeasti noin 8 päivää, ja no siis särkylääkkeitä söin kyllä koko ajan, ja siis mä tässä kierrossa ekaa kertaa testasin noita ovistestejä (ihan siksi että halusin tietää tuleeko ovista ollenkaan), ja siis ihan normaalikiertoni rajoissa tuli toi ovis (mä kanssa pohdin mahtaako tulla huti kierto täysin) ; ja nyt siis toiveilu on ainakin korkealla, saas nähdä tuleeko ruma isku kasvoille tossa sunnuntain tietämillä.. ? : / ja siis kp on ekasta vuotopäivästä laskettu, nähtävästi mun keho toimii hyvin.. mulla nelisen päivää kans tuli saavista kaataen, ja sit rauhottui vähän, ja jatkui toiset neljä päivää ruskeaa.. ja siis ovis tuli kp 14 oppikirjamaisesti..
ja siis minähän aina olen yltiöoptimisti näissä aisoissa..
ja siis jos meillä kaikilla nyt kuitenkin on kolme lasta synnytetty, niin luulisi että kyllä meille vielä neljännetkin suodaan.. :flower:
ja nyt siis kp 24/28 ja dpo 10, ja kosteus jatkuu (mä veikkaan että kaikki halusikin tietää), ei siis ennen menkkoja kuivutta näy..
tissit arat ollu oviksesta lähtien, jos jos..
ja mulla on flunssanen mutta hyvä olo lihakset kipeät... ja siivosin eilen koko hiton kämpän kerralla, ja hinkkasin ja kiillotin kaikki pinnat (lattiat, seinät, pöydät, pölyt), ei normaalia ollenkaan..
kaheli mikä kaheli...
en testillä itseä kiduttanu, ei ollut testiä jotenka kauppaan vielä tänään.. jos sitä huomenissa..
tai illalla..
(eli toisin sanoen vaunurallia kauppaan, ja sitten ravilla vessaan; ja heti heti.. )
ei tässä kiirettä :xmas: voihan vauvakuume!!!
ja siis tervetuloa
marilyn1 :hug: tervetuloa joukkoomme iloiseen!!
plussa onnea +++++ (täälle se muuten se vauvakuume sen kun meneekin potenssiin miljoona..
no mä oon ostanu jo (mulla on kyllä edellis odotuksistakin jotain), siis ostanu oon mammatakin (nythän la ois joulukuu), pari ihanaa paitaa, pari tunikaa, yhdet farkut..
no siis yltiö optimisti siis..
ja siis toitotan itselleni että noo, kyllä käyttöä tulee vielä joskus..
loistavaa, ihanaa, kevättä kaikille... !! :flower::flower::flower::flower::flower::flower:
äizikkä :heart: