No kyllä ne äänet sitten aika kovalla on, jos tuonkin jälkeen vielä kuuluu naapuriin tai sitten siellä ei ole MITÄÄN fylliä seinien välissä. Ja se kannattas korjata jo ihan lämmöneristyksenkin kannalta... Ja toiseksi, 7 - 22 välissä saa kuulua elämisen ääniä, vaikka sitä musiikkia, joten naapurin on turha siitä nokkaansa koko hernepeltoa vetää. Jos haluaa hiljaisuutta, tuollainen asumismuoto on väärin valittu.
Mulla on vähän sama ongelma, mutta meillä paritalossa on seinät vastakkain. Eli ymmärrän, että ääniä kuuluu. Mulla on kaksi koiraa, jotka herkästi reagoi ääniin, kun olen töissä ja tästä tulee välillä napinaa, kun ne haukkuu sen takia. Silloinkaan ne ei kyllä hauku koko aikaa, vaan haukahtaa muutaman kerran ja sitten rauhottuu. Mutta tulen iltavuorostakin jo hyvissä ajoin ennen kymmentä, eli meillä on hiljaista jo kymmeneltä. Hän tosin väittää, että ne haukkuu yölläkin, mutta jännä juttu, että mä en sitä kuule, vaikka ne nukkuu samassa sängyssä... Naapuri uhkailee poliisillakin, mutta ei vissiin ymmärrä, että en ole tehnyt mitään rikollista... Eli kyllä näitä ammattivalittajia löytyy joka paikasta, missä naapurit on seinän takana.