Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Marilyn, onnea! :heart: Siellä on nyt varmaan vaan yksi kyytiläinen, kun vertaa siihen mitä sulle digi näytti kaksosraskaudessa. (oliko niin, että 3+jotain viikolla näytti jo raskaana 2-3?) Ihana juttu! Onko la nyt sitten helmikuun alussa..?!

Seuraavaksi aletaan jännätä coffeebreakin kuulumisia. bd Plussaa toivotaan sullekin!

KAS mä olen huomannu että asiat AINA järjestyy. Tuli plussa tai ei. Omakaan työtilanne ei ole järkevä raskautta ja vauvaa ajatellen, mutta jos sitä "oikeaa" aikaa odottaa, sitä ei välttämättä tule koskaan.

Oma napa: Tässä vaan ovista odottelen, ja uskottelen itselleni etten tarvii ovistikkuja. :whistle:
 
coffeeBreak Jee! Onnea ovisplussasta ja aivan mahtava juttu, että kerkesitte vielä hyödyntämäänkin! Nyt pidetään vaan kovasti peukkuja: bd bd bd

KAS Oon mä täällä, en oo vaan saanu aikaseksi kirjotella mitään.. Ja viikonloppu menikin reissussa :)

Marilyn1 IIIIK! Onneaaaa! Ihanaa! Mitä omega-valmistetta käytät ja mistä sen hankit? Oon googlettanu aiheesta ja on kyllä kieltämättä ruvennu kutkuttelemaan ajatus, että josko minäkin kokeilisin.

Omaa napaa sitten: Jännittää ihan hirveesti jo se lääkäri. Se on keskiviikkona. Papan tulokset on tullu ja siinä kaikki ok, onneksi. Menkat alkaa todennäkösesti huomenna, jos ovis oli sillon kun luulen sen olleen. Lämmötkin on jo laskenu. Eli ei toivookaan täällä suunnassa, että pääsis testaamaan!

Eilen pääsin nuuskuttamaan vauvantuoksua ja täytyy kyllä tunnustaa, että ei ollu itku kaukana, kun sain vauvan syliin! Tajusin miten kipeä asia tämä itelle oikeestaan onkaan, siis se, että JOS ei sitten saakaan enää.. Äääh!
 
Kiitos onnitteluista! :heart:

läkerol 3+4 tai 3+5 (en oo ihan varma) näytti viimeks 2-3vkoa.. Pitää nytkin testata tuolloin mitä digi näyttää. La ois 1.2 jos vaan kaikki menee hyvin. :)
Meinasitko tosiaan malttaa olla testaamatta ovista?? ;)

hömpää Oon syönyt reilu vuoden omega7 tyrniöljykapseleita ja tosiaan sillon kun alotin ne niin samasta kierrosta tulin raskaaksi (7kk yritystä takana) ja nytkin voisi sanoa, että ekasta tärppäs kun viime kierrosta en oikein ois voinut edes tulla raskaaksi. Esikoista tehtiin 1,5vuotta! Ei tietenkään voi tietää onko nuista ollut apua, mutta itse ainakin uskoisin niin, koska ne nimenomaan vaikuttaa limakalvoon vahvistavasti. :) Minä oon ostanut niitä sokkarilta yleensä aina sillon kun ne on olleet tarjouksessa.
Elä vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen tai ainakaan lämpöjen tippumisen takia. Mulla nimittäin oli kanssa tänä aamuna lämmöt tippunu ja olin ihan varma ettei toista viivaa testiin piirry ja ensin meinasin jättää testaamattakin, mutta onneks kuitenkin testasin. :) Plussapuhureita puhaltelen sinulle!! :D
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

21.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......24/28........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............24/?.........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........8/?..........yk2.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........31/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........34/26-30.....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............10/26-30......yk6.........

Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Oltiinkin läkerolin kans samoihin aikoihin linjoilla päivällä, minä vaan taisin miettiä pitempään mitä kirjotan! :D Ja mä oon kyllä niin samaa mieltä kanssasi tuosta, että jos sitä jää odottamaan, niin sitä oikeeta aikaa ei välttämättä tule koskaan! Isäni joskus sanokin osuvasti, että ei sitä parempaa aikaa ole ikinä, aina on joku kesken.

Aina ne asiat jotenkin järjestyy, jos ei niin kuin oli alunperin ajatus, niin sitten jotenkin vielä paremmin :) Ei mulla oo ees työpaikkaa minne palata, koulutus on, mutta täällä ei enää sillä koulutuksella tee mitään. Eli uudelleen kouluttautuminen on edessä, sitten joskus..

Marilyn1 Kiitos tsempeistä, jotenkin on vaan mieli ihan maassa.. Ehkä mä sitten yritän vielä tolla puhalluksella pitää pientä toivoo yllä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Kiitoksia tsempityksestä! :heart: Voih, näitä piinaviikkoja...

Hömppää, tsemppiä lääkärireissulle! Tulehan kertomaan sitten kuulumiset.

Marilyn, sut siirsin plussanneihin. Nyt sitten jännätään vielä montako siellä on :) Meinasitko alkuraskauden ultraan mennä? Odottavien puolella on oma ketju neljättä odottaville. Menehän edeltä niin perässä tullaan :)
 
Kävinkin jo kuikkimassa tuota neljättä odottavien palstaa, mutta siellä on kaikki jo niin pitkällä raskaana, että pitäisi saada täältä mukaan odottavia sinne!! Mikäs Kasin tilanne?? hömpää?? :popcorn:
coffeeBreakille paaaaaaljon tsemppiä piinapäiviin!! Ja voi kunpa sieltä plussa tulisi!!! :heart:
Aion käydä vu:ssa, vielä pitäis muutama viikko olla jännityksessä.. :attn: :)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
hömppää, höh :hug: ja tsemppiä huomiseen lääkäriin!

Meillä menee viikonloppu reissussa, mutta pitäisköhän sitä jo sunnuntaina testailla.. eihän siinä kyllä mitään järkeä oo. Töissä on ollut niin hullun kiire että en oo kahteen päivään ehtiny lounaalle :( Nyt pitäs pitää itsestä huolta jotta olis hyvänä kasvualustana...

KAS onnea työkuvioihin!
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

22.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......25/28........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............25/?.........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........9/?..........yk2.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........2/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........35/26-30.....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............11/26-30......yk6.........

Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Huomenta!

Menkoista huolimatta ihan hyvä fiilis.

Lääkäri oli nuorempi naislääkäri ja se otti mut ihan tosissaan. Laitto heti verikoe- ja pissanäytepyynnöt labraan ja polin puolelle laitto lähetteen tarkempiin tutkimuksiin. Mitään tutkimuksia se ei tehny, sano että on niin vasta kaikki tutkittu ja ollu ok, papakin hyvä, niin ei tarvi tutkia. Tutkiivat sitten polilla.

Verikokeissa kävin suoraan ja näyteastian toiseen otin mukaan, se toinen pitää käydä paikanpäällä antamassa. Ja sain sen estolääkityksen vti:hinkin! Jee! Toinen näyte on vti-kontrolli ja toinen klamydia. Ei mulla ainakaan klamydiaa voi olla, mutta se näyte vaaditaan polilla jokatapauksessa, niin samapa se on antaa.

Ovista pitäis kuulema ruveta testaamaan. Vois kuulema varmistaa sattuuko omat laskelmat ja aamulämmöt miten nappiin. Sano, että jos oon ihan satavarma, että ovis on myöhemmin, niin ei kannata sitten alottaa sitä testaamista ihan kymppipäivästä, vaikka pari päivää myöhemmin sitten. Eli alotan varmaan kp14.

Kysyi, että ollaanko mietitty miten pitkälle ollaan valmiita menemään hoidoissa. No en ollu ollenkaan miettiny, mutta veikkasin kyllä, että ei mihinkään rankkoihin hoitoihin kuitenkaan.

Miehelle sanoin illalla puhelimessa, niin se oli kyllä enempi vaitonaisempi, olin jotenkin odottanu, että se ois ollu heti samaa mieltä, mutta ei se ehkä ollukaan. Tosin ei sekään ollu varmaan kerenny ees ajatella koko asiaa.. Siis mietin, että jos ei lääkkeillä saaha kotona ite tehtyä, niin sais kai se sitten olla. Ei se oikein sanonu mitään! Se oli vaan, että "Mmmm.." No sanoin kyllä vielä sille sitten, että ainakin nyt vielä tuntus tältä. "Niin."

Jotenkin kuvittelin, että kun se on enemmän tässä jarrutellu, niin että se ois ollu sillekin jotenkin helpotus, että ei tarvi ihan väkisellä ruveta vääntämään, jos ei tule, niin sitten ei tule, mutta ehkä sitten olinkin väärässä.

Noh. Vaikeita asioitahan nämä on. Sekin tarvii varmaan aikaa sulatella.. Ja pitänee yrittää keskustella kuhan se illalla kottiutuu. Kiirettä täälläkin viikonlopuksi luvassa, vanhimman pojan syntymäpäivät ja miehen työauto tulee kotiin hinaamalla, niin jotain sillekin tarttis tehä.. Ähh..
 
Hömppää sehän voi olla jostain pienestä kiinni se raskautuminen. Eli ihan hyvin jokin pieni lääketieteellinen apu voi teitä jeesata, ja saatte vauvan alkuun ihan "kotona" touhuten. Miten sulla aiemmat raskaukset on lähteneet? Ja minkä ikäisiä vanhemmat lapset on? (Varmaan jossain olet kertonu, mutta en jaksa lähteä selailemaan..) Ja ainakin se on positiivista jo nyt, että papa on puhdas!

Marilyn tuo hcg:n nousu on kai yksilöllistä? Ehkä sen ei kuitenkaan tarvii niitä kaksosia tarkoittaa....?! Ja jos sitten tarkoittaa, niin sitten sinä siitä selviät kyllä. Asiat aina järjestyy! Vaikka tietysti sitä mielellään ottais yhden kerrallaan..

Entäs coffeebreak, joko on mitään raskauteen viittaavia oireita?
Toivotaan!!! :heart:

Oma napa:En ole vieläkään ostanut oilitestejä! :cool: Tänään alkaa ukon kellistely! Aion olla rakkaustuulella joka toinen päivä, nyt viikon ajan. Jos ne mun miehen lähettämät ritarit sillälailla toisen puoliskonsa tässä kierrossa löytäisi! :heart:
 
Hömppää, ensinnäkin hienoa että sait sellaisen lääkärin joka kuuntelee ja ymmärtää. Muuten komppailen läkerolia, eli saattaa olla jostakin hyvin pienestä kiinni tuo raskautuminen. Kovasti tsemppiä!

Marilyn, iih! Olishan se, öh, aikamoista saada toiset tuplat. Kyllä jännityksellä odotan mitä siellä on :)

ON: ei mitään muuta kun niin hirmu kiire ettei kerkiä mitään miettimään. Nännejä ehkä vähän kihelmöi. Mies on varma että nyt tärppää mutta joo... se ei perustu kyllä mihinkään faktaan :) Kaikki alkukierron turvotus on poissa ja iho edelleen hyvässä kunnossa. Oon vähän kuvitellu tuntemuksia tuonne vasemman muniksen kohdalle.. Huomenna ollaan sitten lähdössä reissuun että viikonloppu menee taas hujahtaen. Sitten kai voisi niitä testejä harkita.. ehkä..
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

24.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......27/28........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............27/?.........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........11/?..........yk2.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........4/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........37/26-30.....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............13/26-30......yk6.........

Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Tämä alkava kesä on saanut nyt ihan tuonne pihahommien maailmaan niin ei ole paljon ehtiny koneelle. Ja kun nyt ajatuksena on ottaa kesä vähän rennommalla yrityksellä, niin en paljon kiertopäiviä seuralle. Eiliset limat tosin sai mielenkiinnosta katsomaan kalenteriin ja nyt kp13 eli ovis varmastikin lähellä..
Onnea Marilyn!! Aiotteko alkuraskauden ultraan?
 
En malta oottaa coffeeBreakin plussauutisia! :popcorn:

läkerolin suunnitelma kuullostaa oikein hyvältä! :D Tuottakoon se toivotun tuloksen!! :)

hömpää :heart:

Romanssi Onnea matkaan teille tähän kiertoon! Aion käydä vu:ssa. Vielä vaan pitäis jaksaa ootella, että siellä jotain alkais näkymään..
6+ viikolle sain neuvolan kautta ultran, mutta näkyisköhän siellä jo lukumäärä 5+ viikolla?? Ja että yleensä on kohdunsisäinen raskaus..
 
Neljättä kuumeilevat keväällä 2013

26.5.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33v).......29/?........yk1 .......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)...............29/?.........yk1.....06(T), 08(T) ja 10(P)
Läkerol (34)...........13/?..........yk2.....97(P), 98(P), 04(P)
hömppää (28v)..........6/30-32.....yk......-03(P), -09(P), -11(P)
Änkiäinen(32v).........39/26-30.....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Romanssi...............15/26-30......yk6.........

Äizikkä (26v)..........?/28........yk1...........-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1..........


**ei päivitetty/kateissa**
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)


Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Miinu83 (28v)................................... ..-07(P), -08(P), -11(T)
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
 
Marilyn, minkälaisia oireita sulla on?

Kotiuduttiin reissusta, pakko oli tehä testi mutta ihan puhdas nega oli... :/ Plah. Nyt tosin dpo9, kierto on näköjään km jälkeen venynyt.

Oireita ei oikein oo mihinkään suuntaan. Nyt en kyllä ennen perjantaita testaa uudestaan! Silloin pitäis jo näkyä jos näkyäkseen on.
 
coffeeBreak Millä testillä testasit? Mulla näytti dpo9 pregcheck hyyyvin haaleaa viivaa kun toinen testi vielä negaa, enkä tosiaankaan oottanut edes tuolloin dpo9, että näkyis mitään! Sillähän tässä jännäillään asukkien lukumäärää.. :$
Oireita mulla on järkyttävät kylmä/hikikohtaukset, kädet on välillä ihan tulikuumat, painon tunne sekä nippailuja alavatsalla, herkkä hajuaisti, päänsärkyä. Vielä ei onneks oo ollut juurikaan pahoinvointia, mikä on kyllä ihme kun aiemmissa raskauksissa se on alkanut heti plussauksesta! :x Vielä tosin kerkee tulla monet monituiset yökkiolot..
Täällä on kovasti peukut pystyssä, että seuraavaan testiin kaksi viivaa tulisi!!! :heart:

KAS Vai tuli se täti-ilkiö vierailulle.. :( :hug: Mutta näin taisit vähän toivoakkin sen työn kannalta..? Jatkatteko kuitenkin vielä yrittämistä jos sen työn saat vai meneekö vauvaprojekti jäihin?
 

Yhteistyössä