*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Vaavimasu: Minullakin oli yhdessä alkuraskaudessa vuotoa, mutta raskaus jatkui ja päättyi lapsen syntymään 41+3. Aikahan se on ainoa joka tuon näyttää, kuinka käy.. Jaksamista!

Täällä ois varmaan huomenna ovulaatio. Miestä ei paljon kotona näy, kun päivät on töissä ja illat raksalla... On tosi vähän mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Huoh.. mutta tärkeää että koti valmistuu ja toivo elää :)
 
Cristine
Voisitko kertoa minulle millainen apaus sinulla oli?
Tuliko sulla enemmänkin vuotoa ja kauanko? Jos nyt olisin raskaana edelleen niin ilmeisesti mulla tulis valekuukautisia..
Näyttikö sulla testit mitä?
Vitsit mua jännittää niin hirveesti!!!
Täällä eivät edes helpolla ota verikokeita että saa nähä onko mitään hyötyä soitella neuvolaan.. Mutta aion vaikka valittaa koko tunnin ja vaikka itkeä että tutkivat kunnolla mikä on homman nimi!!!
Tuntuu uskomattomalta jos muka voisin vielä olla raskaana!!!
Kuitenkin epäilys siitäkin hiipii mielessä..
Jos se tuolla piilottelee ja kummittelee =D
No.. pakko kai se on vielä malttaa mielensä ja ootella mitä ne siellä sanoo...
Mutta olisin kyllä kiitollinen jos saisin kuulla vastaavia tarinoita =D
 
Onpas ollut pitkä tauko, kun olen viimeksi ehtinyt käymään... flunssassa ollaan oltu ja viikonloppuna juhlittu esikoisen 4v. synttäreitä. Josko nyt taas hetkeksi rauhoittuisi, kunnes taas reilun kuukauden kuluttua saa järjestellä kolmosen 1v. synttäreitä. :)

Elelen kaikkien kanssa hengessä mukana, toivottavasti epäselviin asioihin tulee selvyys.

Adrianna ja kirppu 15+3 ( kuukauden päästä puoliväli, mihin tämä aika oikein menee... :O )
 
Vaavimasu: Siitä on niin kauan(yli8v.) etten oikein tarkasti muista. Olin 22-v. Esikoinen oli vielä vauva silloin ja yhtään kuukautisiakaan ei ehtinyt siinä välissä tulla. Toinen lapsi oli kyllä toivottu, tärppäsi ihan heti :D (toista näyttää nyt olevan...) Muistaakseni olin tehnyt plussatestin siinä viikoilla 5-6 aamupahoinvoinnin "innoittamana" ja sitten tulikin vähän vuotoa yhtenä päivänä ennen kuin olin ehtinyt käydä neuvolassakaan. Mutta kaikki oli hyvin. En tainnut edes neuvolassa kertoa siitä, kun ne raskausoireet jatkuivat.
En minä edes silloin osannut ajatella, että jotain voisi olla vialla.

Käyhän kertomassa mitä sinulle kuuluu. Tsemppiä!
 
Liian aikaista oli riemu ja ilo tulevasta neljännestä, hän ei tähän perheeseen saavukkaan:| Valitettavasti kesken meni, juuri kun olin neuvolat ja kaikki tilannut. Viikkoja oli jo kasassa 8+3, joten huokaisin helpotuksesta että kerrankin on meilläi onni myötä, mutta turhaan:headwall:

Nyt on aika koota ittensä tästä tapahtuneesta ja miettiä että mitäs se tulevaisuus tuo tullessaan. Todennäköisesti iloitsemme jo olemassa olevista lapsistamme ja jätämme haaveet neljännestä todellakin vain haaveiksi. HaaHuu kiittää ja kuittaa ja toivottaa raskautuneille ja sitä suunnitteleville onnea sekä menestystä:wave:
 
Hei!

Mahtuuko mukaan vielä yksi lisää? :)

Täällä olis ensimmäinen yrityskierros menossa TJOT meiningillä mennään.
Meillä tää on lähtenyt miehen toiveesta. Ensin alkoi vaan kovasti "vitsailla" että josko kuitenkin vielä yksi, mutta kuitenkin vain vitsaili kunnes sitten totes, että kyllähän kuitenkin vielä toivois yhen lisää..

Nyt on KP21/26-28 YK1. Ovis tuli bongattua 18pv ja se on ainakin hyödynnetty :) ;)

Olisko täällä vielä yritysasteella olevia, vai onkos täällä kaikki onnellisesti jo päässyt odotuksen puolelle?
 
Nyt ois yrityskerta 10 meneillään, menkat 3 päivää myöhässä. Viime kuussa oli sen 10 päivää myöhässä, kunnes sitten alkoivat :(
Jos ei nyt tärppää, jää neljäs vauva vaan haaveisiin. On tää niin raskasta elää kaksi viikkoa kerrallaan... Varsinkin, kun vauvakuume on ollut jo viime vuoden marraskuusta!! Vaikka kyllähän sitä tekisi vaikka mitä, että saisi vielä yhden kerran kokea uuden vauvan syntymän ja sen iki-ihanan vauvatuoksun. Nyt vaan ei taida tämän naisen pää enää jaksaa yrittämistä. Nostan hattua niille, jotka jaksavat uskoa ja yrittää vuosiakin. :heart:
 
Ajattelin tulla kattomaan että käykö täällä enää ketään :D. Mulla olisi nyt kp27/30-33.En oikeen tarkkaan tiedä kun on eka kierto minipillereiden lopetuksen jälkeen(lopetin ne kun menkat alkoi)
haahuu :hug: Olet tervetullut takaisin kuumeilemaan jos siltä tuntuu!.:)
tervetuloa lehdetönpuu Minkä ikäisiä teillä on muut lapset?
 
Tervetuloa mukaan vaan Lehdetönpuu :flower: tottakai mahtuu mukaan =)

En voi kuin kuvitella tunteesi Johnu, mutta uskon, että se on varmasti todella kovaa. Itsestä tuntui kun kolmosen yrityksessä meni neljä kiertoa, että aika on ihan mahdottoman pitkä...vaikka tosiaan kyse oli vain muutamasta kierrosta. :hug:

Kovasti nyt plussia kaikille toivotellen
Adrianna ja kirppu 16+6:heart:
 
Kiitos vaan Neljäs<3 ja Adrianna

Adriannalle Onnea odotukseen!

Neljäs<3
Täällä on kotona tyttö -01, tyttö -07 ja poika -10. Meillä lapsettomuustaustaa ettei nytkään olla ihan varmoja onnistuuko mikään raskaus ilman toimenpiteitä.(miehen) Kaikki kolme on siis ihan luomuraskauksia kyllä:)
Eli sielläkö jännitellään menkkojen alkamista tai siis alkaako vai ei? =) Minkäs ikäisiä lapsia siellä teillä on?

Johnu
Kyllähän toi on raskasta! Oletteko käyneet mahdollisissa tutkimuksissa missä "vika" vois olla, kun raskaus ei ala? Eikös jos vuoden on yrittänyt, suositella tutkimuksiin hakeutumista? Vai onko se pois suljettu ajatus?
 
Mun pitäis uusi "nimi" keksiä.Hätä päissäni vaan keksin ton kun tuli tarve kirjottaa :D
lehdetönpuu Siis odotan että EI alkaisi :). En nyt vaan ole yhtään varma tosta mun kierrosta.Söin niitä hirveitä Minipill merkkisiä pillereitä vuoden.Sitten lopetin kun meni hermo niihin :D Lopetin siis ne tän kuun 3pv kun mekat alkoi.Mulla oli niiden kanssa kierto ihan mitä sattuu.Yleensä 14vrk.Ja vuosin niin että luulin että saan verenhukan:LOL:
Meillä on tytöt 6v7kk,2v5kk ja 1v5kk (0404,0508,0509) ja miehellä vielä ed.liitosta 7vee tyttö.
Että akka lauma täällä:heart:. Ja ei! Ei olla "yrittämässä" poikaa niinkuin olen saanut kuulla jo kolmannen kohdalla :)
Miten teillä on ilmennyt että miehellä pulmia?.Jos kaikki kuitenkin luomusti tullut :).Toivotan sinnekkin hirmusti tsemppiä:hug:
johnu En voi edes kuvitella oloasi:hug: Tuntuu hölmöltä ajatella että itellekkin on muutama kierto jo "maailmanloppu".
Sulla on adrianna nopeesti mennyt viikot :).Onko jo liikkeitä tuntunut? :)
 
Hei! Täällä kp 21/28.. Olen potenut selkäkipua, jota ei ole eläissäni ollut aiemmin. En tiedä onko rakentaminen niin raskasta vai mistä se tuli. Nyt olen siitä selkeästi toipumassa, mutta esim eilen illalla piti ottaa kaksi Panadolia ennen kuin sain unta. Sitäkin lääkettä yleensä niin nuukasti otan, mutta nyt oli pakko.

Hei, Lehdetönpuu ja tervetuloa tänne! Meillä yrityskertoja on muutama ja lapset ovat syntyneet -01, -02 ja -04.
 
Neljäs<3
Mä toivoin vaan tyttöi ja sain kyllä ed raskaudessa kuulla loputtomasti, kuinka nyt pitäis sen pojan tulla tyttöjen lisäks.. Miehellä on kivessuonikohjui jotka siis aihettaa lapsettomuutta. Kolmesti leikattu, joiden "avulla" on raskaudet saanut alkunsa, mutta silti tila uusiutunut. Viimeisin leikkaus oli 05/10.

Cristine
Kiitosta vaan, kiva että täältä löytyy vielä yrittäjiä kirjoittelukaveriksi. Mitäs jos selkä sulle siellä kertoo muutoksista kropssa, josko raskaus olis aluillaan?

(.)
Menkkamaisia tuntemuksia ollu tässä, mut viel ei oo kuitenkaan alkanut.. Maanantaina tai tiistaina viimeistään pitäis alkaa. Eli tässä nyt vaan odotellaan ja kattellaan.
 
Kyllä vaan itsestäkin tuntuu, että viikot on mennyt ihan hirmu nopeaan. Alle kolme viikkoa enään puoliväliin :O Ja ehkä sekin vielä lisää sitä, että aika kuluu hirveetä vauhtia, kun nuo edellisetkin lapset ovat vielä pieniä ( 4v, 2v7kk, 10,5kk ) niin ei raskautta ehdi paljoa edes ajatella... Liikkeitä oon aika varmasti tuntenut jo reilun viikon verran. Voi olla, että hiukan aiemminkin, mutta niistä en uskalla sanoa ihan varmaksi, että olivatko oikeasti liikkeitä vai mitä. Mutta nyt kyllä tuntuu silloin tällöin jo ihan tunnistettavia pikku potkuja. :heart:

Ja meillä on tosiaan niinpäin, että kaikki kolme lasta ovat poikia eli me saamme kuulla koko ajan, että tyttöä nyt sitten vaan yritetään saada. Saatiin kuulla samaa kyllä jo kolmosen kohdalla. Ja mua ei huvittaisi yhtään kuunnella niitä komentteja!! :headwall: Kolmosesta vähän itsekin toivoin tyttöä, mutta en kyllä yhtään onnellisempi olisi voinut olla pojasta, kun hän syntyi. Nyt en enää osaa meille tyttöä oikein kuvitellakaan ja enää en kyllä edes toivokaan sitä. Molemmat ovat aivan yhtä tervetulleita, mutta nyt noita "tytönyritys-kommentteja" kuunnellessa on jo vähän ruvennut tuntumaan, että olisipa vaan tämäkin poika :D Itse kyllä ajattelen odottavani poikaa. :)

Pidän teille kaikille peukkuja, että pääsisitte myös mahdollisimman pian siirtymään tuonne odotuspuolelle. :)

Adrianna ja kirppu 17+1:heart:
 
Näin viime yönä unta, että joku pitkä mies, henkiopas tai vastaava, sanoi minulle, että saan vauvan kesäkuussa. Ei vaan sanonut että minkä vuoden kesäkuussa :) Pitäis olla jo pullat uunissa, jos ens vuoden...
 
christinellä taitaa olla vaavi masussa kasvamassa ihan selvästi kun unessakin ilmoitetaan ;) Mä olen kyllä kaikissa raskausksissa nähnyt unta ennen plussaa jotta olen raskaana, mutta se on kyllä varmastikin johtunut siitä että lasta yrittäessä se raskaus on pyörinyt mielessä liikaakin..selkäkipujakin, oikein polttelevia sellasia mulla on kans ollut aina alkuraskaudessa joten plussatuulosia vaan sinne =)

Täällä on kanssa kolme tyttöä joten ehdottomastihan meidän odotetaan nyt yrittävän poikaa. On se hokeminen ärsyttävää, mutta kyllä mä ilahtuisin kieltämättä jos poika joskus vielä suotaisiin <3 mutta ei se vähentäisi rakkautta ollenkaan vaikka tulokas oisikin tyttö.Sopisi hyvin joukkoon vaaleanpunaiseen =)

Täälä tuntuu olevan ovis, vaikka ei kierroista ole mitään kässäriä kun ei ole menkkoja tullut vielä kertaakaan kun imetän tuota kuopusta vieläkin ( on pian jo vuoden )..hihii, tekisi mieli ottaa varaslähtö ja antaa mahdollisuus tulla jos onni kävisi..:eek::rolleyes::heart:
 
En sitten malttanut odotaa tiistaihin asti vaan tein testin jo tänään:ashamed:.Negaahan se näytti.
Kokoajan pelottaa että alkaako ne hiton menkat:headwall:

Mun ystävä oli nähnyt unta että odotan kaksosia!.Enkä siis ole puhunut sille että olen aina halunnut kaksoset:heart:.Toivottavasti joku enne-uni :D..

Ja nyt odotan ainakin keskiviikkoon että testailen uudestaan! :)
 
Kuukautiset tuli ja meni. : /

Miehen kanssa juteltiin tästä oikein kunnolla ja se sanoi, että onhan meillä koko loppuelämä aikaa odotella sitä "viimeistä" perheenjäsentä, nuoriahan tässä vielä ollaan. (Minä 30 ja mies 34.) Minun suomalaisesta perusjuntista löytyy uskomatonta voimaa, kun tuntuu ettei itse enää jaksa ollenkaan. :heart: Lisäsi vielä, että nyt loppu "yrittäminen" tuolla makuuhuoneen puolella ja se vaihtuu normaaliksi parisuhdetouhuiluksi... :LOL:

Mieli on positiivinen, kaikesta huolimatta. Asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen!! Onhan meille suotu kolme ihanaa poikaa. Tuskin tässä mihinkään tutkimuksiin mennään, ainakaan ihan vielä. Tulee jos on tullakseen. Uskon vahvasti kohtaloon, tai mikä se "voima" ikinä nyt onkaan joka asioita säätelee.

Mukaavaa marraskuista maanantaita kaikille!!!
 
Johnu Toivottavasti vielä nyyttinne saatte <3 Ja ihan varmasti saattekin! =)

Neljäs ehkä se nega muuttuu vielä plussaksi =)

Apua, täälä eilen annettiin mennä :O iiiikkkk:eek::D saapi nähä oliko ees ovis ja tuleeko tulosta :) jännittää...aijottiin vähän myöhemmin vauvan tulla...mut tulkoot jos on tullakseen =) <3
 
aamukastetta En muista mikä teidän tilanne olikaan?.Oliko teidän tarkoitus vasta myöhemmin alkaa tosi toimiin? :D.
adrianna kiva kuulla että odotus on sujunut hyvin.Mullakin meni jo toi kolmosen odotus "vähän ohi" kun kakkonen oli niin pieni ja esikoinen vei omat juttunsa :).Mä olen kyllä fyysisesti ollut aina todella kipeä ja maha ollut älyttömän kokoinen jo puolestavälistä!.kolmosta kun odotin niin multa kyseltiin helmikuussa että odotanko kaksosia (la oli 18.05). Mutta silti sitä haluaa taas olla raskaana:heart: Mä odottelen mammaksin testeja saapuvaksi keskiviikoksi niin sitten testailen taas.:). Vitsit,nää muutamat päivät tuntuu pidemmältä ajalta kun viimeinen viikko! :D
 
Joo, vähän aikaa piti vielä odottaa..ja asunto-asiat meillä on vähän kesken. Pitäisi löytää nyt isompi asunto jota ollaan jo jonkin aikaa etsitty mutta sopivaa ei ole löytynyt.. eli niin me tuumailtiin jotta asunto kuntoon ensin ja sitten vois yrittää nelosta..mutta asuntoasia on ennallaan ja eilen tosiaan luulen jotta oli ovis :whistle:..mutta jos ei ollutkaan niin en kyllä pety. Jos taas plussa pamahtaisi, olisin kyllä ihan taivaissa :rolleyes::heart: Voi, voi..on tää naisen mieli vaikea :D Kyllä mä olen tässä nyt niin pyöritellyt mielessäni jotta uskaltaako sitä neljättä ollenkaan..noissa kolmessakin on ihan hirmuisesti työtä ja tulevaisuudessa menee rahaa paljon..mutta nyt olen päättänyt heittää miettimisen romukoppaan ja antaa mennä..tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia. Anyway, nelonen (jos sellainen suodaan) on varmaankin meidän viimeinen vauva, ja aikavarmasti on..pitää mennä jo töihin kartuttamaan työkokemusta kun ikää alkaa olemaan pian paljon mutta ei oman alan työkokemusta paljoa yhtään.
Toinen syy miksi piti vielä jarruttaa on toi kuopus joka täyttää ensikuussa vasta vuoden..jottei tuu liian raskasta kun kaikki kolme on pienillä ikäeroilla.
 
aamukastetta Anteeksi mutta koitin selata mutta en löytänyt että minkä ikäisiä sulla muut lapset on?.:). Jos meillä nyt tärppäis niin sitten kun vauva syntyisi niin esikoinen menee ekalle ja muut olisi 3v2kk ja 2v2kk:heart: Mä haluisin lapsia vielä vaikka kolme lisää mutta mies ilmoitti että tämä on meidän viimeinen :(.Pientä luopumisen tuskaa on mutta en halua ajatella sitä vielä:).
Meilläkin on vähän ahdasta.Meillä on 75neliöinen kolmio saunalla.Eskarilaisella on oma huone,pienet nukkuu samassa huoneessa ja me olkkarissa.Sitten kuin vauva tulee niin nukkuu alkuun olkkarissa ja myöhemmin kuin on rytmiä niin siirtyy pienten huoneeseen.niille laitetaan kerrossänky ja vauva pinnikseen :).Kyllä se sopu sijaa antaa :D.

mulla oli eilen illalla tosi huono olo ja oksetti,tosi etova olo.mies sanoi että "tosi kurjaa kulta että sulla on noin huono olla" Totesin vaan että eieieie EI ole,mulla on menkat "myöhässä" ja oksettaa ei ole yhtään huono asia :LOL: Sitten sitäkin alkoi jännittää että onkohan tää nyt sitä:heart: Onneks nämä arki päivät menee niin äkkiä kun on selkeet rytmit.Tyttö on eskarissa 8.30-12.00.Sillä välillä tullaan takasin kotiin,siivotaan,ruoka,pyykkiä ja leikitään.Sitten puistoon ja likka eskarista.kotiin syömään ja päikyille(paitsi tuo 2vee on ilmeisesti lopettamassa päikkyjä).sitten välipala (pihalle),leikkiä,ruoka,aamun vaatteet ja yökkärit valmiiksi ja jotain touhua,iltapala,suihkuun ja nukkumaan->Äiti tietokoneelle :D.
niin ja aamukastetta!.ei siinä ole järkeä mukana kun naisella on vauvakuume :D
Meillä on nyt toi 2v5kk täysin kuiva ja ens kesään mennessä on varmaan tuo 1v5kk kin täysin kuiva niin ei olisi kuin yksi vaippapehva:heart:

Mutta tärppejä nyt kaikille!!.Mä käyn täällä ihan ylikierroksilla :D
 
Ajattelin piakisesti käydä morjestaan..
Täällä oli eilen oviskivut ja sitä ennen pari-kolme pv ovislimat.. Ja hyödynnetty on.. Ressaamisen vain olen yrittänyt jättää nyt vähemmälle..
Mutta ilmoittelen lähempänä sitten miten käy tällä kertaa =D
 

Yhteistyössä