aamukastetta Anteeksi mutta koitin selata mutta en löytänyt että minkä ikäisiä sulla muut lapset on?.
. Jos meillä nyt tärppäis niin sitten kun vauva syntyisi niin esikoinen menee ekalle ja muut olisi 3v2kk ja 2v2kk:heart: Mä haluisin lapsia vielä vaikka kolme lisää mutta mies ilmoitti että tämä on meidän viimeinen
.Pientä luopumisen tuskaa on mutta en halua ajatella sitä vielä
.
Meilläkin on vähän ahdasta.Meillä on 75neliöinen kolmio saunalla.Eskarilaisella on oma huone,pienet nukkuu samassa huoneessa ja me olkkarissa.Sitten kuin vauva tulee niin nukkuu alkuun olkkarissa ja myöhemmin kuin on rytmiä niin siirtyy pienten huoneeseen.niille laitetaan kerrossänky ja vauva pinnikseen
.Kyllä se sopu sijaa antaa
.
mulla oli eilen illalla tosi huono olo ja oksetti,tosi etova olo.mies sanoi että "tosi kurjaa kulta että sulla on noin huono olla" Totesin vaan että eieieie EI ole,mulla on menkat "myöhässä" ja oksettaa ei ole yhtään huono asia
Sitten sitäkin alkoi jännittää että onkohan tää nyt sitä:heart: Onneks nämä arki päivät menee niin äkkiä kun on selkeet rytmit.Tyttö on eskarissa 8.30-12.00.Sillä välillä tullaan takasin kotiin,siivotaan,ruoka,pyykkiä ja leikitään.Sitten puistoon ja likka eskarista.kotiin syömään ja päikyille(paitsi tuo 2vee on ilmeisesti lopettamassa päikkyjä).sitten välipala (pihalle),leikkiä,ruoka,aamun vaatteet ja yökkärit valmiiksi ja jotain touhua,iltapala,suihkuun ja nukkumaan->Äiti tietokoneelle
.
niin ja aamukastetta!.ei siinä ole järkeä mukana kun naisella on vauvakuume
Meillä on nyt toi 2v5kk täysin kuiva ja ens kesään mennessä on varmaan tuo 1v5kk kin täysin kuiva niin ei olisi kuin yksi vaippapehva:heart:
Mutta tärppejä nyt kaikille!!.Mä käyn täällä ihan ylikierroksilla