Juu Valkeakoskelta ollaan kotosin. Mä oon työttömänä pojan kans kotona, eikä oo kyl ees hinkua töihin
Mies on porukoittensa firmassa oppisopimuksella. Molemmat ollaan ammatiltamme kokkeja.
Mul ois tänään ovis testien mukaan ja peitto on kyl heilunu aikas lailla viime päivinä, enkä minäkään jaksais ootella et pääsis testaan..
Mut jos ei oo tärpänny, niin pettymys on kyl suuri, vaik ei olla kauaa viel yritettykkään..
Nekkunen: Onnea avioliiton johdosta! Pidän peukkuja, et teillä pian tärppäis
Jezze: Joo, naimisissa ollaan oltu nyt 3 viikkoa. Meil oli suht isot häät, vieraita oli n. 120hlö, joista 30 lapsia, joten menoa riitti =) mutta mun mielestä lapset kuuluu häihin. Meidät vihittiin täälä Valkeakoskella Metsäkansan kirkossa, joka on todella kaunis ja suht pieni kirkko, täyttyi kivasti tosta väkimäärästä. Ja jatkot pidettiin sellaisessa paikassa kun Rantoon Nuorisoseurantalo. Juhlat jatkuivatkin sitten pitkälle yöhön..
Meillä oli hääautona sellanen ihan sika hieno vaal.sininen avojenkki, ah, mun unelma-auto
Meillä kans rahaa palo aika hyvin, mut onneks molempien porukat sponssas aika mukavasti
Iso kiitos niille! :heart:
Kertokaa tyhmälle, et mitä toi yk tarkottaa? :ashamed:
:heart: :heart: :heart: :saint: :heart: