*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***





Lilianne lapset -00, -02, -05
Nonna86 poika 12/06, tyttö 12/07, poika 11/09
Tintta80 lapset -01, -07, -08
Nasu79 pojat -03, -05, -08
Kolmenmamma
kolmenmutsi tyttö -96, poika -99, tyttö -06
Hölyhuispake
jennynny
viliina77 poika 02/99, tyttö 07/01, poika 07/04
rakkaudesta kolme kaunista
Tassutin tyttö -04, poika -06, poika-09
Cristine lapset -01, -02, -04
Vauvako? lapset -02, -03, -07
lumihiutale 4
Vaavimasu pojat 09/04, 06/06, 04/09
leofis
Heenu poika -02, tyttö -03, poika -07
Anin tyttö 02/07, poika 06/08, poika 05/10
hanttu 82 lapset -00, -02, -08



:heart: :heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

HEINÄKUU 2010
:flower: Adrianna

ELOKUU 2010
:flower: MAR-I
:flower: NeliApina
:flower: Hanita
:flower: Mandi10

MARRASKUU 2010
:flower: mommysmonsters tytöt 04/04, 05/08, 05/09
:flower: Elli- tyttö -00, poika -01, tyttö -07
:flower: karvatonkoira pojat 02/04, 07/07, 02/09
:flower: Lehdetönpuu
:flower: Säihke lapset -01, -03, -08


JOULUKUU 2010
:flower:Johnu pojat -03, -05, -08



karvatonkoira
Minnäi
HaaHuu
Vaavimasu


***Neljännestä kuumeilevia vol.3*** löytyy täältä
*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt alotin meille tän uuden pinon. =) Katjuska pääsee rauhassa odottelemaan pikkuisen syntymää. Yritän ehtiä päivittään ja muokkaan pinoa vielä tän päivän aikana, mutta tuli kuitenkin aloitettua tää uusi pino. Palailen asiaan mahdollisimman pian! :wave:
 
Oih, täällähän on uus pino! Kiitoksia Adrianna :flower: Ja ihanaa ja rauhaisaa loppuodotusta Katjuskalle :heart:

Täällä varmaa loman kunniaksi alkaa olemaana ovispäivät ku kierto on puolessa välin. Taitaa olla tänään kp 14/30(31)

Ja paljon on tullut uusia mukaan, tervetuloa!

Mulla kirjoittelu hiukan jäänyt vähemmälle, ku töitä ja remonttia on riittänyt. Ja väliin niin ketuttanu toi huhtikuinen km ja sitten tää kuumeilukin väliin. Päätinkin että ilman paineita mennään kesän yli, vaikkakin joka kerta siltikin kun menkat alkaa tulee surku olo.

Mutta ihanaista kesäpäivää kaikille :heart:
 
kiitos uudesta pinosta :flower:

meillä annettiin tutti nuorimmaiselta tänään lammas vauvalle. huuto on ollut kova, mutta kyllä tästä selviää!
ei ole kerinnyt paljon omia oloja miettiä...ja niitä viivytteleviä menkkoja... nyt kulunu jo 39 pvä ed. menkkojen alusta...

aurinkoista päivää!
 
Heips vaan kaikille!
Mä muokkailin tota pinoa sillain, et siellä on nyt kaikki ne, jotka on kirjotellu maaliskuun alun jälkeen. Eli jos sieltä lähti joku sellainen joka haluaisikin olla mukana kuumeilemassa niin ilmottelee heti vaan niin ilman muuta lisäilen heti pinoon. =) Ja toivottavasti uusiakin ilmaantuu. Vaikka kyllähän meitä nelosia toivovia taitaa olla vähän harvemmassa kuin ykköstä ja kakkosta haaveilevia. :D
Niin ja tuolla pinossa ei nyt ole kiertopäiviä ollenkaan, kun aattelin et jokainen joka ne sinne haluaa vois uudestaan ne ilmotella. Se olis sillai ehkä selkeempi ja tulis sit ainakin laitettua ne oikein.

Tää oli tällänen nopee päivitys, palailen kertomaan kuulumisia, kunhan täällä kotosalla tulee sellainen "rauhallisempi" hetki... :D :wave:
 
Noniin... =)
Mukavaa kuulla sinustakin Minnäi. Ja oikein ymmärrettävää, että kirjotteluun ei aina mitenkään riitä aikaa ja energiaa. :hug: Ja sitähän varten tää onkin, että voi kirjotella omien tuntojen mukaan, enemmän tai vähemmän, mikä milloinkin omaa oloa parhaiten helpottaa. Mä pidän täällä peukkuja, jos sulla nyt loman kunniaksi tärppäisi! Ja olen itse aivan samanlainen siinä, että vaikka ajattelisin ettei oteta turhia paineita raskautumisesta, niin kyllä se menkkojen alkaminen silti saa mielen matalalle.

MAR-I meilläkin tutti lähti tossa alkuvuodesta tolta meitin reilu 2v.ltä niin kyllä oli muutama ilta aikasmoista huutoa, mutta lopulta yllätävän vähällä meni ohi. Ja ei sen koommin ole kyllä tuttia kysellyt. Ja vaikka meillä vielä nuorimmalla tutti onkin, ei ihme kyllä oo yrittäny sitäkään ottaa... :whistle:
Ja ymmärtäisipä ne viivyttelevät menkatkin sieltä tulla!!

Mulla olis nyt kp8 eli ovista odotellessa...mutta eiköhän siihen vielä ainaskin reilu viikko mee kun mulla kierto useimmin n.33pv. Eli ittellä aikas hiljasta, toivottavasti teillä muilla tapahtuis jotain ja saatais jossain vaihees meille se eka plussakin tähän pinoon. :heart:
 
Ei tästä tuu tolkkua... nyt on kp 37 menossa (/28-30) ja negaa on näyttänyt, mutta naiset... onko teiltä kokemusta tai oletteko kuulleet siittä että jos kaks naisihmistä liikkuu paljon yhdessä niin heidän kierrot voi muuttua yksiin, eli kuukautiset alkaa samoihin aikoihin jnejne? No olen liikkunut kuukausi tolkulla erään ystävän kanssa ja hänen kierrot oli aina jotain 35 luokkaa, hänellä taannoin oli menossa oliko kp 36 eikä menkkoja missään, teki negan... vasta kp 47 teki positiivisen joka oli haamu, myöhemmin siittä tuli selkeä positiivinen tulos ja nyt hän odottaa onnellisena esikoistaan (hänellä oli vaan ollut ovis myöhemmin), mietin et mitä jos kuut ovatkin olleet oikeissa asennoissa ja mulla kävisi samoin :LOL: aika kaukaa haettua...? No ei mut pitäähän minun varmaan kohta ottaa yhteyttä lekuriin...ei mulle ole koskaan käyny näin :/ ...vaikka mitä ne lekurissa sanois "katsellaan nyt ainakin pari viikkoa jospa ne menkat sieltä alkaisi". Joo blaah katsellaan... voi että mie toivon et ne menkat nyt alkais.
 
Saas nähä, jospa sitä nyt tulee kirjoiteltua enemmän tässä pian alkavassa 2vko piinassa :p Parhaat päivät taitaa olla käsillä, kp15/30 (-32) meneillään ja lomafiiliksissä ollaan oltu aktiivisia B)

Nonnalle jaksamisia epätietoisuuden kanssa, toivottavasti pian tilanne selviää ja mahtavaahan se ois jos sieltä lopulta se plussa pärähtäis :D
 
Mä jännään Minnäi sun kanssas ja toivottelen ihan kauheesti plussatuulia, että saisit sen plussan parin viikon päästä sinne testiin ilmestyyn! =)

Nonna mulla on venähtäny kierto silloin kun aloin odottaan kolmosta melkein kaks viikkoo pidemmäksi kuin piti. Ja mulla tosiaan oli ovis sit sen pari viikkoa myöhässä ja raskaaksi siis silloin tulin, elävä todiste nukkuu tuolla rattaissa. :D Eihän sitä tiedä jos sullakin olis käyny nyt näin. Mutta tapahtuispa tosiaan jotain, ettei tarttis vaan epätietoisena odotella... Onko sulla jo ollut monet kuukautiset edellisen synnytyksen jälkeen? Mulla kans nuorin aika saman ikäinen kuin sulla ja mulla on ollu nyt sitten kahdet menkat. Nyt sit katotaan et tuleeko tän kuun lopus kolmannet vai voisko käydä niin hyvä tuuri, että ne jäiskin sitten jo tulematta... :whistle:
 
kova on ainakin yritys :LOL:
hermo meinaa olla himpun verran tiukalla mutta jospa se tästä tasottuu :headwall: :headwall:

meillä isäntä tuumaskin et jos se neljäs tulee niin poikahan se sekin on, mulle kelpais kyllä väliin pikku prinsessakin =) . mitäs muuten niitä "taikoja ja uskomuksia" oli et miten tehdään tyttöjä ja miten poikia?
 
Totta tokkisa rinsessa ois meillekin tervetullut, mutta ollaankin tässä miehen kanssa juteltu et näillä geeneillä ei vissiin tehä kuin poikia :heart: Mulla näyttää muut sisarukset huolehtivan sitten tuosta tyttöjen teosta.

Ootko muuten minkä ikäinen MAR-I? jos saa udella... Itse olen 31v
 
Pitkäks meni täälläkin kierto eli tänään menkat alkoi vihdoin :( Kp 34, Meilläkin on noita poikia kolmisen kappaletta, niinkuin MARI-I:llä ja Minnäi:llä ja samaa ollaan mekin puhuttu isännän kans et jos vielä neljäs suodaan niin kai sekin poika on? vaikka molemman haaveis olis prinsessa. Aattelin et nyt pitää sit yrittää ajottaa puuhastelu paria päivää ennen ovulaatiota, kun sanovat et sit olis poika siittiöt pois pelistä, enpä tiedä?
 
Minnäi
26 vuotta tuli tänä vuonna täyteen.
pitääpä kokeilla tuota paria päivää ennen ovista puuhastelua. sais vaan nyt sen ajan lääkärille et pääsis näkee kohdun kuntoa...
huh kyllä on kuuma keli "potea" menkkoja :headwall: :headwall:
 
On ollut mukava huomata, että löytyy muitakin, joilla on kolme poikaa, etten tosiaan ole ainoa, kun välillä siltä tuntuu... :ashamed:
Ja oon 99,9% varma että minä en ainakaan tätä poikaputkea riko. :kieh: Meillä nimittäin kolmas sai alkunsa niin, että touhuiltiin viisi päivää ennen ovista ja olin aivan varma etten siitä voisi edes raskaaksi tulla. :LOL: No niin vaan raskauduinkin. Ja niinhän se vissiin on että paremmat mahdollisuudet olis saada tyttö kun seksiä on ennen ovista eikä sit enää sen aikana. Me kuitenkin onnistuttiin saamaan näinkin poika, joten selvästikin meidän geeneillä on aika minimaaliset mahikset saada tyttö! :LOL:
Mutta kyllähän meistä nyt jonkun täytyy se putki saada rikottua ja toivottavasti vaikka useammankin. :D
 
Täällä kans kolmas poika tosiaan näillä näkymin putkeen tulossa. :D Tyttö on mulla edellisestä avioliitosta ja tästä nykyisestä sitten nää kaks poikaa nyt ja sinttikin katsottiin 4D:ssä 99% varmuudella pojaksi. Että veikkaan kans, että teki niin tai näin niin lopputuloksena on poika. :whistle:

Tsemppiä kaikille teille ja toivottavasti plussatili pian aukeais B)

Katjuska ja sintti 34+3 :heart:
 
Kirjoitanpa minäkin pitkästä aikaa. Täällä eletään kans alkukiertoa, kp4 ois vasta menossa. Saa nähä nyt sitten, joutuuko tämän kierron hyppään välistä. Mies aloitti eilen 10 päivän penisiliini kuurin ja minä sille allerginen :( . Että pitää pitää etäisyyttä vielä muutama päivä kuurin loputtuakin :( . No, pääasia, että tulee mies terveeksi! Jatketaan harjotuksia sitten seuraavalla kierrolla ;)

Jännä, kuinka paljon kolmen pojan äitejä täällä! Meillä niitä (poikia siis) on kaksi ja jotenkin on semmoinen tunne, että jos vielä lapsi saadaan, niin poika ois varmasti sekin. Eipä siinä mitään. Ihania ovat olleet nuo meidän pikkuvesselit! Paljon vaativampia tosin vauvoina, kuin tuo meidän pikkuprinsessa, joka vain nukkua tuhnotti tyytyväisenä ja hereillä ollessa seuraili elämän menoa iloisena.

Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Onko tyttövauvat päästäneet äitin helpommalla kuin poikavauvat?

En minäkään usko noihin hömpötyksiin, että vanhemmat vois jotenkin itse vaikuttaa vauvan sukupuoleen. Koko hedelmöittyminen on niin mahdottoman monista pienistä asioista kiinni, samoin se, mikä niistä miehen monista siittiöistä sattuu sen munasolun läpäiseen, että ei siinä pieni ihminen voi paljon muuta kuin olla onnellinen, että koko hedelmöityminen edes tapahtuu! Saati sitten alkaa vielä sukupuolestakin päättään!

Katjuskalla ei ole enää kauaa, kun saat vauvan syliin :) Joko olet kovasti vauvatarvikkeita laitellut/ostellut?
 
Lilianne Kyllä kaikki alkaa olemaan suht valmiina vauvaa varten. Sairaalakassia en oo viel pakannut ja vauvan sänkyä en oo valmiiks laittanut ja pullot,tutit,rintakumit ja rintapumpun osat on viel keittämättä.
Mutta eipä sitä kauheesti oo hankintoja nyt tarvinnut tehdäkään, kun on nää pojat niin pienillä väleillä, että en oo kunnolla ehtinyt ees tavaroita varastoida, kun saa taas ottaa käyttöön. :D

Neuvolassa tänään käväsin taas ja kaikki oli kohdallaan. Muutenkin tää raskaus ollut aika ongelmaton verrattuna pariin aikaisempaan, kun oli silloin vuotoja sun muuta. Onhan tää silti raskasta näin kuumilla keleillä ja selkä ja lonkat särkee.

Tytöt ja pojat ja helppous, niin meillä tyttö on kans ollut tosi vilkas, mutta ehkä asiat hänelle mennyt perille paremmin silloin pienempänä, kun näille pikkumiehille ei tunnu ohjeet menevän sitten millään perille. :kieh: :D

katjuska ja sintti 34+4 :heart:
 
Mulla kokemusta löytyy vaan pojista, mutta meillä on ollu kaikki kolme ihan omanlaisiansa. Esikoinen oli todella vaativa vauva, joka ei tuntunu olenvan tyytyväinen oikein mihinkään. Oon kaikille todennutkin, että jos yhtään olis järkeä päässä ei näitä lapsia sen jälkeen olisi tehnytkään! :LOL: Esikoinen täyttää syksyllä 4v. ja nykyään on aika helppo lapsi. Hänen kanssaan ei oo tarvinnu kovin paljoo ottaa yhteen ja hän on toooosi rauhallinen, melkeinpä saa väliin hoputtaakin... :D Kakkonen oli vauvana helpompi ja nukkuikin melko hyvin, mutta mutta...tossa keväällä kun oli oikein pahaa 2v. uhmaa, mä jo miehelle vannoin, että yhtään oinas-lasta meille ei sitten enää tule! On pikkuherra sen verran kovapäinen. Ja tässä sitä ollaan, et jos tästä kierrosta tärppäis, nelonen syntyis ihan samaan aikaan ku kakkonen täyttää 3v. :D Ja sit tää meidän pikkunen, en tiedä millaseks muuttuu kun kasvaa isommaksi, mutta hän on ollu unelmavauva. Yösyömisetkin hän lopetti reilun kuukauden ikäisenä ja on ollut aikas tyytyväinen kaikkeen muuhun kuin autolla matkustamiseen. En ennen tätä omaa kokemusta edes uskonut että sellasia vauvoja vois edes olla. Antoi esikoinen sellaisen myrskyvaroituksen. :LOL:

Jospa sattuis Lilianne käymään niin hyvä tuuri, että ovulaatio hiukan myöhästyis tässä kuussa ja ehtisitte kuitenki vielä hyödyntään sen. Mutta onhan se kuiteskin hyvä, että saatte miehen kuntoon niin voi sit ens kierros ottaa kunnolla takas sen mitä tässä kierros jäi väliin. :D

Mulla kp11/32-33. Alunperin aattelin, että mennään nyt ihan vaan miettimättä sen kummemmin, mutta jo nyt on ruvennu hiipiin mieliin ajatus, että josko sitä ovista yrittäis kumminkin bongata... :ashamed: Yritän vielä kuitenki hillitä itteni, ku onhan siihen ovikseen vielä aikaa varmaan ainaskin viikko....
 
:attn: Laitoin tuonne pinoon kiertopäiviä, joita tässä nyt ootte kirjotellu. Kaikilta ei ollu kierron pituutta mutta päivittelen kyllä, jos ilmoitatte. =) Ja huikatkaa heti jos oon kirjotellu sinne jotain ihan omiani niin korjailen mitä pikimmin. :D
 
kiitos päivityksestä, mulla ei olekaan tietoa tuosta kierron pituudesta kun oli vasta ekat kunnon menkat pillereiden lopetuksen jälkeen (muutama päivä lopetuksesta tuli muutama päivä vuotoo ja en oikein tiedä et oliko menkat vai jotain muuta).
ennen raskautta oli n 28-32. mut katotaan miten pitkäks venyy...
 

Yhteistyössä