n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

mies lähti piiiiiitkälle työreissulle kaaaaaauas.. eli tässä on nyt sit vauva projekti melkeempä tauolla. en usko että tässä kuussa tärppää. torstaina kerettiin makkarin puolella hyöriä kun ukko jo perjantaina sit työkomennukselleen lähti.! eli hiljaiseloa täällä vietellään. harmittaa kyllä kovin ja ikävä on aivan valtava.!!! :'( :heart:

kuinka kauas yp sinun mies lähti? ja kuinka kauan on pois? kyllä se ikävä helpottaa kun keksii itelle muuta tekemistä, nyt sulla on aikaa tehä kaikkia omia juttuja =) minä oon nyt jo vähän tottunu tähän inttileskeyteen, välillä vieläkin tietenki tulee kova ikävä toista, mutta sillon ku se lähti ekaa kertaa, ja oli heti pari viikkoa siellä nii itkua ja ikävöintiä oli koko aika :'(

marjutti, ihan toiselle puolelle suomee lähti.. ja on näillä näkymin kolmisen kuukautta siellä :/ ei tiedä ollenkaan koska nähdään.. se tässä vaikeinta onkin.!
mut toisaalta tää tauko voi tehä hyvääkin tälle vauva projektille... tiedä sitten.. ois kyllä ihme jos tästä kierrosta raskautuisin kun kerettiin vaan kerran pupuilee :D
ja vinkkejä toki otetaan vastaan miten tästä ikävästä selviää :)

Kopioin tänne tän mun saman tekstin minkä laitoin jo tonne apuja tarvitsevien vauvakuumeisten pinoon. Jos täältä löytyis joku joka osais auttaa=)

"Täällä olisi uusi haaveilija mukaan mikäli mahtuu. Löysin tämän teidän keskustelun ja ajattelin tulla kysymään muilta neuvoja jos joku osaisi vastailla =)
Eli lyhyesti taustoista: pillerit lopetettu 06/08 vauvahaaveiden vuoksi ja sen jälkeen menkat oli tosi epäsäännölliset ja marraskuussa ne loppui kokonaan. Lääkärissä kävin ja hän määräsi terot, joita olen syönyt nyt kaksi kertaa, eli 2x10 pilleriä( ja menkat alko siis niiden avulla kolmen päivän kuluttua viimesestä pilleristä). Ja nyt testailin ihan huvikseen ovistestillä lauantaina (lauantaina otin myös vikan pillerin, kp24) ja ovistesti oli ihan selvä plussa. Siis viiva oli vahvempi! Sit testailin sunnuntaina taas ja tänä aamuna ja sillon ne oli semmoset haamuviivat. Voiko olla siis mahdollista että mulla on ollu ovis vasta kp24, vaikka mun menkkojen pitäis alkaa jo keskiviikkona? Vai onko noi tikut ihan viallisia :| Toivottavasti joku saa mun kirjotuksesta selvää ja osais vastailla =)

Heis! Kaukosuhteet on kyll välillä vähän rasittavia, kun on niin ikävä :( viime vuosi oli melkein koko ajan kaukosuhdetta meillä, kun koulun ja töitten takia. Nyt välillä tuntuu, että välimatka tekis välillä ihan hyvää...
Juhlin tänään synttäreitä :) nyt en ole enää "teini" :D täytin 21- vuotta tänään. Kultsilta sain lahjaksi pehmoaasin ja rannekorun, oli poika käynyt kultasepällä reissun :)

Plussatuulia kaikille! :flower: :)

juu kamerapuhelin tuttu juttu täälläkin! =) toivottavasti ehitte kuitenki soitteleen ja tekstaileen, niin voi kertoa kuitenki toiselle kuulumiset ja jutella muutenvain =) ainaki mulla helpottaa.

toi on kyllä vähän hankala ku et tiiä millon näätte, ite en yhtään tykkää olla epätietosuudesta, enkä tykkää jos en tiiä millon mies tulee taas kotiin :/ mutta sehän on tosi että erossa oleminen voi tehä suhteelle ja vauvapuuhillekkin vaan hyvää ;)

ootte te kyllä niin ihania kun jaksatte tukea ja kannustaa :) kiitos siis siitä.! kyllä tästä selvitään, vaikka tiukkaa tekiskin... silloin kun mies on kotona, niin toivoo että se joskus ees lähtis johonki ni sais omaa aikaa :D ja nyt ku se on jossain ni haluis sen äkkiä takas kotiin :heart: on se kumma ku koskaan ei voi olla tyytyväinen :D "kanssa tai ilman, aina se sattuu"......

juuri tossa soiteltiin ja lauantaina nähdään :heart: sitten taas seuraavasta kerrasta ei ole tietoa... on tää kyllä stressaavaa.! jotain hyvää sentään, kun stressaan ni paino putoo :D haha.. voi olla että tää painon pudotuskin sit jeesais sitä raskautumista :)

danalle synttärionnittelut :) kivasti miekkoses sua muisti.!

Danalle paaaaljon synttärionnea ja yp:lle tsemppiä itsekseen oloon! :heart: Toi on kyllä niin tuttua, että välillä haluaisi ukon lähtevän hetkeksi pois ja sitten, kun on itsekseen, haluaisikin sen heti takaisin. :D

Ostin tänään raskaustestin ja teen sen huomenna jossakin vaiheessa. Alkaa toinen yövuoro tänään, niin teen testin "aamun" ekasta pissasta eli joskus illalla vasta herättyäni. Ei kyllä ole lainkaan sellainen olo, että olisin raskaana, ja järki sanoo, etten ole, mutta siitä huolimatta vähän jännittää... On tää hullua tää haaveilu. :)

Toivottavasti lähipäivät tuovat tänne paljon plussia!

Muokkausta: Aloin pohtimaan, että onkohan toi illalla teko kuitenkaan fiksua? :D Hormonit taitaa kuitenkin olla nimenomaan aamulla kaikista korkeimmalla? Apua. Tunnenpas oloni typeräksi.

ikuisuus tänään illallako meinasit testata? =)

täällä ei mitään kerrottavaa.. nyt ei oo tullu mitään tuhruakaan noin 6 päivään... ruskeeta/punertavaakin välillä tuhruilua kesti ennen tuota ehkä 4-5 päivää. pitäskö se vielä tuo viiminen testi tehä tässä vapun aikana |O en kyllä oikeen jaksa uskoa et se mitään näyttäs, kierto nyt muuten vain taitaa heitellä häränpyllyä :/ on muuten ärsyttävää :'( mulla on tänään ja eilen ollu aina välillä menkkamaista kipua, eilen koulussa ajattelinki että nonii nytkö ne alkaa ku en ole varautunu :D onneksi ei just sillon.

täällä alkaa tänään vapun vietto =) mies tulee kotiin ja koitetaan jotain kivaa tekemistä keksiä =) pitäs vaan yrittää olla ressaamatta ku työnhaku ressaa ja taloudellinen tilanne.. koulu on ihan pian tältä keväältä ohi, siitäkin vielä pari juttua kesken eli lisää ressattavaa.. :x

hyvää vappua tytskyt!! :p

pitkästä aikaa... tääl oli vuotoa vlopun aikana ja viime pe soitin neuvolaan ja sanoivat että ens maanantaina (vapun jälkeen siis 4.5) testata uudestaan ja soittaa neuvolaan eli kertoa kuulumiset.en tiedä oliks noi iha menkat ku olivat ihan kummalliset...

mulla on vielä tänään 14-21 iltatuuri, huomenna harjottelua 7-14 sit koulule 1h 14-15 sit 16-21 töissä. sit perjantaina olen töissä 7-16 ja vloppu vapaa! mies on vapaalla perjantaina.
mut suunnitelmissa olis vloppuna grillailla ku meillä on tos pihalla kota :D
Äsken tein nopean siivouksen :) keittiö, olkkari, wc eli imuroin ja pesin wc ja keittiössä tiskit koneeseen. JOspa miehellä ei olis sit valittamista ku tulee kotiin jos ees huomaa mitään ;)

mut tää alkaa lähtee töihin ku on kaikki hommat tehty. aamun olin koulussa.

mut hyvää vappua kaikille! Loppu päivät pitää mua kiireisenä. vloppuna varmaan ennätän tänne lukemaan juttujanne..

Negaa pukkaa... Hemmetti. Kai se on pakko varata gyne, vaikka rahatilanteen kannalta se ei ole oikein mukavaa hommaa. Enkä jostain syystä oikein haluaisi, että menkkoja millään käynnistetään... Kaipa tuo johtuu vain siitä, että tiedän siihen käytetyistä lääkkeistä liian vähän. Ei muuta kuin itseopiskeluun. :D

Noh, kyllä tässä oikeasti vähän masentaa. Muka menossa yk1, kun tässä on kuitenkin kohta kaksi kuukautta jo odoteltu. Vähempikin turhauttaa.

Muille enemmän onnea ja niiskuneidille :hug:

huomenia.. testasin jo tänään äsken eli puhdas NEGA! :( mut ei voi mitään et joten pitää uus kierto pistää kehiin jälleen. eli nyt ois...kp 9 :eek: noh katotaan tärppäiskö tällä kierrolla paremmin. mä epäilen et tais olla varhainen km. jotenki oli oireita.. ellei sit kuviteltuja.. mut tosiaan ne menkat oli kummalliset.

mut tänään jatkamme täällä pihan harvavoimista ku eilen illalla typyn kaa oltii ulkona sellaset 1,5h kun valoisaa oli vielä =) Tänää grillataa makkaraa ja illalla saunotaan. et saas nähdä käydäänks me jossain.. Pitää toi piha saada kuntoon.

ASiat voivat edistyä koulun puolelta.. et näytön voin tehdä vissii toukokuun puolella välin siis siinä vk 21-22 paikkeilla aloitella. Ei sitä tiedä valmistuuks ajallaan vai meneeks kesäkuun alkuun et valmistun mut mitäpä tuo haittaa KUNHAN VALMISTUN!! Mies aikoi järjestää mun valmistujaisjuhlat tääl kotona :) joten hommaa on hirveästi vielä pihalla jos meinaa juhlat järkätä tääl.. :D mut tää lähtee syömää aamupalaa ku neiti ja isukki nukkuvat vielä. On niin ihana aurinkoinen aamu ja lupasihan se tänään yli 17 astetta lämmintä B)

heippa :wave:

kesärenkaat autoon käyty vaihtamassa, ja sain soiteltua työhommistakin yhdelle tyypille =) vähän edes näyttää valosammalta ku aikasemmin, jospa sitä vielä työhommiin pääsis kesän aikana. kouluhan on ihan pian ohi tältä keväältä, vielä pari koetta ja tehtävää nii se on sitte siinä. valmistuminen vähän on venähtäny mut en jaksa ressata, paljo muutaki mietittävää..

menkkoja ei ole, nipistelyä alavatsalla ja 'menkkamaista' kipua pikkusen.. googletin myöhäinen plussa tuossa äsken, joillaki ilmeisesti käyny niin et isoilla kp:illä vasta plussannu, muutamankin negan jälkeen. toivoa on vielä pikkusen :D
no mut oikeesti oon kyllä vaan sitä mieltä et jostain kumman syystä kierto vielä hakee pillereiden jälkeen.. hämäävää on myös se aikasempi tuhruttelu.. :/

uutta testiä en siis ole uskaltanu tehä.

Yhteistyössä