*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Paljon onnea neljäs<3:flower: Ihania uutisia!!:heart:

rakkaudesta kolme kaunista onko teilläkin kolmonen syntynyt joulukuussa 2009? Utelen vain, kun meillä siis kolmonen syntynyt viime vuoden joulukuussa :)

Adrianna ja kirppu 17+4:heart:
 
Kiitos :).Mä kuljen täällä testitikku kädessä kun en meinaa uskoa:LOL:
Pakko ol pissata toinenkin testi kun noita on ja sieltäkin se plussa tuli:heart:

Onnea nyt vaan muille ja toivottavasti tulette pian perässä:heart:
 
Olen kolmen lapsen äiti ja vauvakuume "vaivaa" vaihtelevasti. Olen asiaa pohtinut paljon (vähän liikaakin).

Eniten mietityttää miten sitten oikein jaksaa(nyt jo välillä väsyttää niin vietävästi :) )...vaikka vanhemmat lapset ovat jo 8v, 7v, ja 3v, eli kun vauvasyntyisi olisi vanhin jo 9v, keskimmäinen liki 8v ja nuorin likemmäs 4v. Myös työt mietityttävät, olen siirtymässä uuteen työnkuvaan (mahdollisesti) ja mietin kuinka noloa olisi "heti" vuoden työskentelyn jälkeen jäädä äitiyslomalle...(samalla työnantajalle olen nyt ollut 2vuotta ja tullut aikanaan kesken äitiysloman töihin).
mutta mutta...samalla sitä miettii et jos vielä lapsia tekee sen aika olisi nyt, jotenkin olisin NIIN valmis pikkuiseen ja työaikaa minulla on vielä jäljellä varmaan ainakin 30v (katsotaan nyt mihin ne oikein sen eläkeiän vielä siirtää).
Kaikki asiat on paremmin kuin hyvin, talossa ja autossa on tilaa. Molemmilla vakituiset työpaikat, talous kunnossa ja parisuhde kukoistaa. Mutta kai sitä aina miettii sitten niitä huonojakin puolia...kai sitä tämän arjen myöstä on tullut jotenkin niin realistiseksi koska ei se vauva arki aina niin helppoa ole

Mielelläni liityn "porukkaanne" ja eilen poistin kierukan... Saa nyt nähdä mihin elämä kuljettaa. Ja aloitetaanko yritys heti vai odotellaanko vielä hetki.

Onkos täällä ketään jolla ollut hormonikierukka? Kuinka nopeasti alkoi ensimmäiset kuukautiset sen poiston jälkeen?

Entä minkälaisessa työtilanteessa olette? Onko lapset tarhassa/koulussa?
 
Pitkästä aikaa täällä piipahtamassa. Keskiviikkona haalea plussa testissä. Täytyy testailla jossain vaiheessa uudemman kerran ja katsoa, josko siitä vahvistuisi. Ennen ultraa en kauheasti uskalla asiaa ajatella, kun on taustalla muutamia tuulimunaraskauksia. Katsellaan rauhassa, mutta jos tämä todellista olisi, tulisi meille pikkunelonen heinäkuussa.
 
rakkaudesta kolme kaunista vähän taidan olla sekaisin ajan kulun kanssa, että mikäs kuukausi nyt on taas menossa :LOL: meillä sitten vähän nuorempi tämä kolmonen :)

Tervetuloa vauvako?:flower:

Säihke ihan hirmuisesti onnea! :heart: Haluatko, että laitan sinut jo plussanneisiin vai haluatko odotella vielä ja ilmoittaa sitten kun sinne haluat? :)

Adrianna ja kirppu 18+1:heart:
 
Tosiaan kierukka poistettu torstaina..sitä ennen parina päivänä tuhrua ja pe illalla hieman vuotoa. Ja nyt sitten eilen pongasin oviksen!?
Voiko ovistestit näyttää plussa vaikka ovista ei olisikaan??
Löysin kaapista ovistestejä ja olen muutamana päivänä kokeillut aikaisemmin selkeä nega niissä ollut ja tosiaan eilen illalla selkeä plussa kahdella eri testillä. No ajattelin heti oviksen hyödyntää mutta nyt mies sitten olikin eri mieltä...kauan keskusteltiin eikä nyt vielä mihinkään päädytty. Isojahan päätöksiä nämä ovat ja kun ennestään jo kolme lasta ei päätös mikään helppo tietenkään ole. (lapsi luvun piti jo olla täynnä). No nyt aika näyttää mihin päädytään. :( Vähän pettynyt olo kuitenkin....
 
rakkaudesta kolme kaunista Mulla oli ööö..noin viikko ennen plussausta just tommonen älytön väsymys!.Siis just tollanen mitä kuvailit:). Ja vilu oli kokoajan.Ja on vieläkin!
Mikä kp sulla nyt on?
mulla alkoi silloin kun menkkojen piti alkaa niin tommonen vetinen vuoto ja kesti 4pv(?)..
 
rakkaudesta kolme kaunista Samoin täällä ollut kaikissa alkuraskauksissa aivan TAJUTON väsymys, just sellainen ettei pysty mitään tekemään...voisi nukkua vaan. Ja just siten että jo ennen plussaa...tietty se on siitä sitten jatkunut :)
 
Moi pitkästä aikaa...

Tuo raju väsymys on mulla kans ollu joka raskaudessa heti sieltä ennen plussaa alkanu ja jatkunu oikeestaan koko raskauden ajan |O
Nyt mä täällä kuvittelen oireita mutta väsyttää kauheesti ja viluttanukin on jo muutaman päivän ihan hulluna... tosin mua palelee aina muutenkin, mut eilen kierreltiin ostoskeskuksessa pitkän aikaa sisällä ja mulla villapaita ja toppatakki ja kauhee palelu ja tärinä kaiken aikaa vaan...

Mul on vissiin joku kp 24/31 (nää kierrot on oudosti pidentyny nyt kun on yritelty jotain, ressaan varmaan..)
 
Moi taas, viikon jaksoin odottaa ja tein uuden testin (no okei, myös yksi testi siinä välissä, joka oli edelleen haamu). Mutta eilen ihan selkeä plussa. Toistaiseksi siis kaikkii hyvin. Ensi viikolla taidan piipahtaa ultrassa tarkistamassa, onko masussa alkanut kehittymään mitään ja sulkemaan tuulimunan mahdollisuuden pois. Sen jälkeen uskaltanen jo miehellekin kertoa. Hän taitaa tosin lähteä karkuun =)
 
Täällä omanapa aloitti laihiksen tänään..tai oikeastaan palasin vaan "vanhaan" elämäntapaan eli karppaukseen. Miehen kanssa on edelleen ihan avoinna, koska mahdollinen yritys alkaisi...vai alkaako koskaan :' Olen niin erilainen luonteeltani kuin mieheni, joka siis harkitsee ja puntaroi asioita piiitkään. Itse taas olen vähän kaikki heti tänne tyyppi. Mies nyt tietenkin miettii että olen itse sanonut (eikä siitä kauaa ole) ettei enää yhtään lasta. Eli ilmeisesti pelkää mun "mielen"vaihtuvan vielä eikä siksi halua kiirehtiä asian kanssa. Toisaalta ihan järkevää, annetaan nyt ajan kulua..harmittaa vaan kun itse olisin jo aivan valmis aloittamaan yrittämisen eikä kiinnostaisi yhtään pelata minkään kondomien kanssa

Nyt on sinänsä mielenkiintoiset "ajat" että kierukan jälkeen ei ole kuukautisia ollut. Mielestäni bongasin pari pv kierukan poiston jälkeen oviksen ja ihan ovislimat + kivut. Joten nyt sitten vaan odotellaan et miten se täti tulee.
(kunhan vaan tulee, ettei kierukka ole ihan hormoneja sekoittanut)

Vaavimasu hyvältä näyttää. Nyt vaan paljon plussatuulia!!
 
:) Moiks! Onnea plussailleille!

Mua jänskättää tosi paljon... kp 31 menossa, eikä vielä oo näkyny mitään punaista... testin tein joskus pari päivää sitten kyllä, mikä oli yllättäen negat :'(

Siis alkaa ne menkat mulla varmaan huomenna, kun sellaista tunnetta on ollut jo vähän aikaa.. tai en tiiä, kun eilen illalla nukkumaan mennessä nipisteli aika kovaa toisen munasarjan kohtaa... mitähän se vois tarkottaa??
Muuten on sellasta selkäjomotusta, maha turvoksissa, kauhee väsymys (ei erikoista), äreyttä!!!

Mulla on tietenkin nyt käytettynä kaikki halvat testit mitä oon netistä tilaillu, mut huomen pitäis tulla lisää, tai ainakin ylihuomenna :D Eiköhän kerkeä menkat sitä ennen alkaa, tänään oli viel pikku päänsärkykin, mikä on tarkottanu usein sitä, et seuraavana päivänä alkaa :|
 
moi :wave:,

Hypätäämpäs taas kyytiin. Nyt menossa yk 5. Yritystä ollut enempi ja vähempi. Välillä olen tikuttanut ovista ja on hyödynnetty, testejä tehty eipä tulosta. Välillä on olleet muka selvät oireet, viikonkin kestävä vilutus ja lihasten särkyä, jomottelua ja mitä kaikkea nyt vaan voi ollakaan. Mutta nyt mennään KP 7/28. Uusi kuukausi ja uudet kujeet =)

Tarrasukkia plussanneille ja peukkuja piinailijoille :)

Lumihiutale 4
 
huu... eipä tullu tänään testit postissa, täytyy siis malttaa huomiseen... jos nyt sitten ei ne punaiset tule ennemmin, vielä ei näy..?? :O kp 32 sellasta menkkamaista nipristelyä tosin on, mutta rinnatkin on aika turvoksissa... :) ja nännit kovin suuren oloiset :D
 
=) nyt tuli testit postissa ja heti tein tietenkin, näin keskellä päivää ja edellisestä pissalla käymisestä alle tunti, mutta selvästi kaksi viivaa oli testissä!!!! hyvä tavaton kun on suu korvissa, ei vaan pysty oleen hymyilemättä!!! =)
tietenkin myös vähän pelottaa, että miten käy, kun niin alussa vasta on... ja jännättää :eek:

laskettu aika ois 23.7. kesälapsi meiltä vielä puuttuukin, kaikki on talvella syntyneitä...

Hei! plussaonnea rutkasti kaikille!!!
 

Yhteistyössä