*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Aikasemmin mulla on ollu niin, et kun vahvin viiva on ilmestyny niin aika pian sen jälkeen on tullu kivut (siis noin 12h sisällä ) mut nyt oli niin että kun tunsin kivut ja bongasin limat niin vasta sen jälkeen tuli vahva viiva... Sekin mua itteeni tässä nyt vähän sekottaa... :/
Mun olis varmaan kaikista paras heittää ne testit romukoppaan ja luottaa omaan kehoon, etten enää ylimäärästä sekottais päätäni... :ashamed:
 
adrianna, en muista tai siis en ole aijempien kohdalla näin tarkkaan seuraillut. nippailee alamahaan... välillä menkkamasita vihlontaa mutta välillä taas samanlaista ku ovis ois päällä.... hulluks kai tässä tulee B) :D
 
Täälläkin yksi neljättä kuumeileva mamma. :wave:

Kirjoittelin jo tuonne suurperhekuumeilijoihin, mutta tännekin voisi "naamansa" työntää. :)

Minulla kuumeilu on yksipuolista, miehen ollessa melko vahvasti ei lisää lapsia-asenteella liikenteessä. Koitan saada mieheenkin tämän vauvakuumeen, tai edes myötämielisen suhtautumisen tartutettua. Vauvakuumetta ei miehelläni koskaan ole ollutkaan, vaikka sitten vauvoistaan tykkääkin näiden synnyttyä. :) Itku on herkässä, kun ajattelenkin että nää "vauvat" nyt olisi tässä. Olen onnellinen kolmesta tyttärestämme sekä miehestäni, mutta vielä ainakin yhden vauvan mentävä aukko sydämestäni löytyy.
 
Mandi: Voimia paljon, meillä 8v. poika sairastaa NF2 ja on kasvaimimeen loputonta taistelua, viimeksi aivokasvain leikattiin, jota jäi vielä päähän, vauva silti haaveissa, vaik tulevaisuudessa on taas edessä leikkauksia.

Kolmenmamma: meillä ukko ajatteli aikaisemmin samaa, mutta nyt mukana. :)

Mulla paino tippuu, olo on tosi hutera ja huonovointinen, pyörryttää ja alavatsa kramppaa taas, ovulaatio oli tossa 15pvä, kaksi viikkoa tädin jälkeen nää alkaa. Pitäis lekurissa ens viikolla käydä jos löytyis joku syy, testi näytti taas negaa.
 
Tervetuloa mukaan Kolmenmamma :flower:
Toivottavasti saisit miehen pään kääntymään =)

Paljon voimia myös sinulle meemee :hug:
Pidetään peukkuja,että saisit myös selvyyden omaan oloosi.

Meillä on MAR-I jännät ajat käsillä... Koska ajattelit testailla? :D
 
Tsemppailee teitä täältä taustalta d :D b Toivotaan, että pian alkais tulla testeihin niitä toivottuja tuloksia. =)

Täällä ollaan yhdessä kasassa edelleen. Supistelut kyllä lisääntyneet niin, että päivittäin niitä on, mutta ei ne vielä riitä. :whistle: keskiviikkona neuvola, niin sitten saa ees tietää onko paikat yhtään auennut ees näillä. :kieh:

Katjuska ja sintti 37+1 :heart:
 
Adrianna, ajattelin tuossa perjantaina varmaan ellei jo huomenna lääkärissä selvii jotain...
onko ollu fiilareita? mulla on rinnat kipeet mut niinhän ne voi olla vaik menkatkin alkas, mut toivossa on hyvä elää B)
 
Mukava kuulla Katjuska kuulumisiasi. =) Toivotaan,että supistuksilla olis ollu jotain vaikutusta =)

Minä täällä jännittelen, että mitäs sulle MAR-I lääkärissä sanottiin... :D
Mulla ei oo niin mitään tuntemuksia... :( Paitsi nyt tänä aamuna on ollu hermot erityisen kireellä tuon esikoisen kanssa :whistle: Joten se viittais kyllä enemmän menkkojen alkamiseen... :ashamed: Toivon vaan niin, etteivät vielä ainakaan alkaisi, muuten kyllä jää aivan liian lyhyeksi toi oviksen ja menkkojen väli :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja MAR-I:
lupa tuli lapsen tekoon, tosin suositteli sterilisaatiota neljännen sektion jälkeen..
vielä ei näkynyt kohdussa kummempia mut sanokin et ei nääkään vielä vaikka ois tärpännykkin B)

vähä alko kyl pelottaa ku lekuri sano et leikataan sit hyvissä ajoin ettei kohtu repeä
:eek: koska ei kestä supistuksia enää viimeisillä viikoilla...

 
Haikeana hypläilin pieniä nuttuja ja housuja ja pukuja, kun aamusella kävin vaatekauppoja kiertelemässä. Hyvä ettei itku tullut siinä vaaterekkien välissä. Saakohan nuo lähestyvät menkat näin herkäksi taas mielen, vai kuuluuko vain perus "taudinkuvaan". :)

Jospa sitä saisi jotain muuta ajateltavaa, kun lähdetään mökkeilemään muutamaksi päiväksi.
 
tuo vaatekaupoissa kiertely on kyllä pahinta mitä vauvakuumeessa voip tehdä =)
menkkkakipuja ei ole vielä havaittu vaikka yleensä alkavat hyvissä ajoin ennen menkkoja...jospa niitä ei tuliskaan B)
alaselässä on kyllä poltetta välillä, varsinkin kun olen tänään siivonnut urakalla niin tuntus selkä olevan kipee....
 
Mulla iskenyt päänsärky... :kieh: :kieh: Ja toivon niin kovasti, että se johtuis vaan tästä ihan hirveen painostavasta ilmasta, eikä siitä että olis menkat alkamas... :ashamed:

On tämä vauvakuume vaan sellainen tauti että hohhoi...
 
oispa jo ens viikko :whistle: :whistle:

tänä aamuna ku heräsin niin rinnat oli niin kipeet, selällään ei voinut olla piti noustat ylös... uskokaa vaan niin menkat alkaa kuiteski, tämä on varmaan jotain psyyke oireita |O |O
välillä on olevinaan huono olo, lähtee pois ku jotain syö...
argh en jaksa oottaa. perjantaina pakko testata tai lauantaina niin tietääpähän lähteäkö kuskiks vai ei...ihanaa päästä välillä isännän kans kahdestaan kylille :whistle:
 
Jännittää.... :whistle: Ja jännäilen myös MAR-In puolesta. :D
Ajattelin kans, että jos viikonloppuna testais, jos nyt sitä ennen ei mitään tapahdu... Henkisesti yritän koko ajan valmistautua siihen, että kyllähän ne menkat sieltä tulee... :ashamed: Oon vähä keksiny kaikkia oireita, mutta taitaapi olla vaan luulotautia...

Meillä olisi miehen kanssa myös parin viikon päästä oikein kahden päivän "loma" kahdestaan. Edellisestä kerrasta onkin sit melkein kaks vuotta, että eiköhän nyt taas ole jo aikakin. :D
 
Eilen kauppareissulla kävin apteekin kautta... ;) Yritän sinnitellä huomiseen ja jos menkat ei siihen mennessä ala niin teen testin.
Tosin tänään on alkanut lievästi sellanen menkkamainen kipuilu, että näinköhän siinä käy, että menkathan sieltä on tulossa... :(

Toivon niin, että sulle se plussa testiin tulisi! :heart:
 
Tein aamulla testin ja plussahan siihen tuli :heart: :heart:
Aika haalea vielä, mutta ihan selkee kuitenkin. Taidan testata vielä parin päivän päästä uudestaan. Sekavat fiilikset... En meinaa uskoo ja oon kauheen onnellinen ja taas toisaalta pelottaa...

Katjuska kyllä tässä pinon pitämisessä vaan taisi olla hyvä karma. :D

Mites MAR-I?

Ja mitä muille kuuluu? =)

uskaltaiskohan sitä laittaa itsensä jo plussanneeksi... :ashamed: Toivon vaan niin että tämä pysyisi matkassa mukana loppuun asti... :heart:
 
Adrianna: Onnea plussasta! :flower:

Täällä keskiviikkona tuli täti, iso pettymys. :( No ei auta kuin yrittää taas.

Mua pelottaa synnytys sen verran et jokaisessa kolmessa synnytyksessä on istukka ollut niin hauras että hajoaa käsiin, sitä kaikki aina ihmettelee.

Esikoisesta mulla oli hajonnut istukkaa sen verran et palasia jäi kohtuun ja jouduin kaavintaan ja menetin verta, verensiirto tehtiin ja sain 3 litraa uutta verta. Tokassa käynnistettiiin 8 päivää aikaisemmin ja silloinkin istukka hajosi, ei olis kuulemma pärjännyt laskettuun aikaan ja kolmannessa se hajosi samantien kun tuli ulos.. Tähän kukaan ei osaa tai halua vastata, tää jää aina vaan kaihertamaan.
 

Yhteistyössä