Alkuperäinen kirjoittaja ihmiset erilaisia:
me vaan eletään tulojemme mukaista elämää. Mä en jättivelkaa ottaisi koskaan, vielä vähemmän jos mulla olisi tuore syöpädiagnoosi. Mutta kukin tavallaan, eiks juu?
Muuten jos isäsi ja veljesi on talonrakentajia ja sinäkin kaiketi aiheesta jotain tiedät työsi puolesta niin miksi ette rakenna itse? Teillä kun ei vielä ole lapsiakaan, homma sujuisi sutjakammin.
Kuullostaa että tuossa talossa on hukkaneliöitä jos siinä vaan 3makuuhuonetta on ja noin paljon neliötä. Minä rakentaisin sellaisin kompaktin talon jos mulla tuttuja turvallisia palkollisia olisi : )
niimpä, me kaikki kun olemme yksilöitä
noh, talon rakennusprojektikin on toki pyörinyt mielessä. Mies kuitenkin on sitä mieltä, että ensin talo (mahd.rakentaminen) ja sitten lapset, ettei sitten kaikki tule kerralla, ja voimat loppuu (mikä tietysti on järkevääkin!).
Tontteja ollaan katsottu siis myös, ainoa ongelma on, ettei täällä ole tarjolla tontteja, joka meitä miellyttää. Meillä siis ei ole mitään erityiskriteerejä, emme vain halua mitään 1000neliön tonttia keskeltä asuinaluetta. vaan omaa rauhaa, ja ison tontin.
Tätä rakennusprojektia siis mietittävä kanssa vaihtoehtona, vaan kun se pitäisi saada mahd pian (ensi kesänä) käyntiin, että sitten vielä saisimme lapsetkin haluamana aikana (=nuorena)
vaikeita asioita, mutta meillä on aina uskottu niin, että kaikki järjestyy