KP 79 (?!?!) hullummaks vaan menee.. mä kävin neuvolassa tota keksimmäistä tarkastuksessa, kerroin meidän terkkatädille että oireita on ja kolmisen kuukautta menkat myöhässä... terkka tuli uteliaaks (etenkin kun näytin mahaa) ja kysyi kokeillaanko kuunnella sydänääniä?? siinä alettin kuuntelemaan ja löytyi mun syke ok ja sitten löytyi kaiku mikä hakkasikin 130-160/lyöntiä.. :heart: nyt sitten vaan odotellaan maanantain lääkäriä, että tuleekin sitten täysi varmuus varsinaisesta "salamatkustajasta"..
kysyin sitten mitä kuka häh, miksi ei ole näkynyt pissassa, se vaan sanoi että joskus käy niin jostain syystä.. itse luulin että aikalailla urbaanilegenda..
niinkun arvata saattaa olen aika siltikin puulla lyöty (vaikka arvelinkin asiaa)-- nyt vaan en pysty lopettaa hymyilyä..
äizikkä ja toivottavasti asukas :heart:
kysyin sitten mitä kuka häh, miksi ei ole näkynyt pissassa, se vaan sanoi että joskus käy niin jostain syystä.. itse luulin että aikalailla urbaanilegenda..
niinkun arvata saattaa olen aika siltikin puulla lyöty (vaikka arvelinkin asiaa)-- nyt vaan en pysty lopettaa hymyilyä..
äizikkä ja toivottavasti asukas :heart: