Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai sinäkin taas täällä. Ihminen joka haukkuu suomalaisia, samalla leikkii itse olevansa ulkomaalainen kun kirjoittaa englanniksi. Juntti mikä juntti.

Juu tää joka kirjoittaa englanniksi on jannefani joka useasti väittää ihan suomenkielellää olevansa ulkomailta kotoisin ( ei kylläkään ole koskaan kertonut mistä)
Jos ei kerta viihdy suomessa ja pitää haukkua niin mitäs täällä sit tekee ,miksi ei lähde pois?

vierailija
Juu tää joka kirjoittaa englanniksi on jannefani joka useasti väittää ihan suomenkielellää olevansa ulkomailta kotoisin ( ei kylläkään ole koskaan kertonut mistä)
Jos ei kerta viihdy suomessa ja pitää haukkua niin mitäs täällä sit tekee ,miksi ei lähde pois?
Ei sillä ole väliä mistä olen kotoisin. Miten se liittyy mihinkään?

vierailija
Niin turha haukkua Suomea ja suomalaisia jos ei viihdy maassa, voihan muuttaa muualle.

vierailija
Joo kun toinen suomalainen puhuu suomalaisista juntteina, se on aika erikoista. Mutta mikäpä siinä.
No kun täällä on kuulkaas useampaan kertaan todettu kuinka suomalaiset ovat täysjuntteja. Ja ulkomaalaiset arvatenkin kaikkea muuta. Joten mitä väärää teen, jos vain toistan sen mitä olen tällä palstalla Janne-faneilta oppinut??? Te itse olette väittäneet että suomalaiset ovat takapajuisia juntteja.

Yhteistyössä