Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

Voi ei coffeeBreak :( iso halaus ja paljon voimia! Ja oikein on päivitykset mullakin, kiitos :)

Ei tämä Romanssi mikään yllätyskään ollu, vaikka olinkin aika kovasti toivonu, että josko nyt, kun kerrankin sattu oviskin viikonlopulle, mutta ehkä se onkin sitten tämä se kierto..

Täällä on kyllä ollu harvinaisen itkuinen viikonloppu. Oon jotenkin joka asiasta saanu kaivettua itelleni pahanmielen. Eniten on kaivellu se, että mies on niin paljon töissä ja oon siis tosi yksinäinen. En yksin, soittaahan se sieltä joka päivä ja monta kertaakin, mutta eihän se korvaa sitä, että sais mennä yhessä nukkumaan.. :'( Liian monta vuotta on jo reissussa ollu.

Kyllä tää tästä taas parin viikon päästä..

-Daniella Ekasta alko menkat puolen vuoden päästä synnytyksestä, imetin 2,5kk. Kun alko, niin sitten tuli suunnilleen säännöllisesti heti. Toisesta alko kans puolen vuoden päästä synnytyksestä, imetin vuosikkaaksi ja tämä oli 8kk kun aloin odottaa kolmatta, kahet menkat kerkesi tulla just tasan päivälleen ajallaan ja kolmannen jälkeen menkat alko 7kk synnytyksestä ja imetin 11kk. Tästä oli aluksi kaksi pitkää kiertoa ja sen jälkeen palasi normaaliin.

Tällä hetkellä mulla on ihan fiilis, että voisin ottaa useemmankin vauvan kerralla, kun tuo miehen lämmittely tuntuu kestävän joka kerta "liian pitkään", niin oiskin ehkä siinä mielessä helpompi, ettei sitä tartteisi kohta alkaa lämmittää uudestaan ;)

Laskeskelinkin jo valmiiksi, että mikäli tämä kierto menee suunnilleenkaan kuin edelliset, niin tälläkin kertaa vois ovis sattua viikonlopulle ja vielä parempaa; miehen talvilomaviikon viikonlopulle :D Toivottavasti mikään kusitauti ei iske nyt ennen sitä ainakaan!

Lähtis suihkuun ja nukkumaan, että jaksaa taas aamulla liian aikasi nousta.
 
pahoittelut coffeebreikille.. :hug:

mulla nyt menossa (puuttuu listalta) kp 23/28 dpo 9 ja siis kovasti toivoilututtaa, ja tottakai loppukierron raskausoireet nostaa päätään.. :) ja siis ovis hyödynnettiin, joten toiveet aikasen korkealla.. :)

nyt vaan odotellaan, ja siis nyt JOS onnistuis la olisi joulukuun alussa, ja mun historian noissa raskauksissa niin syntyi aika lähellä mun omia synttäreitä.. :D juu joo mä oon mielestäni niiiin raskaana kun olla ja osaa... :D saas nähdä tuleeko kova pudotus viikonlopulla.. :/ oli pakko testillä itseesä kiduttaa, ja tuloksena joku vaalea viivanpaikka (?!), no siis noi david testit ei taida mistään parhaasta päästä? täytynee käydä huomenna prismassa.. :) kait sitä vaan pitää odotella, mut kun kerran saanu tosi ajoissa testiin jotain, luulis seuraavaksikin saavan? :)

ja siis mä oon raskautunut täysi imetyksestä huolimatta kakkonen oli silloin noin puoli vuotias ja siis ++++ (en sanois että on siis mikään este) .. :)

ai niin onko muut jo ostellu mitään vaaviin liittyen? JOKU kaheli näki kirpalla ihania mammavaatteita, ja no oli "pakko" ostaa, kun oli halpojakin... :D kuka myöntää myös??? kaikkea sitä tämä vauvakuume teettääkin.. :D

äizikkä :heart:
 
Moi kaikille! :)

Olen täällä jo jonkun aikaa taustaillut kun yritys vasta nyt pikku hiljaa alkanee.. Vauvakuume on suuri ja pakko oli nyt vastata äizikän kysymykseen, että KYLLÄ täällä myös yksi hurahtanut joka osti jo ennakkoon yhden mammamekon!!! :p Mutta oli ihan pakko kun sitä oli enää just minun kokoa jäljellä ja se oli niiiiin ihana!! Toivottavasti tämä ei nyt mitään huonoa ennakoi...:ashamed:
Toivottavasti sinulla äizikkä tuntemukset pitäisivät paikkansa ja olisit raskaana!! Tulehan kertomaan heti mitä testit näyttää! :D

Coffeebreakille iso :hug: Toivottavasti pian tärppäisi uudelleen! Meillä on kaksoset ja pelko on iso jos tulis taas kaksi.. Hui!

Tästä kierrosta tuskin ainakaan raskaaksi tulen kun simppoja tyrkylle laitettiin kp7 ja ovulaatio+ tuli kp15, joten tuskin ihan noin sitkeitä olisivat! :) Ensi kierrosta jos pääsisi jo jännäilemään! ;) Menkkoja odottelen tuossa kuunvaihteessa alkavaksi.

Hyvää viikkoa kaikille! :)
 
Hei Daniella ja Marilyn!
Huomasin tuossa aamupäivällä harmikseni että ovistestit oli loppunut minun kätköistäni..nyt olen jo varuilta pari päivää tikutellut ja haaleaa viivaa vielä näyttänyt. Apteekissa ohimennen vilkaisin hintoja mutta liian kalliita olivat joten laitoin raskauskeijulta tilauksen menemään, huomenna pitäis olla testit perillä. Tämä päivä jää nyt siis testailematta. Mutta ajoissa olen liikkeellä joten en usko että vahva viiva ehtisi mennä ohi huomaamatta.
Nyt on vasta 11. kiertopäivä menossa. Olot ja oireet enteilee ovista tulevaksi mutta ei aivan vielä varmastikaan..
Äizikkä, toivotaan että oireet tietäisivät hyvää!
Minä en ole kyllä vielä ostanut mitään vauvoihin tai odotukseen liittyvää, vaikka mieli olisi tehnyt! Mutta jos sen plussan testiin saan, niin sitten mua ei kyllä pidättele mikään! =D
 
Heippa Daniella ja Marilyn1 :)
Ja kiitos kaikille osanotoista.

Hömppää, :hug: sinne. Minulla myös kokemusta siitä että mies paljon reissussa. Kaksosten vauvavuosi oli ehkä yksinäisintä aikaa ikinä.. Mies oli 3-4 vkoa kerrallaan maapallon toisella puolella useita kertoja ja mulla ei ollut sukulaisia tai muita läheisiäkään lähellä. Kahden vauvan kans en päässyt mihinkään oikein liikkeelle ja olin kyllä todella yksinäinen kotona.. No onneksi nykyään eri tilanne myös miehen reissujen suhteen, ei enää tuollaisia megareissuja juuri ole.

Äizikkä, saako kysyä kauanko sulla vuoto kesti keskenmenon jälkeen? Tympii, kun ei näytä mitään laantumisen merkkejä.. Neljättä päivää lorottaa kun saavista ja ollaan vielä täällä mökkeilemässä hiihtolomalla. Äh. Ja kauan meni ovikseen, onko noi suoraan kiertopäivät vuodosta lukien? Toivottavasti oireet nyt pitävät paikkansa ja saat plussan!! :)

Meillä nähtävästi jatkuu tämä trendi että joka toinen raskaus menee kesken, ensin harjoittelukierros ja sitten onnaa. Tai tässä vaiheessa sanon että toivottavasti jatkuu. Jotenkin oli taas niin negatiivinen fiilis tuosta edellisestä tärpistä, tuntuu että sen taas vaistosi että jotain on vialla.

Marilyn, onko teillä ekat vai toka kierros kaksoset? :) Meillä nuo esikoiset on tuplat, mutta jotenkin ei sitä edes ajatellut että se toisenkin kerran tapahtuisi ja kolmosta uskallettiin yrittää pian. Nyt sitten kun tässä keskenmenneessä todettiin taas kaksi, rupes hiukan arveluttamaan...
 
mulla toi meni suht kivuttomasti ja nopeasti noin 8 päivää, ja no siis särkylääkkeitä söin kyllä koko ajan, ja siis mä tässä kierrossa ekaa kertaa testasin noita ovistestejä (ihan siksi että halusin tietää tuleeko ovista ollenkaan), ja siis ihan normaalikiertoni rajoissa tuli toi ovis (mä kanssa pohdin mahtaako tulla huti kierto täysin) ; ja nyt siis toiveilu on ainakin korkealla, saas nähdä tuleeko ruma isku kasvoille tossa sunnuntain tietämillä.. ? : / ja siis kp on ekasta vuotopäivästä laskettu, nähtävästi mun keho toimii hyvin.. mulla nelisen päivää kans tuli saavista kaataen, ja sit rauhottui vähän, ja jatkui toiset neljä päivää ruskeaa.. ja siis ovis tuli kp 14 oppikirjamaisesti.. :)

ja siis minähän aina olen yltiöoptimisti näissä aisoissa.. :) ja siis jos meillä kaikilla nyt kuitenkin on kolme lasta synnytetty, niin luulisi että kyllä meille vielä neljännetkin suodaan.. :flower:

ja nyt siis kp 24/28 ja dpo 10, ja kosteus jatkuu (mä veikkaan että kaikki halusikin tietää), ei siis ennen menkkoja kuivutta näy.. :D tissit arat ollu oviksesta lähtien, jos jos.. :D ja mulla on flunssanen mutta hyvä olo lihakset kipeät... ja siivosin eilen koko hiton kämpän kerralla, ja hinkkasin ja kiillotin kaikki pinnat (lattiat, seinät, pöydät, pölyt), ei normaalia ollenkaan.. :eek: kaheli mikä kaheli... :LOL: en testillä itseä kiduttanu, ei ollut testiä jotenka kauppaan vielä tänään.. jos sitä huomenissa.. :) tai illalla.. ;) (eli toisin sanoen vaunurallia kauppaan, ja sitten ravilla vessaan; ja heti heti.. ) :LOL: ei tässä kiirettä :xmas: voihan vauvakuume!!! :D

ja siis tervetuloa marilyn1 :hug: tervetuloa joukkoomme iloiseen!! :) plussa onnea +++++ (täälle se muuten se vauvakuume sen kun meneekin potenssiin miljoona.. :D no mä oon ostanu jo (mulla on kyllä edellis odotuksistakin jotain), siis ostanu oon mammatakin (nythän la ois joulukuu), pari ihanaa paitaa, pari tunikaa, yhdet farkut.. :D no siis yltiö optimisti siis.. :D ja siis toitotan itselleni että noo, kyllä käyttöä tulee vielä joskus.. :D

loistavaa, ihanaa, kevättä kaikille... !! :flower::flower::flower::flower::flower::flower:

äizikkä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
coffeeBreak meidän tuplat on tokan kierroksen tulos. :) Onneks on häviävän pieni mahdollisuus, että tulis toiset tuplat!! Yhtä todellakin toivon tällä kertaa! :D Noh se jää meillä kummallakin nähtäväksi montako sieltä tällä kertaa lopulta tulee..

Romanssi Minä tilasin omat ovistestini ebaystä. On siellä huomattavasti halvempia kuin Suomessa. :)

äizikkä Ihanan optimisti olet! :heart: Luulen kanssa, että vauvakuume vaan kasvaa kun täällä pyörii...:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
äizikkä :heart: ihan paras asenne :)
Täällä vuoto vaan jaaaatkuuuu... onneks niukentuen kuitenkin. Saas nähdä miten kierto tästä nyt sitten.

Tällainen pika-oma-napa täältä mettän keskeltä :)

Ihanaa pääsiäistä kaikille!
 
ei plussaa.. ei mitään.. kipuilee alaselkä/alamaha... sais sit ne vaikka alkaa menkat, jotenkin tappio mieliala täysin.. :/ siis niin massiivi v*tutus maksimus käynnissä, että eiköhän täti tule ihan kohta puoleen.. :headwall: mutta toisaalta... eipä ainakaan mene kierto miljooniin.. elikkä nyt kp 29/28 ja dpo15 et luulis että näkyiskin että eipä tässä muuta kun tätiä odotellen.. :headwall: on kyllä nyt niin eii raskaana koskaan ikinäkään kun olla ja osaa.. :headwall: jurppii siihen malliin että täti muuten taatusti on tulossa.. :headwall:
 
Nyt on ollu niin kiireinen pääsiäinen ja töissä joka päivä ja sit ku oon tullu kotiin ni on tullu vieraita iltaa istumaan. Että vähiin on jääny touhuilut :[ harmittaa! Luulisin että ovis olisi ollut pe-la aikana.. Kuiva kausi ei ole kyllä alkanut mutta ovisviiva haalistuu lauantaina niin et ohi taitaa olla.
No, ei sovi liikaa miettiä ja itseään kiduttaa, tämä kierto meni vähän heikommalla yrityksellä mutta parempaan ei nyt pystynyt/ehtinyt.
Äizikkä tiedän tuon tunteen kun se loppukierron masis iskee, mutta toivoahan on niin kauan kuin..
Toivotaan parasta!
Romanssi kp18/26-30
 
romanssi olet oikeassa, perjaatteessa nou hätä ennen kun täti tulee.. :) ei vielä näy tätiä vielä, olisin luullut että tulee yöllä kiukusta ja kipuilusta päätellen.. :) ei näy mitään.. ja no sitten tuntuu kun facenkin laittaa päälle että KAIKKI on raskaana, paitsi itse.. en tiiä.. ei v*tuta tänään, aika tasanen fiilis.. :) testiin mielikuvittelen viivan (se näky jo testiajalla), se on varmaan viivan paikka, ja luulis että tätikin tulee pian.. ton viivanpaikan suhteen hirveesti luottoa pistäis.. kyllä pitäis jo tässä vaiheessa näkyä kunnon plussa.

eli nyt 30/28 ja dpo 16 (toisaalta mä arvuuttelen pitääkö toi dpo paikkansa, kun mulla loppu noi ovis testit aikalailla kesken, omasta mielestä o-plussan kyllä sain sitä ennen..)

odottelen lähinnä tätiä :popcorn:

äizikkä :heart:
 
No niin, nyt on kotiuduttu lomilta ja taas työn touhussa (heh eli palstailemassa) niin ehtii päivitellä listaakin.

Äizikälle ensinnäkin tsempit, kunpa sieltä nyt plussa tulisi! Toi on muuten totta, että yhtäkkiä "kaikki" on raskaana...

Omaa napaa: jaa-a. Vieläkin vuotelee hiukan. Raskaustestiin tuli illalla vielä hyvin himmeä plussa, eli hormonia on vielä kehossa. Viiva kuitenkin vaalennut koko ajan että ihan hyvin kai laskussa... mutta toiveita ovulaatiosta saati uudesta raskaudesta ei taida paljon olla ennenkuin kaikki raskaushormoni poistunut? Plääh. Ovistestin tein huvikseen ja se on koko ajan näyttänyt räikeää plussaa, näin siis vieläkin. Iilmeisesti reagoi tuohon hcg:n. Onneksi oli tuo loma niin ei ehtinyt koko aikaa vatvoa näitä, kun puuhasteli lasten kanssa ulkona kaiket päivät.

Onkos täällä vielä mukana "ei päivitettyjen" -listalta ketään? Olisi kiva kuulla kuulumiset, jos joku on on vaikka plussanut ja odottaa jo onnellisesti? :)

muoks* ainiin ja Marilyn, lisäänkös sinut listalle? Tsemppiä oikein kovasti yritykseen!!
Ja samoin Romanssi, pidetään peukkuja että joskos kuitenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Tein vielä yhden testin eilen aamupv ja tuli ei ihan plussa mutta lähes yhtä vahva viiva! Ja siis vahvempi kuin mitä olen saanut tän kierron tikutuksissa! Luulin et ovis oli ja meni vaikka plussaviiva jäikin heikon testaamisen vuoksi näkemättä. Mutta ei se ovis ollutkaan vielä pe-la niinkuin olin epäillyt. Sunnuntaina en testaillut enkä eilen illalla että en tiedä onko vahvin viiva ollut ennen vai jälkeen eilisen aamupäivän testailun..
Tänään limat on jo selvästi vähentynyt. La iltana ei puuhailtu :[ kun luulin et kierto oli jo menetetty. Eilen illalla kyllä, mutta olikohan jo myöhäistä..
Olis pitäny lauantaina ehtiä ja jaksaa, voi höh!! Ja kun ei olis tuhlannu kaikkia testejä niin olis voinu testata vielä eilen illemmalla niin olis tienny oliko viiva vahvempi vai heikompi.
Sori omanapaisuus!
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
tsemppiä kaikille kauheesti; romanssille toivotaan parasta.. :) ja kahvitauolle tsemppiä tilanteeseen, toivotaan että alkais asia eteenpäin menemään.. :)

itsellä NEGA ja siis kp32/28 dpo 18.. :'( ei tästä mitään tule.. :( *huoh* siis mun piirissä kolme läheistä odottaa, ja noh jopa sellasetkin mitkä ei ikinä halunnu lapsia.. :( tällä hetkellä vaan tuntuu että suolaa vaan lisää haavoihin hierotaan,kyllä mä tiedän että jossain vaiheessa ehkäpä mekin; mutta nyt vaan menee tosi matalalla fiilis, ja tuntuu että joku ylempi v*ttuilee täysillä..mä epäilen vahvasti että jokin ei ole kohdillaan mun kehossa; missä täti luuhaa?! :(

kyllä varmaankin pitäis mennä yksityiselle lääkäriin, mutta suostuukohan sielläkään määrämään mitään kiertoa tasoittavia; julkisellahan lääkäri sanoi että ei sinussa mitään vialla ole.. :( (ja kuitenkin aika tyyristä käydä yksityisellä "huvikseen") meinaan on lysti lopussa täysin, saas nähdä mihin tää kierto tällä kertaa jatkuu?? juhannukseen?? :headwall:

ketuttaa vietävästi.. :headwall:

äizikkä :heart:
 
Moikka,
Luulisi äizikkä että antaisivat edes ne Terolutit jos ei ala tätiä kuulumaan. Onhan toi nyt ihan persiistä että joutuu vaan odottelemaan eikä mitään tapahdu. Kun ei nyt joutaisi odotteleen... Ite mietin käyntiä gynellä että pitäisikö käydä tsekkaamassa, ettei mitään oo jäänyt tuonne kohtuun kun aina vaan vuotaa ja testi näyttää sitä hailua.. vaikka tiedän kyllä että voi kestää. Taitais vaan mennä mullakin yksityiskäynniksi, sellanen fiilis ettei ne kovin helposti mitään tee tuolla julkisella puolella eikä edes pääse ultraan kovin helposti.

Romanssi, toivotaan että tähän kiertoon vielä kerkisi :)
 
Olen luopunut toivosta jo tässä vaiheessa kiertoa. Saapa nähdä minkä pituinen kierto tulee kun ovis oli niin myöhään. Yritän löytää positiivisia puolia tästäkin. Kaverilla on toukokuun alussa tuparit niin voin sitten mennä juhlimaan eikä tarvi salailla odotusta. Aika laiha lohtu mutta jostain sitä asioiden hyviä puolia on kaivettava.

Äizikkä, voin vaan kuvitella miltä tuntuu nyt kun pelkää et edessä on taas pitkä kierto ilman plussaa. Mieti sitä lääkärillä käyntiä vielä, vaikka tylsähän se on maksaa yksityiselle isoja summia.
Coffeebreak, kauanko vuoto on jatkunu? Mä en muista enää kauanko itellä on kestäny.. Muistan sen vaan et vuoto väheni aina välillä ja kivut alamahalla yltyi ja jossain vaiheessa tuli sit taas vuotoa hyytymien kans. Et ei tyhjentyny tasaisesti vaan vei kaikenkaikkiaan aika pitkään ennen ku oli kokonaan ohi.
 
Joo voit coffeeBreak lisätä minut listaan eli yk1, kp5/25-27, lapset -11 ja tuplat -12. Oiskos vielä jotain mitä siihen tartteis lisätä? Niin ja kiitti tsempeistä! =) Toivottavasti sinulla vuoto alkais loppua ja pääsisitte uuteen yritykseen!

Äizikälle pahoittelut negasta! :( Olin niin varma, että saatais hyviä uutisia... Tiiän niin tuon tunteen kun kaikki muut on raskaana!! Esikoista yrittäessä tasan kaikki muut oli paksuna paitsi minä. Se tuntu sillon tosi pahalle..
Toivottavasti edes täti kurvais kylään pian ellei nega ala plussaksi muuttua! :hug:

Romanssi monesti oon kuullut, että just sillon on tärppi käynyt kun ei ovista oo bongattu ja on täysin varma, ettei voi raskaaks tulla siitä kierrosta. Jospa sinullekkin kävis niin!!! :heart:

Täällä siis on kp 5 menossa eikä tädin vierailulle loppua näy! : / En laittais yhtään pahitteeks vaikka tädin kyläilyt jäis seuraavaks vuodeks pois!! Mutta toisaalta en haluais ihan ekastakaan kierrosta tärpin käyvän.. Mukava ois saada jännäillä pari kiertoa oireita ym. Ottaa ns kaikki irti tästä viimeisestä raskautumisesta! :D
 
Heips, listaa taas päivitetty, ilmoitelkaa jos tulee jotain heittoja :)

Kävin nyt eilen siellä gynellä yksityisellä, kun tuo testikin näyttää edelleen hailua plussaa. Eilen oli tosin ensimmäinen päivä kun ei tullut vuotoa yhtään ja kohtu oli täysin tyhjä, joten nyt tästä pääsee ehkä pikkuhiljaa eteenpäin. Lekuri oli limakalvon paksuudesta päätellen sitä mieltä, että ovulaatio olisi tapahtunut ja parin viikon päästä voisi odotella kuukautisia. Suositteli käyttämään ehkäisyä siihen asti.. No vuodon takia ei ole paljon puuhailtukaan, yhden kerran ja sen jälkeen vuoto taas yltyikin kovaksi joten on sitten jäänyt. Olisihan se varmaan ihan fiksua käyttää sitä ehkäisyä mutta malttaako sitten kuitenkaan... no jospa se ovulaatio tältä kierrolta olisi kuitenkin mennyt ja ne kuukautiset tulisi niin ei tarvisi miettiä. Oon vielä ens viikolla lähdössä viikoksi reissuun niin saa taas muuta ajateltavaa. Pelkona on mullakin että se kierto sitten venyy jonnekin tolkuttomiin lukemiin. Aikanaan kun pillerit lopetin, mulla tuli ekat kuukautiset puolen vuoden päästä ja siitä seuraavat taas puolen vuoden päästä että yritä siinä nyt sitten lasta saada.. Turhauttavaa! Joten äizikälle taas toivon että alkaisi edes vuoto jos ei plussaa, tai sitten tosiaan käyntiä sinne yksityiselle... luulisin kyllä että antavat jotain kiertoa tasoittamaan! :heart:

Marilyn, teillä onkin aika säpäkkää menoa vissiin kotona kun on lapset pieniä :) Noh toisaalta on kiva kun on pieni ikäero, lapsilla aika leikki- (tai tappelu)seuraa ;) Meillä muuten sama että tämä tulee (hyvin todnäk) olemaan viimeinen lapsi.

Hyvä mieli jäi siitä gynekäynnistä kaikenkaikkiaan, tosi mukava lääkäri ja sai muutenkin nyt varmuuden siitä missä mennään.

Aurinkoista viikonloppua!
 
oij ootte ihania.. :heart:

no mä nyt lähestyinkin asiaa sillä lailla että neuvolassa (kun siellä ipanan tarkastuksessa olin) kysyin asiasta, ja selitin juurta jaksaen et mikä h*tto mua vaivaa, kun mulla on vaihdevuosioireita (oon siis yrittäny googlettaa yms oireita, ja vaihtoehdot on kilppari/vaihde vuodet!!), ja mä oon 26!!!! :O neuvolatäti sanoi että HETI kun mulla on kontrolli ensiviikolla kilppareihin, lääkärin soittoajan varaat noihin tuloksiin; pyydät ehdottomasti keltarauhashormoni kuurin, toi on julkisen asia; kun kuitenkin kuukautiset kaikessa "ihanuudessaankin" kuuluu perus asioihin naiseudessa.. :) sit se vaan sanoi että joskus tarttee lisää hormoneita keho, toimiakseen oikein; ja tässä tapauksessa hormonit korjaa ton kierron kuntoon, sitten raskauskin onnistuu melko varmasti. :)

ehkä mä en vaan osaa vaatia tarpeeks, kun sehän viimeks se lääkäri sanoi että mitään vikaa ei ole.. :stick: mutta sitten kuulin että mulla on taas toinen lääkäri, ehkä se osaakin sitten sanoa mikä tässä menee päin mäntyä.. :)

tuli paljon parempi fiilis kun tuntui että joku edes kuunteli kunnolla (kun juttelin neuvolatädin kanssa); on meinaan itsellä aika huoli että mikä on vialla.. :|

*huoh* jaaa haikaroita tulossa nyt sitten kaikkialle muualla paitsi meille, onneks tänään juhlissa ei ketään kyselly; koskas teille?! ois saattanut tulla aika paljon itkua ja v*ttu p*rkeleitä.. :'( kun sehän nyt aikalailla selvää että ennen kun hormonit on kunnossa raskaus ala.. :| toisaalta mä yritän ajatella että kyllä vielä joskus, ja onhan meillä noi kolme kuitenkin ilostuttamassa/raivostuttumassa minua.. :)

ja siis kierto jatkuuu..... NEGANA!! ....................:headwall:


äizikkä :heart:
 
Kiva äizikkä että sulla oli fiksu neuvolantäti ja se lekurikin vaihtuu, koska noinhan se just on. Kroppa tarvii nyt vähän avustusta että pääsee normaaliin tilaan.

Ite ei nyt millään malttas odottaa niitä menkkoja, toivottavasti ne nyt tulee suunnilleen oikeaan aikaan.

Mitenkäs Romanssi? :)
 
Täällä kans pitäny kiirettä, pääsiäinen ja isännän talviloma.. On hyödynnetty ;)

Pikkuhiljaa sieltä pohjamudista on taas noustu ja suunta jatkuu ylöspäin. Mulla tänään kp17 ovis on ens viikolla joskus, viimestään perjantaina. Mullakin siis aina myöhään, joten en Romanssi löis hanskoja tiskiin vaan sen perusteella :)

Ei oo jotenkin taas ajatus mukana tässä nyt ollenkaan, en kirjotakaan sitten enempää..
 

Yhteistyössä