Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

30.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......1/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............9/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........23/?........yk4.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........41/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............20/26-30....yk6.........
bulla..................26/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Voi ei coffeebreak! Varmaan harmittaa ja paljon! Että voikin olla epäreilua. :hug:
Mutta jossain vaiheessa se tulee sinullekin vielä plussa joka kestää sen yhdeksän
kuukautta, ihan varmasti. Se on onnistunut ennenkin, niin onnistuu se vielä kerran.


Kyllä on nyt plussat tiukassa tässä pinossa. :(
 
KAS
Ihanaa läkerol :flower:

Voi pimpulat, kun itekin saisi sen plussan. Kohta pitäs metsästää ovisplussaa. Vaikka mitä se sinänsä hyödyttää, jos seksiä joka tapauksessa on lähes päivittäin. Ehkä sit tietää, ovuloiko edes.

KAS
 
Kyllä se siitä hyödyksi muuttuu coffeebreak!älä huoli, vielä saat unettomia öitä ja muuta mukavaa mitä nyt kovasti toivoo..
Ja läkerol, suuri onnittelu!
Huomenna olisi h-hetki. Hetkittäin alkavasta nippailee mutta aika hiljaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan.. eikä ole yhtään tuhruttanutkaan mitä on nykyään hiukan tehnyt pari edellistä päivää.. joku kuukausi sitten kävi niin kummasti että menkat alkoi vasta kp29 mutta saapa nähdä..
 
Harmi coffeebreak:[ on tämä kyllä harmillista kun ei tärppää!!:(
Mutta Läkerol, onnittelut!
Onkos Bulla testaillut?
Nyt on taas se aika kun ajattelee että niin lähellä mutta silti aivan liian kaukana.. Viikon päästä vasta kierto siinä vaiheessa kun saa jännätä tuleeko menkat vai ei.
Pitäisköhän taas kesän jälkeen ottaa ovistestit käyttöön.. Vaikka ei niistä hyötyä ollut aiemminkaan..
 
Voi pipari.. piti hakea halpa-hallin rsfu:n testi ja selkeä viivanpaikka tai haamu näkyi..eli epävarmuudessa vielä ja katsotaan huomenna aamupisusta vielä jos ei menkat ala.. viivanpaikka tosin erottui vaikka venytin käsiä kauemmas, enkä vain tihrustanut suurennuslasilla..huh, noh, huomiseen...
 
Läkerol, onnea!! Ihana uutinen :)
Varovaiset onnittelut myös bullalle! Tulehan heti kertomaan uutiset :)

Kävin tänään vyöhyketerapiassa, katsotaan auttaisko se =) Kävin myös silloin ennen kuin tuplat sai alkunsa, heh.

Romanssille tsemppiä piinailuun.

KAS, voitas kyllä ottaa nyt ne plussat sit kanssa. Ollaan lähdössä kahden viikon päästä miehen kans viikonloppureissuun kahdestaan, täytyy toivoa että ovis osuis sinne :p
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

2.7.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......3/28-30......yk3.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............11/27-28......yk3....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........25/?........yk4.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........43/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............22/26-30....yk6.........
bulla..................28/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
KAS
Bulla, odottelen taas kuulumisia... Mites Läkerol jakselee? Onko viiva vahvistumaan päin, ootko testaillut?

Kyl meidänkin coffeebreak pitäs. Voi olla, että mulla loppuu yritykset lyhyeen, ettei pää brakaa. En tiedä. Katsotaan... Oon vaan niin perusmalttamaton ihminen kuin vaan voi olla.
 
Ei Kai se voi olla olematta plussa.. aamuyöstä testasin kun vessaan heräsin ja sama hailakka viiva mutta ihan silmin nähtävissä edelleen. Ja samoin kuin eilen se on punertava. Nyt kun aamulla öistä kuivunutta testiä katsoin, jäljellä oli kaksi punaista viirua edelleen.. huh! jäipäs yritys lyhyeksi, meinaa vähän hirvittää! Mutta miksiköhän se kokoajan vatsassa tuntuu niin kuin menkkoja tekis..
 
bulla, upeaa! Onnea! :heart: Toivottavasti mennäään käsikynkkää tuonne odottajiin. Mullakin on mahaa nipistellyt ja jomottanut, ja niin kyllä teki aiemmissakin raskauksissa, joten se ei välttämättä tarkota mitään pahaa.

Ai olenko MINÄ vielä testaillu? No tottakai, NELJÄ testiä olen tehny, hullu kun olen! :LOL: Kyllä ne vahvistumaan päin on, paitsi ehkä viimenen ei niin selkeästi. Tasavahvoja viivoja en kyllä saa testiviivan kanssa, mutta eihän menkatkaan pitäis tulla kun vastaa huomenna. Mua vaivaa se, etten testiajan sisällä meinaa saada kun ihan haalean viivan jota pitää tiirata, mutta kun testiaika ylittyy (pari minuuttia) niin on kyllä ihan komeat viivat nähtävissä. Mulla siis noita pc liuskatestejä. Ajattelin kyllä investoida vielä digiin (tai kahteen.... :whistle:) Ja jos se näyttää huomenna sitä mitä toivon, niin sitten uskon. Harmittaa kun on näin malttamaton ja testannu jo niin (liian) aikasin. Nyt jos huomenna alkaa menkat, niin kyllä tullaan korkealta ja kovaa..
 
KAS
Olen kyllä onnellinen bullan puolesta, mut samalla vähän kade :ashamed: , kun tärppäs noin nopsaan.

Ihanaa läkerol . Toivottavasti ei kuukautiset ala.

Mä ja coffeebreak yritetään kyllä tolla nyt perästä. Ja romanssi kans tietenkin.
 
Moiks!

olipas paljon luettavaa..luulen olevani taas kartalla:D
Ja siis jos joku ystävällisesti vaihtaa mulle tuohon listaan nimim. miinu84 nii hyvä!ja mut saa myös päivittää ihan aktiiviseksi kuumeilijaksi,JEI!!!!HEtken meni et sai isännyksen lopullisesti pehmitettyä ja siis mehän ollaan nyt -tuleejosontullakseen- mentaliteelilla (nii varmaan!!!)..:p
Arvatkaa kuka maanantaina aamulla ekana tonki kalenterin laatikosta ja laski ovis päivän..juuh MÄ!!:LOL: oon ihan toivoton!!:ashamed:

Eli nyt mennään 12/25-28 ja yk1

Tää kierto menee vaan leijuen pilvis!!

Paljon plussa tuulia kaikille!!
 
Paljon onnea läkerol ja bulla!!! :heart: Ihanaa nyt saan juttukavereita tuonne neljättä odottaviin kun vielä en siellä oikein ole viittinyt kirjoitella kun kaikki on jo niin pitkällä, eri mietteet siis jo kun mitä tässä alkuraskaudessa on. :)

Plussaonnea paljon myös muille!!! :heart: :wave:
 

Yhteistyössä