Minä olen myös ollut kotona lasten kanssa ja nyt kun mulla loppuu kolmosesta äitiysloma tämän kuun lopussa, niin edelleen jään kotiin lasten kanssa odottelemaan seuraavan äippäloman alkua tuolla maaliskuussa. Onneksi mieskin on samaa mieltä, että oon kotona. Ja aivan hirveän kalliiksikin se tulisi viedä nuo kaikki lapset päivähoitoon. Meillä ehkä mies on enemmän se, joka yrittää miettiä järjellä. Toki minäkin, mutta mä oon kyllä meistä se joka ajattelee enemmän myös tunteella. Auton vaihto meilläkin on edessä nyt ennen huhtikuuta. Omakoti talossa asutaan, joten periaatteessa tilaa kyllä on. Ja emme mekään ole mitään tosi hyvä tuloisia. Toimeen kuitenkin tullaan ja ollaan molemmat sellaisia, että ollaan tyytyväisiä melko vähään. Ei siis tarvitä etelänmatkoja vähintään kerran vuodessa yms. Eihän se edes tälläisella kokoonpanolla olisi mahdollista.
Pidän peukkuja sulle Vaavimasu, että se plussa testiin ilmestyisi.
Haluatko tripla-äiti että lisäilen sut listalle, vai haluutko vaan muuten kirjotella mukana?
Adrianna ja kirppu 11+0:heart:
Pidän peukkuja sulle Vaavimasu, että se plussa testiin ilmestyisi.
Haluatko tripla-äiti että lisäilen sut listalle, vai haluutko vaan muuten kirjotella mukana?
Adrianna ja kirppu 11+0:heart: