Hanttu82 Onko teillä monta hevosta? Ravureita/ratsuja?
Heenu Asutaan Pohjanmaalta noin 200km päässä, en nyt viitsi tarkemmin laittaa ettei ketään tunnista
Mutta ehkäpä yksäriä voisi laittaa jos vaikka samaan aikaan raskauduttaisiin
Itse kävin kierukan poistattamassa yksityisellä ja kun maanantaina soitin aikaa niin jo samalla viikolla torstaina oli kierukka pois ja oviksen pongasinkin sitten melkein heti kierukan poiston jälkeen n. 3vrk päästä! Eli periaatteessa heti siitä olisin voinut raskautua(?). Alkuun kierto oli vähän sekaisin ja ekat menkat ihan niukat, toisissa kp vaan 23 ja älyttömän runsaat mut nyt pongasin oviksen ihan normikierron mukaan eli kp 13
).( Täällä pohditaan työjuttuja...nyt tuli avoimeksi sellainen työpaikka mitä olen tässä "kytännyt". Jos sitä haen täytyy vauvahaaveet unhoittaa
Tai sitten vedän riskillä...siis lähinnä pelkään sitä että jos koeaikana paljastuu että olen raskaana päättävät työsuhteeni sen takia :| Tiedän ettei se ole laillista mutta sellaista tapahtuu! Kyllä ne aina jonkun "syyn" löytää millä sitten katkaista työsuhde koeajan aikana. Eihän raskaudesta tarvitse kertoa, mutta kyllähän se nyt näkyy minusta kilometrien päähän kun olin kolannesta jo sellainen "valas".
Ja se olisi kyllä aika katastrofi jos ei sitten olisi työtä jonne palata. Nyt kuitenkin vakituinen työ, johon olisi helppo palata. Mutta kun NIInN tekisi mieli tuota paikkaa hakea.
Sinänsä ajalla ei ole väliä..toivon vaan että ehdittäisiin vielä vuoteen 2011, että äitiyspv.raha menisi 2009 verotuksen mukaan koska silloin äitiyspv.raha olisi parempi mitä vuoden 2010 verotuksen. Jos taas tuon paikan mitä ajattelin saisin niin tulot nousisivat huomattavasti ja se on kuitenkin se mun "haave" työ
Mitä mieltä olette naikkoset...täytyskö vetää riskillä ja katsoa mihin elämä kuljettaa?
Olen jotenkin nyt NIIN tässä vauvakuumeen kourissa et ajatukset kaikki pyörii vaan vauvojen ja raskauden ympärillä :O Huomaan koko ajan ajattelevani et sitten kun olen raskaana niin kauankohan tämä uusi hame mahtuu mun päälle ja koska siitä sitten kertoisin läheisille jne...
Nyt vaan odotellaan tätiä että saataisiin mahdollinen yritys käyntiin!!
kp.22/23-28
(tuosta kierrostakaan ei ota selvää kun viimeksi kierto oli vain 23pv ja normaalisti ennen kierukkaa se on ollut 26-28. No ehkäpä nyt sitten normalisoitumassa??)