*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Keskenhän se meni.. Torstaina alkoi vuoto eli vkot olis ollut 4+6 vasta... Eli olen jälleen täällä kuumeilijoissa... Ei näköjään helpolla meille neljättä anneta...
No ny tpidetään kk väliä ja annetaan tulla yksien menkkojen normisti...
 
Vaavimasu :hug: Ikävä homma.

Jos hyvin käy niin meille olis nelonen tulossa heinäkuun lopussa tai elokuun alussa :eek:
" menkkajomotuksia" on ollut varmaan jo melkein viikon ja varsinkin illalla kun menee pitkälleen sänkyyn. Myös pientä etovaa oloa havaittavissa. Rinnat myös hieman arat. Ja muutama vihlaisu ollut tuolla alamahalla.
 
Hei kaikille!
Täällä ei vielä ootella tai eihän sitä tiijä, toivo elää... Loppukiertoo eletään taas, on just "romanttiset päivät" eletty ja tällä kertaa vähän paremmin "hyödynnetty". Kävin muuten tuossa harrastusporukan kanssa reissussakin. Mies hoiti sillä aikaa kaikki, lapset ja kodin ja rakentamisasiat. Oli niinku loma mulle, vaikka lapset eivät olekaan enää ihan pieniä.
 
Vaavimasu :hug:

Piti tulla tänne katsomaan, mitä kuuluu.
Mulla ei oo nyt ollu oikein muita oireita kun iänikuinen väsymys ja rinnat on turvonneet plus nännit tosi herkät. Välillä aamuisin on sellanen hiukan "krapulan" tyylinen olo.. aavistuksen pää kipeä ja hutera :x Mut ei mulla oo koskaan ollu pahoinvointia raskaana ollessa. Jotkin hajut on yllättävän voimakkaita. Sinä päivänä kun plussasin, voitelin margariinilla vuokaa ja aattelin, että voihan yökkö, kun margariini haisee pahalle...

Odotuspuolelle olen siirtyny, mutta täälläkin on kiva poikkeilla. Eihän tässä vielä tiedä, mikä tuleman pitää, niin alussa viel ollaan. Aika monelle oon kyl jo kertonu asiasta silti, kun on niin vaikeeta pitää salassa :ashamed: Tässä kohtaa sitä toivoo toisaalta, et aika vaan kuluis nopeesti ja pääsis johkin turvallisemmille viikoille asti.

Kovasti plussaonnea kaikille!!! =)

Elli ja "Terho":heart: 5+4
 
Niin me aletaan myös yrittämään neljättä. Maanantaina olis kierrukan poisto. Saa nähdä millon tärppää, kun pillerit oon aikasempina kertoina lopettanut oon seuraavasta plussannut:O

Meillä on 3 poikaa ennestään ja jos tyttö siunaantuis näin meidän viimeiseksi. Pääasia tietty olis et terveenä syntyy on sit kumpi vaan.:D

Toiv. pääsen mukaan kertomaan matkaani:LOL:
 
Heissan!

Niin sitä tuli heti taukoa kirjoitteluun, kun nuorin tuli kipeäksi..
Niin ne menkat alkoi normaalisti viimekuussa ja nyt tänään on sitten bongattu kunnon haamu *kääks* :) :) (joka vaan vahvistui)
Eli toisesta kierrosta lähti. Pidempään yrittämiseen olin kyllä varautunut ja nyt on todella epätodellinen olo! Mies on aivan onneissaan. LA on tietty vielä vähä hakusessa, mulla kun on niin lyhyt kierto, eli se on joko 31.7 - 1.8 tai 2.8. menkkojen "mukaan". Vielä kyllä täytyy mennä apteekkiin ostaa muka "kunnon" testi ja herätellä itteensä lisää :LOL:

Täälläkin on plussatuulet puhaltaneet ONNEA :heart: raskautuneille ja pahoittelut keskenmenneistä ja uuden kierron alottaville.

Täällä ollaan vielä niin epätodellisissa fiiliksissä että! Tietty nyt vaan toivon että raskaus jatkuu :eek: *jännitys*

Näinkin omanapaisena...

Lehdetönpuu ja kera kukkivanoksan :)
 
Viimeksi muokattu:
Hirmuisen paljon onnea Lehdetönpuu ja karvatonkoira :flower: :heart:

Tervetuloa mukaan leofis :flower:

Itselläni oli tänään rakenneultra ja kaikki oli niinkuin pitikin. =) Pikkukirppu oli sirorakenteinen ja kunnon jumppahetket oli meneillään. :)

Adrianna ja kirppu 20+5 :heart:
 
MM & Adrianna
Kiitos kiitos:)

Tänään on nyt sit aamupissasta testattu ja edelleen samaa näyttää. Ihan ei samantien tärähdä siihen kunnon viiva, mut muutama minuutin päästä siinä on selkeä viiva! Kääks:)
Mitään sen kummempia oireita ei oo, sellaista menkkamaista "kolotusta" hiukka.


Leofis
Meillä tärppäs toisesta kierrosta kierrukan poiston jälkeen. Eka menkat oli ihan järkyttävät megaluokan vuoto ja toiset oli jo "normaalit". Onnea yritykseen :)
 
Mommysmonsters kysyin kyllä, että näkyisikö, mutta jalat pysyivät kovasta jumppaamisesta huolimatta niin hyvin ristissä, että lääkäri ei ottanut asiaan mitään kantaa. Ollaan kuitenkin menossa vielä parin viikon päästä 4D-ultraan, että josko ehkä sitten sieelä mahdollisesti näkyisi... :) Pääsee sitten mieskin mukaan katsomaan pikkuista, kun ei ole vielä yhdessäkään ultrassa mukana ollut tästä nelosesta. Mutta itsestä kyllä tuntuu, että voiko kolmen pojan jälkeen enää tyttöä tulla... :D Mutta ihan rehellisesti sanottuna, en kyllä erityisesti toivo tiettyä sukupuolta, vaikka meillä pelkästään poikia onkin. Uteliaisuuttaan sitä sukupuolta täytyy kysellä. :D

Adrianna ja kirppu 20+6 :heart:
 
Kp 34/32. Voi äly, että jännittää. Alamaha on NIIIN kipeä! En usko enää ollenkaan plussaavani tänä vuonna, mutta pakko vähän purkaa tuota sielua jonnekin :)

Huomasin, että tänä aamuna kahvi laittoi oksettamaan. Juon kahvia ainakin 6 kuppia päivässä. Jännä miten psyyke tekee kepposiaan ja niitä "muka oireita".

Joopa joo, on kyllä niin menkkamainen alavatsa, että huh heijaa, mutta jospa se tästä tämän päivän aikana jo selviää. Viesti on kyllä nyt vähän sekava, mutta täällä mennään ihan hurjilla kierroksilla!! :D
 
MommysMonsters: Sepä se, kun sääntö ei todellakaan ole ollut säännöllinen. Pisin kierto oli tuolla keväällä 40 päivää!!! :O Nyt kolmen viime kuun aikana kierto on ollut 32-33 päivää. Oon lopettanu turhat hötkyilyt, kun kerta näyttää olevan tiukassa tuo uusi tulokas.

Viikonloppuna ois tiedossa tuplapikkujoulut, joten huomenaamuna viimeistään pitää sitä testiä tehdä, jos ei näkyviä tuloksia muuten saada. :) Nyt tänään on semmonen olo, että en uskalla edes toivoa sitä plussaa, kun kumminkaan ei toive toteudu. : / Tai ainakaan se ei toteudu jos sitä toivoo...

Jouluttaa ihan hirveästi. Kaikki lahjat on ostettu, valot on ikkunoissa ja oikeen odotan, että pääsee leipomaan piparitaloa ja kaikkea muuta!!! Varmaan eka joulu kolmeen vuoteen, kun ihan oikeasti jaksaa touhuta, kuopus kun täyttää tammikussa sen 3v.

Oli muuten tuossa viime viikonloppuna palstailun vuosipäivä!!!

:xmas: Johnu :xmas:
 
Mommysmonsters ensimmäisestä ei kysytty ollenkaan sukupuolta, toinen esitteli jalkovälinsä kyllä niin selvästi että ei voinut erehtyä :LOL: ja kolmannesta en itse nähnyt, mutta lääkäri kyllä heti sanoi, että poika olisi kun kysyttiin...että saapa nähdä. :D

Johnulle kovasti pidetään täälläkin peukkuja :)

Adrianna ja kirppu 21+5 :heart:
 
Teinpä tänä aamuna testin. Apteekin oman. Kontrolliviiva tuli heti, mutta vain puoliksi :confused: Minä siinä sitten ihmettelemään, että mitä helkuttia... enpä ole moista ennen nähnyt. Saattoi testi kyllä vähän saada kylmää, kun oli kylmässä autossa 2 tuntia. Kun ei alle 4 asteen saisi mennä. No, manailin jo ja laitoin testin altaan reunalle ja siinä tohotin muuta, KUNNES vilkaisin testiä ja siihen kontrolliviivan viereen oli ilmestynyt toinen viiva!!! Puoliksi tosin vain ja asteen vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta toinen viiva kuitenkin.

Eihän tätä voi uskoa! Plussasinko minä vai onko testi rikki??? Jos löytäisin kameran piuhan, laittaisin tänne kuvaa. Kyllä on epätodellinen olo... :O
 
Johnu mulla apteekin omiin testeihin ei kyllä ole tullut minkäänlaisia viivoja, jos en raskaana ole ollut. Ja kerran olen tehnyt viallisen testin (silloin olin raskaana) niin siihen ei tullut yhtikäs mitään viivoja, ei siis edes kontrolliviivaa. Mutta testaile vielä uudella testillä niin saa varmuutta asiaan ;) Varovaisesti uskaltaisin ehkä kuitenkin onnitella! :flower:

Adrianna ja kirppu 22+0 :heart:
 
Hei taas!

Nostellaanpa tätä ketjua ylöspäin. Ihana "Iltatähti" antaa odottaa itseään. Tämä mamma täyttää kohta 31 vuotta. Odottelen menkkojen alkamista, kun ois pitänyt eilen alkaa. Tein eilen iltapäivällä testin, joka oli selkeästi miinus. (Clearblue) Joten uskon, ettei ole tärpännyt tälläkään kertaa. Kyllä tämä alkaa jo vähän huokailuttaa, vaikka vasta viisi yrityskertaa taitaa olla takana. Alan ymmärtää niitä ystäviäni paremmin, joilla raskaaksi tuleminen on ollut vaikeampaa.
 
Cristine: Peukkuja!! Vai onko siellä mikä tilanne? Meillä yritettiin tätä tähteä vuoden verran.

En osaa oikeen vielä tuonne odotuspuolelle siirtyä. Tällä on tullut notkuttua niin kauan jo! Vaikka en tiedä tuleeko sinänsä tänne ikävä. :LOL: Toivotaan, että menee kaikki hyvin, vähän jännittää, kun ei ole juurikaan oireita. Ehkä vähän väsyttää normaalia enemmän. Niin ja itkettää... :)

johnu 5+5
 

Yhteistyössä