KAS Mullakin taitaa olla justiin se viitisen kiloa vielä siihen BMI 25:een
Ja kiitos, kieltämättä on kyllä sairaan hyvä fiilis! Ja mahtava saavutushan tuo sinullakin on!
Minulla raskaudet on tuoneet aina niitä kiloja, ekasta sain 32kg ja pääsin niistä parissa vuodessa. Toisesta otin 23kg ja niistä oli jälellä 7kg, kun aloin odottaa kolmatta, josta otin sitten 15kg lisää. Nuo lähtikin helposti, mutta nuitten loppujen kans en oo ees viittiny nähä mitään vaivaa, oon vaan suunnilleen oottanu, että ne siitä itestään sulaa. No ei oo sulaneet. Nyt tuli sitten fiilis, että nyt lähtee läskit!
Viittä kiloa lähin alunperin tavottelemaan, mutta nostin sitten tavotetta vähän ylemmäs, kun näin helposti lähtikin tippumaan. Ja kaikenlisäksi oon vielä huomannu, että tykkäänkin juoksemisesta!
Minähän en oo ikinä ollu BMI:n mukaan normaalipainoinen, kerran työterveyslääkäri sanokin, että minun ihannepaino ois siellä normaalipainon ylärajoilla, kun on ruumiinrakenne semmonen, että on paljon lihasta, joka nostaa sitä painoa. Eikä kukaan oikeesti osaa ees arvata miten paljon minä painan, vaikka en silleen varsinaisesti ees näytä lihavalta.
Siskolla on esimerkiksi selkee omenalihavuus, kun on oikeesti iso maha ja tikkujalat ja silti minä painan kymmeniä kiloja enemmän, eikä meillä ole pituuseroa kuin pari senttiä! Eikä minun housutkaan ole ikinä passannu kellekään meillä, kun mulla on perse ja lantio niin paljo leveemmät kuin siskoilla ja äidillä!
Nyt sitten päätin, että jos vielä raskaaksi tulen, niin otan kyllä itteeni niskasta kiinni ja katon mitä syön, ettei tulisi enää ns. turhia kiloja! Oispa ihana saaha ees yks semmonen sievä pallo raskausmaha, eikä ainanen tynnyri!
Nojoo.. Näissä fiiliksissä mennään ja olen tänään ihan varma siitä, että en oo ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan (vielä?). Eikä ole mitään oireitakaan, että ois tulossakaan. Joten ei tarvi jännätä mulla ainakaan tälle kierrolle yhtään mitään. Blaah..