Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

IIK! Diginaama hymyilee, eli ovishan tämä on! Huomenna täytyy heti kellistää mies kun kotoutuu, jaksoi se tai ei :D
Vasemmalla muniksissa vihloo ja naama on todella hyvässä kunnossa, ei näpyn näppyä, mikä yleensä kertookin oikeasta ajankohdasta.

Onko tää nyt sitten dpo0 vai?
 
  • Tykkää
Reactions: Marilyn1
Jeeeee coffeeBreakilla ovisplussa!!! :D Onnea! Ja sattupas hyvin kun saat vielä hyödynnettyäkin sen!! Ja sit alkaa piinailu...
Minä oon ymmärtänyt, että ovisplussa päivä on dpo -1 ja sit kun seuraavana päivänä on todennäköisesti ovis niin se on sit se 0 päivä ja siitä lähetään laskemaan. Näin mä ainakin itselleni oon laskenu. :) Korjatkaa jos oon väärässä!! :)

Mulla dpo6 menossa enkä malttais millään odottaa testaamaan pääsyä! Ja nyt kyllä pitää sanoa, että pettymys on suuri jos negaa pukkaa.. Sen verta on odotukset korkeella vaikkakin piti mennä ihan tulee jos on tullakseen meiningillä.. :|
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Kiitos :)

Nyt on taas kunnon innostus päällä :LOL: Silloin kun menkat alkoi, olin tosi hyvillä fiiliksillä että NYT tämä on se kierto ja ehdin jo täysin masentua kun ei ovista sitten kuulukaan. Nyt taas nousi odotukset heti hirmu korkeelle...

Marilyn, I feel you :) Miten sitä onkaan näin höynähtänyt tähän touhuun? Luulisi että kolmen lapsen äitinä osaisi jotenkin ottaa rauhallisemmin.. mutta ei, tuntuu että kaikista pahiten höyryän nyt tästä viimeisestä.

Toi oviksen laskenta kuulostaa noin kyllä loogiselta, mennään siis sillä :)
 
KAS
Coffeebreakille tsemppiä nyt :)

Itellä on kai dpo7, jos oikein oviksen aavistelin. Vähän kyllä sen työn takia toivon, et ei nyt ois nyt plussaa. Kai asiasta pitäs sit reilusti kertoa työsopimuksen allekirjoituksessa, JOS paikan saisin. Siinä vaiheessa toisaalta niiden on vaikea enää asiaa perua kumminkaan...

KAS
 
coffeebreakille mulla täällä peukut pystyssä!!!

Marilyn1, saat ruveta kohta ihan kunnolla piinailemaan. :)

Itellä alkaa vähän tämä tädin vierailu helpottamaan. Onpa ollu kyllä harvinaisen kamalat menkat, ihan kaikella mahollisella tavalla. Päätettiin miehen kanssa mennä tämä kesä semmosella rennolla "tulee jos on tullakseen" meiningillä. Plussaa tietty toivotaan, mutta ei yritetä niin veren maku suussa kun viime kierrossa..
 
KAS
Mites Änkiäinen ja hömppää?

Millos Marilyn meinasit testailla? Jos oli ovulaatio viikko sitten, niin alkuviikosta vois ainakin itellä jo näkyä... Mä oon monesti testaillut jos 3+4 tai jotain. No, täytyy katsoa, jos malttais sinne seuraavaan viikonloppuun :)

KAS
 
KAS Meillä samat dpo:t :D Yritän malttaa ens viikkoon testailuissa, mutta luulen sortuvani jo aiemmin.. :ashamed: Kaksosista mulla näytti digi rv 3+4 "raskaana 2-3" ja tuo 3+4 ois ens keskiviikko (siis jos oisin raskaana :D) joten ainakin ennen sitä jo testailen..

Kaikki olot ym viittaa raskauteen!! Ärsyttää jo ihan valmiiks kun ne menkat kuitenkin sieltä sitten tulee.. :stick: Nyttenkin närästää tosi ilkeesti eikä mulla oo millonkaan muulloin ollut närästystä kuin raskaana ollessa... Blaah inhottavaa tämä epätietoisuus! :kieh:
 
Täällä ilmoittautuu yks hätähousujen hätähousu ja meni testaamaan aamulla (dpo8).. Juu tiedän, että on aivan liian aikaista!! :ashamed: Tulos oli aika omituinen kun sain kaksi viivaa, toinen selkeesti haaleampi, mutta punertava. Oudon siitä teki, että testiviiva oli mielestäni liian sivussa eikä kauhean tarkkarajainen.. En usko siis, että se oli plussa! Pitää aamulla testata uudelleen.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KAS ja coffeeBreak
Sehän siinä just KAS kun se viiva ei ole siinä oikealla paikalla vaan siinä reunassa. :D Minun silmään erottuu ihan selvästi kuvastakin, livenä vielä selvemmin. TAI sitten oon jo päästäni sekaisin! :headwall: :D No ei kuitenkaan :) mieskin sen viivan näki ihan selvään niin en voi sitä kuvitellakkaan. Sitä kun klikkaa isommaks sitä kuvaa niin näkyy selvemmin, minäkään en siitä pienestä kuvasta erota mitään toista viivaa..
 
Viimeksi muokattu:
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

18.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......21/28........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............22/25-27.....yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............21/?.........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........5/?..........yk2.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........28/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........31/26-30.....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............7/26-30......yk6.........

Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Kiitos tsempeistä! :heart: Tallettelu aloitettu kuten suunniteltukin, eli mies kellistettiin heti ensi töiksi kun lapset malttoi rapistella hetken tuliaisia ;)

Marilyn, onpa nyt jännää! Minäkin kävin kattoon sun kuvan ja näen kans ihan selvän viivan siinä. On vaan tosiaan eri paikassa kun yleensä! Tulehan heti kertoon huomisaamun tulos :)

Mites KAS? Noi työjutut on aina vähän hankalia... toisaalta, asioilla on tapana järjestyä, kävi miten päin vaan :)

Läkerol, tuo on varmastikin hyvä taktiikka etenkin kesää kohden... Ite ei vaan millään enää pysty, kun taas niin pitkä yritys jo takana :)

Laskeskelin tuossa että kahden viikon päästä voisi ite sitten aikasintaan testailla, ei hirveesti ennen kun oli näin myöhäinen ovis... Vasemman munasarjan kohdalla juilii ihan julmetusti nyt. Hyvä merkki! Ovistesti näyttää jo negaa ja eilen/tänään siis varmaankin tuo ovis tapahtunut.
 
Aamulla testattu eri merkkisellä testillä kuin eilen hyyyyyyvin haalea toinenkin viiva ja tällä kertaa ihan oikealla paikallakin! :) Jää nähtäväksi onko se vaan viivanpaikka vai lähteekö vahvistumaan.. :popcorn:

KAS :hug: Näillä dpo:lla on aika todennäköistä saada nega :) Minä testaan siksi näin aikaisin jos saisin jotain viitteitä asukaslukumäärään. Ja JOS tuo viiva lähtee tuosta vahvistumaan niin on kyllä pelko persiissä ultraan asti!! :|
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
KAS
Hienoa Marilyn :flower:

Mua ei nyt niin haittaa vaikken raskaana olisikaan... Se työpaikka ois just sellanen unelmapaikka, ja vakkari. Enkä mä sitä plussaa eilen epäillykään saavani vaikka raskaana oisinkin.

Muistan itse joskus nuorena tyttönä romantisoineeni ajatusta kaksosista. En kyllä enää :$

KAS
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

20.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......23/28........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
Marilyn1...............24/25-27.....yk2.....-11 ja tuplat -12
KAS (32)...............23/?.........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........7/?..........yk2.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........30/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........33/26-30.....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............9/26-30......yk6.........

Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
 
Varmistin vielä digillä ja tulos on "raskaana 1-2" :heart:

coffeeBreak Täällä on nyt peukut pystyssä, että teidän tallettelut tuottaa tulosta!! Kiinnittymisen apukeinoihin mulla ei oo mitään neuvoa (paitsi omega7) :D Mitä niitä yleensä muuten edes on??

Niin missä on äizikkä??
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak

Yhteistyössä