Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

La 4.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......7/28..........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............8/25-27.......yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............7/?...........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........18/?..........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........14/30-32......yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........17/26-30......yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............20/26-30.....yk5.........

Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Viimeksi muokattu:
coffeeBreak: :( Toivottavasti antibioottikuuri tehoaa nopeasti. Hirveän sitkeitä tauteja on nyt ollut, meidän perheessä ( onneksi) näyttää nyt vähän hellittävän.

Pakko oli tulla heti ensimmäisenä tännekin kurkkaamaan :D
 
Täällä ilmoittautuu yksi joukkoon.
Lapset -08 ja -10 sekä enkelilapsi -11. Ja ikää mulla on 24

Joka kuussa menkat alkaneet 5.pv, tässä kuussa ei sitten alkanut.
Täysin samoja oireita kuin edellisissä raskauksissa oli vaikka muille jakaa.
Ja testikin tuli tehtyä reilu viikko sitten, haamuhan sieltä tuli.

Mä olin jo niin varma, että nyt tärppäs mutta tänään kun heräsin niin menkat oli alkanu :(
 
Huomenta! Coffeebreak, kiitos päivityshommista!
Pa-pillon tervetuloa mukaan, ootko nyt tehnyt testiä vuodon alettua? Ehkä se sitten oli kemiallinen.
Minulla kävi kerran siten et testi + ja kuukautiset pois. Luulin olevani raskaana tietty.
Kuukauden päästä kuukautiset alkoi niinkuin en ois raskaana ollutkaan. Ihan normi vuoto, ei edes normaalia runsaampi.
Nyt luulen et tekisin varmistustestejä enkä luottais vaan siihen ensimmäiseen.
Ehkä testi ois näyttäny myöhemmin haaleaa tai negaa.
Ja ultraan menen varmasti rv7 tai jotain Varmistaakseni et varmasti raskaus on jatkunu.
Noi on niin ikäviä juttuja:[ tsemppiä!
Täällä ei oikeen mitään oireita.. Odotellaan.
Romanssi kp 25/28
 
Tervetuloa mukaan Pa-pillon! Ja :hug: menkoista. Kemialliselta/varhaiselta keskenmenoltahan tuo kuulostaa :( Parempaa onnea nyt jatkoon.
Mulla on joka toinen raskaus mennyt kesken ja joka toinen onnistunut. Toivottavasti vaan sarja ei enää jatkuisi vaan nyt tulisi kerrasta onnistunut raskaus.

Tänään ovistestissä haalea viiva. Tauti saisi tosiaan häipyä nyt, varmaan paremmat mahikset raskautuakin kun olisi TERVE! Kiva kun kääkkis käyt meitä kurkkimassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Vuoto on erilaista kuin yleensä. Menkkojen eka ja toka päivä vuodan ihan mielettömästi sekä kivut on kovia. Nyt ei ole kipuja ja vuoto on aika vähäistä ja vaaleanpunaista, ei kirkkaan punaista niinkuin normaalisti.
Katon muutaman päivän ja teen testin uudelleen.

Tokan raskaudessa tein testin vasta rv.12. Menkat oli tullu normaalisti, joitain oireita oli mutten ajatellut niistä sen kummemmin. Joten toivoa vielä on, en heitä heti kirvestä kaivoon :)
 
Moikka,olen jo hetken seuraillut keskusteluanne ja nyt uskaltautunut joukkoon mukaan..jos siis huolitte :D Vähän itsestä eli olen 32-v ja kolme tyttöä löytyy, -02, -06 ja -09 syntyneet :heart: Nyt siis haaveissa olisi se pikku nelonen.... Pillerit jätin joulukuussa pois(oikeastaan siksi,että unohdin ne hakea :snotty: )... Mies on se meillä,joka enemmänkin siitä neljännestä on haaveillut ja minä vähän jarrutellut,nyt kuitenkin vauvakuume ottanut vallan ja pikkuinen olisi enemmän kuin tervetullut. Pillereiden jälkeen tammikuun alussa tuli normaalit kuukautiset,mutta nytpä ei ole niitä kuulunut. Testasin jo viime viikolla parit negat,mitään ovulaatiota en kyllä ollut tuntenut edes viime kuukautiset jälkeen. Mutta viime perjantaina tunsin selkeän oviksen,siis jotenkin pitkittynyt kierto. Harmittaa se ovis ajankohta todella,koska pupuilimme viimeksi ti iltana ja pe aamuna mies lähti työmatkalle..taisi siis hukkaan mennä tämä kierto,joka näyttää olevan varsinainen megakierto,mitä minulla ei koskaan ole ollut :headwall: Olen myös hiukan pihalla omista kiertopäivistä,kun en edes muista tarkkaa päivää,koska menkat alkoivat,mutta joskus tammikuun alussa.
Tässä vähän siis tietoja minusta,toivottavasti mahdin mukaan kuumeilemaan kanssanne :wave:

JuLiDe
 
Viimeksi muokattu:
No ni, pitikin testata :O sofi testiin tuli kontrolliviiva ja testikohtaan musta ohut ympyränmuotoinen rengas.
Nyt kun katsoin uudelleen niin väri hävinnyt ja väritön rengas näkyy vielä.
Kiva.. Jos tuo tarkoittaa et nolla raskautta :D
Katsellaan huomenna tai ylihuomenna uudestaan, tekis mieli ostaa toisenmerkkinen testi. Mut onko se vaan rahan tuhlausta..
Romanssi 26/28
 
Romanssiko se on nyt tällä hetkellä ainoa jolla on "h-hetki" ihan käsillä?? jännää :D
Noita Sofin testejä kovasti on kyllä parjattu, mutta minulla kyllä aina toimineet niinkuin pitääkin.. Tälläkin hetkellä ko. testejä kaapissa odottelee (ja vaihtelun vuoksi myös davidin testejä:whistle: )
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
äippä 84: Peukut pystyyn, että nyt tärppäsi b:)d Itselläni en huomannut mitään kiinnitymisvuotoa, mutta aika monella sellainen ilmeisesti tapahtuu, mitä on lukenut :rolleyes: Noi sofit alkoi kettuilee mulle :kieh: Pidin niitä oikeasti ihan hyvinä testeinä, mutta kutakuinkin samaa viivaa on näyttänyt nyt kokoajan. Ovistestissä on aivan räikeänpunainen testiviiva ja huomenna testailen kyllä viimeiset. Teen myös tuon pregcheckin niin näen miten punainen se testiviiva oikeasti on, kun tuo sofi kiusaa minua.
Ensimmäinen neuvola ja neuvolalääkäri on varattu :heart: Pari viikkoa pitäisi jaksaa odottaa...

coffeeBreak:in ovistestille vahvistumisia :heart:

Kiva kun tuli uusia pinoon, tulee taas lisää elämää tänne kuumeilupuolelle :)

kääkkis ja sisu 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Huomenta kaikille :)

Täällä kuumeisesti pohdin,koska menkat oikein alkavat...muistaakseni viime menkat siis alkoivat 2-4.1 aikavälillä(ei tarkkaa muistikuvaa,kun en mihinkään merkinnyt). Ja tosiaan viime pe tunsin selkeän oviksen(ihmeen myöhään sekin tuli). Noh varmaan ne menkat sieltä ensi viikolla tulevat,tuskin toiveita vielä raskautumisellekaan,vaikka olevinaan kaikkia oireita bongaillut tässä :ashamed: Miksi tämä kuumeilu onkin niin stressaavaa,miksi ei voisi vain ottaa rennosti. Vaikka meilläkin vasta ensimmäinen yk ja sekin vähän niin ja näin,kun kierto näköjään sekaisin niin silti sitä vaan toivoisi tärppiä heti :D
romanssilla onkin jännät päivät käsillä,toivotaan paljon plussatuulia :p ja tietty kaikille muillekin!!!

JuLiDe
 
Huomenta kaikille :)

Täällä kuumeisesti pohdin,koska menkat oikein alkavat...muistaakseni viime menkat siis alkoivat 2-4.1 aikavälillä(ei tarkkaa muistikuvaa,kun en mihinkään merkinnyt). Ja tosiaan viime pe tunsin selkeän oviksen(ihmeen myöhään sekin tuli). Noh varmaan ne menkat sieltä ensi viikolla tulevat,tuskin toiveita vielä raskautumisellekaan,vaikka olevinaan kaikkia oireita bongaillut tässä :ashamed: Miksi tämä kuumeilu onkin niin stressaavaa,miksi ei voisi vain ottaa rennosti. Vaikka meilläkin vasta ensimmäinen yk ja sekin vähän niin ja näin,kun kierto näköjään sekaisin niin silti sitä vaan toivoisi tärppiä heti :D
romanssilla onkin jännät päivät käsillä,toivotaan paljon plussatuulia :p ja tietty kaikille muillekin!!!

JuLiDe[/QUOT

Ps. Pakko oli tulla lisäämään,että lämpö oli juuri äsken mitattuna 37,02c, eikä kyllä mitään flunssan oireita,mitä nyt parina aamuna nenäntukkoisuutta,mikä helpottanut kun ylös nousee :O outoa.....
 
JuLiDe, voisko se olla kuitenkin... :)
Pa-pillon, parempaa onnea tähän kiertoon!
Itsellä ovistestissä tummempi viiva, kuin eilen, muttei yhtä tumma kun kontrolli. Äsken vessassa tuli kyllä kunnon ovislimat(?). Pitäiskö vielä illalla tikuttaa? Miten teillä menneet oireet ja varsinainen ovis?
 
coffeeBreak: Mulla alkoi noin viikkoa ennen ovisplussaa oikein kunnon himotus ja limailukin aika pian sen perään. Luulin, että niitä limoja olisi jotenkin vaikea bongata, mutta mulla lorotti housuun ihan kunnolla ainakin sen viikon ajan ( kivutkin olivat aika hurjat ja turvotus) :D Kannattaa sun varmaan tehdä vielä toinen testi tänään, kun joillakin se huippu menee hirveän nopeasti ohi :) Tsemppiä :heart:
 
Mä en ole vielä kyllä tuota tikuttelua aloitellut... Pitäis varmaan kokeilla sitäkin, tässä kierrossa ei sitten ollut meinaan minkään valtakunnan ovisoireita :/
Ja täysin oireeton kierto ollut muutenkin... Säännöllinen ollut kyllä aina, että jos siihen on luottaminen niin nyt ois dpot sitte 5-6... Hitto, monta päivää ennen ku edes kannattaa dippailla |O Jotenkin vaan semmonen fiilis, että ihan harakoille on menny..

pa- pillon lykkyä uuteen kiertoon!!

Ja kääkkis kiva kun käyt meitä täällä kurkkimassa =)
 
coffeeBreak voi,kun olisikin ;) mitä kyllä suuresti epäilen.... Kierto on nyt about 41... Viime viikolla kahdet negat testannut. Nyt ei testejä kaapissa ole enkä varmasti hae :snotty: odottelen ainakin tuonne ensi viikon loppuun,ehkä silloin pe testaan jos ei menkkojen kuulu,koska sitten olisi la yhdet pirskeet ja olis tietty kiva tietää voiko maistella skumppaa.
Mä en ole ikinä ovista tikutellu. Sen kyllä tunnen niin hyvin. Alavatsa tosi kipeä,turvonnut ja ne limat jotain järkkyä. Meillä tuo keskimmäinen ja kuopus sai alkunsa heti ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen ilman luomumenkkoja.
Kyllä on välillä vaikeaa tämä naisen elämä :kieh:

juLiDe
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Illalla tulikin sitten ihan selkeä ovisplussa ja samoin tänä aamunakin. :) Täytyy vielä illalla testata että mitä näyttää :) Tosiaan ne limat oli kyllä jotain sellasta että ei voi jäädä huomaamatta :x

Äippä, tsemppiä!
Meinaatko romanssi testailla uudestaan? :)
 
Noh, tein sofin testin tänä aamuna. Nega. Heräsin kamalaan päänsärkyyn ja mietin jos tulee migreeni niin uskallanko ottaa lääkettä, siksi testasin. Päänsärky vaimeni onneksi pelkällä panadolilla. Mutta testi oli siis nega:[ oikein kun tihrusteli kirkkaan lampun alla niin jotain viivanpaikkaa siinä ehkä näkyi. No mutta huomenna aamulla ois kierron mukaan menkkojen alkamisaika, aina alkaa aamulla, et sitten voin tehdä uuden testin jos eivät ala. Mutta toiveet eivät ole kovin korkealla.
Romanssi kp28/28
 

Yhteistyössä