vierailija
Kukaan ei välitä mihin lähdet.Jannefani taas reippaana vastaamassa. Minä lähden nyt viikonlopun viettoon, hyvää riidanhakuista viikonloppua jannefaneille, kun ette muuta osaa.
Kukaan ei välitä mihin lähdet.Jannefani taas reippaana vastaamassa. Minä lähden nyt viikonlopun viettoon, hyvää riidanhakuista viikonloppua jannefaneille, kun ette muuta osaa.
Juu, en minäkään viitsi hänen kanssaan alkaa viestiä kun epämiellyttävä käytös, hyvää vkl sinulle.Jannefani taas reippaana vastaamassa. Minä lähden nyt viikonlopun viettoon, hyvää riidanhakuista viikonloppua jannefaneille, kun ette muuta osaa.
Tuo on niitä ihmisiä, että kun lähtevät pois jostain Face ryhmästä, ilmoittavat että nytpä minä lähden tästä ryhmästä pois. Kukaan ei välitä. Menköön pois. Ei tarvi ilmoittaa.Kukaan ei välitä mihin lähdet.
Kuka täällä on ikinä viestinyt sinun kanssa muut kuin minä? Mieti sitä.Juu, en minäkään viitsi hänen kanssaan alkaa viestiä kun epämiellyttävä käytös, hyvää vkl sinulle.
Katos taas tulit vaan myötäilemään kuin lammas.Juu, en minäkään viitsi hänen kanssaan alkaa viestiä kun epämiellyttävä käytös, hyvää vkl sinulle.
Näinhän se Jannekin tekee. Neuvoo tuntemattomia, vaikka tuntemattomat eivät saa neuvoa häntä. Jep jep.Röyhkeys vedetty ihan huippuun, kun luullaan että on okei neuvoa ihmistä jota ei tunne.
Miten onkin noin paha mieli jollain. Minä lähden kaverille kahville.Jannefani taas reippaana vastaamassa. Minä lähden nyt viikonlopun viettoon, hyvää riidanhakuista viikonloppua jannefaneille, kun ette muuta osaa.
Mene. Ei tarvi ilmoittaaMiten onkin noin paha mieli jollain. Minä lähden kaverille kahville.
Tottakai on paha mieli kun haukutte Jannea.Miten onkin noin paha mieli jollain. Minä lähden kaverille kahville.
Ai sinäkin taas täällä. Ihminen joka haukkuu suomalaisia, samalla leikkii itse olevansa ulkomaalainen kun kirjoittaa englanniksi. Juntti mikä juntti.It’s so sad how many Finns still live in the 1950s. That’s why the country is what it is. And its peeps. Sad as shite
I’m not Finnish. I’m amazed you don’t know that yet.Ai sinäkin taas täällä. Ihminen joka haukkuu suomalaisia, samalla leikkii itse olevansa ulkomaalainen kun kirjoittaa englanniksi. Juntti mikä juntti.
Se on tyhmä. Eritoten näytti sen just nyt .I’m not Finnish. I’m amazed you don’t know that yet.
Ai sinäkin taas täällä. Ihminen joka haukkuu suomalaisia, samalla leikkii itse olevansa ulkomaalainen kun kirjoittaa englanniksi. Juntti mikä juntti.
Indeed. And when it said againSe on tyhmä. Eritoten näytti sen just nyt .
Taisi pari aiempaa lähteä ulkoilemaan eikä pois some sivuilta, käsitin.Tuo on niitä ihmisiä, että kun lähtevät pois jostain Face ryhmästä, ilmoittavat että nytpä minä lähden tästä ryhmästä pois. Kukaan ei välitä. Menköön pois. Ei tarvi ilmoittaa.
Ei sillä ole väliä mistä olen kotoisin. Miten se liittyy mihinkään?Juu tää joka kirjoittaa englanniksi on jannefani joka useasti väittää ihan suomenkielellää olevansa ulkomailta kotoisin ( ei kylläkään ole koskaan kertonut mistä)
Jos ei kerta viihdy suomessa ja pitää haukkua niin mitäs täällä sit tekee ,miksi ei lähde pois?
I'm not amazed. Not at all. You don't fool me, senkin suomijuntti!I’m not Finnish. I’m amazed you don’t know that yet.
Niin turha haukkua Suomea ja suomalaisia jos ei viihdy maassa, voihan muuttaa muualle.Juu tää joka kirjoittaa englanniksi on jannefani joka useasti väittää ihan suomenkielellää olevansa ulkomailta kotoisin ( ei kylläkään ole koskaan kertonut mistä)
Jos ei kerta viihdy suomessa ja pitää haukkua niin mitäs täällä sit tekee ,miksi ei lähde pois?
No wait: unohdin että kerroinhan minä mistä olen kotoisin. Tuolla aiemmin.Ei sillä ole väliä mistä olen kotoisin. Miten se liittyy mihinkään?
Puhut siis itsestäsiI'm not amazed. Not at all. You don't fool me, senkin suomijuntti!
Noh noh äläpäs nyt hauku suomalaisia, kun vissiin olet ite suomalainen kuitennii.I'm not amazed. Not at all. You don't fool me, senkin suomijuntti!
Joo kun toinen suomalainen puhuu suomalaisista juntteina, se on aika erikoista. Mutta mikäpä siinä.Noh noh äläpäs nyt hauku suomalaisia, kun vissiin olet ite suomalainen kuitennii.
No kun täällä on kuulkaas useampaan kertaan todettu kuinka suomalaiset ovat täysjuntteja. Ja ulkomaalaiset arvatenkin kaikkea muuta. Joten mitä väärää teen, jos vain toistan sen mitä olen tällä palstalla Janne-faneilta oppinut??? Te itse olette väittäneet että suomalaiset ovat takapajuisia juntteja.Joo kun toinen suomalainen puhuu suomalaisista juntteina, se on aika erikoista. Mutta mikäpä siinä.
Ei sillä ole väliä mistä olen kotoisin. Miten se liittyy mihinkään?