Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

läkerol tuolla toisella palstalla ainakin kyseinen testi on haukuttu ihan lyttyyn niitten haamujen takia. Ollakseen positiivinen täytyisi olla ihan selkeesti punanen viiva. Plus, että sen herkkyys on 50 ja nuissa muissa tavallisesti se on kait 20-25, että siihen punaseenkin viivaan tarvitaan jo korkeemmat hormonitkin. Mulla ei nuista testeistä ole itellä kokemusta.

KAS En usko, että ainut olet. Ite laskin aina, että mulle normaalilla 30-31 päivän kierrolla ovis ois ollu 16-17 ja sillon oli/on aina myös isoimmat limat, niin eihän se sitten kuitenkaan pitänykään paikkaansa.. Mun ovis tulee vasta pari päivää limojen jälkeen. On mulla jotain jomotuksia, mutta kun se saattaa jomotella ennen, aikaan tai jälkeenkin, niin mistäpä sitä niistäkään tietää. Siksi kai monet niitä ovistestejä käyttääkin. Omien tuntemuksien/laskutoimitusten tueksi.
 
KAS: Tervetuloa minunkin puolesta! Mä niin tiedän sun tunteen, mullakin on kolme lasta saanut alkunsa todella helposti. Mun hermot ja pitkäjänteisyyden (puutteen) tietäen, en tiiä mitä teen jos tämä yritys venyy pitkälle. Onhan tässä jo ikääkin enemmän kun noita vanhempia lapsia tehdessä. Mä oon 34, ei se vielä ikäloppu kuitenkaan ole, mutta johan hedelmällisyys lähtee laskuun, oliko se 25 vuoden jälkeen...?

Änkiäinen: Meillä näkyy olevan kierto molemmilla sama, tänään kp 2. Muutaman viikon päästä testataan molemmat plussat, koska ehdittiin jo haamuillakin. :cool:

Hömppää: Mäkin luin tuolta toisesta ketjusta, että kys. testi epäluotettava. Sen jälkeen siis kun olin jo ehtiny vähän siitä "haamusta" innostumaan..
 
stemppiä kaikille sitä tartteville.. :)

itsellä kierto jaaatkuuu.... kp 47 tai 48 (en jaksanut kalenterista katsoa).. :headwall: testannu en ole muutamaan päivään.. jos sitä huomenna tai tänään.. ? :)

odottelen vaan.. ja kyllä niitä jotain hormoneja pitäs lääkäriltä kysyä; ollut vaan aika raskas viikko takana.

terv.äizikkä :heart:
 
läkerol Näin teemme ;) Olis jo aika plussailla, kuukaudet menee niin nopeesti.

hömppää Kiitos tsempeistä =) Mulla on ihan samalla lailla, että joka päivä täälä käyn lueskelemassa juttuja, mutta kirjottelen yleensä vasta, kun on kierto lähellä loppua, jännäilyjen aikaan.

äitzikkä Sulla jännittävät päivät menossa, oi kun nyt tulis plussa :heart:

).( Eilen tuli pientä tuhrua ja yöllä ei mitään, menkkakivut on kovat, että vois sitten valuakkin kunnolla. Mulla kun on aina runsaat menkat. Ällövaroitus..... Viime kierrossa sain töistä käydä kolmesti vaihtamassa kuivat housut kotona, kun menkat tullu läpi, vaikka yö siteitä joutuu sitämään läpi kierron, eikä nekään pidä vuotoa kunnolla. En tiedä mihin housuvaippoihin pitäis kääriytyä vuotojen ajaksi :headwall: |O Näillä mennään ja tsemppiä kaikille :hug:
 
KAS
Läkerol, kiva että on muita, joilla on samalaiset fiilikset. Stressaan jo valmiiksi, vaikkei varsinaista yritystä ole edes aloitettu vielä.

Hömppää, aika tarkkaan on ollut kierto 28 päivää ilman pillereitäkin ja ovulointi ajoittunut siihen puoliväliin, näin olen päätellyt.

Jokos äizikkä testaili?

Onko täällä muita uusperheellisiä vai olenko mä nyt ihan väärässä pinossa? Miesystäväni on kyllä ottanut lapseni aivan omikseen ja se nyt kai onkin edellytys toimivalle suhteelle. Pakko sanoa, että helpottaa, kun toisella ei ole lapsia.

KAS
 
KAS No sehän on hyvä, jos ovis tulee ajallaan, meinasin vaan, kun sanoit ettet tunnista ovistasi :) Ja mä olen uusperheellinen. En ees aatellu, että oisin lähteny väärään pinoon, neljättä kuitenkin kuumeilen ;) Vanhin poika (kohta 10v) on minun edellisestä liitosta.

Änkiäinen Vielä ois aikaa jännäilyihin, kovasti toivosin, että tälle kierrolle pääsis ees testaamaan. Mulla varmaan vaan ne hormonit nousee niin hitaasti, että ei kannata ennen kun on oikeesti myöhässä.

ON kp29 Ja välillä oon ihan varma, että nyt oon kyllä oikeesti raskaana ja kohta oon taas ihan satavarma siitä, etten ole. Oon yrittäny miettiä, että mitkä ne oireet ennen oli mistä tajusin viimestään, nyt ei oo kyllä mitään oireita kumpaankaan suuntaan. Ja nyt kun tiedän, että todellinen mahollisuus on olemassa, niin tottakai tarkkailen vielä enempi..
 
KAS Tervetuloa! :)

Romanssi :( Joko siellä alkaa täti poistua kylästä? Tässä kierrossa sitten plussa tulee!! Eiks joo! :D

Mikäs coffeeBreakin tilanne? Pääsitkö ovista testaamaan/hyödyntämään??

Entäs äizikkä? Tätiä näkynyt? Plussaa???

hömpää päsee kohta testailemaan!!! Mitkä tuntemukset tällä hetkellä?? Ehdottomasti raskaana!! :popcorn:

).( Ens viikon loppuun odotan menkkojen alkavan. Jotenkin vaan tiedän, ettei nyt oo tärpännyt. Eikä se oikeestaan edes haittaa. Ens kierrossa sitten ois paree plussa tärähtää r-testiin, sen pitempään en nyt sitten jaksa minäkään oottaa! ;) Edelliset raskaudet ei ole alkaneet helposti, joten nyt sais luvan mennä toisin päin! :D

:wave:
 
Moikka!

Kylläpä voi ihmisellä olla kiire, ettei edes tänne kerkiä, saati sitten päivittelemään listaa, pahoittelut siitä :(

Hömppää, onpa jännää!!

Änkiäinen ja läkerol, kovasti paljon onnea tähän kiertoon!

Mites äizikkä?

Marilyn, meillä sama juttu että yksikään raskaus ei todellakaan ole alkanut helposti. Tätä keskenmennyttä tehtiin vuosi, ja itse asiassa mulla vielä kaikki raskaudet menny ihan samalla tavalla ja samaan vuodeaikaan! Ensin vuosi yritystä -> km ja siitä noin puoli vuotta niin alkaa se "oikea" raskaus. Joten huoh.
Paluupäivänä eli torstaiaamuna testasin negan sekä raskaus- että ovistestistä... Tosin voi tietty olla että se ovis just meni, ennen kuin palasin. Hyödynnetty kyllä on mikäli se sitten vain kerkisi /oli edes ovis. Menkkoja saati menkkatuntemuksia ei ole joten ne tuskin ovat alkamassa. Voi tietty olla myös että kierto on vaan aivan sekasin km jälkeen.

Niin tai näin, koitan saada listan ensi viikolla ajan tasalle!
Miehellä tulossa taas parin vkon reissu ensi kuussa, täytyy toivoa että ei satu just "parhaaseen aikaan"... Mietin tässä juuri että kauankohan sitä odottelis ennenkuin meen gynelle jos mitään ei ala tapahtumaan. Turhanpäiväinen odottelu on kyllä niin turhauttavaa nimenomaan.
 
KAS: Myös minä uusperheellinen. Meillä yksi yhteinen, ja vanhemmat lapset on minun edellisestä liitosta. Olen tuota itsekin miettinyt, etten tiedä olisinko voinut lapset samalla tavalla omikseni ottaa, jos miehellä olisi niitä edellisestä liitosta ollut. Minun mies pitää myöskin minun lapsia niinkun omiaan. :heart:

HÖMPPÄÄ: Voi kökkö.. :hug: Mutta ehkäpä jo tästä kierrosta?

Minä ajattelin ruveta tässä kierrossa sitä ovista tikuttelemaan ihan tosissaan!
Jotenkin tämä vouhkaaminen niiden testien kanssa on niin jännää.. Mies taitaa pitää minua vähän kahelina. :LOL: Koskaan ennen en ole edes mitään ovulaatioita vahdannut, niin helposti nuo lapsoset ovat alkunsa saaneet, kaikki ekasta kierrosta.
 
hömppää Eikä!!! :( :hug:

coffeeBreak No eipä oo teilläkään sit raskaaksi tulo ollut helppoa.. :hug: Ja nytkin jo teillä vuosi yritystä takana! :( Mutta jospa nyt hieman poikettais kaavasta ja tultais raskaaks mahd. pian!! =) Sinä ainakin oisit sen jo ansainnut!!!

läkerol Minäkään en aiemmin ole ovista pahemmin testaillut, mutta nyt kyllä senkin edestä! Pari edellistäkin kiertoa vaikkei ollut varsinaista yritystäkään. :ashamed: :D Pitää vaan ottaa nyt kaikki irti tästä vimosesta raskautumisesta. :) Toivottavasti tulisit yhtä helposti raskaaksi kun aiemmillakin kerroilla. :)
 
KAS
Hömppäälle tsemppiä uuteen kiertoon.

Mä en ole koskaan ovista testaillut... Kaikki saaneet oikeastaan ekasta yrityksestä alkunsa, tai no nuorin ilmoitti tulostaan ilman yritystäkin.

Mulla enää muutama pilleri ja sitten alkaa yritys ja jännäilyt oikeasti :rolleyes: Vähän kyllä jännittää ihmisten reaktiot, jos oikeasti raskaudun. En ole pahemmin haaveista puhunut, kun en välttämättä jaksa niitä uteluita. Muutenkin ystävät ovat pitkälti lapsettomia tai vähä lapsisia, joten varmasti olen kauhistelujen kohde. Olen kuitenkin "aina" ajatellut olevani neljän äiti.

KAS
 
Hei!
pääsenkö mukaan ketjuunne?
Minulla on 3 lasta (-06, -08, 10) ja kaikki saaneet alkunsa tosi helposti, kakkonen tärppäsi yk3, eka ja kolmas yk1. Nyt on yrityksessä neljäs ja viimeinen, mutta ei näytä tulevan yhtä helposti. Ikääkin on jo 39v ja aivan vuoden lopussa tulee jo 40 täyteen...
Nyt on meneillään yk3 ja kp21. Tein jo hätähousuna eilen ja tänä aamuna raskaustestin jotka lupaavat testata jo 5 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää ja toinen lupaa testata 7-10pv hedelmoityksen jälkeen. Molemmat selkeät negat.

Minulla on aina ollut hyvin säännollinen ja selkeä kierto n 25-28pv ja oviksen aina tunnistanut. Viime vuoden loppupuolella laihdutin pari khg ja urheilin todella paljon, ja se sekoitti kierron ja aloin saada 21vrk anvulaatioisia kiertoja. Hellittämällä liikuntaa ja antamalla painon nousta taas sen pari kg (aarrgghh) kierto alkoi normalisoitua. Edellisessä kierrossa bongasin oviksen tikuttamalla, yritys jäi kuitenkin vissiin liian myohäiseksi ja ei tärpännyt. Tässä kierrossa ovistikuissa en saanut aivan yhtä vahvaa viivaa, mutta melkein, ja lisäksi bongasin ovislimat juuri samaan aikaan. Yritystä oli ahkerasti useampana päivänä noihin aikoihin. Kuitenkin ihmetyttää, että tikuilla bongasin oviksen aika aikaisin, n kp 11.

Kierrossani on kummallista tällä hetkellä se, etta minulla tulee melkein huomaamatonta tiputteluvuotoa noin 3vrk ja sen jälkeen vuotaa runsaasti n 3vrk. Tällaista ei aiemmin ollut. Onko teillä muilla ollut tällaista?

Kiitos jos saan tulla mukaan!
Mrs73
 
KAS
Tervetuloa Mrs73. Itsekin olen uusi pinolainen. Kiertosi kummallisuus ei ole tuttua ainakaan minulle. Lapseni ovat muuten juuri samoina vuosina syntyneet =)

Su-ma -akselilla pitäisi kuukautisten alkaa ja siten yk1.

Olikos coffeebreak pinon päivittäjä? Pitäisikö avata kevätpino? Tää on jo aika pitkä.

KAS
 
Heipparallaa ja maailman huonoin listapäivittäjä ilmoittautuu :ashamed:
Töissä ihan hirmu kiire ja illat täynnä jotain menoja ja synttärikemuja. Mukaanlukien huomenna oman nuorimmaisen juhlat. Kevätpino kuulostaisi kyllä hyvältä idealta! Olisikohan kellään muulla aikaa ja intoa ruveta päivityshommiin sen osalta? :)

Mrs73 oikein paljon tervetuloa! Tuollaista tiputteluvuotoa noin pitkään ei kyllä ole ollut paitsi hormonikierukan aikaan (joka ei kyllä sopinut mulle ollenkaan kun reilun puoli vuotta tiputteli ihan jatkuvasti).

Hömppää, voih kurjuus :hug:

Marilyn, ihanasti sanottu, oikein hyvä mieli tuli :heart:

ON: ei kertakaikkiaan mitään. Ovistesti ei ole koskaan noin negaa näyttänyt kun nyt. Yleensä siinä on jonkin sortin hali viiva, nyt yhtä negaa kuin raskaustestikin. Voi plaah. Saas nähdä koska kroppa tästä herää, ensi viikon lopullahan pitäisi tulla menkat jos ovis nyt oli kuten epäilin. Peittojen alla kyllä muuten vaan vilkasta ja hyvä niin :)
 
kp 27 menossa ja äsken pyyhittäessä näytti siltä, että täti kurvaa kylään viim. huomenna. Mitään menkkatuntemuksia ei oo ollut niin piti sitten aamulla ihan r-testikin tehdä! :headwall: Negaahan se tietenkin näytti.. Ei kyllä missään vaiheessa ollutkaan sellanen olo, että raskaana oisin. Nyt sitten uutta kiertoa kohden mennään jo entistä toiveikkaimmin. :kieh:

Minusta ei ainakaan taida päivittäjäks olla.. Oiskos joku muu halukas??
 
Niin ja tervetuloa Mrs73 minunkin puolesta! :wave: Minäkin vielä aika tuore täällä.. :)
Minulla oli joskus kanssa tuota tiputteluvuotoa, paitsi mulla saatto tiputella lähes viikon ja sitten vielä vuoti toisen viikon. : / Sain sillon siihen terolutit ja ne kyllä auttoi.
 
Viimeksi muokattu:
Moi pitkästä aikaa ja tervetuloa uudet kuumeilijat!
Nyt mennään ilman ovistestejä ihan fiilispohjalta. Nyt tuntuu että lähellä ollaan!!
Nyt siis kp13/26-31. Taitaa tulla nyt lyhyempi kierto taas vaihteeksi.
Eilen illalla talleteltiin, josko sitä huomenna taas..
Mrs73 kyseli vuodoista ja mulla on aina välillä kiertoja joissa menkat alkaa rytinällä ja vuotaa pari päivää. Sit loppuu ku seinään ja yhden vuotamattoman päivän jälkeen taas jatkuu.

Mikäs tilanne Marilynillä?
 
Jee, menkat! Tällä hetkellä jee, kun tuntui että on kierto ja kroppa ihan hukassa. Nyt Marilyn kun meillä on lähes samat kp:tkin niin tästä sit plussa! :)

Hei, voisinko pyytää jokaiselta tuon oman rivin alla olevaan tyyliin niin saisin siitä poimittua listan ajan tasalle. Menee kuitenkin pieleen jos alan näitä laskeskelemaan... :ashamed:


Neljättä kuumeilevat keväällä 2013
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan !

Su 28.4.2013

Kuumeilijat:
nimim. (ikä)...................kp............. ....yk........lapset

coffeeBreak(33v).......1/28...........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1..................2/25-27....... yk2...........-11 ja tuplat -12
Romanssi.................14/26-30.....yk5.........
Änkiäinen(32v)..........16/26-30......yk 4 ......-00(T), -02(P), -06(P)
hömppää (28v).........17/29-33.......yk...........-03(P), -09(P), -11(P)
Äizikkä (26v).............36/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)

KAS
Mrs73
läkerol


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)

Taustailijat ja harkitsijat :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marilyn1
Läkerol (34)....kp12/?....yk1....97(P)....98(P)....04(P)

Ovistestejä on kuulkaa kulunut! :D Tänään sain mielestäni vahvemman viivan kuin aiempina päivinä, joten oisko se oili sieltä tuloillaan? Vaikka ei noita viivan värien vahvuuksia saisi kai verrata -teen niin silti! Talletukset on aloitettu myös.

Coffeebreak: kiva että menkat alkoi, toivottavasti kroppa ja kierto tästä heti normalisoituu! Sitten sitä ovista odottelemaan..

Plussapuuhkut kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä