n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

dana88 :hug: jospa se vielä tärppäis! voimia kovasti.

Täällä käytii perhekerhossa:) neiti viihtyi siellä. nyt päikyillä vaunuissa ihanassa ulkoilmassa. sit parin tunnin päästä vien hoitoon ja mies hakee hoidosta mut mä menen illaks töihin. Nopsaa menis vaa tää ilta :D Sit se huomis aamu koittais!!

linneja onko sulla mitää oireita? lämpö koholla? mulla on välillä masussa juilimista ja lämpö koholla ollu ku sunnuntaista asti mitannut joka aamu. muuta en nyt muistakkaa :D niin lukuunottamatta tota punaista tätiä
 
Laskelin tuossa hieman kiertoa uusiksi, näyttääpi siltä, että mun kroppa on tykästynyt 20.päivään eli uusi kierto olisi 1kp/30 Pillerit sotkivat mun lyhyen kieron. Usean kuukauden ajan ollut menkat aina 20 tai 21. päivä.. Joten sama pistää kieron pituudeksi, niin eipä tuu turhia toiveita itelle...
 
no ei mun oireet ole kyllä ollenkaan sellaset että uskoisin vieläkään olevani raskaana...
mä luulen, lue ( kuvittelen ) yhdeksi oireeksi ne ihmeelliset elohiiret pitkin kroppaa.. niitähän oli ihan nenästä pakaroihin ja monta kertaa päivässä. Ja sitten rinnat. Ne on kipeet.... todella kipeät ihan suoraan sanottuna. Ei vois kuvitellakaan törmääväni rintamus edellä johonkin ( käyttäväni turvatyynyinä ), puhumattakaan että niihin vois koskea. Heti kun rintsikat saa pois niin pitää hetken aikaa "pitää" rinnoistaan kiinni, muuten ne varmaan tipahtais polviin.... :headwall: siinä kai mun oireet. Lämpöjä en mittaillu enkä mittaile, paitsi että tänään on ollu ihan koko päivän tosi vilunen olo, ajattelinkin että olen tulossa kipeeks... ihan tärisyttää vaikka istuu sohvalla..

Niin juu ja nyt ei ole kovin mukavaa... saunassa ollessamme mulla alko viiltää niin paljon mahasta ettei pysyny edes parvesta tulla alas.. ja sama jatku kun sisälle pääsin.. koirakin on vielä kusettamatta ku mietin että mitä mukavaa tuolla matkalla mahtaa tulla... :( toivottavasti tää ei ole mitään ennustetta pahasta... :'( olen niiiin huolissani mun piskuisesta papustani. :snotty:
 
ne viilto kivut tai miks sanois nii taitavat olla mun mielest niitä liitoskipuja. kun maha kasvaa ja kaikki rupee venymään nii liitoskivut ovat kivuliaita mut vaarattomia. se kuuluu raskauteen. muistan tota ekaa odotellessani säikähdin joka viiltoa jne. soitinki neuvolaa et mitä ne on et onko jokin hätä.

nyt mulla kuivaa kurkkua kauheesti. mul on välillä vilu ja välillä kuuma :|
kyl sujuu varmasti kaikki hyvin ja pidetää peukkuja että papu pysyy matkassa sen 9kk ja syntyy maailmaan.

Huomenna on testi päivä.. suihkuu pitäis raahautuu ja yrittää nukkua mut uskallanks mää nukkuu :headwall:
 
:'( Negaa näytti testi.. pitänee soittaa et ottavatko verikokeen ja selviääkö että olenko raskaana!! ärsyttää jo tää että miks ne täti ei vaa tuu jos en ole raskaana... mut mietin et mihi sitä soittais et neuvolaanko vai suoraa tk:een?

voi kauhi mikä yö... puol 12 menin nukkuu nii koht 2h päästä heräsin pissalle ja takas nukkuu sit kohta 2h päästä taas pissalle ja sen jälkeen tuli 4h väli ja tein testin.sit mulla on tää kuiva yskä et |O joka alkoi eilen. lämpö 36,7.

Soitin neuvolaan ja tk. Käskivät odotella vielä. et jos ei loppuviikosta enää näy nii ensviikolla uudestaa yhteys että sitten lähdetään tutkimaan jne. |O eiks mulla sit vaa sitä hormoni juttuu vaa tarpeeks pissassa ja veres ehkä näkyis paremmin!!

monta päivää ollut olo et alkaa mut ei ALA.. valkovuotoa vaa valuu. (klo. 8.13) nyt. kirjotin lisä ppätkän tähän samaan..
 
isot pahoittelut negasta. :hug: jospa se sitten olis niin että sitä hormonia ei ole vielä tarpeeks, tai jotain... emmäätie. Toivotaan nyt loppuviikolle isoa plussaa! :D

Liitoskipuja? ai jaa... oliks ne sellasia "pistoksia ja vihlasuja" ja ei oikein uskaltanu edes liikkuu ku pelkäs että vihlasee ? Kamalaa tällänen kun on niin saapas ettei tiedä mitään mistään. :ashamed:

Noh, mä sainkin sen flunssan kun eilen vilutti niin paljon.. aamulla kun heräs niin enu oli ihan tukossa ja huono olo. Nyt meille on tulossa muutama luokkakaveri tekemään yhtä kouluprojektia... pakko olla skarppina. ! =)

Älkää hermoilko mä katoan vähin äänin... :whistle: kamalaa vaan kadota johonkin kun on ollu alun alkaen pinossa 20v kuumeilijat... :snotty: mä yritän ehtiä pino omaa, mutta kaikissa on väkeä kun pipoo ja mä en halua pinoutua sellasiin jätti suuriin pinoihin... :D
 
toivottavasti mä tuun linneja perässä! joko katoit laskurista et mikä ois sun LA aika...? pitänee tunnin päästä soittaa vielä neuvolan terveyden hoitajalle et mitä hän olisi mieltä. Mut jos seki sanoo et odottaa nii mun pää hajoo tässä tätä odottamista... |O yks mamma kaveri sano et hän muistaa ku menkat oli myöhäs ja testas näytti negaa sit seuraavalla viikolla testas uudestaa nii plussa tuli.. et mitä oon lukenut nii se hormoni voi joillaki olla nii alhainen ettei näy ja se pitäis lisääntyä ja jossain vaihees sit näkyä testissä.

mut tää menee jotain tekemään... :kieh:
 
aurinkoinen äityli teitkö minkä vahvusella testillä? pahoittelut negasta :hug: kyllä se voi siitä plussaksi muuttua, kuhan menkat ei ala.

itelläkin edelleen vaan ruskeeta tuhrua ihan vähän, tänään aamulla oli tosi lähellä et en testannu, mut en sitte uskaltanu ku 1 viiva sieltä ois kuitenki vaan tullu..
 
Ajattelin tässä liittyä joukkoonne. Olen vm.86 ja ensimmäistä lasta tässä nyt sitten odotellaan joskus tulevaksi. Vähän on vielä sellanen olo, että onko tämä ihan järkevää. Opiskelut kesken minulla. Vielä aika paljon jäljellä...Ja muutaman kerran on tullut vaihdeltua alaa, kun ei oikein ole osannut päättää että mitä sitä haluais tehdä. Mies on töissä ja ihan menossa mukana käsittääkseni. Vauva tulee jos tulee ja päivä kerrallaan tässä eletään. Eli tilanne on nyt tarkalleen ottaen sellainen, että tänään alkaa ensimmäinen kierto pillereittä. Vähän vielä silti arveluttaa, vaikka olen miettinyt pääni puhki, ja pyöritellyt asiaa päässäni. :headwall: Kyllä se vauveli silti kiva olisi. Ja vielä jaksaa kun nuori on. =)
 
Heipsu tervetuloa joukkoon =) samanmoisia tuntemuksia on ollut täälläkin, varsinkin siinä vaiheessa ku pillerit sitten jätettiin pois. vähän on koulua jäljellä mulla, en sitä jaksa enää ressata, kyllä ne asiat suttaantuu :D samanikäsiä ollaan! enää en epäröi ollenkaan, en vaan malta oottaa et raskaus olis jo totta :p
 
mitä tolla vahvuudella meinaat? tossa lukee et herkkä testi et voi suorittaa ekana päivänä kuukautisten poisjäännistä. apteekin testi.

mut pitänee odotella ja seurata ja kattoo ensviikolla tilannetta uudestaan

äsken ku soitin neuvola niin sanoivat jonkun foolihapo lääkkeen nimen mut meni ohi. aikoi laittaa esitteen et minkä kannattaa hankkia ettei tule liikaa a,b,d ja olikoha k vitamiineja. pimeän aikaa tarvitaan vitamiineja jne..

 
lukeeks muka jossain siin paketissa se et mikä herkkä testi se on... en mä huomannut mitään numeroa siin.. pitää kyl kattoo uudestaa ku kotia pääsen. Olen nyt töissä tauolla.
Tervetuloa heipsu Olen kans vm 86 :)

mut mä en oo nyt vaa enää jaksanut miettii tota asiaa.. joten anti olla jos ne tulee ja jos ei nii ens viikolla uus testi kehiin riippuen mikä testi mul tänää sit oli :|
 
ite tilasin herkät liuskatestit mammaksilta ja vaihtoehtoina oli 'normaali' testi, jonka herkkyys 25mIU/mL hCG ja sitten tuo herkkä testi, jonka herkkyys on 10mIU/mL hCG. eli pienemmästä määrästä hormonia ja eli siis aikasemmassa vaiheessa raskautta pitäs näyttää..
 
juu enpä sitä muistanut kattoo ku vaa hätäisesti vaa menin ostamaan. mut jospa tilaan mammaksi.fi ne herkimmät ja niillä testaapi?

kui nopsaa ne tulee? mä oon tosi kauan sit tilannut mammaksi.fi kautta. siis et taitaa olla varmaa 2v sitten.. hmm
 
eipä siinä pitäs mennä ku päivä tai 2 ku ne tulee postilaatikkoon =)

kävin jumpassa ja voi että oli rankkaa! jotenki tuntu paljo raskaammalta ku ennen, olin pari kertaa jo ihan valmis luovuttaan :x alavatsalla edelleen vaan pieniä menkkamaisia kipuja..
 
Linneja sä sit jätät mut :snotty: :'( Eih.. mut noista sun kivuista..mulla kun nyt tässä vuoden sisään on kaks ollu raskaana, tai toinen on vielä,ehkä(la oli viime lauantaina) niin molemmilla oli niin kauheet liitpskivut et huh huh! mut meni ohi aikas nopsaan, vissii ekaan ultraan mennes. Mut kuulemma ihan sellasii repäisyi ne oli, ku nous yms.
 
no mäpä pistän heti tilaukseen varulta jos joskus sais testattua uudestaan. mulla ei mitään menkkatuntemuksia edeeleenkää ku en oo enää loppupäivä/iltana ajatellu mitää vauva/menkka asioita.

tosiaan luin testi lappuja tossa nii tossa on että suuren hgg pitoisuuden vuoksi virtsataan aamusta siks... joten.. pitänee herkimpiä ottaa!!! tollo mä nii hätä housu etten ajatellu ottaa sit herkimpiä. no tyhmä oppii kantapään kautta :LOL:


Niin sitä vielä että mammaksi.fi sivuilta nii kummat paremmat liuskat vai nuo
puikot..?No tilasin liuskat!
 
devi sä tuut peräs eks je ? Sä tulet ja sillä pisuli. |O
Miten, eiks sulla ole nyt terot vai mitkä sulla oli käytössä ?
Sitäpaitsi, mä en edes osaa hengailla enää ilman sua... :ashamed: ja ei odotuspuolella ole mulle mitään pinoa, johon kuuluisin....

Niin näistä kivuista... välillä tää on sellasta kummallista jomotusta joka alkaa selästä ja kestää ehkä n.15min ja menee ohi...... eilen tuli meinaten uus kipu. :D

niin mutta oisko se sun testi kuitenkin edes näyttäny haamua, jos ei ollu kaikista herkin, muttei nyt mikään turhakaan?
En halua olla ilonpilaaja ja toivottavasti nyt mammaksin testit näyttäisi jotain. :hug:
Mä en tykkää yhtään liuskoista, mutta liuskathan on hiukan halvempia....

*Mulla on niin vilu! Mä olen 2 päivää tärissy kun on kylymä!!!! töissäkin YLEENSÄ tulee pirun kuuma ja hiki vesi välillä valuu kun siellä huhkii oikein kunnolla, mutta nyt mä jouduin hakemaan itelleni villatakin eikä ollenkaan ollut edes lämmin.
:kieh: tää viluisuus on kamalaa, saunassakaan ei edes hikoile! Kylmä melkein sielläkin.....

Me oltiin tosi hätäisiä ja kerrottiin miehen siskolle ja porukoille eilen. Siskolle kerrottiin, koska viimeksi puhuttiin änen hoitopöydän tuomisesta meille ja mä menin siihen sanomaan ettei me sellasta koskaan tarvita ja ei meille aina voi kaikki ihmiset tuoda tavaraa varastoon. Nyt oli sitten pikenmiten soitettava että kai sä sitten tuot meille sen hoitopöytäs ? :D ettei se vaan ehri myymääki sitä. Sitte miehen porukat meni siinä sivussa. Ne oli kyllä hieman hmm... järkyttyneitä ? Mutta positiivisella tapaa....
Ajateltiin se asia niin, että jos nyt jotain sattuukin, kesken menoa tj niin me, tais siis mies luultavasti kuitenkin kertois tapahtuneesta ainakin isälleen, joten uskallettiin tästäkin kertoa.
Noh, eilen mun 2 luokkakaverianikin arvaili kun he tulivat meille aamulla yhden koulutehtävän pariin ja testit oli niinkin piilossa kun keskellä keittiön pöytää. |O noh, ei se nyt kuitenkaan maailmaa kaada, mä voisin laittaa ilmotuksen vaikka paikallislehtien etusivuille! :D

no niin, nyt on mentävä kouluun ja sitten töihin.

Hyvää päivänjatkoa arvoisat Leidit!! :wave:

ai juu.. pss... laskurin mukaan LA ois 26.12 -09.... joku tonttu sieltä tulee... :LOL:
 
katotaan näyttääkö mammaksi testit mitään mut onpahan sit valmiina testit odottamassa. ei vieläkään ole täti tullut :eek: valkovuotoa vaa ja maha pömpöttää. kauhea flunssa. harjottelussa nyt ollu 7-14 ja viel töihin illaks 16-21! piiitkä päivä. Huomenna oon 7-16 töissä.

Oon nyt siis kotona. lähenpä laittamaa pyykkiä. Muuten AIVAN mahtava keli. siiis lämmin kertakaikkiaa et tarkenee ulkona! kohta saa olla ihanissa kesä vaatteissa! :D

 
tänään ei ole tullu mitään vuotoa.. ihan pientä menkkamaista kipua/nippailuja. olin vähän aikaa sitte ihan hermona, kesätyöhakemusta olin täyttämässä yhessä paikassa ja siellä sitte ei ollu niin ystävällistä porukkaa ja rähjäsin puhelimessa miehelle, jtn et täälä on niin kuumaki!! :kieh:

siitä puheenollen ihana keli kyllä ollu :D oli vaan ihan liikaa kampetta päällä ku tuolla asioilla olin koulun jälkeen.

illalla olis taas jumppa, mietin et onkohan liikaa ku eilenki olin kuolla sinne, kaippa minä jaksan.. viikonlopun saa sit levätä =)

mammaksin testeistä mulla on just niitä liuskoja, onhan ne vähän halvempia :p
 
nega täälläkin testattu. nyt harmittaa, tottakai tuo testin tuloskin mutta vielä enemmän se että kierto huitelee jo yli 40 |O tulis se täti jos raskaanakaan en ole :kieh:

tänään ollu taas ihan normaali olo, en tiiä mistä maha oireet, turvotus ym.. sit johtuivat :|
 
nonih.. huominen on sit vapaa päivä! ihanaa! olin tänää illassa! ja huomasin tänää et todella viikot ovat hurahtaneet että ensviikolla mulla on työharjottelupäiviä enään 3!!! :D JEEE! mut nyt vasta alkaa enskuussa pukkaa stressiä!!

Perjantaina neuvolatäti suositteli että Foliren merkkistä foolihappoa syömään. että multivitaa ei saa syödä enään ku vasta syksyllä pimeän aikoihin.
Mähän ostin sellasen ja rupesin niit syömään. Muillekki voin suositella.

 

Yhteistyössä