*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Kiitos tervetulotoivotuksesta ja onnea odotuksesta Adrianna!
Oli kiire töissä ja olen aivan poikki ja pitäis vielä alkaa laittelemaan 8-v. synttärijuhlia, mutta taitaa olla parempi huomenaamulla aloittaa..

Laskin, että minulla kp 17/28 on menossa. Meillä ei muuten varmaan kukaan lähipiiristä odotakaan, että me vielä vauvauutisia kerrottais, vaikka ollaan kuitenkin aika nuoria, kun mieskin on 30. Meillä on suvussa hyvin harvassa ne perheet, joissa on enemmän lapsia kuin 3. Olisihan se kiva yllättää.
Plussatestin jälkeen on niin hyvä olo, kuin sisällä kuplisi ilo. On sellainen olo ihmisten keskellä, että "minä tiedän jotain mitä te ette tiedä" ;) Toki nyt tuota vaimentaa heti alussa keskeytyneet raskaudet. Mutta jospa vielä joskus...
 
Aamulla kävin np-ultrassa ja siellähän se pikkuinen kovasti touhusi. Turvotus oli ihan normaali ja muutenkin kaikki näytti olevan kunnossa. Ehkä sitä nyt uskaltaa jo ruveta ajattelemaan, että meille se pikkunelonen huhtikuun alussa muuttaa :)

Adrianna ja kirppu 12+3
 
Ihana kuulla että Adriannalla kaikki kunnossa masukilla:)

Itse tässä mietiskelen että jokohan sitä tohtis ittensä listoille laitella? Menossa vasta 5+3 joten aika alussa ollaan, jänskättää mitä tulevat viikot näyttää PipaPapulle:heart:

Mitäs muuten ootta mieltä lentokoneessa matkustelusta raskaana? Oltas tammikuussa lähdössä reissuun mutta en vielä tiedä tohdinko enään silloin matkustaa. Olisin silloin jo raskauden puolessa välissä kun koneeseen astuisin. Mielipiteitä tai kokemuksia kellään asiasta?

Plussatuulia sitä tarvitseville ja onnea niille joilla jo tärpännyt!
 
Heip!
Mä taidan joutua takasin kuumeilupuolelle. : /
Sunnuntai iltana tuli semmonen " verilorahdus" ja sit alko siitä pieni oranssi tuhruvuoto, joka tän päivän aikana muuttunut enempi menkkavuodon kaltaiseksi. Mihinkään ei kyllä satu eikä koske, eikä vuodon seassa ole hyytymiä. ( sori )
Olin soittamassa jo alkuviikolla neuvolaan aikaa, mut pitää nyt vielä katella hetki. Tilasin liuska raskaustestejä muutaman ja aattlin testailla, että onko viiva alkamassa haalenemaan.
Jos on haalentunut niin kuumeilupuoli kutsuu ja ei auta kun uuteen yritykseen. Parempi nyt kun muutaman kuukauden päästä.
Nyt pitäs olla niinku rv 5+4, tuskin enää on...
 
karvatonkoira :hug:

Hiukan kuulumisia täältä...

Menossa kp 16, viime kierto venähti 33 päiväiseksi. Tänään ollu selkeitä ovulaatio-oireita :rolleyes: ja eilen touhuiltiin :p Toiveita ilmassa... :)

Mukavia syksypäiviä kaikille! Nautitaan näistä kirpeistä kauniista ilmoista ja ulkoillaan paljon :) Tekee hyvää keholle ja mielelle ;)
 
Viimeksi muokattu:
karvatonkoira :hug::hug: ei tuohon oikein löydy sanoja... :'(

Haahuu ilmoittele vain heti kun siltä tuntuu niin merkkailen kyllä sinutkin plussanneeksi. :)

Toivostavasti Elli- yritys tuottaisi tulosta ;)

Ja hirmuisesti plussatuulia kaikille!!

Adrianna ja kirppu 12+6
 
nostelen meitä vähän ylöspäin...
armoton väsymys täällä, tänään ja eilen pienet päiväunet nukuttuna, ei kuulu tapoihin yleensä, hohhoijjaa |O
kauhea ruokahalukin mulla nyt koko ajan pitäis syödä jotain :O kohta mä syön itseni paksuksi, jos ei muuten :LOL:
 
saas nähä, maitojunaa täälläkin odotellaan. Näyttää pahasti ettei meillekkää tule toukovauvaa. Perjantaina alkoi vuoto, niukkaa ollu, mut jokseenkin toivo menetetty olo. Huomenissa soittelua neukkaa yms ja sitten tarkastaa tilannetta.
Ilmoittelen sitten tuomiota.
Tulevasta en sitten tiä, mitä sitten ja kui jaksaa jällee alkaa alkusta yms..
 
Voi Minnäi:hug: Heti kun huomasin, että olit kirjoitellut tänne, tuli sellainen olo, että ei kai vaan... :'( Siis tottakai saat tulla takaisin tänne pinoon, mutta paljon mieluummin olisin pitänyt sinutkin tuolla odotuspuolella. Ilmoittele kun jaksat, mitä neuvolassa sanottiin, toivotaan vielä, josko se voisi olla harmitonta vuotoa ja pikkuinen vielä matkassa mukana. Kovasti voimia!! :hug:

Adrianna ja kirppu 13+2
 
Moi:wave: varmaan mahdun mukaan vielä kuumeilemaan neljännestä?.
Kuumetta on ollut(mulla) jo pitkään mutta nyt oli mieskin sitä mieltä että "tehdään" neljäs:).
Meidän tytöt on syntynyt 04/04,05/08 ja 05/09:heart: Ja miehellä vielä ed.liitosta 7.v tyttö.
En hirveästi lukenut ketjua taakseppäin mutta ootteko puhunut kuumeilusta muille?.
Mä olen muutamalle tutuille kun hiljaa en osannut olla ja aika erilaisia reaktioita on saanut:D
 
Eilen ultrassa, kohtu tyhjä. Tänä aamuun asti oli vielä pieni epäilys kohdunulkoisesta, mutta labratulokset saatiin niin sekin sulettiin pois. Tuolla minivuodolla mitä tullut, kaikki on tullut ulos. Siitä olen onnellinen että kaikki kävi nopsaa ja helposti. Kipeä en ollut missää vaiheessa. Toki mieli on haikea ja surullinen. Tässä mietinkin mistä jatkoo voimia uuteen odotuksen odottamiseen :(
 
Aivan hirmuisesti voimia Minnäi :hug::hug: Haluatko, että laitan sut heti takaisin listoille vai ilmoitteletko sitten kun aika on teille valmis?

neljäs<3 kyllä vaan mukaan mahtuu :) tervetuloa :flower:

Adrianna ja kirppu 13+5
 
Adrianna, nyt minut voi laittaa sinne plussanneisiin. Tänään vielä tein vermistustestin ja selvääkin selvempi plussa tuli :)
Ihan kivuton ei tämä alkuraskaus ole ollut, välillä on epämääräisiä vuotoja esiintynyt mut kait ne on ollut sit niitä kiinnitysjuttuja, tiiä häntä:confused: Mutta nyt hyvä olla ja toivotaan että loppuun asti päästään :)
Voimia Minnäille ja uutta yritystä kehiin:hug:

T. HaaHuu ja PipaPapu 6+6
 
Täällä kp 5/28...

Niin on ollut stressiä rakennusasioihin ja työasioihin liittyen, että koneella ei ole ehtinyt olemaan. Käytiin äsken koko perheellä lenkillä. Tämä päivä on lepopäivä kaikista töistä. Mies alkoi laittaa ruokaakin... :heart:

Kävin hakemassa apteekista vitamiineja, kun ne käyvät hyvin raskautta suunnittelevillekin. Onko täällä ollut keskustelua esim. foolihaposta?

neljäs<3: minä en ole kertonut yrityksestä... No lapsille(9,8 ja6vee) on vähän vihjailtu, että ehkä joskus vielä saattais pikkusisko tai -veli tulla ja aivan innoissaan he siitä ovat. Poika toivoo veljeä ja tytöt siskoa...
 
Munkin pitäisi tota foolihappoja hakea.Onn syönyt niitä multivitan odotus vitamiineja aina:).Mä olen puhunut muutamalle ystävälle kun olen niin intona :D. Lapsilta ollaan kysytty että olisiko kiva jos tulisi vielä vauva.6vee tyttö sanoi että "joo,mutta se ois sitten poika" Onkohan kyllästynyt tyttöihin :D.
2vuotias ei nyt vielä niin tajua mutta sanoi että vauva voi tulla niiden huoneeseen nukkumaan jos hänkin saa nukkua siellä:heart: asutaan siis kolmiossa.Eskarilaisella on oma huone ja 1 ja 2 veet nukkkuu omassa,me olkkarissa.Vauva tulee nukkumaan alkuun meiän kanssa,kun alkaa rytmiä tulemaan eikä enää syö ihan kokoajan niin siirtyy pienten huoneeseen.Pienille laiteaan kerrossänky ja vauva nukkuu pinniksessä.
 
Hei kaikille!!!

Vitsit mä olen unohtanu millon se mun ovis olikaan!!!
Merkkailen yleensä kolmeenkin kalenteriin millon mihinkin ja nyt en ole varma että oliko se 2pv tätä kuuta vai 28pv viimekuuta!!!
Siis jos oli viimekuun puolella niin sillon olis menkat jo myöhässä, mutta jos vasta 2pv niin sittenpitäsi tossa to paikkeilla alkaa menkat..
Ukko tossa eilen sano että "Aino ja Emilia ois kaksosille hyvät nimet"
Ihan niinku oottasin jo ja vieläpä niitä toivomiani kaksosia!!!
Mutta meillä on siihen varmaan aika pieni mahis..
No joka tapauksessa täällä odottelen ettämillon viittis testata ja haen kyllä apteekin oman testin sittten vaikka onkin noita mammaksin liuskoja jäljellä.. Jotenkin en luota niihin..
No.. Ei auta ku malttaa oottaa ja testailla mitä sielä tapahtuu..
Tsempitykset kaikille!!!
 
Huomenet...

Negaa näyttelee tikut täällä!!! Voit v...u vie!!! Ja oireitaki jo muka ollu jne.. No.. ei auta ku ootella niitä menkkoja sitte jos ne tänään vielä alkaiski...
Nyt ku tahtois pian tulla raskaaksi niin ei tapahu mitään, mutta auta armias kun on sillämielellä että sillon tällön pelleillään jos sattus vaikka tärppään niin heti tärppää!!!
Jos tässä kovin kauan menee niin minen jaksa!!! Miten tän vauvakuumeen sais laskettua sille normitasolle ja rauhotettua ittesä ettei koko ajan ajattelis ja ressais???
Edelleen on vaan sellanen olo että oisin raskaana,mutta jos ei kerran testit näytä niin eikai sitä sitte oo raskaana... (kopsailin vaan saman tekstin kun en jaksanu erikseen kirjottaa joka osastolle)
 
Minnäille voimia! :hug:

HaaHuulle suuret onnentoivotukset plussasta! =)

Vauvakuumeet on yllättäen nollassa. Jotain vatsaflunssaa on liikkeellä, vatsa on ollut kipeänä ja nuhaa pukkaa. Vatsakivut muistuttivat alkuraskauden pahoinvoinnista, yöks, nyt en jaksaisi semmoista olotilaa olleskaan. Ja hirmuinen tarve koko ajan omaan aikaan ja yksinään olemiseen. Ei tahdo jaksaa keskittyä kunnolla lasten hoitoon ja kodin ylläpitämiseen. Ja ei nuo kinastelevat ja tottelemattomat sisarukset auta asiaan millään lailla...: /

Tää on tätä tyytymättömyyttä, narinaa ja nurinaa, vaikka kaikki on elämässä oikein hyvin. Näitä kausia tulee ja menee... Pitäisi osata nauttia siitä mitä on ja olla siitä onnellinen! Onneksi tänään saan "vapaaillan" ja tehdä niitä omia juttuja. Enköhän pian palaa tänne haikailemaan neljännestä... Ja jos mies sanoisi, että haluaisi neljännen nyt niin oisin varmaan heti hommassa täysillä mukana! :whistle:

Iltatisuttelut lopetin viikonloppuna. Lopetus sujui oikein hienosti! Tuon viimeisen kuukauden verran nautiskeltiin yhteisistä tisuhetkistä, sitten tuntui siltä, että olen valmis lopettamaan. Pikkuinenkin oli jo ihan valmis, ei jäänyt yhtään kaipaamaan tisun perään. Vähän on hetkittäin haikea olo, jos neljättä ei meille ikinä tulekaan, niin en enää ikinä elämässäni imetä... Haikeus ja huokaus.
 
Iltapäivää. |O

Tää hyvin kärsimätön ihminen on tehny jo muutaman testin, kun ei menkkoja näy...
Negaa... Mutta eilen tekemäni testi kun on tuolla hyllyllä vieläkin ja sitä vilkaisin ohimennen niin... se on se kuuluisa selkeä "roskishaamu" !! :D
Voiskohan se nyt merkitä sitä, että ovis on ollu vähän myöhässä ja koht tulis viel oikee plussa...?? :headwall:
Sit mietin, että kun iltahämärässä oon testin tehny, et voihan se haamu olla ollu siinä jo silloin, mut ehken katsonu niin tarkkaan, ku oon pettyneenä todennu vaan et joopa joo negahan se siinä :(
Taitaa olla toiveajattelua vain:whistle: Vissiin nyt on 29/33 ?

Väsynyt ainakin oon, todella väsyny ja tissit on arat, olivat jo joskus reilu viikko sitten arat, sit se meni ohi ja oottelin jo menkkoja ja sit tuli uudestaan araksi, hormonit taitaa härnätä mua :)

Aamulla vois taas testailla :D

(ja nyt tuntuu nipistelyä alavatsalla... huoh, pitäis unohtaa tää aihe ja keskittyä vaikka tiskikoneen tyhjentämiseen ja kolmevuotiaan kanssa touhuamiseen :rolleyes:)
 
Elli-
Kiva kuulla etten ole ainoa innokas testailija ja "oireiden kuvittelija" :LOL:
Jospa tässä vielä jotai tulis siihen testiin mullaki.. Mä kyllä olin jo maanantaina tekemästäni apteekin testistä kattovinani ihan hailakan haalean haamujen haamujen haamun,mut en tiiä oliko se vaan mun silmissä : /
Toivottavasti sinun roskishaamusi ois oikea ja vahvistuis!!!
 
:( nööh... aamulla innolla tietty tein taas testin (ja sit vielä töistä tulon jälkeen, kun pieni toivo aina elää ja testejä on kerran kaappi pullollaan :D)
negaa negaa.. arvaattekin varmaan...
nyt illansuussa sitten ihan tuttuakin tutummat menkkaoireet ja hiven verta myös, eli tässä sitä mennään taas : /

mutta onnea teille kovasti ja jatketaan taas harjoituksia!! :D enkä aio vaipua synkkyyteen, elämä on mukavaa ja oma perhe on kultaakin kalliimpi ja olemassa olevat lapset niiiiin rakkaita!!!! :)
 
Heissan..
Nyt menee jo kummaksi...
Tekasin tossa tunti sitten apteekin oman testin vuodosta huolimatta ja haamuhan siihen pomppas!!!
Hitto vie!!!
Nyt ei taaaaaaas tiiä mitä ajatella!!! Ei oo kyllä kipuja eikä mitään vaikka aavistuksen tuleekin verta..
Pää kipeä ja oksettanu koko aamun,mutta epäilinkin sen johtuvan niskoistani..
Huomenna kyllä käyn ostaan yhen testin lisää ja testaanmuutaman päivän päästä uuestaan että vahvistuuko viiva!
 
Helou taas...
Mulla on nyt kyllä pää niin sekas ku Haminan kaupunki..
Ja taitaa olla ruppiki sekas.. Vuotoa taas tulee niinku sillon viimekski eli eilen tuli vain ihan vähän ja tänään jo näyttäs olevan runsaampaa.. Kipuja ei edelleenkään ole, mutta mitä ihmettä tää nyt oikein on?? Onko nää nyt sitten kaks peräkkäistä kemiallista vai onko siellä ollut masuasukki jo ekasta kierrosta lähtien?? Oireet on ollut nyt kuitenkin jo niin vahvoja että itekkin huomannu.. Tänään on pakko soittaa neuvolaan..
Mutta siis kun keskenmenon jälkeisellä kierrolla tein testin 18.9 niin se oli haalea plussa ja samana päivänä alkoi vuotoa tulla ihan vähän ja sitten kesti sen 8pv yht ja sitten olen tehnyt viime ma viimeks apteekin omalla jossa olin erottavinani viivan paikan verran haamua.. Ja nyt sitten eilen se selvä haamu... Ja vuotoa.. oikeestaan siis tää vuoto alkoi touhuilun jälkeen perjantaina mutta sillon tuli vain pyyhkiessä ja loppui oikeestaan koko lauantaiks ja sitten taas su aamuna alkoi..
Voiskohan olla että ei vain erity sitä raskaushormonia virtsaan tarpeeksi vai onko nämä nyt vaan surkeita yrityksiä tulla raskaaksi???
Nyt oli itselläkin kyllä vahva tunne että raskaana ollaan ja pysytään,mutta epäilyttää tällainen vuotaminen.. Vuoto ei taaskaan ole oikein mitään menkkamaistakaan..
No.. Mitäs minä teille sitä jaarittelen. anteeksi vuotokeskusteluni. Täytyy vain malttaa ja ootella että voin soittaa neuvolaan.
Huoh!!!
 

Yhteistyössä