Olen kolmen lapsen äiti ja vauvakuume "vaivaa" vaihtelevasti. Olen asiaa pohtinut paljon (vähän liikaakin).
Eniten mietityttää miten sitten oikein jaksaa(nyt jo välillä väsyttää niin vietävästi
)...vaikka vanhemmat lapset ovat jo 8v, 7v, ja 3v, eli kun vauvasyntyisi olisi vanhin jo 9v, keskimmäinen liki 8v ja nuorin likemmäs 4v. Myös työt mietityttävät, olen siirtymässä uuteen työnkuvaan (mahdollisesti) ja mietin kuinka noloa olisi "heti" vuoden työskentelyn jälkeen jäädä äitiyslomalle...(samalla työnantajalle olen nyt ollut 2vuotta ja tullut aikanaan kesken äitiysloman töihin).
mutta mutta...samalla sitä miettii et jos vielä lapsia tekee sen aika olisi nyt, jotenkin olisin NIIN valmis pikkuiseen ja työaikaa minulla on vielä jäljellä varmaan ainakin 30v (katsotaan nyt mihin ne oikein sen eläkeiän vielä siirtää).
Kaikki asiat on paremmin kuin hyvin, talossa ja autossa on tilaa. Molemmilla vakituiset työpaikat, talous kunnossa ja parisuhde kukoistaa. Mutta kai sitä aina miettii sitten niitä huonojakin puolia...kai sitä tämän arjen myöstä on tullut jotenkin niin realistiseksi koska ei se vauva arki aina niin helppoa ole
Mielelläni liityn "porukkaanne" ja eilen poistin kierukan... Saa nyt nähdä mihin elämä kuljettaa. Ja aloitetaanko yritys heti vai odotellaanko vielä hetki.
Onkos täällä ketään jolla ollut hormonikierukka? Kuinka nopeasti alkoi ensimmäiset kuukautiset sen poiston jälkeen?
Entä minkälaisessa työtilanteessa olette? Onko lapset tarhassa/koulussa?