Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Nyt tarvittaisiin kyllä plussa tai parikin, niin saatais tähänkin pinoon taas säpinää :D

Julide Sitä juuri... Vaikeaa :LOL:

CoffeeBreak No niin, äkkiä sitten itiöitä maailmaan vaan;)

Mulla meni kyllä tuo ovis tosiaan ihan ohi oireitten puolesta, mutta luotetaan tuohon säännölliseen kiertoon.. dpo tänään ehkä 7, maanantaina vois kai jo alkaa dippaileen... :whistle:
 
Negatiivinen! Turhauttavaa!! Miksi menkat ei ole alkanu? Koko aamun olen hypänny vessassa ja odottanut niiden alkamista. Nyt mietin että ehkä kierto vain on tällä kertaa pidempi. Ja turhaan olen stressannut tätä päivää jos ne alkaakin sit vasta myöhemmin:[:'( mietin miten se nyt menikään, koska menkat alkaa ovulaatiosta laskettuna.. Onko se 12 vai 14 päivän päästä.. Hohhoijaa!
Romanssi kp29/28
 
Romanssi joko täti tuli vai jännäiletkö vielä?
Äippä84 samaa mieltä,nyt tarvittaisiin plussia tähänkin ketjuun!
CoffeeBreak itse en ole koskaan ovistestejä käyttänyt niin en kyllä ihan tiedä,miten
ne toimii :|

ON: täällä ei kyllä mitään tuntemuksia niin mahdollisesta raskautumisesta tai tädin tulosta.
Aika normaali olo. Rinnat ehkä olevinaan välillä tuntuvat"raskaammilta" ja vähän niinkuin
pistelee,mutta sekin voi kuvitelmaa vaan olla. Lämmöt nyt ollu n.36.6-36.9. No loppuviikos-
ta testaan jos tätiä ei kuulu. Nyt kiertopäivä kai n.46 :O
 
ROMANSSI Toivoa on vielä, tuo odottelu vaan on kyllä niin inhottavaa |O Pidän peukkuja, että menkat pysyy poissa ja plussa pamahtaa =)

Omaa: Täälä ei minkäänlaisia tuntemuksia, tai olen siis kieltäny itseäni kuulostelemasta oloani, kun viime kierrossa oli niin kaikenlaisia raskausoireita, mieli tekee niin tepposia.
Peittoa on tässä kierrossa heiluteltu tarkasti joka toinen päivä ja toivotaan, että tää strategia toimii. Mies on kyllä ihanasti mukana ja "heilutusaamuna" kysyykin, että muistanko mikä päivä on ;):p. kyllähän tää vauvan tekeminenkin on kivaa, mutta malttamattomana, olis kiva vuokralainen jo tonne yksiöön saada :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Kiitos teille tsempeistä! Ei näy vielä kumpaakaan, plussaa taikka menkkoja.
Aamupv testasin eikä siinä olleen mitään näy, olin kuvittelevinani testikohtaan aavistuksen jotain
Viivan häivähdystä mutta ehkä se oli vain kuvitelmaa. Ja kyllä kai nyt pitäis jo selkeämmin näkyä..
Maanantaina ostan jonku toisen testin jos vielä syytä epäillä raskautumista :)
Mutta siis eilen oli tosi menkkaolot tuolla alhaalla ja koko ajan ajoittain tuntuu menkkajomotteluja alamahalla.
Mutta tottakai puuttuva täti saa pienen toivon heräämään.
Coffeebreak, katso ovistestipaketista mitä siinä sanotaan, mut yleensä siis ovis on 24-36t kuluttua siitä kaikkein
Vahvimmasta ovisviivasta. Minustakin oli vaikea kun näytti et kolmesti peräkkäin tuli yhtä vahva viiva, et osais laskea milloin se ovis sitten olisi, joten kannattaa ehkä ottaa varman päälle ja touhuilla nyt viel parina päivänä ettei jää h-hetki käyttämättä :-D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Romanssille peukkuja, jos sieltä nyt tulisi se plussa :)

Täällä on noudatettu samaa taktiikkaa kuin Änkiäinen :)
Tänä aamuna oli hailakampi viiva ovistestissä joten nyt on hormonitaso laskenut. Sitten alkaakin ne varsinaiset piinapäivät.. Yritän kans kieltää itseltäni kaikenlaisen oireiden pähkäilemisen ja testaamisen ennen kuin menkat edes myöhässä, saas nähä miten käy. Antibioottikuuri on vielä päällä, toivottavasti tauti lähtee lopullisesti.
 
Sieltä ne menkat vaan alkoi, eilen aamulla ihan kyllä puun takaa tuli :( Kierto oli yhtäkkiä 2 päivää pidempi kuin normaalisti. Inhottavaa kun tuollatavalla kiusaa!!:(
Ei mulla kyllä ollut oikein sellainen olokaan et olisin raskaana.. Jännä vaan et ne pahimmat säryt ja olot oli just silloin ku menkat normaalisti alkaa ja sir antoi odotuttaa kaks päivää.
Osaako joku sanoa milloin se ovis on tapahtunut jos kp30 alkoi vuoto..?

Parempaa onnea muille vielä piinaileville!
Romanssi kp2/28-30 yk3
 
KP 69!!! :O ei mitään lisättävää.. :kieh: tympii.. varasin mulle lääkärin, se on tosin vasta ensi kuussa, mutta saadaan sitten viimeistään selkoa, ja nyt siis tottakai kun kierto näääin pitkä; mielessä pyörii kaikki syöpä, tulehdus/vastaavat möröt, tosin vahvasti veikkaan kilppari ongelmia (suvussa niitä on kahdella kolmesta naisella), mun äitin kanssa juttelin, ja se veikkas että niitä on kun ei löydy suvusta mitään noita monirakkulaisuutta/vastaavia (mun äitihän sai 38 vuotiaana mun veljen,luomuna!!) että tuskin mitään sellasta, vahvana epäilynä noi kilpparijutut, mutta siis varasin ajan sinne koko kehon terveys tarkastukseen, katotaan koko hela hoito (siellä ultra vehkeet, saa sen alueen myös katsoa läpi), alan olla aika huolissani meinaan kun näin pitkäksi vetää kierron.. :( ja siis ei ole mitään fiksua syytä tähän mega kiertoon.. :(
mä nyt vaan toivon että olisi mukava tohttori, mikä suostuisi kunnolla katsomaan, ja antais jotain mikä sais nämä kierrot lyhenemään, ja hormonit tasoittumaan

(kun lukee tätä palstaa, tulee mieleen että ne on julkisella aika nihkeitä tekemään mitään, näihin ongelmiin.. mutta mutta toivotaan parasta; tulis halvemmaks toi julkinen puoli, tosin mies sano että jos ne ei suostu mitään tekemään mennään yksityiselle tarvittaessa, koska huoli terveydestä on aika iso..) :|


onnea plussanneille! :flower::flower:

stemppiä tädin yllättämät.. :hug:

päivän piristystä.. no siis mä oon aina "hivenen" puhissu unissani, mut nykyisin kuorsaan niin kovaa, ettei mun mies pysty nukkumaan.. :LOL: se tökkii mut hereille, käänny kyljelles, kaikki herää muuten.. :D noo oon lupautunut nyt myös puhuu tohtorille, jos saisin lähetteen kurkkupolille, jos ne suostuis nippasee noi yli isot nielu tai kitarisat.. :D että säilyis meillä avio onni parempana.. :D

äizikkä :heart: odotus linjalla :popcorn:
 
Voih, romanssi :hug: Tylsää ja tosiaan inhottavaa kun yhtäkkiä kierto heittää! Olikos se niin, että ovulaatio on aina 12-14 pvää ennen kuukautisia? Tsemppiä ja onnea nyt sitten uuteen kiertoon.

Äizikkä, varmaan ihan hyvä käydä tutkituttamassa itsensä. Oikea megakierto kyllä meneillään. Mulla oli toooodella epäsäännöllinen kierto ennen kaksosten syntymää, mutta syykin oli tiedossa eli PCO. Lasten syntymä korjasi kyllä kierron :) Kuopuksen jälkeen menin kokeilemaan hormonikierukkaa, joka ei sopinut mulle sitten ollenkaan. Sen poistamisen jälkeen oli kiertokin pitkän aikaa mitä sattuu, nyt onneksi normalisoitunut. Ja vuosi on nyt tuon kierukan poistamisesta, että kyllä saisi jo ruveta jotain tapahtumaankin...
 
Voi ei Romanssi :hug: Ajattelin tulla lukemaan hyviä uutisia, mutta ei sitten tullutkaan sitä plussaa :( 14 päivää on kai se keskimääräinen aika oviksesta menkkoihin, saattaa heittää parilla päivällä molempiin suuntiin. No, tästä kierrosta sitten tulet tuonne odottajiin ;)

Äizikkä: Hyvä idea käydä tutkituttamassa koko kroppa :) Mäkin kävin silloin kuopusta yrittäessa julkisella ( kierrot venyivät silloinkin) ja otettiin verikokeet, mitkä oli ok. Sen jälkeen lääkäri käski vain odotella ( |O ), tympäännyin odottamiseen ja menin yksityiselle gynelle, joka ultrasi ja tutki muutenkin nuo "värkit". Kaikki oli ok, joten antoi ne terot. Söin sen yhden liuskan teroja ja olinkin sitten raskaana :D Kaikkea tätä ennen olin popsinut homeopaatteja, aivan kuten ennen tätäkin ja olin raskautunut jo ihan ennen sitä terolut-paukkua :) Hyvä se on kyllä tutkituttaa, mäkin mietin jo jotain kasvaimia tms. ja itseasiassa mietin yhäkin : / Neuvolan terkka oli nyt sitä mieltä, ettei näin pian tarvitse uusia tutkimuksia, niin jätin sitten menemättä tällä kertaa. Tein sen digin launtaina, näytti raskaana 2-3 ja silti mietin mitä jos onkin vaan joku kysta tms. Ehkä tämä huoli helpottaa, kun näen viikonpäästä neuvolassa onko siellä joku :heart:

kääkkis ja sisu 5+0
 
moiks!
saakos liittyä seuraan?! meinasin jo mennä tuonne suurperhe kuumeilijoihin,mut huomasin sitte tämän ja enemmän tää tuntuu omalta:Den siis vielä lue meidän perhettä suurperheeksi!!!=)

Eli täysin puskista tuli sitte taasen tämä vauvakuume...Meillä oli isäntä nii varma kolmannen jälkeen että meille ei enempää muksuja tuu. Sitte tutuille synty vauva ja se oli tämän pään menoa:LOL:heitin isännälle vähä sillee vitsillä että et ikinä usko mut voisin haluta vielä yhden ja se ei kieltänytkää sitä heti?!:O

No nopeesti oltii sit tässä tilantees et kuume on täydet päällä,odotellaan kumminki vähä tonne keväämmälle,että sais isännyksen työkuviot selviksi ja mahdollinen muuttokin pois alta...MUTTA sehän ei estä kuumeilua:saint:

Eli ihan taustalle vasta tuun,jännäileen teidän muiden kiertoja. Ikää on 28 ja lapset on pojat -07 ja -08,tyttö -11.

Paljon tsemppiä teille kiertoihin,plussa uutisia on niiiin ihana lukea:heart:
 
Mäkin voisin uskaltautua mukaan.. Kohta puoltoista vuotta oon täällä roikkunu, mutten koskaan oo kehannu mukaan..

Minä kuumeilen jo ihan kympillä, mies vielä jarruttelee, enää se ei ole ihan niin ehoton ei kuin vuosi sitten, mutta ei se silti vielä ole vihreetäkään näyttäny.. Mutta ei me silti juuri ehkästäkään, keskeytetyllä on menty vuosi (mutta meillä rajottaa miehen työ, kun on vaan viikonloppusin kotona).

Kolme poikaa löytyy meiltä -03, -09, -11 ja itellä ikää 28. Ja kierto sillä mallilla, että aamulämpöjen perusteella ois dpo11 ja menkat alkaa hetkellä millä hyväsä. Ovista en tikuta, kun lämmöistä näkee heti onko tapahtunu :)

Heti voin tähän kommentoida, että se normaali väli oviksesta menkkojen alkuun naisesta riippuen on 10-16pv.
 
Tervetuloa Miinu84 ja hömppää! Oikein kiva että saadaan lisää eloa :)

Mulla on jotenkin aina ollut haaveissa neljä lasta, eikä oo miksikään muuttunut. Isännälle tuli kolmannen jälkeen olo ettei enää yhtään mutta niinpä vaan on mielensä muutanu ja vuosi sitten meinas että ei mitään ehkäisyä tarvita enää :heart:

Ihmettelen itekseni täällä mitä nää menkkamaiset kivut meinaa, vasta kp19 kuitenkin.
 
coffeeBreak : voisko olla vielä ovikseen liittyvää? Sulla oli ovistesti positiivinen ihan muutama päivä sitten, paljonko luki ohjeessa, että minkä ajan sisällä oviksen pitäis olla? Ensin puhkee munarakkula ja sen jälkeen munasolu irtoo, molemmat voi aiheuttaa kipua ja samoin se keltarauhanen sitten käsittääkseni voi kipuilla myös :) Paljon sulla on kierto yleensä? Oot varmaan sen jossain maininnuki, van en jaksa selata.

Mä aattelin sillon kun ootin kolmatta, että oisko se nyt viimenen, mutta ei se ole.. Nyt haaveilen jo useammasta, seittemästä oon miehelle puhunu, se vaan naureskelee ;)
 
Heissan!

Tulin kurkkimaan teijän ketjuun.. :)

Meillä miehellä kova vauvakuume.. Oon sit alkanu tosissani harkitsemaan jo harkitsemista :D

Meillä tytöt -01, -04 ja -07, itse olen 29v.

Lähinnä oon pähkäillyt, miten neljäs tulis muuttamaan meidän perheen elämää, olisko liian iso ikäero sisaruksiin jne.. En vaan oo saanut mitään tolkkua puolesta enkä vastaan..
 
Tervetuloa vaan, Neljättä! Hauska että kuume miehellä ensin :)

hömppää, mulla on kierto ollut aika tarkkaan 28, joskus pari pvää yli. Ovistestissä luki että 24h-48h kuluessa yleensä ovis. Voisko se sitten liittyä siihen, en vaan muista tällasta olleen aiemmin muuten kun menkkojen aikana, inhottavaa alaselässä tuntuvaa juilimista.

Mitäs muuten muut olette pohtineet tuosta, että miten neljäs muuttaa elämää? :)
 
Eikai se neljäs enää mitään muuta? ;) Auton joutuu päivittämään isompaan, mutta en nyt tiedä siitä, oisko tällekin porukalle jo pelkkää plussaa! :D

coffeeBreak : mä veikkaan jotain siihen ovikseen liittyvää kuitenki..

kp 1/29-33.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! Aika samaa ikäluokkaa ollaan, minä täytän pian 30v. Meidän kaveri/kerhoporukoissa ei paljon ole näin nuoria 3 lapsen äitejä. Meillä kyllä oli ajatus vaan kolmesta lapsesta, ja viimeisin vauva-aika oli niin rankkaa et olin ihan varma ettei enää. Mutta jotenkin kummasti se kuume sieltä nousi taas! En tiedä onko tässä järkeä, elämä ois nyt aika helppoa.. Mutta rakastan kotiäidin elämää ja eihän vauvakuumeessa ajatella järjellä:D
Romanssi kp4/28-30
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak

Yhteistyössä