Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

KAS, mä kyllä ymmärrän sua täysin :) Samalla tavalla ajattelen itekin! En oikein ole kertonut enkä halua kertoa yrityksestä enkä varsinkaan alkuraskaudesta vielä sen enempää... Yleensä en kuitenkaan kieltäydy lasillisesta joten kaikki varmaan arvaa heti. No, saa nähä :) Tsemppiä sinne! Itse täytyy vielä juhannuksen yli odotella..

Mites hömppää?
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

18.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......19/?........yk2.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............24/28........yk2.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........11/?........yk3.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........29/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............8/26-30....yk6.........
bulla..................43/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)

Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Alavatsa kosketusarka eli jotain tapahtuu..eikö sitten tulosta.. itsekään en halua kellekään puhua yrityksestä. Aiemmin kun jotkut tiesi niin itseä rupesi ahdistamaan kun aiheesta puheli. Isommat on kuitenkin niin isoja että "helpolla" pääsee ja elämäntilanne ei ole ikinä otollinen vauvalle harrastuksen ja työn tiimoilta.. mutta ei se kaipuu hellitä ilman nyyttiä!
 
:wave:

Marilynille heti kärkeen onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Mä luulen, että sinua KAS jännätään seuraavaksi! :) Ja peukut sille!

Mulla ei oo mitään oloja mistään! Sunnuntaina illalla sain jonkunlaisen vahvan viivan ovistestiin, maanantaina aamulla ei juuri mitään viivaa, tänään en oo testannu, mutta vähän on taas limoja ollu. Eli siis aika toivottomalta näyttää tämä meikäläisen kierto nyt tällä hetkellä. Tänään kp29 enkä siis vieläkään ole ovista onnistunu löytämään tikkuun, tuskin enää tuleekaan, että varmaan niitä menkkoja voi ruveta odottelemaan torstai-lauantai välille.. Tai jos se oli sillon tositosi aikasin, niin periaatteessa vois näkyä testissä huomenna, jos ois siis näkyäkseen, mutta en aio testata. Sunnuntaina aikasintaan, jos tarvetta ilmenee, todennäkösesti ei ilmene.

Poliaikaa ei ole vieläkään tullut.

Ja lisätään nyt vielä näitä viimesen sivun juttuja: En minäkään yleensä kieltäydy mistään alkoholista, enkä ole ikinä kuskina millään reissulla, joten todennäkösesti kärähtäsin minäkin heti näistä. Ei olla puhuttu kellekään mitään, omista toiveistani olen kyllä puhunut muutamalla ystävälle, mutta en mistään lääkärijutuista, enkä yrittämisestä tms. Enkä kerro raskaudestakaan kenellekään ennen ekaa tai ehkä tokaakaan ultraa. Jos ei näy, niin en kerro.

Ja bullalle kans tsemppiä! Eiköhän siellä jotain tapahu :)

Ja läkerol Joko selvisi mahakipuilut? Oliko ovista jo nuin aikasin? Vahvistuko viiva plussaksi asti? Peukkuja pidetään sullekin!

Ja pidetään peukkuja kaikille meille! :) :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen erilainen nainen... :LOL: Olen kyllä ystäville puhunut tästä meidän vauvaprojektista, enkä varmasti malta pitää suutani kiinni, jos ikinä koskaan plussaan..
Ihan ärsyttää olla tämmönen hölösuu, koska nyt kun tärppi ei heti käynytkään, niin harmittaa kun ystävät kyselee että "joko?"
No, sitä saa mitä tilaa.. :ashamed:

Mulla on kyllä niin huono olo, ollut jo monta päivää. Palelee, väsyttää, yököttää. :x
Sain vahvan viivan ovistestiin sillon kp 6, eikä se oikein siitä ole lähtenyt vahvistumaan,
oikeastaan päinvastoin. Mut ei kai kukaan ovuloi tuossa vaiheessa, tai ainakaan se ei ole
hyvä homma raskautumisen kannalta, jos noin olisi.
Mulla on mahakin ihan sairaan kipeä. Joskus nuorempana joku lääkäri puhui mulle alkavasta
endometrioosista, kun oli karmeita vatsakipuja. Nyt mä tietty mietin, jos se on sitä, ja
pahentunu tässä vuosien mittaan... :(
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

19.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......20/?........yk2.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............25/28........yk2.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........12/?........yk3.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........30/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............9/26-30....yk6.........
bulla..................15/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)

Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
No justiin katoin läkerol tota listaa eiliseltä, että sullahan rupee nyt olemaan ovisajat, jos menis "normaalisti". Joten peukut sille ja teillä ainakin tiijetään missä merkeissä juhannus menee! :D :D :D

Mä luulen vaan, että nuo alkukierron melkein plussat on ihan normaaleja, että se saattaa olla se LH kohollaan alkukierrosta, laskee ja nousee sitten uudestaan ovikseen, laskee ja nousee sitten uudestaan ennen menkkoja.

Omaan napaan; ei mitään lisättävää, ei oireita, ei oloja, ei mitään. Paitsi limoja tulee taas toista päivää ihan reippaasti. Ovistestit ei oo plussaa..

Ja tuli sieltä polilta tänään kirje: en pääsekään sinne ollenkaan. On kaksi yhteistä lasta, ei kuulu kunnalliseen. Että jos meinaa eteenpäin asiaa saaha, niin yksityiselle. Joten taas saatiin keskustelun aiheita. Mennäkö vai eikö mennä. Vai antaako vaan olla.. Ääääh! P*rkele!
 
KAS Eikä!!! :hug:

Minä sain plussan ovistestiin (PC) äskön! Voi apua! Kp32! On joko menkat alkamassa, ovis päällä vai enteiliskö jopa raskautta.. Huhhuh. O-testit onneksi loppu justiin, niin en voi enää niilläkään testata mitään.

Hauskaa juhannusta kaikille!
 
KAS
Nyt saadaan sitten jännäillä hömppäätä ja coffeebreakia seuraavaksi...

Mä en usko, et lähtisin enää minnekään tutkimuksiin. Miehen mieltä en hirveesti osaa sanoa, kun ei siitä puolesta oo kauheesti puhuttu. Se on kyllä aika apeana tuosta negasta. Jo nyt syyttelee itseään, kun mä oon tullut niin helposti aina ennen raskaaksi.

Toivottavasti huomenna ois kp1. Maha on kyllä juilinut enemmän tai vähemmän koko viikon ja siksi sitä plussaa niin kovasti odotin.

KAS
 
Hyvää juhannusta vaan kaikille!
Hömppää, onpas jännää,, pitäiskö tehdä raskaustesti..?
KAS, toivoa kai on niin kauan kunnes..
Sorry kun en taas muista kaikille kommentoida..
Mulla kai kp 12.. piti ihan laskeskella kun on niin ovismainen olo :D Aika ajoissa olisi tällä kertaa, mutta mulla näyttäis olevan joka toinen kierto pitempi ja joka toinen lyhyempi.
 
On se turhauttavaa odottaa ja pettyä. Aiemmin olen myös aina raskautunut toisesta kierrosta pillereiden jälkeen tai jos en ole pillereitä syönyt niin käytännössä heti. Viimeksi kun yritettiin kolmisen kuukautta niin sai pettyä omaan kroppaan.. saapa nähdä miten nyt käy. Ja saapa nähdä kauanko malttaa olla ostamatta testejä kaappiin. Mahdollisimman pitkään koittaa välttyä ettei tule joka päivä valmisteltua negaa...
 
No minä haluaisin kyllä periaatteessa tietää, että onko jotain häikkää jossain, kun on niin paljon muuttunu menkat ja kun on niitä jatkuvia virtsatientulehuksiakin ollu, että jossainhan sen syynkin on oltava. Että jos vaikka on kaikki limakalvot menny jotenkin niin huonoksi, niin kai niitäkin jotenkin vois hoitaa. En osaa sen kummemmin ottaa kantaa hoitojuttuihin muuten, en oo jaksanu ajatellakaan koko asiaa :)

Eikä KAS kannata miehesi syytellä itseään, vaikka ennen oiskin tullu helposti raskaaksi, niin ne tilanteet ja olosuhteet muuttuu aina. Ikä kuulema muuttaa tilannetta. Nuo kaksi on meilläkin saaneet alkunsa niin helposti, että nytkin oon vähän oottanu jo, että millon seuraava, mutta ei kuitenkaan oo tullu. Onko se nyt ihan varma, että ei vois enää tulla plussaa?

Romanssi No vähän kyllä tekis mieli tehäkin, mutta yritän vielä siirtää sitä kauemmas, kun en halua saaha sitä negaa.. Mutta en oo kyllä koskaan ikinä saanu kontrolliviivaa tummempaa viivaa ovistestiin! Vähän rupejaa kyllä jänskättämään.

bullalle Toivotan kärsivällisyyttä! :) :D
 
Meilläki yritys on venyny jo puolet pidemmäksi ku edellisillä kerroilla, mistä lie johtuu..

Siihen juomisasiaan mun pitikin vielä kommentoida, et minäkään en ole ikinä halunnut kovin pian julkistaa raskautta, minusta se on jotenkin niin "yksityinen" asia ihan eka viikoilla ja keskenmenon pelko on vielä suuri ja toisaalta on ihanaa kun on miehen kans joku salaisuus josta kukaan ei tiedä.. :)
Että salailu on onnistunut aina melko hyvin. Jos juomaa tarjotaan, niin otan vastaan sen kummempia miettimättä. Juon sitä muka, vaikka oikeasti niin että vain kostutan suuta. Ja huomaamatta kaadan lavuaariin tai mies hörppää lasia tyhjemmäksi. Ja olenpa joskus kotona täyttänyt siideripullon limpparilla etukäteen:D
 
mun on pakko tänne tulla kertomaan tää asia,vaivaa niin mun mieltä.
eli siis meilläkin jo 3 lasta,ei edes ole yritystä! mutta tulio tuossa harrastettua seksiä kp 12 ja kp 15 ja ovis oli tuolloin kp 14-15...ja nyt tnä ja eilen kp16 ollut outoa tuntemusta mahalla,ja tnä myös kp 17...välillä nippassut heikosti,jja väliin juilinut,,voiko jo tuneta näinkin heti raskuaden mahdollisuuden?? siis mua ihan kammottaa kirjotella tämmöstä tänne. meillä ei ehkäsyä ole,koska ei olla mitenkään hedelmällisiä,ollaan oltu ilman ehkäsyä jo monen monta vuotta,varmaan j0 10.

mutta siis muissa raskauksissa mulla ei tämmöstä tuntemusta ole ollut laisinkaan heti yrittämisestä.....tuskin kuitenkaan enään ovistakaan voi olla? meinaan ovis oli kyl tuolloin 14-15 oli semmoset juilinnat ja jomotukset mahassa

kiitos jos joku viittii kertoa mielipiteensä! Ja onnea kaikille yrittäneille!
 
Romanssi Se sano se lääkäri sillon, kun kävin, että voi olla ovuloimattomia kiertoja parikin vuodessa, sitten voi olla, että ajotuskaan ei osu joissain kuukausissa ihan nappiin, että voi olla, että joskus raskaus ei alakaan ihan niin pian kuin aikasemmin, että joskus siihen voi mennä pitempäänkin ja silti kaikki on hyvin :)

KAS :hug:
 
No, mulla ainakin oviksen oireet ei rajoitu siihen yhteen, kahteen päivään.
Tässäkin kierrossa on ollut jos vaikka mitä mahan vääntöä ja nippailua jotka kaikki mitä
todennäköisemmin ovat ovista, ja sitä edeltäviä kasvukipuja. Olen ollu välillä TOSI kipeä.
Pointtini on siis se, että oireet voivat olla tosi voimakkaatkin.

KAS inhottavaa että jouduit uuteen kiertoon!:hug: Toivotaan että tästä kierrosta nyt tärppi kävisi.

Hömppää peukut! Toivon kyllä ettei ollu myöhäinen ovis, vaan jotain ihan muuta... :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: hömppää
Peukutukset Kas uuteen kiertoon..
Viime yönä heräsin riittävään alavatsakipuun. Sai hengitellä ja kääntyä hissukseen. Päivän aikaan jollotellut hetkittäin mahaa..rupeaa taas mielikuvitus laukkaamaan vaikka samoja oireita ollut aina ennen menkkojakin....
 

Yhteistyössä