Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

hömppää (28v).........8/30-32.......yk...........-03(P), -09(P), -11(P)

Varasin ajan gynekologille. On ollu jotenkin niin outoja olot. Mullahan on ollu paljon virtsatietulehuksia ja oireettomia emätintulehuksia ja pian on papastakin kaksi vuotta.

Ja niihin "oireisiin" sitten.. Menkat alko sunnuntaina, ilman PMS-oireita. Vuoti sen yhen päivän ja hyyty niin, että vaan tiputteli ja pikkuhousunsuoja riitti hyvin. Ja sitä kesti kaksi päivää. Sitten ei mitään.

Oli alavatsakipuja, ei siis mitään normaaleja menkkakipuja, vaan navan alla oli kohta, mikä oli kosketusarka, tamppoonin laittaminen sattu mahaan! Ei siis koskaan ole ollu mitään tommosta. Ei koskaan! Pissanäyte puhas ja raskaustesti negatiivinen. Heräsin sitten epäilemään, että josko jälleen emätintulehus tai joku vielä pahempi..

Ja minun menkat on ehkä vuosi sitten ruvennu olemaan tätä, että vuotaa 2-3pv ja sitten tiputtelee toisen mokoman, mutta nyt ei vuotanu kun päivän! Tai siis oikeestaan 12h, kun yöllä ei kans tullu juuri mitään.

Eli huomenna sitten gynelle. Toivottavasti saa jotain vastauksia.
 
JOO ehdottomasti plussataan yhtäaikaa coffeeBreak!!! :D Sulla varsinkin on hyvät mahkut plussata tai ainakin oon kuullut, että km:n jälkeen tulee helpommin raskaaksi. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa..?? Mutta onnea yritykseen!! :) Meinasitko ovista tikutella tässä kierrossa? Katoin, että meillä lähes yhtä pitkä kierto niin vois oviksetkin sattua aika lähelle. :p

Toivottavasti hömpää saat jotain vastauksia huomenna gynellä mitä nuo oireet on. Ja ettei nyt ainakaan mitään vakavaa ois!!! :hug:

Tässä ketjussa on muuten mukava kirjoitella kun ei ole kuin muutama kuumeilija! Pysyy helpommin kärryllä mitä kenellekkin kuuluu. :) Kai meitä neljättä yrittäviä on vaan oikeesti niin paljon vähemmän kuin toista tai kolmatta.. En ees uskalla ajatella mitä ihmiset kommentoi kun (jos) vielä raskaaksi tulen... :O :D
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
hömppää, varmasti hyvä idea mennä gynelle tutkimuksiin. Toivottavasti saat selityksen! :hug:

Marilyn, kyllä vaan meinasin :cool: On noita testejäkin valmiina... :whistle: Ainoa vaan että isäntä on lähdössä toukokuun puolivälissä tas reissuun, että nyt peukut pystyyn että ehtii sitten ennen. Aloitatko itse tikuttelun?
 
KAS
Läkerollille nyt oikein paljon tsemppiä :)

Onpa Hömppäällä inhottavia vaivoja :O Toivottavasti gynellä jotain selviää.

Onko monilla muuten ajatus, että neljäs on viimeinen? Mä oon ainakin ajatellut, että jos ja kun tämä neljäs syntyy, hankin sterilisaation.

KAS
 
KAS, meillä kyllä varmaankin on viimeinen tämä (toivottavasti tuleva) neljäs. Näin on alunperin puhuttu ja sovittu :) Itse voisin varmaankin haluta lisääkin... mutta mies ei joten siihen sitten jäädään.

*lisään vielä että minulle olisi ok jos mies sen jälkeen hankkisi sterilisaation, itse asiassa toivoisin niin koska en halua mitään hormonaalisia ehkäisyjä, mielummin niin ettei tarvisi mitään kierukkaakaan
 
Viimeksi muokattu:
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan !

Ma 29.4.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)...................kp............. ....yk........lapset

coffeeBreak(33v).......2/28...........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............3/25-27....... yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............2/?............yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........13/?...........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........9/30-32....... yk......-03(P), -09(P), -11(P)

Romanssi...............?/26-30.....yk5.........
Änkiäinen(32v).........?/26-30......yk 4 ......-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Taas ihan vaan pelkkää omaa napaa: Limailut alkaneet, gyne totesi kans. Tutki, otti papan ja ultrasi. Ei mitään näkyvää, rakkuloita oli useampia ja eri kokosia, oikeella puolen yksi 11mm ja vasemmalla 14mm, arveli, että sen perusteella ovis olis torstaina tai perjantaina, mikä olis mulle TOSITOSI aikasin, kun perjantainakin on vasta kp13!

MUTTA: limakalvo on liian ohut näille päiville. Pitäis kuulema olla jo rehevämpi. Emmä tiiä.. Jotenkin tuli niin turhautunu olo koko reissulta.. Ei tarvi hoitaa, kun ei yritetä tosissaan. Ja sittenkin hoidetaan vasta, kun ollaan vuosi yritetty kunnolla. Miehen reissutyö on este kunnolla yrittämiselle, eli ei taija tarvita täällä odotella plussia vielä pitkiinpitkiin aikoihin.

Papan vastauksia odotellaan nyt sitten pari-kolme viikkoa.

En oo saanu vielä ees miehelle kerrottua. Alan varmaan itkeä, niin pitänee odotella siihen, että lapset on nukkumassa..

Luen varmaan huomenna tarkemmin muitten kuulumiset.
 
Meillä on tämä neljäs viimeinen. Jos sitä edes meille suodaan.. Voihan se olla, että mulle vielä vauvakuume iskee, mutta mies ei varmasti enää suostuis!! Vähän joutui sitä tähänkin suostuttelemaan. ;)

coffeeBreak aion minäkin oviksen tikutella. Tietääpähän missä vaiheessa voi sitten rueta jännäilemään onko raskaana vai ei! :D Ja senkin testailun aion aloittaa ihan hyvissä ajoin jo senkin takia jos siitä vois jo päätellä ettei ainakaan ois tuplat taas tulossa..:kieh: Toivottavasti sinun ovis tulis ajallaan niin kerkeisitte hyödyntää ennen kun mies lähtee reissuun!

hömpää Äläs nyt ihan masennu siellä :hug: Sulla on ovis tulossa ja ilmeisesti myös mies kotosalla niin eikun hyödyntämään vaan se. Kyllä se limakalvo sieltä kerkee paksuuntumaan! :) En tiiä onko oikeesti mitään hyötyä, mutta omega7 tyrniöljykapseli on tarkoitettu vahvistamaan (kosteuttamaan) limakalvoja niin voiskohan tuosta olla mitään apua..:confused: Toivottavasti papan tulokset on puhtaat! Vieläkö sulla on kipuilua ollut??
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

Ti 30.4.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)...................kp............. ....yk........lapset

coffeeBreak(33v).......3/28...........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............4/25-27....... yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............3/?............yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........14/?...........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........20/30-32....... yk......-03(P), -09(P), -11(P)

Romanssi...............?/26-30.....yk5.........
Änkiäinen(32v).........?/26-30......yk 4 ......-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Täällä taas hetkellisen hiljaiselon jälkeen. Olo on jotenkin turhautunut :headwall: Tämä ihana mieheni on jälleen lauantaina lähdössä reissuun ja tällä kertaa kiinaan. Eipäs se oo siellä kun viikon, mutta silti :kieh: Mä just katoin kalenteria, että se on ollut nyt joka kuukausi jossakinpäin maailmaa, kun ollaan tätä 4 alettu yrittämään..
Muutenkin mieli on ollut nyt jotenkin turhautunut, kiukkuinen, surullinen ja kaikkea siltä väliltä.
Tässä tää mun kp 13..............26/30............ ja oliko se sit yk 5.
kas Niin tää neljäs olis meidän viimeinen kyllä, jos vain luoja suo, tai voiko sitä koskaan sanoa, että viimeinen :D Jokaisen lapsen jälkeen olen sanonut, että ei enempää, jopa ensimmäisen jälkeen.

hömppää Voih, Nyt vaan peitot heilumaan, kun oviskin tulossa ja pidetään peukut pystyssä. Kyllä se limakalvo paksunee.

Mukavaa vappua :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

To 2.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......5/28..........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............6/25-27.......yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............5/?...........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........16/?..........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........22/30-32......yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........15/26-30......yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)

Romanssi...............?/26-30.....yk5.........
Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Vapun jälkeistä päivää!
Kp 5 ja täti alkaa häipyä. Jee. Koskahan sitä aloittaisi tikuttelun... Nyt tuntuu että hormonit on tasaantuneet, mulla sen näkee naamasta. Eli ei ole näppyjä yhtään. Niitä tulee heti jos hormonit heittää. Menkkaturvotusta vielä vähän mutta varmaan pian häipyy.

Mitäs kuuluu äizikälle? Romanssille?
Mrs73 jos haluat että lisään kiertopäiväsi listalle niin kerro :)
 
Mulle on vahingosa hypänny jostain kymmenen päivää lisää tuohon, tänään on kp12 :)

Ei oo kipuja ollu enää, varmaan liitty jotenkin niihin menkkoihin, vaikka olivat tosiaankin ihan erilaisia kipuja kuin aiemmin. Eikä niitä menkkojakaan oikein voi menkoiksi sanoa. Olin kyllä vähän osannu jotain vikaa odottaakin, kun menkat on muuttuneet niin paljon, mutta en kyllä ihan tommosta pommia ollu osannu odottaa. Sain minä miehellekin kerrottua, itkuhan siinä tuli, otti se syliin ja piti kiinni. Ei se mitään osannu sanoa, mutta en kyllä mitään sanoja oikeastaan tarvinnukaan..

Mietin kyllä, että jos hakeutuisi julkiselle puolelle lisätutkimuksiin heti, kun päätös yrityksestä on tehty. Jos ne sinne ottaa.

Tää on kyllä oikeesti minun pahin painajainen. Ja pelkään vaan, että tämä tilanne tästä pahenee, jos me vielä yritystä lykätään. En todellakaan kestä ajatusta, etten saisi enää yhtään vauvaa, kun olen koko ajan haaveillu todellisesta suurperheestä. Eli neljäs ei ois jääny meijän viimeseksi.

Enkä mä tosta oviksestakaan tiedä, mä en oo varmasti ikinä ovuloinu nuin aikasi. Nytkin oisin oottanu ovista vasta jonnekin viikon päähän! Sitäkin sitten mietin, että varmaan pakko ruveta mullaki tikuttamaan. Oiskohan se gyne voinu mitenkään erehtyä? Kuinka isoksi se rakkula kasvaa ennen kuin puhkee?

Mies siis oli kotona alkuviikon, mutta nyt on jo töissä. Nythän mulla onkin aikaa googlettaa ja ettiä vastauksia. Ees jonkunlaisia.

Kiitos Marilyn1 vinkistä, täytynee googlettaa myös tuosta omegasta! :)

Änkiäinen kerkeettekö hyödyntää ovista ennen kuin miehesi lähtee reissulleen? Pidetään peukut teille!

Kiitokset kaikille tsempeistä. Kyllä sitä tässä tarvitaankin..
 
Romanssi kp18/26-31 yk5 (sori puhelimella en saa tekstiä punaiseksi)
Totesin että ilman testejäkin osaan nyt löytää oviksen. Tai varmahan ei kai voi olla mutta niin selkeät oireet oli. Sunnuntaina kp14 tuli ovis/munanvalkuaislimat, mitkä ne nyt onkaan.. Ja sen päivän illan oli mahakipuja. Seuraavana päivänä rinnat tuli kipeiksi. Ja luulen et silloin se oli ohi.
Nyt siis vielä reilu viikko odotellaan kuinka käy.
Hömppää, toivotaan nyt teille kaikkea hyvää ja tsemppiä jatkaa vaikka epätoivoiselta voi just nyt tuntua.
Änkiäiselle myös tsemppiä ilman miestä-viikkoon!
 
Hömppää: Ei tietoa mitään, kuinka isoksi se rakkula voi kasvaa, mutta älä masennu, eihän ne lääkäritkään erehtymättömiä ole! Ehkä se oviksen tikuttaminen olis paikallaan, kuitenkin. Saisit siitä vähän varmuutta niihin omiin ovistuntemuksiin?!

Änkiäinen: Toivottavasti ehditte oviksen hyödyntää!

Oma napa: Tänään alkaa ovistikun testiviiva vaaleta. Vauvaa on tehtailtu useampana päivänä. :D Rinnat jostain syystä kipeät, kuuluuko (mahdollisen) oviksen jälkeisiin tuntemuksiin?! Ei muistikuvia tämmöisestä, tulihan niitä pillereitä napsittua vuositolkulla.

piinapäiviä kohti siis!
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

Pe 3.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......6/28..........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............7/25-27.......yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............6/?...........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........17/?..........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........13/30-32......yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........16/26-30......yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............19/26-30.....yk5.........

Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
KAS
Marilyn, olikos niin, että tuplista nousee hormonitkin aikaisemmin?

Töissä oli raskas viikko, joten ei ole mitään harjoittelua tulevaan edes vielä keretty aloittamaan. Vauvakuume on, mutta ei mulla ole sinänsä vielä mitään paniikkia, vaikka en raskautuisi heti. Kevätvauvan kyllä haluaisin :) ja niitä mulla on pelkästään ollutkin... En kyllä aio ainakaan nyt heti ruveta mitään tikuttelemaan. Katotaan sitten, jos ei vauvaa kuulu. Muutenkaan kun en kierrosta tiedä, kun on eka luomukierto tulossa lähes kahteen vuoteen.

Mukavaa viikonloppua kaikille.
KAS
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

La 4.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......7/28..........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............8/25-27.......yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............7/?...........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........18/?..........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........14/30-32......yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........17/26-30......yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............20/26-30.....yk5.........

Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Vauvatehtailu aloitettu eilen :D
Änkiäinen, munkin mies lähdössä Kiinaan viikon päästä maanantaina. Hän muuten itte totes, että "oonkohan nyt sitten poissa just ne parhaat päivät". Olin ihan että häh, kun en nyt miestä oo tässä yrityksessä stressannu kiertopäivillä tai muullakaan, koittanu melkeen mielummin olla puhumatta. :confused: Näköjään hän on tuon keskenmenon jälkeen todennut että haluaa olla ihan täysillä yrityksessä mukana :heart: No uhkasin sitten että nyt täytyy sitten joka päivä ottaa liikuntaharraste ennen kun lähtee :LOL: (nojoo, ei tule kyllä oikeasti toteutumaan tässä härdellissä).

KAS, en tiedä nouseeko aikaisemmin hormonit, mutta ainakin nopeammin. Mä tein ekoista tuplista raskaustestin silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja se viiva piirtyi siihen aivan välittömästi, ennenkuin väri ehti nousta kontrolliviivaan asti. Muutenkin oireet oli TODELLA voimakkaat (pahoinvointi myös, huh). Siis mulla, vaikka Marilyniltä kysyitkin :) Sitä kun oli edeltänyt keskenmeno, niin silloin oli ainakin tunne että nyt olen tukevasti raskaana. No niin tosiaan olinkin..

hömppää nyt on sinun kp korjattu, pahoittelut typosta! Mitkä fiilikset siellä? Tapahtuiko ovista mielestäsi nyt loppuviikosta?

Romanssi ja läkerol jännittävää, kovasti peukuttelen plussan puolesta :popcorn:
 
Peukut pystyssä myös täällä Romanssin ja läkerolin plussalle!!! :)

KAS CB digi näytti jo ennen 4+0 "rakaana 2-3" ja samoin liuskatesti mikä ei edes ollut herkimmästä päästä näytti suht aikaisin raskauden. Eihän näiden testien perusteella tietenkään voi päätellä sitä montako kyytiläistä siellä on, mutta sanotaanko jos kovin aikasin alkaa kahta viivaa pukkaamaan niin voi muutamia hikikarpaloita ilmaantua varhaisultran odotuspenkillä.. :LOL: (oikeesti ei kyllä naurattais siinä tilanteessa!) Kevätvauva olis kyllä ihana! :heart:

coffeeBreak Ihana sun mies kun tollein lämmenny nyt tähän vauvaprojektiin! :) Meilläkin alkuun sain oikein suostutella tähän neljänteen enkä tämän vuoksi myöskään oo kauheesti sen kuullen vauhkonnut tätä mun vauvakuumetta, niin nyt huomaan kyllä sivulauseista välillä, että alkaa mieskin jo vähän innostumaan. ;)

Täti on onneksi häädetty jo pois kokonaan ja toivottavasti pysyiskin poissa seuraavat 9kk!! Tosin minullekkaan ei ihan maailmanloppu ole vaikka ei vieläkään tärppäis, mutta varmasti jo jonkin verran harmittais. :) On tämä niin ihanan kutkuttavaa aikaa tämä vauvakuumeilu ja kaikki mitä siihen liittyy! :D
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

Su 5.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......8/28..........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............9/25-27.......yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............8/?...........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........19/?..........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........15/30-32......yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........18/26-30......yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............21/26-30.....yk5.........

Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

6.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......9/28..........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............10/25-27.......yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............9/?...........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........20/?..........yk1.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........16/30-32......yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........19/26-30......yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............22/26-30.....yk5.........

Äizikkä (26v)..........?/28.........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
coffeeBreak Ei tapahtunu ovista (vielä) ainakaan lämpöjen mukaan.

Vähän tuli mieskin nyt siihen tulokseen, että eikai sitä enää kovin uskalla lykätäkään, jos meinaa vielä lapsia saaha. Joten Näillä näkymin mekin ruvetaan yrittelemään. Kait.

Ja lähenkin tästä soittamaan jonnekin.
 

Yhteistyössä