n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

ette arvaa ikinä!!!! |O Täti kurvas sit ajoissa!! prkl!! ihmettelin nyt ku oli vähän maha nippailuja sit menin wc nii olihan siellä teelusikallisen verran verta!! odotin et ne ois alkanut vloppuna!!
mut nyt alkaa tuntuu enemmän tota maha kipua!! pitänee koht ottaa särkylääke jos voimistuu! me syödään typyn kans sit lähdetään vaunulenkille ja neuvolassa käydään tossa matkalla ja parissa kaupassa!
Just jussin aikaa tääki murr... mua nii pännii et missä oikee mättää ku ei tärppi vaan käy!!!! ku muutamat kierrot olleet säännölliset ja nyt taas alkaa heittään!!! :'(
 
oikein hyvää juhannusta kaikille! täällä kp 3 meneillään :/ surkeus.. eikä yhtään juhannusfiilistä kun harmaa ja vesisade ilma :(lupaili jo lämmintä sunnuntaille ja huomiselle ainaki mut voihan ne vielä muuttua mut toivotaan että lämpimät kelit vielä tulee.
 
neuvolaan olin tänää yhteydessä. juteltiin siinä jonki aikaa, sanoi että odotella tämän kesän yli että syksyllä sit lääkärille varata aika ja katsoo mitä lääkäri sanoo että antaako jotain lääkitystä tai tekeekö tutkimusta tms.

olen luopunut toivosta vaan ettei se sieltä tuu :'( neuvola täti sano et foolihappo kyllä edes auttaa raskautumista... mut tuntuu ettei sillä oo tehoa!! et missä se mättää... |O
 
Mulla kp 22/21 ja menkkoja ei siis vielä näy :) mutta valkkaria kyllä :x
Tosin kierrot noin lyhyitä niin saattaa olla että etsii vielä rataansa kierto joten rauhassa ootellaan :snotty:

Aikaisintaan testaan sitten viikonloppuna =)
 
Uusi toiveilija saapuu joukkoonne :)

Olen 24-vuotias, kahden (5- ja 6-vuotiaat) ihanan lapsen äiti.
Vauva olisi haaveissa, nyt yk 2 ja kp 26/28 menossa ja oireilua on ollut jos jonkinmoista väsymystä, ikenet vuotaa verta, ruokahalu mahtava, ällötystä ja jomotusta alavatsassa ja muutenkin...

Oikein paljon plussa tuulia kaikille!!!
 
heips pitkästä aikaa... täällä ei kummosempaa kuin sunnuntaina alkoi viisauden hammasta särkemään, poski turvoksissa ja tänään vasta hammaslääkäriin hakeuduin, sain lääkekuurin sit! |O on tääki elämää... peittoja ollaa heiluteltu kivasti muttei mulla oo toivoa enään tärppiin yhtään... :ashamed:

mut nyt pitää syödä viimesen kerran ku 2h päästä lääke ottaa sit seuraava aamulla. huoh...
 
eikä edelleenkää tietoa tädistä.. eilen illalla oli menkkajomotuksia mut ei vuotoa ole näkyny. Tänään kp 32/30. Perjantaina testiä kehiin jos ei tätiä kuulu. :heart:

Aurinkoinen äityli: tuo viisaudenhammas särky/turvotus on ihan kamalaa.. mä podein sitä yhesti yövuoroissa.. muutenki pitkät 10 tunnin yöt tuntu sillo 20 tuntisilta :eek:
 
Moi pitkästä aikaan:)

Päätin tulla pyörähtään netissä kun sain sen eilen makkarin lattialle tietokoneen kasattua. Olohuoneessa remppa, nyt osa seinistä jopa valmiiksi maalattuja. Vapaa aika menee sopivasti aina tuossa remontin tekemisessä ja muutoin on töitä, siinäpä syyt miksi en ole pitkään aikaan käynnyt täällä..

Tässä mun tiedot päivitettynä:
Kp on 11/28(esikoinen toiveessa)

pitää yrittää käydä vähän useammin jatkossa
 
moi, harmaa ilma ja viileä, sinne katos sit kesä! :eek: no huomasin tuossa listaa lueskellessani että yöperhosen yk ovat pisimmät kui meillä muilla et sitten seuraavana tulee mä ja devi! hurjaa! jännää nähä kui pitkäksi yk pitenee kunnes tärppi suostuis tulemaan

meille ei erikoista edelleen.. kuin viime yönä heiluttelimme peittoi ja mies sit sano "haluaisin vauvan ja pojan" huoh... ei sitä kakkosta mahda tulla... :'(

sitä vielä kysyn että onko täällä joilla on taaksepäin kallistunut kohtu? kuuleman mukaan on vaikeampaa raskautua jos on näin? mut jalat kattoon pitäis kuulemma pistää että ne simpat uivat sinne perille paremmin. NImittäin mulla on, muistin nyt tässä viime päivinä sen.. mut olenhan mä jonku verran muistanut jalat kattoo laittaa mut aina en ole jaksanut :ashamed: oiskohan siinä sit se syy miks ei oo tärpännyt ja sit se että mieheni kanssa oltiin erossa puol vuotta kun tärppi mahista ei oikee ollu...
 
aurinkoinen äityli joudun korjaamaan tuon pisimmän yk:n meillä yk 11/05 asti eli yli 40 en jaksa tarkkaan enää laskea... eli kauan on tullut palstalla pyörittyä...
Laskin sittenkin aikani kuluksi. nyt on meneillään yk 45, joten te olette vielä kau-----kana:D toivon että muilla tärppää nopeammin ja pienemmillä yk:illa. jospa joskus meilläkin tärppäis...
 
hui kauhistus.. onpa pitkä yk onlyer toivotaan plussatuulia kaikille että plussa tulisi pian! mutta ootko tutkimuksissa käynyt että onko syytä löytynyt?

ite olen toivoni menettänyt jo kun ei tuu yhtikäs mitään vaik kuinka peittoi on heilutellut... mut elokuussa lekuriin jos ei ala tapahtuu mitään. |O
 
onlyer voimia sulle, jospa selviäis joskus et missä mättää. jospa hoidoista on apua sitten :) pidän peukkuja!

ärsyttää ku joskus näen unia jopa et olen raskaana ja pyöreä masu mut vaikka olen unohtanut kaikki vauvahaaveet mut silti se taitaa olla tuolla alitajunnassa.
 
Sekaan ois ahtautumassa taas yksi parikymppinen toista lasta yrittävä :wave:
nyt on siis eka yritys ja kp:t 29/30-jotain, ovis tuli aika myöhään tässä kierrossa.. Nyt sitten mietitään että millon sitä tätin käyntiä osais ees ootella.. huomenna tai vasta viikon päästä, eli testailemaankaan ei oo kiire jos ei tätiä heti näy..
Oireita on, joskin luultavasti kuviteltuja tai sitten vaan tavallisia menkka oireita.. nippailua lähinnä ja väsymystä.

Plussia toivottelen minäkin kaikille!
 
Heipähei :)

Ilmottautuisin kuumeilijaksi, vaikka viellä toistaiseksi olenkin oikeastaan odotuksen odottaja.. Mies näyttänyt vihreää valoa papin aamenen jälkeen, elikkäs siis elokuun lopulle. Syyskuun kierrosta sitten kuumeillaan kovasti :)

Vauvakuumetta olen potenut tässä noin 6 vuotta, ja se on vain vahvistunut muutaman viime vuoden aikana. Nyt vihdoinkin tuo rumempikin osapuoli saatu vakuuttuneeksi siitä, että nyt on se oikea aika lisääntyä.. :D

Ikää minulla siis 21 ja miehellä 23, yhdessä syksystä 06. Molemmilla korkeakouluopiskelut kesken, mutta niin hyvässä vaiheessa ettei tässä nyt enään lastentekoa jaksa lykätä :D

En kyllä tiedä, että oliko tänne tarkoitus ihan näin laajastikaan sepustella itsestään, mutta tulipahan esittäydyttyä. Toistaiseksi siis taustailen ja liityn mukaan listoille kunhan saadaan yritys kunnolla käyntiin :)
 
tervetuloa kätsy joukkoomme!

meille ei uutta kui synkkää harmaata ilmaa |O mut outoa maha nippailuja oli eilen mut tänää ihan hyvä olo. tädin ei pitäis vielä tulla kun ensviikolla. mutta joo jos lähtisin kirjaa lukemaan ja uppoudun siihen nii pappa saa touhuta
lapsenlapsensa kanssa:)

muoks* kirjotan että eilen oli tosiaan illalla nipistelyjä muttei sillo ku kirjotin tuon yllä olevan tekstin. ja nyt aamust taas nipistelyä. enteileeköhä tädin saapumista vai mitähän se vois olla?
 
päätin et jospa testaisin tälläviikolla kun kaveri vähä sano et testaa. ku mua on palellut aiva kummasti mut ensviikolla vasta täti pitäis saapua mut jos saisin mielenrauhan ja oletan tuloksen olevan nega.

mut ilmoitan tänne teille kans et miten kävi. huomen aamuna taidan testata jos muistan
 
nega tuli, eli arvasin tuon! nyt vaan odottelemaan ensviikkoa että saapuuko se täti ja jos päättää tulla nii soitto tutkimuksiin että missä nyt oikee mättää ku ei oo loman aikana stressintekijöitä ollut.

mä rupean touhuamaan, eli siivoan koko talon ja leikkaan nurmikon jotta voidaan rauhassa viikonlopun olla. Ensviikolla todennäkköisesti painumme anoppilaan talovahdiksi.

hyvää viikonloppua kaikille! Plussa tuulia jos jotain toista onnistaa kui minua! Kerran mun usko ja toivo on kaivossa! :ashamed:
 

Yhteistyössä