n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

kiitos paljon :heart: ilmottelen sitten kun asia selviää =) viikkoja tässä itekkin mietin, veikkaan jotain 5. toivottavasti en nyt kovin pitkällä kuitenkaan :D ja toivottavasti meidän pieni pysyy kyytissä =) mies on aikamoinen lörppö, anoppi sitten jo tietää... vaikka kuin ollaan puhuttu et millon kerrotaan, et sit ku alkaa näkymään tms. nii yks kertoo plussa päivänä =)
 
Onnea hirmuisesti marjutti86 :flower: :flower: Mahtava juttu!!! Mutta %&#"=&% mikä ääliö siellä puhelimen toisessa päässä on ollu :kieh:

Mulla tuntu eilen koko ilta sellasta jomotusta tuolla alhaalla, ehkä munasarjoissa? No, minäpä ajattelin että ovista pukkaa niin, ajattelin käyttää heti hyväksi :p

On niin upeat ilmat että ei malta sisällä ollakaan! Nyt vaan kahvit naamaan ja lasten kanssa pihalle ja puistoon B)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :wave:
 
Niin kyl se varmaan hassulta tuntuu kun ei ole plussaa omin silmin nähny, mut luota heihin ;) Mä tuun odottajien puolelle varmaan sillon ku teiän muksut on jotain 10 v. :D Siitä palsta
  • lusta vielä, että se on varmaan eri asia jos ootte seurustelleet jo pitkään ja asutte yhdessä. Meiänhän suhde on kohta vasta puolivuotias :whistle: Mut on se nopeasti kehittynyt.. eikä se vauvahuuru lähe mitenkään, vaikka mikä elämäntilanne olisi.. SE VAAN ON. En kyl tosissani usko, että J:tä kiinnostais mitä täällä höpisen, se kun kuulee samat kuitenkin :) Ihanan aurinkoinen päivä täällä Vantaalla. Harmi vaan et kohta täytyy lähteä töihin..
 
Meillä on kans aikas tuore tapaus tää meiän suhde - viime elokuus tavattiin ekan kerran, syyskuus seurustelee, "muutin" K:n luo muistaakseni lokakuus, kihloihin marraskuus, muksua ollaan ajateltu viime joulukuusta, kun kapseli poistatettiin ja kaiken huippuna elokuus mennään naimisiin. Et aikas nopeeta toimintaa täälläkin.. :whistle: Mut tää vaan tuntuu niin hyvältä ja arkikin ollu suhteessa aikas lailla alusta saakka, ettei oikein oo mitään pumpulilinnoja ees kerenny rakentaa. Mut näin ollaan valittu ja näin mennään.

Marjutille onnittelut plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :) :heart:

Tänään olin taas kälyä viihdyttääs. Muksu potkiskeli ja liikuskeli masussa hurjan paljon. Muksautti tätiäkin vähän käteen, kun menin hiplailemaan kateellisena toisen vauvamasua.. Ei mee enää kauaa, kun on yks pikkunen lisää täs maailmas. Nyt taitaa olla menos rv 32+3, mikäli oikein muistan. Jollei omia tuu ihan vielä, niin on sit ainaki joku lellittävä :)
 
alkaa täti lähtä pois et varmaan jo huomenna saa olla ilman rättejä. Mies ollut kummallisen hyvätuulinen eilisestä lähtien ja tänään :) mäkin olen ollut hyvän tuulinen ku tänään tentti meni läpi onneks :whistle:

onnea plussanneille:) unohdin tänään soittaa neuvolaan mut laitoin muistutuksen et huomenna soitan. ajatella viimeinen viikko toukokuuta menossa :eek: lauantaina siskon yo juhlat, mennään sinne. Pitää lahjaki käydä ostamassa. mitähä muuta.. töitä olen etsinyt tms mut ei tunnu niitä olevan :( mutta jospa jotain työtä tai tuosta paikasta mis olin tulis soitto et mua tarvitaa siel jne.
Huomenna pitää käydä koululla paperijuttuja käydä selvittämässä ja kiikuttaa kelalle. Muuta ei suunnitelmissa huomenna kui siivoilis hieman tätä meidän kotia.
Saimme tuliaisa ku miehen vanhemmat kävivät siellä saksassa. Typy sai sandaalit ja sukat, mä sain lompakon ja sukat ja mies sai vyön ja viskiä :D

mutta lähden nukkumaan ku miun murut nukahtivat jo :)
 
Iidesy: Kieltämättä aika nopeeta toimintaa, mut mikäs siinä jos kaikki sujuu ja mennään eteenpäin, sehän on vaan ihanaa :flower: Musta tuntuu, että mekin aletaan piakkoin miettiä tota yhteenmuuttoa, koska oon n. 3-4 yötä viikossa J:llä ja mulla on kaks kissaa täällä omassa kodissa. J vaan ei tykkää kissoista yhtään, enkä mä niistä luovu. Keksitääin varmaan joku kompromissi, lapset pidetään ojennuksena tai jotain sellaista :D

Rapuselle oikein paljon tervetuloa! Kerrotko vähän itsestäs? :)
 
Hmm, mistähän aloittaisi :p Olen juuri lukion päättänyt nuori nainen ja asun Lahdessa.. ja ja.. hmm.. Olen ollut poikaysäväni kanssa reilut 2 ja puoli vuotta yhdessä ja kuun puolivälissä päätettiin keskustelun jälkeen, että vauva voisi olla hyvä tehdä nyt :)
 
2 liuskatestiä tulossa postissa :D juurikin lähetin tilauksen. haluun nähä plussan ja et saanhan sen plussan!! jotenki tää tuntuu vielä vähän oudolta, siis et ei oikeen usko =)

sitte vois ajatella asettua tuonne odotus puolelle, vielä ei jotenki 'osaa'. ainaki sit ekan neuvolan jälkeen alkaa varmaan tuntua todellisemmalta tää odotus =)
 
kp1...
huoh. verikokeet annettu ja nyt odotellaan tuloksia ja sen myötä uutta kiertoa.. hoitojen takia pitää 18kk välein tehdä jotain pakollisia testejä kuten hiv... ärsyttää vaan kun saatiin niin myöhälle ajat että ei kerkeä tulokset tulla kp10 mennessä jolloin olisi ollut inssi.. no jäänpä odottamaan kesäkuun loppua puolta. no eipä mun yritys kerroilla enää yks kuukasi tunnu miltään...
 
devi: mun kp ja sun muut ei oo kohillaa eli kp 7/27-33 ja yk 9 nyt!

meille ei erikoista kuin että tiistaina sit ostettii auto:) ja tytölle ostettii pyörä! Tänää ostettii mun siskolle yo-lahja! Huomenna eikait mitää erikoista. Mut mies on jotenki ollu hellyyttävä et johtuneeko se tästä ku se on lomalla :heart: on lomalla viel maanantaihin sit menee töihin ja 7.6 lähtee kertausharjotuksii 5 päiväks sit taas työelämä jne.. mut elokuussaha on 4vk loma.
Mä oon työhakemuksia pistänyt meneen et jos töitä ilmenis ku ei vieläkää mitään työtä tullut/ilmoitusta. Mut toisaalta on tässä jonkulainen valoisa puoli se että saan olla tyttäreni kanssa ja lomalla ku viime kesänä en ollu lomalla. On jotenki rennompi olo nyt ku kouluasiat alkaa olla mallillaa eikä enää stressaa mikään!! :D

mut nyt pitänee alkaa iltapuuhiin ku mua väsyttää aiva hirveästi :/
 
Tämä sitten meni ja valmistui tänään. Sitten eikun miettimään tulevaisuutta, mistä ei kyllä oo mitään hajua..

Tänään on kp18/27-32 ja yk 4 oli nyt.

Käytiin tuos tiistaina hakemas K:n sormus korjauksesta ja löydettiin sit mullekin omani. Taas yks hääasia kondiksessa. Viä pitäis miettiä valokuvausta ja ohjelmaa sinne. Kampauksiakin pitäis vähä miettiä.. Hmmph.. Ei oo enää paljoo hommia tehtävänä.
 
Onnea iidesy valmistumisen johdosta!

).( En nyt tiedä, että mitä tapahtuu. Sain perjantaina Kotitestin ovistikkuun vain vähän kontrollia haaleamman viivan, lauantaina vain toooosi pienen haamun, maanantaina taas melkein kontrollin vahvuisen. Tiistaina loppui tikut ja tikutin Mammaksin tikuilla melkein tasavahvan viivan, joita on jatkunut myös eilen ja tänään. Ei aavistustakaan siitä, onko ovista ollut vai ei.
 
Mullakin on ollut aika paljon ohjelmaa, huomenna on pikkusiskon lakkiaiset. Pitää omat vaatteet ja miehen paita silittää ja siivoilla yms yms. Illaks meen tekee J:n kämpille ruokaa ja laitan kaiken huomiseks valmiiksi, toinen ku joutuu olee koko päivän töissä ja sit viel iltapäivystykseen tk:n ku sil o joku outo suutulehdus :( Aamulla sit vaa kävellään läheiselle koululle. Niin ihana sää täällä että! Kissatkin nauttii olostaan aurinkoisella parvekkeella :)
 
Lyhyesti omaa napaa: Olen koittanut tikuttaa ovista siinä mitenkään erityisen hyvin onnistumatta. Vaihdoin keskenkaiken tikut vähemmän herkkiin, ja niihin monet eivät kuulemma ole edes saaneet plussaa. On siis vähän tulkinta vaikeuksia, että onko ovista ollut ja jos on, niin milloin. On kuitenkin yritetty peittoja heilutella.

Katoan tästä muutamaksi päiväksi pienelle lomareissulle, joten en ole netin äärellä ennen tiistai-iltaa. Kovasti plussaonnea ja kärsivällisyyttä odotteluun! :heart:
 
Aurinkoinen kesätervehdys kaikille tasapuolisesti! Olen nyt koittanut sivusta seurailla ja lueskella uusimpia viestejä ja nyt rohkenin jopa rekisteröityä ja kirjoittaa tänne! Eli lyhyesti voisin itseni esitellä ja tilanteen kertoa.. Olen siis 21 vuotias ja mieheni 24. Asumme pienessä kaksiossa Vantaalla kahden kissan kanssa. Yhteiseloa on takana 5½vuotta, joista asuttu yhdessä kohta 4 vuotta. :heart: Esikoinen olisi toiveissa, yksi raskaus takana, joka päättyi huhtikuussa/2009 km viikoilla 10. Viime kesästä yritetty enemmän ja vähemmän. Ja juuri tuossa ensimmäiset menkat loppuivat ja yk1 km:n jälkeen käynnistyi! :)

 

Yhteistyössä