n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Oletteko te kaikki jo naimisissa? Ei me ainakaan vielä ;) Puhetta on jo ollut ja kihloissa nyt, mutta ei vaan jotenkin tunnu ajankohtaiselta. Ensi vuonna sitten, syksyllä. Millaisia häitä teillä on ollut tai missä vietetty? Uteliaisuus iski :ashamed: :D
 
onlyer mulle on ihan sama et kuka päivittää. mä päivitän vaikka joka päivä ku joka päivä suunnillee koneella tulee käytyy paitsi elokuussa sit päivittelyt menee joko aamuun tai iltaan. sen verran kiirusta voi olla mut tietenki et osaanko päivittää :LOL:
 
Me mentiin mieheni kanssa naimisiin viime vuoden heinäkuussa.. oi aikas muhevat häät ja rahaa paloi ja paljon :D mutta päätin jo aikojen alussa etten mene kuin kerran vihille ja silloin ei säästellä :D

Kirkossa vihittiin ja maalaismaisemissa juihlittiin.. oli baarit ja ilmapallot ja limusiinit yms.. :D :heart: :heart:
 
UuTeEnNoUsUUn Ihanaa :heart: Limusiini, minäkin halua!

aurinkoinen äityli ja onlyer (myös muut ;)) onko tässä pinossa pidetty tuota listaa aina ekalla sivulla?

).( Meille kyllä varmaan tulee aika pienet häät, ihan vain muutama lähin ystävä ja sukulainen. Mutta saa nähdä. Jossain maalla olisi mukava kylläkin. Vauvoihin liittyen ei täältä oikeen mitään uutta.
 
Jezze lista on ollut etusivulla ja ketjun jatkona, ketjun jatkona kun on niin pysyy perässä ja muistaa päivittää, monessa ketjussa kunon käyny sillein että kun lista ei kierrä ketjun mukana niin sitä unohtaa päivittää.. Se on aika paljon kiinni listan päivittäjästä.

Me mentiin viime vuonna elokuussa naimisiin. ja vaikka vettä ripsi taivaalta hauskaa oli.

aurinkoinen äityli mä voin päivitellä silloin kun sä et kerkee tms...
 
tervetulotoivotukset täältä kaikille uusille :flower: :)
ja :hug: sitä tarvitseville.!!

tänne ei juurikaan mitään uutta... miestä odottelen kotiin.!! :heart:
kävin tänään työhaastattelussa ja sainkin sen paikan sitten:) puolentoista viikon päästä pitäis sit alkaa työt.!
viikonloppuna ollaan lähössä kaveriporukalla jyväskylän ralleihin, saa nähä mitä siitäkin tulee :D

plussatuulosia puhaltelen.! +++++ :whistle:
 
JezzE Ei mekään olla naimisissa, kihloissa kylläkin. Ei pahemmin ole kiirettä naimisiin, kun mäkin viel opiskelen. Joskus on ollut puhetta, että 2011 olisi ihan hyvä aika mennä naimisiin, silloin olisin jo valmistunut. Saa nähä, jos minusta olisi kiinni naimisiin meno olisi vain pikainen reissu maistraatissa. Mutta Ei, poikakaveri haluaa perinteiset häät, jossa on koko suku läsnä.

Aateltiin tehä vähän ei perinteisesti, eli ensin lapse(t) sitten vasta häät. Jos kumminkin toinen haluaa perinteiset häät, niin parempi sitten panostaa niihin kunnolla. Eli molempien on parempi olla töissä silloin. Ylpeys ei anna periksi, että jomman kumman vanhemmat maksaisivat kulut, halutaan ite maksaa täysin kaikki.

Täällä suunnalla flunssa jyllää yhä; yskimisen suhteen lähti järki ja päänsärky sen seuraksena. Viikonlopuksi olisi tarkoitus lähtä mökkeilemään, jos silloin vaikka makkarin puollella olisi vähän enemmän toimintaa :LOL:
Nyt on kuivakausi menossa :'(
 
dana88 Kyllä se siitä :hug: Viettelet sen miehen sitte. ;)

Me ollaan kihloissa, mutta vaan mulla on sormus. Komistuksella on semmonen työ, ettei oikein voi pitää (häviää/likastuu/rikkoontuu). En oo itse aikasemmin ajatellu, mutta just yks tuttu kysäs siitä. No jaa, turhia miettimään. :D Alkoi vaan ärsyttämään. Pakko sanoa, että kyllä odottavan aika on pitkä, mutta ehkä ei pitäisi odottaa näin paljon ja koko ajan. :D
 
Meilläkin oli aikas pienet häät, vihkiminen kirkossa ja juhlat maalaismaisemissa (iso hirsihuvila järvenrannalla :heart:) ja ite tykkäsin jotenkin kauhiasti siitä että oli vain sellaiset paikalla ketkä sinne oikeasti halusi. Rahaa kyllä sai menemään niihinkin :D Meillä kans maksettiin itse, onneksi hääpäivä oli jo hyvissä ajoin katsottuna niin pystyi säästämäänkin ja oli aikaa suunnitella rauhassa :)
 







30/07/2009

Ensimmäistä kuumeilevat:

yöperhonen-................kp25/28........................yk.19

dana88.............................kp22/23-29...................yk.7

Pieniminä..........................kp?/?............................yk.?

onlyer...............................kp9/28..........................yk.46

Nekkunen........................kp22/30........................yk.1

Devi.................................kp62/27.........................yk.10

Niiskuneiti-......................kp30/30..........................yk.4

Katyana.................kp?/?..............................yk?



Toista kuumeilevat:

aurinkoinen äityli.........kp18/27-33...................yk.11


Kolmatta kuumeilevat:

BornToLose.................kp25/21...........................yk.3

sandy85...........................kp52/28..........................yk.2

UuTeEnNoUsUUn.............kp?/?................................yk.?

 


13/08/2009

Ensimmäistä kuumeilevat:

yöperhonen-.........kp13/28.......yk.20................. 1. toiveissa

dana88.................kp9/23-29..yk.8................... 1. toiveissa

Pieniminä..............kp?/?..........yk.?.................... 1.toiveissa

onlyer...................kp23/28......yk.46....... 1. toiveissa

Devi......................kp13/41......04/08 aloit................. 1. toiveissa

Niiskuneiti-............kp44/30.....yk.4................... 1.toiveissa

Jezze...............kp14/27......yk 8.........................1.toiveissa


Toista kuumeilevat:

Katyana.......kp29/?...........yk 1.................. 2.toiveissa

KyyneltenHymy.........kp 27/30-35...yk 2............. 2.toiveissa




Kolmatta kuumeilevat:

BornToLose..........kp98/21......yk.3................... 3.toiveissa

sandy85...............kp66/28......yk.2................... 3. toiveissa

UuTeEnNoUsUUn.kp?/?..........yk......... 3.toiveissa
 
Juu Valkeakoskelta ollaan kotosin. Mä oon työttömänä pojan kans kotona, eikä oo kyl ees hinkua töihin :D Mies on porukoittensa firmassa oppisopimuksella. Molemmat ollaan ammatiltamme kokkeja.

Mul ois tänään ovis testien mukaan ja peitto on kyl heilunu aikas lailla viime päivinä, enkä minäkään jaksais ootella et pääsis testaan.. :D
Mut jos ei oo tärpänny, niin pettymys on kyl suuri, vaik ei olla kauaa viel yritettykkään..

Nekkunen: Onnea avioliiton johdosta! Pidän peukkuja, et teillä pian tärppäis ;)

Jezze: Joo, naimisissa ollaan oltu nyt 3 viikkoa. Meil oli suht isot häät, vieraita oli n. 120hlö, joista 30 lapsia, joten menoa riitti =) mutta mun mielestä lapset kuuluu häihin. Meidät vihittiin täälä Valkeakoskella Metsäkansan kirkossa, joka on todella kaunis ja suht pieni kirkko, täyttyi kivasti tosta väkimäärästä. Ja jatkot pidettiin sellaisessa paikassa kun Rantoon Nuorisoseurantalo. Juhlat jatkuivatkin sitten pitkälle yöhön.. :D
Meillä oli hääautona sellanen ihan sika hieno vaal.sininen avojenkki, ah, mun unelma-auto :D Meillä kans rahaa palo aika hyvin, mut onneks molempien porukat sponssas aika mukavasti :) Iso kiitos niille! :heart:

Kertokaa tyhmälle, et mitä toi yk tarkottaa? :ashamed:




:heart: :heart: :heart: :saint: :heart:
 
Täällä kans yksi esikoisesta kuumeileva pian 21 vuotias nainen Klaukkalasta. Haluaisin kovasti liittyä iloiseen joukkoonne,koska oikeassa elämässä ei ole ketään,kenen kanssa keskustella tai purkaa tunteitaan tässä aiheessa :) Kiertopäiviä olis tällä hetkellä 21/? (edellinen epävirallinen yrityskuukausi meni metsille,kun lopetin pillerit kesken,ja kiertopäiviä tuli 53,joten en uskalla laittaa tohon mitään tarkkaa vielä) Ja tämä virallisesti ensimmäinen yk,vaikkei tässä kierrossa olekkaan kamalasti tullu pupuiltua,kun satuin alkukuusta murtamaan nilkkani,ja tuskat on ollu kovat,ei ole ollu seksi ensimmäisenä mielessä :D

Perheeseen kuuluu avopuoliso ja kolme koiranpentua. Asutaan omakotitalossa ja ammatti nimikkeenä on Host.

Plussatuulosia kaikille ++++ :flower:
 
katyana yk tarkoittaa yrityskiertoa. =)

tein just myslipalloja... miehen kans pupuiltu viimeks sunnuntaina et siinäpä se taas oli tän kierronpupuillut.. :/ mut miehellä alkoi loma tänään nii voipi nyt pupuilut lisääntyä :heart:

muoks.
Mä siis olen ainoa toista yrittävä :LOL: kyllä nyt ollu koko illan tosi huono olo että ei tosikaan. jos yrittäis kohta nukkumaan mennä ja toivoa että olo menis ohi. :ashamed:
 
Äh, mul on niin tylsää, kun mies vaan kattoo rallia.. ja eilen sama juttu.. :|

Tulipas tällänen mieleeni, et pitääkö kukaan mitään kirjaa petipuuhista, vai oonko ainoo?
Mä aloin pitää, et JOS tärppää ni voi sit vähän kattoo, et millon on saanu alkunsa.. :D Ihan huvin vuoks!
 
mä muuten pidän kirjaa petipuuhista :) just tuonki takia jos joutuu tutkimuksiin ja jos sattuvat kysyyn et kuin usein jne.. muutenki hyvä tietää et milloin mahdollisesti on voinut tärpätä jne.

Mut ensviikko kuha sujuis nopsaa nii sit ois se perjantai päivä odottelemista et saapuuko täti..

päivitin listaa ja sanokaas menikös oikeen :p et hallitenko mää homman?
 

Yhteistyössä