n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

voi jestas kertakaikkiaan |O nukuin pommiin aamulla vaikka kello oli soimassa ja mulle oli yritetty soittaa jne.. enhä mä herännyt ku pian tajusin et unen läpi jotain kuuluu. 9.00 alkoi palaveri ja olin puol 10 jälkee koululla. Mähän olin myöhäs mun omasta palaverista koululla. Voi hitsi ku oli KIIIRE aamulla. NOlotti mennä koululle ja pyytelin kauheena anteeksi. 2h ainaki selviteltiin mun asioita. ja joitaki papereita muka ei löydetty ym.. hirveetä :| mua alkaa jo tosissaa ottaa aivoon tää kouluhomma ku mikään ei noilla pysy hanskassa että kaikki on hukassa ja hukkateillä.
Pakko saada toi koulu ja ÄKKIÄ pois alta et mä en kestä ollenkaa tota kouluhommaa!!Huomennaki ois yks koe. :eek: :|

Mut nyt siivoan tääl sit ku on kaikki valmista haen neidin hoidosta sit pitää lukee kokeisiin kunhan mies o kotona mut sit tytön haettua kotiin oltais ulkona pihahommia tekemäs. Pyykkiä pitää pestä ja vaikka mitä hommaa ois!!!
tuntuu että ei ehdi mitään tekemään!! yrittää montahommaa tehdä samaa aikaa sit ei välillä oikee meekkää niinkuin ajattelis et se vAA SOtkis hommat.

sori tätä mun purkausta mut jotenki tää päivä alkanut nii huonosti!! et kaikki ei tunnu menevän niin hyvin!! Mies on pihtannut multa jne.. :'( Ei taida tällä kierrolla tulla yhtikäs mitään1!!! |O
 
HYVIÄ UUTISIA.!! miekkonen oli siellä työreissullaan duunin puolesta käyny lääkärissä, koska meidän yhteinen lääkäriaika ois menny ohi ja siellä oltiin sitten testattu sperma ja muutenkin tutkittu.. ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.!! :) :heart:
nyt vaan mietityttää, että onko mussa ittessäni jtn vikaa... :/
 
marjutti, silti sitä aina miettii, että entä jos minussa se vika on kun ollaan kuitenkin niin kauan yritetty tuloksetta ja kun ilmeisesti nyt miehessä ei mitään vikaa ole..
nooh, 20.pv meen itse keskustelee lääkärin kans ja toivottavasti pääsen tutkimuksiin pian.!
oli kyllä kieltämättä aika helpottava uutinen :whistle: :heart:
 
WOHHOOUUUUUU :D B) tää rouva on helpottunut ja HYMY korvissa koko ajan. Sain tänään yhden tentin läpi!!! aika monelle soitin ja ilmoitin :) olen niin onnessani ollut tänään!!
Opettajanikin hyppi ilosta :LOL:

mut voi tätä ilopäivää ja ihanaa tosi lämmintä luvattu viikonlopuksi ja ensviikolle :) mut ulkohommia tehdessä ja nauttiessa ulkoilmasta! mut myös pitää nyt sit vloppuna alkaa lukee toiseen tenttiin ja sekin saada pois alta!! :p

mut plussatuulia kaikillen ja ihanan aurinkoista loppuviikkoa teille!!! :wave:
 
täällä siis täti pysynyt poissa... ihme ja kumma:D miekkonen soitti heti aamusta: "onko täti pysyny poissa.?" toinen on ihan täpinöissään siellä :heart: sanoin vaan, että ei vielä kannata kovin riemastua, kun eihän ole kun vasta pari päivää menny kierto yli ja kun ei noita oireitakaan oikeen ole.! ei auta kuin odotella:)

jotenki ihan uskomattoman hyvä fiilis tänään.!!:)
 
te vaarmaan jo ihmettelette että mun mielialat ja tilanteet vaihtelee joka päivä suunnilleen... eilen oli tosi hyvä päivä. mut tänää sit ihan aamulla hyvä uutinen oli ku olin viimekuussa tehnyt yhen tentin ja nyt sain tiedon et se meni läpi. no hyvin tuntui päivä alkavan noh koululle sit menin selvittämään asioita nii siitä sit alkoikin helvetti. Mulle opettaja sanoo et sun valmistuminen lykkääntyy elokuulle!!!! |O meinasin siinä ruveta itkeen mut pidätin itkua ja mielessä kirosin!! Mua ei yhtää huvittais syksyllä enään lähteä kouluun!! elokuussa olisi vasta näyttö kun jotain ongelmia ilmeisesti.. sota alkakoot ensviikolla taas!! nyt pitää alakaa paiskii töitä tässä koneella!
 
Mä en oo kovin ahkerasti käyny täällä, mutta onko moni jo plussannut? :) Onnea aä, harmi jos se valmistuminen lykkääntyy, mutta pianhan se on kuitenkin. Vaikutat olevan melko työllistetty eli muista levätä! Mulla on taas ihmeellinen kuumeilu päällä. Menin jo kysymään Ennustaja Elliltä koska lapset syntyy, niin se povas poikaa 8.2.2009 ja poikaa 17.9.2013. Madam mamma taas veikkas esikoisen olevan tyttö ja LA toukokuussa 2010. Eli alkaiskohan mun miehenikin kuumeilemaan vihdoin?

Sunnuntaina koin melkosen järkytyksen kun mies ei suostunu sanomaan miks on menossa lääkäriin. Sit se multa lähtiessään(asutaan vielä eri osoitteissa) vaan tokas että se on joku hormoonijuttu. Ja tarkemmin testosteronivaje. Ja minä kun oon näitä vauvajuttuja ihan sekona vaan toitottanu.. argh miten tyhmältä tuntuu.. :headwall: Tällä hetkellä ootellaan siis vasta verikokeiden tuloksia ja sit vasta lähdetään tutkimaan esim. spermaa.

Mä vaan haluisin niin kovasti äidiksi ja musta ois ihaninta maailmassa raskautua. En käsitä miten jaksan odottaa vielä vuosia, tuntuu että oon sillon jo seonnut. Onko teillä mies lähtenyt yritykseen mukaan millä mielellä?
 
mäkö työllistetty siis silläkö et oon iltatöissä ollu ja kouluhommia paiskin? no tämä viikko meniki ihan koti-koulu väliä että ei yhtään työpäivää oo ollut. saas nähä milloin töihin menen siis milloin soittavat että mua tarvitaan.
mutta tenttiin lukeminen aloitetaan huomenna. vlopuksi tiedossa laattojen katselua ja valkkaamista et mimmoset otetaan jne ensviikolla alakaa wc remppa. toki pihahommiaki pitää saada loppuun. MIehellä alkoi tänää 2vk loma ja on sit kesän töissä ja heinäkuun viim. viikolla taas jää lomalle silloin onkin 4 vk lomalla.

EIpä suunnitelmissa vielä mitään reissuja mutta katsotaan jos me lähdettäisiinki jonnekkin. no eipä sitä vielä murehdita..
 
täällä odottelua edelleen.. menkkajomotusta on ollu nyt muutaman päivän. silleen säännöllisen epäsäännölisesti.. välillä ei mitään ja sit välillä kourasee pari kertaa ikävästi. ja nivuset on sikakipeet, mitähän tääki nyt sitten on.. :kieh: huoh alan oleen kyllästyny tilanteeseen, tällä viikolla lähtee kyl uus soitto tk:hon, olishan se kiva tietää missä ne menkat luuraa.. :whistle: ja olo on turvonnu, toisaalta olo vois enteillä menkoista, mutta eipä sieltä mitään ole tullu.. |O

tädin yllättämille halit :hug:
 
Täällä olisi yksi 24-vuotias kuumeilija :) Onko se sitten noin 20-vuotias, kelpaanko? :D

Täällä menossa kp 4/21 ja yk 1, kaksi lasta entuudestaan :heart:

Menkat siis edelleen päällä, sais jo loppua, tässä kevään aikana vuotanu ihan millon huvittanu, mutta nyt kaks kertaa ollut jopa ton 21pvää väliä niin tuntuu jopa kierrolta :kieh:

Ootko sä marjutti86 kyselly jo että missähän mättää kun ei menkkoja kuulu?

Mä kävin tässä keväällä lekurissa ja otettiin kaikki maholliset testit kun oli kaikenlaista pikkuvikaa :whistle:
 
jep soittelin tuossa joku aika sitten, kehottivat vielä rauhassa ootteleen ku pillereistä kuitenki sen verran vähän aikaa. helmikuussa lopetin. kyllä minä tällä viikolla soitan uudestaan ku kerta menkkakipuja on mut ei menkkoja :kieh:
 
yöperhonen- taasko se pirkuleen täti on tullut kylään?!?! :kieh: murr!
marjutti kestämisiä sulle ton kierron kanssa..mä jos kuka tiedä miltä tuntuu odotella sitä tätiä kun kp:t huitelee jo jossain yli sadassa..ja lääkäristäkään ei apua saa..huoh. Mut toivotaan nyt et se täti tulis sit kylään jos on tullakseen!
pippurityttösanottiinko yhtään kauanko tuloksia joutuu ootteleen? ei se varmaan kivaa oo et yksin kuumeilee hirveesti ja toinen osapuoli ei vielä :( Mut ootteko taas puhunu? et mitä mieltä mies nykyään on?
Ja tervetuloa BornToLose :flower:
 
Varmaan tosi kivaa toi odottelu |O Mä ku neuvolassa sillon avauduin omasta tilastani ni heti varattiin aika mahollisimman lähelle. Mutta, olisin voinu sillon luovuttaa osan vuodoistani sulle :saint: Eihän mustakaan mitään vikaa löytynyt, ressiä ilmeisesti vaan :xmas:

kiitti Devi :wave:
 
Devi: En yhtään tiedä milloin ne tulokset tulee, mies on ollut hyvin vaitonainen mutta lupasi kertoa sitten kun tietää. Onhan se raskasta kun itse on ihan valmis ja toista ei oikeen kiinnostaisi, nauttii vaan vapaudesta. Mut ollaan kuitenkin puhuttu, että muutaman vuoden päästä olisi hyvä hetki, kun opiskelut on ohi. Pelkään vaan, jos lääkärissä sanotaan, että pitäs aloittaa yrittäminen mahd. pian, jos vintiöiden laatu on huonoa nyt jo.. mielestäni hän on maailman ihanin mies ja varmasti hyväisä. Välillä vaan tuntuu, että mun päässä ei liiku mitään muuta kuin lisääntyminen ja en ihmettele, että hän välillä kokee sen painostavana. :ashamed: Toisaalta oon tosi ylpeä, että voin niistä vapaasti puhua! Mut olisi se aika kamalaa, etten voiskaan saada mun unelmien mieheni kanssa saada lapsia, koska odotan perhe-elämää niin kovasti..

Pöpiksi tässä ihan tulee...

Marjutti: Kai niiden nyt pitäis jotain tehdä, oot kuitenkin jo pitkään oottanu niin en nää syytä ettei tutkimuksia alettas tekemään.. tsemppiä!! :hug:
 
heips :)
täällä tätiä odotellaa et millo se kylään tulis jos on tullakseen. pieniä maha kipu tuntemuksia on ollut muutamina päivinä. mitähän lie on.. nytki koko tän kierron aikana on näyttänyt siltä et mä oon raskaana ku maha on sen näköinen mut puntari ei sano siihen että oisin lihonnut muutaman kilon joten mitäköhän lie sekin on.. :eek:

ei vielä olla ostettu tarvikkeita wc remppaa varten mut seki aloitellaan ensviikolla. Olemme nyt anoppilassa talovahtina ku lähtivät 6.00 aikaa lentokoneeseen kohti saksaan! :) tulevat su-ma yönä suomeen. joten tänään varmaa käydään kotona ja tuota puutavaraa pitää käydä hakemassa.

mun pitää tääl pestä ikkunat :) lukea tenttiinkin!!huoh! ei nappais! 2 tenttiä meni läpi ku sain viimeviikolla tietää. onneks! on huolia vähemmän mut vielä enemmän huolia vähemmän ois ku rahaa tulis nii sais maksettuu laskut! :whistle:

Eilen pupuiltiinki mut en tiie oliks siit hyötyy edes mut lupasiha mies eilen et 2 kertaa saisin :) mut 1 kerran sain eilen joten mies unohti lupauksensa :LOL: tuo oli sellanen meidän yks veto juttu tai miks sanois nii mies sit joutui 2 kertaa antamaan mulle seksiä!! :p 1 kerta oli vaa ja toinen jäi saamatta ja nyt rangaistus seuraa et se nousee 3 kertaan tälle päivään :LOL: noh ei ehkä sentään jos miehelle tulee tuskia!
 
perjantaina vien aamupissan labraan ja kattovat nyt sitten vielä siellä olisinko raskaana. hiivan meinasivat kattoa myös, sen takia kuulemma voi kuukautisen jäädä tulematta. jos nuo molemmat on nega niin eiköhän sitten aleta enemmän kattoon missä vika. eilen illalla ja tänään aamulla ollu menkkakipuja, mut niitähän on nyt ollu jo pitemmän aikaa... :kieh:

täällä myös ihmetelty puntaria, niinku olisin pari kiloa yhtäkkiä lihonu :kieh: olo on kyllä turvonnu, mut olen kyllä kuntoillu paljon, vielä enemmän ku normaalisti niin kyllä ihmetyttää!! |O
 
äsken tuossa mittailin lämmön ihan huvikseni, oli 37,1 :eek: kipeä olo ei ole, mitä nyt välillä pärskityttää mut se on mulle ihan normaalia, allergiaa kun löytyy.. hitto ku en ole nuita lämpöjä paljoa mittaillu nii ei voi vertailla.. normilämpö mulla on jotain 36,3 tai sinneppäin ainakin =) meinaan ihan normaalisti mennä jumppaan kuitenki tuossa viiden jälkeen ku olo on hyvä kuitenki.
 

Yhteistyössä