*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Adrianna, peukutuksia!!

Täällä alkaa toinen "piina"viikko. Ensimmäinen meni hujahtaen ja ajauksetkin aikas paljon muualla. Niin paljon on tekemistä näin lomalla ja varsinkin kun säät suosii :heart: Samaa varmaa on edessä nytkin. Kesä on niin ihanan huoletonta aikaa, ettei kerkee liikaa ressaileen ja miettiin kuumeilua, vaikka tokkiisa se kuume kulkee aina mukana ;)
Nyt on vihdoin mieskin lomalla ja näyttää että ihanaa hellettä riittää :heart: Ja jos huono päivä yllättää niin sisällä odottaa paljon remonttihommaa!
 
en ole vielä saanut aikaa lääkärille, oma lääkäri epäili et ajat voi mennä jopa 2kk päähän :eek: :eek: . nämä menkat ei lopu ikinä :kieh: :kieh: tai siis tuntuu varmaan vaan siltä ku ei ole menkkoja ollu muutamaan vuoteen B)
mutta jospa se kuhtu tulis postissa jo aijemmin, toivotaan.
mut ehkä kuumeilu rauhottunut vähän ku tuo meidän 2-vuotias järjestää niin järettömiä uhma kohtauksia et välillä tuntuu et kiitos ei enää yhtään uhmaikästä lasta tähän taloon, mut sit taas kun tulee niitä ihania hetkiä niin kuume kasvaa :heart: :heart:
 
Tuttu tunne MAR-I =) Meillä 2-vuotiaalla uhma jo hiukan helpottamaan päin, mutta silti välissä tuntuu että teki niin tai näin, vastaus on EI!! Ja parhaita hetkiä on ne, jos uhmis sattuu herään aamuyöstä kesken unien täynnä kiukkua. :kieh: Yritä siinä sitten pitää yhtä hiljaa, että muut sais nukkua....

Peukkuja Minnäi, jospa saataisiin eka plussa tähän pinoon sitten viikon kuluttua :heart: Ja tää kesä on kyllä niin ihanaa aikaa, että täälläkin on aika hyvin pysyny ajatukset muuallakin, eikä vaan kuumeilun ympärillä =)
 
Miekin voisin liittyä tänne kuumeilijoihin mukaan. :)
Kurkin jo heti pojan syntymän jälkeen tänne, vauvakuume vain kasvaa.

Olen ite 28v. ja avoliitossa ukkelini 30v. kanssa jo yhdeksättä vuotta, lapsia meillä on poika 06/02, tyttö 08/04 ja poika 12/09, haaveissa lähinnä minulla lisää lapsia, mutta ei mieskään ole mitään sanonut vastaan, katsellaan jos niitä tulee lisää..

Eka raskaustesti tehty viime torstaina, mutta negaa näytti, paha olo vain jatkuu ja massuun särkee. Viime menkat ei oikein olleet mistään kotoisin, vähän vuotoa ja paha olo.. Täytyy tehdä uus jos kohta ei rupea uusia kuulumaan.
 
Piiitkästä aikaa:
Kiva kun tänne tulee uusia mukaan. Toisaalta ahdistaa, kun puolen vuoden jälkeen olen edelleen täällä. :/
Kiertopäivä 29 menossa. Virallinen yrityskerta 3 menossa. Tästä kierrosta ei ainakaan ole sitten sitä yritystä puuttunut ;)

Loppuis jo tämä kuumuus!! En TODELLAKAAN ole kesäihminen |O
 
Meillä meni melkein 2,5v. kun kolmatta yritettiin, ja 11/08 oli keskenmeno, jonka jälkeen ei ollut tarkoitus enää lapsia tehdä, kun teki niin kipeää. Vaikka oli 6+5 viikoilla, oli sitä niin kauan odotettu ja toivottu..
Kolmatta rupesin odottamaan 3kk päästä keskenmenosta ja oli iso ylläri, mutta iloinen sellainen. :)
6 lasta on ollut toiveissa joskus ja saa nähdä siunaantuuko niitä sen verran.
 
Tervetuloa meemee mukaan =)
Mukavaa kun meitä tulee lisää ja oikein paljon plussatuulia kaikille! :flower:

Itsellä onkin ollut sitten aikas raskas päivä. Mies vietiin aamulla sairaalaan kovan huimauksen, pahoinvoinnin ja käsien puutumisen takia. Hän on siellä edelleen tarkkailtavana, vaikka nyt lääkäri epäilikin, että voisi olla vika olla vain korvaperäistä ja tasapainoelimessä jotain häikkää, eli ei siis johtuisi aivoista noi oireet. Toivotaan näin ja hyvä kun on nyt kuitenkin sairaalassa, kun siellä on apu lähellä. Itsellä surkea olo, mutta eiköhän tämä tästä... :'(
Niin...ja omista tuntemuksista päätellen mulla olis ovis nyt juuri vasta tulossa, että tais tämä homma ratkasta sen, ettei meille ainakaan vielä tässä kuussa uusi tulokas ilmoita tulostaan... :( No, onhan se kuitenkin tärkeempää, että sais nyt ensin ton miehen kuntoon ja kotiin. On vaan ollut niin mieli maassa...

Mulla on meemee myös ollut haaveissa tuo kuusi lasta, mies ei tosin ole ihan vielä allekirjoittanut sitä. :D Mutta eipä ole kieltänytkään.
Saas nähdä siunaantuuko lapsia sen verran, toivottavasti tulisi ensi tämä neljäskin. =)
 
Adrianna: Voimia, toivottavasti miehes paranee pian. :hug:

Muistan kun sanoin nuorena etten ikinä tee lapsia, juu, nyt vauvakuumeesta ei meinaa päästä eroon sit millään.

Mies on naureskellut tota mun kuutta lasta, haluaa kuulemma itselleenkin aikaa, mutta ei nyt suoralta kädeltä ole myös vastaan pistänyt. Tai sit se luulee että mun kuumeilu menee ajan kanssa ohi...

Päänsärky jatkuu ja vatsa kramppaa, on ihan väsynyt ja nuutunut olo. Aamulla en meinannut jaksaa nousta sängystä ja kokoajan väsyttää. Pikkumies vetelee kävelytuolillaan kauheata kyytiä ja kiljuu ilosta, vihdoinkin pääsi liikkeelle. :)
 
Saatiin mies kotiin!! =) =) =)
Sai viikon saikkua, eli nyt on siis "vauvantekoloma" :LOL: Ei vaan, täytyy antaa toisen parantua rauhassa. Tää kierto menee nyt näin, mut ens kierrosta sit entistä innokkaampana yritykseen. :D

Täällä onkin useammalla jännät päivät käsillä =) yritän käydä kurkkimassa, josko saataisiin plussatili auki :D
 
Minnäi :hug:

MAR-I peukkuja teille =)

Musta tuntuu, että mä en tiedä omasta kierrostani enää yhtään mitään. :ashamed:
Ajattelin, että ovis olis ollu vasta tän viikon puolenvälin jälkeen, mut eipä oo tainnut näin ollakaan... Musta tuntui kyllä jo reilu viikko sitten niin kuin olis ollut ovis. Oli niin selkeet oviskivut, mut aattelin silloin, ettei kai se olisi vielä voinu olla, kun mulla yleensä kierrot venyny enneminkin pitkiks ku lyhyiks. Mutta enpä tosiaan enää tiedä... joko on ollu jo silloin tai sit on menny multa ihan huomaamatta... tai sit ei oo koko ovista ollukaan vaikka tässä vaiheessa kiertoa mennäänkin.... Kai mä oon peruspessimistinen, ku en millään jaksais uskoo, et kierto olis heti näin tasottunu normaaliksi :ashamed: Mut eipä se auta ku odotella ja kattoo mitä tapahtuu :kieh: Välis sitä miettii, että minkähän takia aina ittensä haluaa tähän tilanteeseen, olishan se paljo helpompaa, ku ei tarttis miettiä yhtään mitään kierron vaiheita :headwall:

 
saa nähä kävikö tärppi... limat pongasin ja illalla oli ihan kamala kipu oikealla puolella kp 13. oireet ei ainakaan jääny epäselviks :whistle:
no nyt vaan sitten odottamaan tuleeko täti kylään vai ei.....
tänään shoppailee. oon yrittäny keksiä tekemistä ettei koko ajan ajatukset vaan tuolla vatsan seutuvilla.
jotenki tämä yritys on taas antanut puhtia myös painon pudotukselle -2kg pudonnu reilussa viikossa ja pisteillä mennään =)

mites muilla menee?
 
Eilen bongasin oviksen. Ja oli siis kp 23. Varmistin vielä ovistestillä. Eli hiukan on kierto sekasi tai venähtäny pitkäks... :whistle: Nyt rupesin sitte miettiin sellasta, että jos kierto kuitenki on sen 33 päivää, mulla ei luteaalivaiheen pituudeks jää nyt sitten kuin kymmenen päivää...mahtaakohan se riittää raskautumiseen..? Jostain oon joskus lukenu, et luteaalivaiheen pitää olla vähintään sen kymmenen päivää, jotta raskaaks tuleminen on ylipäätään mahdollista... No, kun oikein ajattelee toiveajattelua niin jospa se kierto olis vaan muutenkin pitempi ja mahkut raskautumiseen säilyis :ashamed:

Nyt ollaan MAR-I sit samas tilantees, et jännäillään kuinka käy :D Meillä mies on jo toipunut sen verran hyvin, että ehdittiinkin sitten hyödyntään tääkin kierto (josko tällä sekavalla kierrolla nyt mahkuja on) :D
 
Täällä jälleen... Kirjoittelin ketjuun kesän alussa ja nyt palaan ketjuun jälleen. Meillä ollut surua ja murhetta lasten osalta. Sairaalassa vietetty aikaa, mutta nyt kotiuduttu. Perheessämme on nyt pitkäaikaissairas lapsi. Elämä silti voittaa.. Olemme päättäneet, että neljäs saa tulla. Eihän tässä elämässä muutenkaan tiedä huomisesta. Omista voimista täytyy silti olla varma, että jaksaa arjessa.

Plussatuulia!

Katjuskalle: Jaksamista loppuodotukseen!

 
Mullakin vihdoin ja viimein oli menkat, kp oli 43, 44 vaihtui kp 1 :eek: nyt on menossa kp 11. Ei 3:n muun kohalla ole mennyt näin kauaa ennenkuin on tärpännyt, tämä antaa nyt odottaa itseään tää neljäs (jos on tullakseen) :/ No katsellaan rauhassa mitä tulevaisuus tuo tullessaan...
 
sain maanantaille lääkärin, saa nähä mittee sannoo.
mut luuletteko et kohdussa vois jotain näkyä jos siellä jottain elämän alkua ois niin jo sillon maanantaina....?

jännittää ihan tuhottomasti et onko käyny tärppi.....

mites aikasseen teillä on oireet alkaneet??. muistan et edellisestä oli jo ennen testiä tissit kipeet ja viikko testin jälkeen tuli sit väsymys ja huono olo...

voimia mandille :hug:
 
Mulla on aina alkanu oireet 6+jotain, eli noin pari viikkoo testin jälkeen. Ollut se pari viikkoo aikaa valmistautua siihen huonoon oloon... Ekasta en kylläkään kärsiny pahoinvoinnista kovinkaan paljoo, kolmosesta senkin edestä! :D

En kyllä yhtään tiedä, että kuinka nopeesti siellä kohdussa näkyy jotain.....Mut kiva MAR-I et sait sen lääkärin näinkin nopsaan niin saa vielä lääkäriltäkin siunauksen. =) Mutta olis kyllä hienoo, jos lääkäri osais jo silloin sanoo jotain suuntaa, et olisko tärppi käyny. :D

Mulla meinas ittellä tulla eilen sellanen pieni masennus, kun rupesin liikaa miettiin tota kiertooni ja sen pituutta... Mitenkä sitä oppis oleen ainaa liikkaa miettimättä asioita, joille ei itse mitään voi?? :headwall: Yritän nyt kuitenkin ajatella, että ihan hyvin vois onnistuakin, sittenhän sen näkee. Jännittää kans ihan hirveesti,kun niin toivon, että sen plussan saisin... :ashamed:
 
Heips taas kaikille. Mulla on ihmeellistä kipuilua alavatsalla. En oikein tiedä onko tämä ovista vai jo jotain pidemmälle edennyttä? Lauantaina bongasin limat ja maanantaina ovistestiin tuli aika vahva viiva, mut se ei kuitenkaan ollut yhtä vahva kuin testiviiva, (en päässyt ennen testaamaan kun olimme matkoilla). Alavatsalla oli myös pieniä kipuja. Tiistai oli ihan normi päivä ei kipuja, ja ovistesti näytti ihan haaleaa viivaa. Eilen iltapäivällä sitten alkoi alavatsalla taas jomottaa ja tänäänkin jomotusta on. Ei tällaista oo kyl aiemmin ollu, nyt en sit tiä onko ovis ny vai oliko se jo.
 

Yhteistyössä