Tossa oli hyvä,nyt yhtäkkiä taas on valmis vaippoihin,syöttöihin,hiki pääs pukemiseen,"raahamiseen" :O Oon tainnut itse kärsiä jonkin asteisen masennuksen kuopuksen jälkeen.Elämä oli aika raiteiltaankin jo siinä vaiheessa,elin vaan ja ainoastaan hevosille,pakenin kotia,en pystynyt nauttimaan enää mistään muusta kuin omasta itsestäni.Kotityöt oli ihan hirvee asia.Tilanne pääsi sitten niin pahaksi että erottiin,tukka putkella äkkiä oma kämppä-jes lapset vuoroviikoin isällänsä.8kk kesti sitäkin "iloa",kunnes tulin(onneksi pääsin...) takaisin
Se lähensi meitä,mies muuttui vastuullisemmaksi,arvot molemmilla uusiksi.Ehkä se oli sen arvoista,10v yhteiseloa siis takana.Tämä on se suurin syy mitä ehkä pelkään ja jännitän uuden vauvan suhteen.Pystyisköhän sitä ehkäisemään mitenkään...kokemuksia? Ikää on kumminkin vasta 32,kerkeehän sitä taas elämään itellensä(vaikka ei sekään tällä hetkellä tunnu edes tärkeältä).Kouluun kun menee niin lapsi on jo aika itsenäinen,ei niin hoivattava-ja kaksi murkkuakin olis jo siinä vaihees
Hmmm..mikä tässä nyt sitten enää estelisi? Raha?Kämppä pysyy,4h riittää ihan hyvin koska naapurissa asuu 5 lasta samankokoisessa,välillä oli 6 lasta kun aikunen poika kävi bunkkaamassa
Autolla ei juurikaan kuljeta,kuskaamiseen tarve lähinnä.Isot kauppareissut hoidan yleensä kaverin tai äitini kanssa,koulu vieressä,keskustaan kivenheitto. Entä rahkeet kuskata ja antaa jokaisen lapsen harrastaa?Miten revit ittes jokaseen?Voinko olla niin "julma" että nämä joutuu etsiä sellaset harrastukset ja silloin vasta kun itse pääsevät liikkumaan? AAAArggghhh,sata kysymystä ja sata morkkista -.- Työelämä sitte? Mun työtunnit on n 180h/kk,alkaa riittään,en riitä lapsille enää sen jälkeen.Pinna kireellä,kuulun tähän suomalaiseen suorittajakansaan.....rakastan työtäni,mutta lapset on äkkiä isoja.Tuntuu jo nyt tämä vanhin,joka on pian 9,olevan kovin itsenäinen,ei paljo kotona näy,ekaluokkalaisen koulunkäynnistä oon välillä ihan pihalla
Lippuja ja lappuja tulee tuutin täydeltä,unohtelen ja morkkistelen ja taas yritän suorittaa...huoh -.- Jospa uusi vauva toisi rauhan tänne,ja jäisin kotiin?Mutta se raha............ ONPA HELPOTTAVAA PURATA TUNTEITA!En ole edes kehdannut kavereilleni sanoa että kuumeilen,äitistäni nyt puhumattakaan..Yksi ystävä tietää ja on vastaan.Sen mielestä miedän pitäisi hoitaa parisuhdetta nyt kun alkaa jo tosiaan helpottaan,nauttia olemisen helppoudesta,tehdä kaikkea kivaa.Kieltämättä kyllä lomareissut ym kyläilyt onkin nyt jo kivempi tehdä kun 3v alkaa kasvamaan,hitaasti ja toivottavasti varmasti
mutta:Miksei näitä kaikkea voisi vielä odottaa sen yhden 3 tai 4v?Olisin kumminkin alle 40,eli varmaan ihan ok kunnossa vielä
Tässähän tätä mietittävää,järkeilyähän tästä ei onnistu tehdä,kädestä suuhun ollaan aina menty,symbioosi ja se Meidän Perhe on tärkein. Jaksaa,ei jaksa,jaksaa,ei jaksa,jaksaa............?