Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Läkerol, pahoittelut ettei nyt tässä kierrossa sittenkään :(
KAS, saitko testiin kuitenki kontrolliviivan vahvuisen/sitäkin vahvemman viivan? Mulle on käyny niinkin et lopetin jo testailun ja oletin oviksen olleen ja myöhemmin tajusin et olis pitäny jatkaa testailua koska ovis olikin vasta tulossa.
Mulla on kierrot nykyään niin vaihtelevan pituisia, mutta sulla taitaa olla tuo 28 päivää, joten kyllähän se sitten voikin olla et on jo ollut.
 
Minä oon ollu ihan lomalla..

läkerolille ekana tsempit uuteen kiertoon! :hug:

Tervetuloa bulla! :wave:

Toivotaan KAS oviksen löytyneen ja ajotuksen osuneen nappiin!

coffeeBreak tsemppiä sullekin, jospa tämä on nyt sitten se kierto! :D

Marilynillä taitaa tällä kertaa olla se toivomasi yksi kyytiläinen! :heart:

Omaan napaan: Kai me sitten ollaan yritys alotettu, mitään ei oo puhuttu, mutta eihän tuo mies oo enää keskeyttänykään :D

Ovista alotin tikuttamaan kp14 ja sillon oli kyllä vahvin viiva näihin loppuviikon (olemattomiin hailuroihin) viivoihin verrattuna. Kp13 tuli illalla ihan hirveet limat veriviiruilla ja joka ilta lenkin jälkeen jonkunlaisesti verta vuoteli, kp17 asti. Lomakamppeita pakatessa tiputin sen BBT-mittarin lattiaan (taas!), niin en oo sitten saanu viikolla lämpöjä ollenkaan..

Eli nyt mennään ihan täysin arvailemalla. Eli jos se ovis sitten olikin tositosi aikasin ja olin myöhässä testailujeni kans, koska ei tuo kp14 mikään plussa ollu, mutta kuvittelin, että viiva alkaa siitä vahvistumaan, koska limatkin tais loppua jo kp14 tai 15. Tai sitten ovista ei tässä kierrossa tule ollenkaan tai jos vielä tulee, niin on se kyllä tositosi myöhässä..

Mietin nyt kyllä, että mitenhän tämä dieetti vaikuttaa nyt, kun on lähteny ihan sairaan hyvin paino tippumaan. Mulla on reilu 6viikkoo takana ja jo 8,5kg lähteny. Voihan sekin tietenkin vaikuttaa. Noh, ei auta kun odottaa.. Polille ei ole aikaa vielä tullu, pissanäytteet ja verikokeet oli kaikki kunnossa! :)

Ja minä häviän tästä sitten tänään tai huomenna taas viikoksi reissuun, joten ei välttämättä kuulu mitään taas tältä suunnalta! Nauttikaa kesästä, toivotaan paljon aurinkoa! :) :D
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

10.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......11/?........yk2.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............16/28........yk2.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........3/?........yk3.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........21/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............30/26-30....yk6.........
bulla..................6/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)

Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
KAS
Romanssi, keskiviikosta alkaen sain viivan, joka päivä päivältä tummui. La 10 aikaan viiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Su, kun testasin 13 maissa, viiva oli jo haalennut. En sitten tiedä, oliko ovista vai ei. Tosin oviksen oireita oli viikonloppuna aivan selkeesti.

hömppäälle onnittelut upeasta saavutuksesta :flower: Mulla on viimeisen kahden vuoden aikana tippunut noin 25 kg. Parhaimmillaan saavutus oli jopa 30kg, mutta kuukauden takanen reissu pompsautti mun painon :stick: BMI 25een ois nyt sellanen 5 kg. En kuitenkaan jaksa stressata.

Nyt pitänee taas poistua...
 
KAS Mullakin taitaa olla justiin se viitisen kiloa vielä siihen BMI 25:een :D Ja kiitos, kieltämättä on kyllä sairaan hyvä fiilis! Ja mahtava saavutushan tuo sinullakin on! :D :D :D

Minulla raskaudet on tuoneet aina niitä kiloja, ekasta sain 32kg ja pääsin niistä parissa vuodessa. Toisesta otin 23kg ja niistä oli jälellä 7kg, kun aloin odottaa kolmatta, josta otin sitten 15kg lisää. Nuo lähtikin helposti, mutta nuitten loppujen kans en oo ees viittiny nähä mitään vaivaa, oon vaan suunnilleen oottanu, että ne siitä itestään sulaa. No ei oo sulaneet. Nyt tuli sitten fiilis, että nyt lähtee läskit!

Viittä kiloa lähin alunperin tavottelemaan, mutta nostin sitten tavotetta vähän ylemmäs, kun näin helposti lähtikin tippumaan. Ja kaikenlisäksi oon vielä huomannu, että tykkäänkin juoksemisesta!

Minähän en oo ikinä ollu BMI:n mukaan normaalipainoinen, kerran työterveyslääkäri sanokin, että minun ihannepaino ois siellä normaalipainon ylärajoilla, kun on ruumiinrakenne semmonen, että on paljon lihasta, joka nostaa sitä painoa. Eikä kukaan oikeesti osaa ees arvata miten paljon minä painan, vaikka en silleen varsinaisesti ees näytä lihavalta.

Siskolla on esimerkiksi selkee omenalihavuus, kun on oikeesti iso maha ja tikkujalat ja silti minä painan kymmeniä kiloja enemmän, eikä meillä ole pituuseroa kuin pari senttiä! Eikä minun housutkaan ole ikinä passannu kellekään meillä, kun mulla on perse ja lantio niin paljo leveemmät kuin siskoilla ja äidillä!

Nyt sitten päätin, että jos vielä raskaaksi tulen, niin otan kyllä itteeni niskasta kiinni ja katon mitä syön, ettei tulisi enää ns. turhia kiloja! Oispa ihana saaha ees yks semmonen sievä pallo raskausmaha, eikä ainanen tynnyri! :D

Nojoo.. Näissä fiiliksissä mennään ja olen tänään ihan varma siitä, että en oo ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan (vielä?). Eikä ole mitään oireitakaan, että ois tulossakaan. Joten ei tarvi jännätä mulla ainakaan tälle kierrolle yhtään mitään. Blaah..
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

12.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......13/?........yk2.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............18/28........yk2.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........5/?........yk3.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........23/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............32/26-30....yk6.........
bulla..................8/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)

Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Hömppääon saanut kyllä mahtavasti kiloja karistettua! Vautsi!

Munkin pitäis, bmi taitaa olla 29... :ashamed: Liikunta ei ole ongelma, tykkään lenkkeillä
ja käydä spinningissä, pumpissa jne. Mutta ne syömiset, ne syömiset..
Olin pyörtyä kun kävin aamulla puntarilla! Mulla on kyllä myös nuo läskit levittyneet kyllä
niin armollisesti ympäri kroppaa, ettei monikaan usko että painan niin paljon. Tänään
olen taas tehnyt pyhän lupauksen olla syömättä herkkuja, mutta saapa nähdä kauanko
päätös tällä kertaa pitää. Painon pudotus kyllä voisi auttaa tuotakin raskautumista, joten
luulisi siitä motivaatiota saavan.

Romanssinpuolesta mua täällä jännittää! Joko olet testannut?

Ja kaikille peukkuja tasapuolisesti tähän hommaan! Jospa se kesä toisi monta plussaa
tähän meidänkin pinoon!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

13.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......14/?........yk2.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............19/28........yk2.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........6/?........yk3.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........24/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............33/26-30....yk6.........
bulla..................9/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)

Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
KAS
Mä jo jännäilen testailuja, vaikka aikasintaan aion testailla ens viikon la. Tai siihen ainakin pyrin :x

Coffeebreakille tsemppiä oviksen metsästykseen.

Romanssin kuulumisia odotellaan täälläkin.
 
Ultrassa sykki yksi sydän! :heart: Iso helpotuksen huokaus!!

Ihan tosi paljon plussaonnea tänne teille kaikille!!! Jospa tässä kesässä olisi sitä jotain taikaa ja jokainen teistä tupsahtais raskaaks tuosta noin vaan! Kovasti ainakin niin toivon! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Ihania uutisia Marilyn!:heart: Voi kun me muutkin päästäis pian sun kaveriksi tuonne
odottavien puolelle.

Mulla jo meinaa pinna mennä, kärsimätön kun olen. Mulla on ollu nyt maha kipeä kelkkojen
JÄLKEEN. Eilen kp6 ja mahaa kiristeli aivankuin aina oviksenkin aikoihin. No, huvinpäiten
tein ovistestin, ja sain melko vahvan viivan. Ei nyt ihan vielä ovisplussa, mutta vahva viiva
kuitenkin. En tiiä mitä mun kropassa tapahtuu.. Taitaa olla niin, että kun on vuosikaudet
pillereitä popsinut, ei oman hormoonitoiminnan käynnistyminen/tasoittuminen käy todellakaan
helposti.

Mä olen jo henkisesti valmistautunut, ettei onni potki tässäkään kierrossa.
Pessimisti ei pety koskaan. :LOL:
 
Moi!! Ollaan oltu reissussa joten tilanteen päivitys jäänyt.. Mutta siis täällä mennään kp5:ssa! Ei nyt kamalasti harmita mutta tuntuu vähän huolestuttavalta välillä kun miettii miksi nyt on mennyt jo puoli vuotta.. Ennen on tärpännyt jo aiemmin..
Hömppää onnittelut painonpudotuksesta, ja tsempoiä muillekin painon kanssa kamppaileville. Mulla ei ole varsinaisesti paino-ongelmia vaikkakin maha ja reidet sais olla timmimmät!:D Ja täytyis syödä terveellisemmin..
 
On se vaan ihana lukea sykkivistä sydämistä! On se aina jotenkin niin ainutkertaista ja ainutlaatuista aikaa!! Liukkarit alkoi eilen joten lienee ovis lähellä..Se panee aina miettimään miksi ei eka kierto pillereiden jälkeen voisi olla tärppikierto..mutta aina kyllä on kroppa vaatinut yhden kuun tasoitukseen...Peukutuksia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Marilyn1
KAS
Ymmärrän läkerol pinnan menemisen ja Romanssin huolen. Mä mietin, et entä jos en ole vieläkään raskaana... Ja onhan tässä menossa ihan yk2 ja viime kuukautiset oli ekat luomut.

Bullalle peukkua. Mikäs on coffeebreakin tilanne?
 
Marilyn, ihanaa ihanaa ihanaa :heart: Mä haluan pian mukaan sinne odottaviin :)

Ovis löytyi, diginaama hymyili eilen ja sitä on nyt hyödynnetty! Hämmentävää kyllä oireita ei juurikaan ole mutta katsotaan nyt sitten. Testiä aikaisintaan kahden viikon päästä kehiin...
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

16.6.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......17/?........yk2.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............22/28........yk2.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........9/?........yk3.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........27/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Romanssi...............6/26-30....yk6.........
bulla..................12/24-28....yk1......-00(P), -01(T), -07(T)

Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Viimeksi muokattu:
KAS, voihan se olla ihan sitä itteäänkin, oikeita oireita! Toivotaan ainakin niin!

coffeebreakille tsemppiä! Toivotaan että tässä kierrossa nyt natsaa..

Mites Hömppää? Kierto lähenee loppuaan, oireita..?!

Tähän pinoon MONTA plussaa tässä kuussa, kiitos! :D
 
KAS
Kauheesti haluttais testata, mut perjantaihin asti koitan sinnitellä. Meillä ois torstaina yhdet juhlat, joissa haluasin olla villi ja vapaa :whistle: Vähän oon lapsellinen :ashamed:

On muutenkin hankala vastata vaikka, jos joku kutsuu terassille jne. Mä en oo pahemmin kelleen puhunut tästä yrittämisestä ja sit jännää, et jos kumminkin plussaa enkä heti haluais kertoakaan. On mullakin ongelmat...

Mäkin eilen katoin kiertopäivälistausta ja mietin hömppään tilannetta. Josko sieltä saatais jo ihania kuulumisia.

KAS
 

Yhteistyössä