Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

3.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......4/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............12/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
hömppää (28v)..........44/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............23/26-30....yk6.........
Miinu84(28v)...........12/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
 
Plussan odotus on hermoja raastavaa. Itsellä meni vain tuo 4 kiertoa, mutta voin vain kuvitella sen tuskan jos plussaa joutuu odottamaan _pitkään_.

Joten toivon pikaista plussaa kaikille, mutta erityisesti toivon sitä coffeebreakille, olet aina on niin positiivinen ja jaksat tsempata muita, vaikka sulla on ollut kyllä luvattoman hankalaa tuo raskautuminen.
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak ja KAS
KAS
Mulla on aina ollut se raskautuminen helppoa, tähän asti. Nyt saan sit piinailla varmaan senkin edestä. Eihän yritystä nyt ole vielä paljoa takana, mut...

Tänään selkeet ovisoireet. Tissit aristaa ja vatsa nippailee... Mä kyl aattelin ekan kerran testailla jo ensi viikonloppuna.... Siis viikon päästä, en ylihuomenna :LOL:

Mitkäs on läkerolin ja bullan fiilikset? Koskas on la? Aiotteko mennä alkuraskauden ultraan?
 
KAS, I feel you! Mulla on kans aiemmat lähteny ekasta kierrosta, ja itku kurkussa olin viimeisten menkkojen aikaan. Siitä harmituksesta ei paljon viitti kuitenkaan huudella, kun tietää että toisilla ottaa paljon pidempään, ja tuommonen neljän kuukauden yritys on siinä mielessä ihan naurettavan lyhyt.. Mutta minkäs sitä ihminen itselleen voi, harmittaahan se, ja aika tuntuu pitkältä kun jotain niin kovasti toivoo.

Kyllä mulla on aikomus mennä alkuraskauden ultraan. Yksityiselle olin valmistautunut menemään, mutta yksi tuttu väitti että meidän kunta tarjoaa 5(!!!!!) ultraa, joista yks olis se alkuraskuden ultra. Tiiä sitten, mut kai se pian selviää.
Laskettu aika on mun laskujen mukaan 13.3.

Mitään oloja ei ole, paitsi henkinen puoli, olen ihan onnessani! En osaa ajatella mitään muuta kun tätä... Munasarjoja ainoastaan vähän nippailee, ja pientä paineen tunnetta mahassa. Mut eiköhän ne oireet kohta tule...
 
Meillä on kans upea ultra tarjonta. 5 ultraa ja minähän soittelin jo neuvola aikaa.. 8vk kun menee niin voivat jo uhrata vatsan päältä, ovat uusineet hyvän laitteen! Eli aika hyvin pikkupaikkakunnaksi.. itse katsoin että la olisi n.6.3..
 
Voi miten ihana fiilis tulee ku lukee teidän plussanneiden juttuja!!mäki haluun:)
Täälä on peitot heilunu...ja tulee heilumaanki mikäli se on musta kii,varo vaan isännys!!!:LOL:
Ihan odotan tuota että saa ruvata jännäileen loppukierrosta..tosin mähän oon ihan huippu hyvä keksimään oireita..siis jos asiaa oikein mietin niin varmaan nytki on jotain oireita:p
Ja tiiätte varmaan et tuo ei auta hirveesti,et keksii kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet ja sit menkat alkaa...rytinällä alas!!
Mulla on kaikki raskaudet alkanu kolmannesta keirrosta,eli saas nähä miten nyt käy...toisaalta kaveri piiris on pelottavan paljon lapsettomuutta vaikka lapsia on jo ennestään..mut en kyllä vielä rupee ajattelemaan tollasta!

Voih maaliskuu on varmasti ihana aika saada vauva...Viimeisiä kylmiä pakkas päiviä ja sit saa jo ootella kevättä vauvelin kans:heart:

haaveilevia terkkuja koko poppoolle!!!
 
Kiitos läkerol :heart:

On kyllä tosiaan ilo lukea näitä plussauutisia, toivottavasti se nyt TARTTUU! :) Ja tulkaa ihmeessä kertomaan kuulumisia tännekin puolelle :)

Mites muuten Romanssi?

Meillä on tosiaan mennyt tää raskautuminen aina saman kaavan mukaan, ensin vuosi yritystä -> keskenmeno ja siitä noin puoli vuotta tärppiin josta vauva. Toivon nyt että menisi siis samalla tavalla, enkä vielä osaa huolestua kun ei ole uutta tärppiä km:n jälkeen vielä kuulunut. Vaikka harmittaa ne menkat ihan hitosti joka kerta ja välillä käy mielessä että mitäs jos ei enää ollenkaan kuulukaan mitään. Mutta samalla tavalla se varmasti harmittaa ketä tahansa, sinänsä ei kai yrityksen pituudella ole merkitystä siinä kun vauvaa toivoo, varsinkin jos on lyhyeen odotukseen tottunu.

Saa nähdä tuleeko ovista nyt testattua, koska reissuun (viikon päästä vkloppuna) en ajatellu testejä ottaa mukaan. Mutta peittoja heilutellaan kyllä ahkerasti ;)
 
Minäkin tässä kierrossa olen alkanut jopa jännäillä itsekseni :) Kun on tässä muutaman päivän ollu sellaisia oloja.. Siis alamaha ja alaselkä jomottelee joka tuntuu ihan nivusissa asti. Kipu ei ole kovaa mutta sellaista, sanotaanko hieman epämiellyttävää.
Ja välillä tuntuu niinku jotain valuis, niinku menkat alkais. Oon jopa sidettä pitäny kun ollaan johonki ihmisten ilmoille lähdetty!:)
Mutta sitten taas,, alakulo iski kun mietin et kp 25 vasta menossa että vielä ehtii menkat alkaa monestikin. Vaikka en ole ihan varma milloin ovis oli mutta sellaiset olot oli kp 12-15.
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

5.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......6/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............14/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
hömppää (28v)..........46/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............25/26-30....yk6.........
Miinu84(28v)...........14/25-28....yk1.......-07(P), -08(P), -11(T)


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
 
Oisko neljättä kuumeilevat vuodelle 2014 tms hyvä nimi?

En tiedä, ehkä ostan testin jos tilaisuus tulee eteen. Lähikaupasta en kehtaa ostaa :D
Toisaalta nyt tuntuu tyhmältä kun noista oireista kertoi "ääneen" koska aivan hyvin ne voi vaan enteillä menkkoja..vaikka ei mulla näin ajoissa ennen menkkoja ja tällaisia nivusissa asti tuntuvia jomotuksia ole normaalisti.
Mutta tämmöistähän tää kuumeilu on, oireita on mutta niitä on vaikea tulkita ja tietää mistä johtuvat.
 
Mun on ihan pakko tulla tänne nyt heti avautumaan! Mä ihan leijun! Kuvitelkaa; minä sain äsken haamun pc:n r-testiin! APUA!!!

Tein ovistestin ensin ja kun siihen lähti heti viivaa tulemaan, niin päätin kastella myös ton raskaustestin ja ihan selvä vaaleenpunanen viiva tuli! Ei tarvinu mitenkään tihrustaa eikä käännellä testiä, siinä se möllötti. Dpo13 o-testistä laskettuna ja ihan on parin tunnin "pidätyksestä", joten tytöt nyt näyttää jo ihan hyvältä :) :D

Toivottavasti limikset on siihen kuntoon kerenny kasvaa, että toi nyt tarrais kunnolla kiinni! Teen kyllä varmaan aamulla jonku varmistustestin vielä ennenkä uskon yhtään mitään.. Värillinenhän on kait aika varmasti plussa, mutta.. Voisko tää oikeesti olla jo totta? Niin on ollu kyllä huoli ja murhe tämä koko kevät ja nyt jos ois jo totta, niin voisko tuo onnellisempi "päätös" tälle murheelle ollakaan. Ei tarviskaan lähtee millekään yksityiselle enää! Eikä.. Uijjui.. :heart:

bulla ja läkerol ONNEA!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo nyt ihan ajatus tässä mukana!

romanssi testaamaan mars! ;)

KAS jaksaa, jaksaa.. :LOL:

coffeeBreak sulle tsempit muuten vaan ja pää pystyssä uutta yritystä kohti. Tää on rankkaa, mutta kait tää sen arvostakin on. Pidetään peukut ja tämä on nyt sitten se the kierto!
 

Yhteistyössä