KP 69!!! :O ei mitään lisättävää.. :kieh: tympii.. varasin mulle lääkärin, se on tosin vasta ensi kuussa, mutta saadaan sitten viimeistään selkoa, ja nyt siis tottakai kun kierto näääin pitkä; mielessä pyörii kaikki syöpä, tulehdus/vastaavat möröt, tosin vahvasti veikkaan kilppari ongelmia (suvussa niitä on kahdella kolmesta naisella), mun äitin kanssa juttelin, ja se veikkas että niitä on kun ei löydy suvusta mitään noita monirakkulaisuutta/vastaavia (mun äitihän sai 38 vuotiaana mun veljen,luomuna!!) että tuskin mitään sellasta, vahvana epäilynä noi kilpparijutut, mutta siis varasin ajan sinne koko kehon terveys tarkastukseen, katotaan koko hela hoito (siellä ultra vehkeet, saa sen alueen myös katsoa läpi), alan olla aika huolissani meinaan kun näin pitkäksi vetää kierron..
ja siis ei ole mitään fiksua syytä tähän mega kiertoon..
mä nyt vaan toivon että olisi mukava tohttori, mikä suostuisi kunnolla katsomaan, ja antais jotain mikä sais nämä kierrot lyhenemään, ja hormonit tasoittumaan
(kun lukee tätä palstaa, tulee mieleen että ne on julkisella aika nihkeitä tekemään mitään, näihin ongelmiin.. mutta mutta toivotaan parasta; tulis halvemmaks toi julkinen puoli, tosin mies sano että jos ne ei suostu mitään tekemään mennään yksityiselle tarvittaessa, koska huoli terveydestä on aika iso..) :|
onnea plussanneille! :flower::flower:
stemppiä tädin yllättämät.. :hug:
päivän piristystä.. no siis mä oon aina "hivenen" puhissu unissani, mut nykyisin kuorsaan niin kovaa, ettei mun mies pysty nukkumaan..
se tökkii mut hereille, käänny kyljelles, kaikki herää muuten..
noo oon lupautunut nyt myös puhuu tohtorille, jos saisin lähetteen kurkkupolille, jos ne suostuis nippasee noi yli isot nielu tai kitarisat..
että säilyis meillä avio onni parempana..
äizikkä :heart: odotus linjalla
opcorn: