n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Pahoittelut negasta aurinkoinen äityli :hug:
Oon hieman hiljaiseloa pitänyt palstan kanssa, ehkä aloin jo hieman taikauskoiseksi. Aattelin, että jos kirjoitan tänne tuntemuksiani tai kuinka jännäilen, en varmana ole raskaana. Alku viikko meni ihan hyvin, menkat olivat muutaman päivän myöhässä, kävin eilen ostamassa raskaustestin. Heti kun pääsin kotia niin menkat alko :'(
Turhautuminen on jo aika suurta, 7 kk olemme yrittäneet tuloksetta :(
eli Kp 2/(23-29) yk 7

Oulu on kyll p#rseestä. Kesällä ei varmana saa aikaa terkkarille :kieh: pitäis käyä uusin pari rokotusta ennen kuin opiskelut alkaa sekä ottaa PAPA-koe. Samalla aattelin kysyä lähetettä verikokeisiin ottaan kilpirauhasarvot sekä muita mitkä vaikuttaa hedelmällisyyteen. On aikasemmin ollut ongelmia kilpirauhasen kanssa, kokeet jäi kesken vanhassa kotikaupungissa muuton takia. Taustalla on myös vuosien syömishäiriökiere :(
Eli voi olla, että lapsia ei taida meän osoitteesen tulla helposti :'(
 
täällä kp 4 että täti alkaa lähtee vähitellen.. nyt vaan seuraamaan millo ovis ois ja koitetaan hyödyntää sit. Päätin että elokuun loppuun katotaan tuoko tulostaa ja sitten painelen tutkimuksiin että missä mättää.

mut vloppu tulossa et ei erikoisempia suunnitelmissa kuin tota piha siivousta ja lauantaina kyläilyä. mulla vaan alkaa olla paineet ja hätä ku elokuu lähestyy :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linneja:
Hei vain kaikille!
Ajattelin tulla nopeasti kertomaan kuulumisia kun täällä tuli roikuttua se pari vuotta. :headwall:

Meillä kaikki on hyvin. Ensimmäinen ultra oli keskiviikkona ja siellä meen piskuinen heilutteli käsiään ja jalkojaan. Ei ikinä uskois kun pikkuisella on kokoa vasta vajaa 8cm, jalat mukaan lukien, että miten ihmeessä se siellä liikkuu... :LOL:
Oireita mulla ei oikeastaan ole ollut koko aikana, paitsi tämä ympäri vuorokautinen väsymys. |O töissä ollaan koko ajan huhkittu ja elämä on jotakuinkin samanlaista kun ennen.
Niin innolla oottelen meen vavvan syliin saantia, onhan tätä kuitenkin aika kauan "tehty". :D
Niin ja kuka nyt sitten päivityksen on saanutkin, niin minun LA on 21.12. Elikkäs sieltä on tuloillaan joku tonttu. :heart:

Mutta plussa onnea teille kaikille isosti!!!!! :heart:
APUAAAA!!!!!!!! Voi että! Ihanaa!!! Vihdoinkin teillä tärppäsi! :hug: :D :flower: :heart:
JA vielä tonttu tulossa!! :LOL: :LOL:

Oon niin onnellinen teidän puolesta!

En oo käynyt täällä yli puoleen vuoteen. Minä entinen plussariippuvainen :whistle: :LOL:
Luin sun viestit vasta tänään.

Mutta mä katoan taas. Meillä menee siis samaa rataa edelleen! Kaksin ollaan.

Muilla tämän pinon kirjoittajille onnea ja lisää toivoa! Kyllä se kaikkien kohdalle osuu jos on osuakseen :)
Mä oon n.20v kuumeilija pinojen ensimmäisiä jotka kirjoitteli ja viimeinen joka plussaa! :ashamed: Yritystä siis yli 4v takana, vielä ei lannistuta. :kieh:

Tsemppiä siis kaikille!
 
kesäflunssa ja menkkojen odottelu että pääsisi ensikiertoon. toivottavasti tässä olokin parantuis ja varmana parantuu seuraavaan mahdolliseen ajankohtaan. onneks en oo kipeenä ja menkkoja seurana. su-ma pitäis hilloviikko tulla
 
heipsan, pitkästä aikaa.. meillä on vauvahaaveet siirtynyt hieman sivuun kun on nyt tota koirakuumetta siis ku n. 3vk päästä tulis koiranpentu meille. meillähän on 2 muutaki koiraa jotka ovat 3v ja 4 v. Aluks en iha intoillut mut sit ku mentii kattoon nyt viime sunnuntaina johan ne oli sööttejä ja pikkusia. mut joka meille varattiin nii se oli isoin pentu siit pentulaumasta.
tosiaan tääl menos kp 9 (piti tarkistaa kalenterista ) katsotaan tosiaan tuoko tärppiä nyt vaikka sitä pientä tulokasta sit hoidellaan mut kuitenki lääkäriin elokuussa sit menkkojen jälkeen ja jos ei tuu nii sit testiä kehiin ja sitä rataa..

mutta nyt pitää koht aloittaa iltatoimet kun just tultiin tytön ja koiran(4v) kans lenkiltä.
 
Voisikohan joku toinen ottaa harteilleen listauksen päivityksen?
Kun ei mulla oikeastaan täällä enää niin tekoa ole, kun on pulla jo uunissa. Jos joku mukava ihminen viitsisi ottaa kontolleen päivittelyn? Mitenkään mahdollista?

Kiitos.
 
heips tänneki pitkästä aikaa :wave:

empä oo ehtiny käyä täällä taas ku tässä reissailtiin yms. Lomaa viettelen ja ens vkolla jännäystä ku tätin pitäis tulla kyläileen, sais pysyä seki viheliäinen poissa meidän nurkista |O :heart:
 
Olen teidän keskustelua seuraillut jo jonkun aikaa, itsekin vauvasta haaveileva. Syksyllä täytän 20 ja pikkuisesta on tullut jo pitkään haaveiltua. Pääsekö vielä mukaan?

Nyt menossa yk 7 ja ensimmäinen lapsi toiveissa.

Ja kaikille paljon plussa onnea!
 
Hei, pitkästä aikaa :)
Tervetuloa vaan mukaan Jezze Palsta on ollut aika hiljanen viime aikoihin. Eiköhän se vilkastu syksyä myöten, kun arki palaa kuvioihin :)
Meillä kans ekaa yritellään ja myös on yk7 menossa. Mistä päin oot kotoisin Jezze? Itse olen 21.v ja asustelen Oulussa.

Ovis tuli ja meni, ei pahemmin kerelty sitä hyväksi käytää :( Kesäflunssa valitettavasti täälä jyllää :/ kurku tosi kipeä ja kuumetta.

aurinkoinen äityli : Millanen koira teille tulee? Pentuaika koiran kanssa on ihana, vaikkakin sotkuinen :) Vuosi sitten meiän sesse oli vasta tullut meille, sisäsiistiksi opettamisessa meinasi joskus järkilähteä. Onneksi se oppi tosi nopeasti sisäsiistiksi.

Mitäpä muitten elämään?
:attn:
Ai, niin kuinka moni on viel mukana tällä palstalla? Aattelin vain jos nuo listaukset otetaan viel mukaan.
 
dana88 tulee sekarotuinen pentu :)

peittoja eilen heiluteltiin jälleen... saas nähdä tuottaako tulosta. onko kukaan kokeillut sellasta liukuvoidetta ku preseed? www.kotitesti.fi sieltä sitä saa ja sitä saa käyttää kun jos yrittää raskautta muita liukkareita ei saa koska ne tuhoaa siittiöitä jne. toi on uutta ja sellasta siittiöille sopivaa et ne pääsevät liukkarin läpi uimaan hyvästikki sinne minne kuuluukin.
me ei olla mut en tähän hätään edes varmaa ehtis käyttää kun en tiedä et oliks ovis nyt tässä vloppuna ku ei ollut sitä jomotus kipua mut pitänee seurata et tuleeko se tällä viikolla. voihan se olla et ovis oli mut kivuttomana.

mut nyt pitää mennä...
 
dana88 Nyt asun Pietarissa, lähinnä töitä teen. Eipä tässä muuta oikein ehdikkään. |O Toisaalta kiva että on edes töitä. Muuten "vapaa-aikana" asun Jyväskylässä. :D

Täällä myös flunssaa liikkeellä, ei oo onneksi vielä tarttunut. Kohta kuitenkin tulossa matka Suomeen, joten eiköhän sekin ilmaannu jostain.

Alkaa hermostuttamaan, kun loppukierto menossa. Joka kuukausi sama juttu. Varmaan muilla sama tunne? Oon jo vannonu, etten mene katsomaan lapsettomuus ketjuja, kun heti tuntuu, että tässä menee vielä monta vuotta. Vaikka just äsken jälleen sielläkin pyrähdin lueskelemassa. :ashamed:

No mutta asenteella tässä mennään! :D Plussa tuulia kaikille ja onnea yritykseen.
 
Itse haluun tsempata teitä kaikkia sillä että esikoisen kanssa kävi niin että "yrittämällä" yritettiin 7kk sitten asia vaan jotenkin jäi ja kas kummaa pamahdin raskaaksi hyvinkin nopeesti.. jos stressaa sitä asiaa niin se ei tuu sitten millään.. Joten rentoutukaa ja unohtakaa se "yrittäminen" vaikka ei se helppoa ole :hug: :heart: :heart:
 
Liitynpä tänne kun tälläsen löysin =)

Olen siis 21v. yhden pienen pojan, 1v. 1kk., äippä Valkeakoskelta =) :heart:
Menimme mieheni kanssa naimisiin 2viikkoa sitten ja nyt olis yrityksessä se pikku kakkonen ;) Toivottavasti pian tärppää, niin meillä kuin muillakin! :)
Tosin oon ihan varma, että kun yrittämällä yrtietään, niin ei onnistu..
Pillerit lopetin 2 viikkoa sitten, joten saas nähä kuinka pian tärppää. Esikoisessa meni n. 2kk pillereiden lopettamisen jälkeen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katyana:
Liitynpä tänne kun tälläsen löysin =)

Olen siis 21v. yhden pienen pojan, 1v. 1kk., äippä Valkeakoskelta =) :heart:
Menimme mieheni kanssa naimisiin 2viikkoa sitten ja nyt olis yrityksessä se pikku kakkonen ;) Toivottavasti pian tärppää, niin meillä kuin muillakin! :)
Tosin oon ihan varma, että kun yrittämällä yrtietään, niin ei onnistu..
Pillerit lopetin 2 viikkoa sitten, joten saas nähä kuinka pian tärppää. Esikoisessa meni n. 2kk pillereiden lopettamisen jälkeen..
Onnittelut avioliiton johdosta :D
Itse asustan Tampereella nyt kahden lapsen äippä siis :) mentiin viime kesänä naimisiin mieheni kanssa ja nyt on sitten kolmonen haaveissa.. Tulea vauva olsii meille molemmille 3 ja yhteensä olis sitten 5 lasta :D

 
meillä tulee ens kuussa kolmevuotinen hääpäivä tai miten sen nyt sanoo. :) eli 3 v sitten menimme naimisiin :)

katyana onnittelut!

itellä kauhee paniikki jo ku on järjestelyitä jne. varasin jo kampaajalle ajan ens kuulle ja pitäis vaikka ja mitä vielä soitella ja kysellä :ashamed: viimeinen lomaviikko menossa et ensviikolla alkaa kiireinen aika et 8h pois kotoa ja mies on tyttärensä kans kotona et ois ainaki yks vloppu aikaa mennä reissuun mut ei vielä olla päätetty et mihin suunnistetaan mut pitää seki koittaa päättää jos meinataa reissuun lähtä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katyana:
UuTeEnNoUsUUn :

Kiitos :)
Ja onnea teillekin näin vuoden myöhässä :D

Teillä on siis aikasemmistakin suhteista lapsia?

Jeps.. Minulla kaksi ja miehellä kaksi.. eli tää meidän kolmonen ois meidän vitonen :D hehee.. Kuinkas elämä valkeakoskella rullaa? oletteko sieltä kotoisin vai? :D

 
Täällähän on ollut vilkasta:) ja uusiakin mukana, tervetuloa minunkin puolestani! :wave:

Hoksasin että en ole itseäni pahemmin edes vielä esitellyt, eli tosiaan minä olen 88-vuonna syntynyt ja mieheni 86. Toiveissa olisi minulle toinen lapsi ja miehelleni ensimmäinen. Naimisiin mentiin nyt viimekuussa :heart: Oulussa asustellaan ja vauvan yrittämiseen on sinänsä taloudellisen tilanteen vuoksi huono hetki, sillä ollaan molemmat työttömiä :/ Uskon silti vakaasti että aina sitä jotenkin pärjää :D

Täällä ollaan kärsimättömänä jo nyt, ei jaksais millään enää odotella testaamista vaikka olo on täysin ei raskautunut. Toivo elää silti =) Kp 20/30 eli vielä pitää ootella..
 

Yhteistyössä