n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Linneja, toivotaan, että ois tarttunu pikkuinen toveri mukaan sinne masuun d;)b
niin mikä ongelma.? :eek: :LOL: ei tietääkseni suvussa oo kellään.. en oo ainakaan kuullu.! tai sit se oli vaan täti oire.... no can do.!

meille ei taideta sitä pikkuista koskaan suoda :'( tai ei näköjään ainakaan helpolla... tuli taas hirveet itkupotkuraivarit, vaikka toisaalta osasinkin odottaa tädin saapumista.! eli kp1/28 ja yk16
 
soittelin just lääkärille ja he sieltä selvittävät, että mennäänkö miehen kans samalle vastaanotolle ja soittavat mulle sieltä takaisin... voivat rueta kenkkuilemaan mun diabeteksestä, mutta ihan yhtälailla mulla on oikeus lapsiin kuin muillakin.! ja jtn se hoitaja sanoi siitä, kun olen niin nuori.. mutta muuten oli kyllä erittäin mukava täti puhelimessa ja ottaa minuun sitten yhteyden kun saa selvitettyä :)

onko täällä muita, kellä olisi diabetes.?
 
^ :LOL: minä oon katellu lindexillä monesti pikku bodyja, en ole kuitenkaan vielä ostanu :D kerran oli tosi lähellä, ku ne ihanat retro kuosiset oli aletangossa. mulla tuli sillon ihan suru puseroon että onkohan sitte yhtä ihania vauvojen vaatteita myynnissä ku mulla on vaavi... :LOL:

tänään oli jonku aikaa alavatsalla oikeella pientä nippailua, varsinki ku yskin/aivastin.. taitaapi menkat siellä ilmotella tulostaan... :kieh: vastaavaa oli siis viime kierrossakin. nyt ei tosin oo mitään muuta oireita, viime kierrossa oli tositosi kipeet tissit!
 
linneja sellasia tippoja jotka auttaisi raskautumiseen ja sekavaan kiertoon. Kaverini käytti sitä 1kk joha tärppäs ja nyt on tän kuun alussa syntynyt tyttö vauva:) joten mäkin haluun kokeilla ennenkui uskon et siitä olisi TODELLA apua.
Mulimen merkkistä, luontaistuotekaupasta saapi.
mä oon syönyt jo 2kk noita multivita tabletteja. kokeilen kaikki konstit ja tabletit jne et jos auttais. mut muutenki joudun noita vitamiineja ja kalkkia syömää riittävästi.

mä odottelen yhä et millo se täti saapuis jos saapuupi. ei ainakaa oo vielä oireita. mut oishan se mahtava jos vihdoin olis tärpännyt. meidän luokalla vissii yks on raskaana mut kovin peittelee masuaan et otappa siitä selvää et onko se. mut viime aikoina masu on jotenki pyöristynyt ellei LIHONUT :LOL: sit ois noloo mennä onnittelee jos sil on vaa kiloja tullut.

jostain luin et ruusunjuurikin muka sais raskauden alulle ja toi hemoplett.
 
Hyvää viikonlopun alkuja itse kullekkin!
Meen tänään ostaan r-testiä, minkä merkkisiä testejä käytätte? Pieni toive eläis, että olisin raskautunut :) Tarkoitus olisi viikonlopun aikana testata, kun ei nuita menkkoja/menkkaoloja ole vielä näkynyt *koputtaa puuta* :headwall:
Pelottaa kyllä testata, kun pelkään negaa :'( Mutta vessaramppaamis hermoilu kyrsii jo hieman :kieh: Aattelin testata omien hermojen rauhoittelemiseksi...
 
heipsan. ei vieläkään menkkojen oireita eikä mitään. saas nähdä ja odotellaan kuuluvaksi.
Anoppi jo muutama tunti sit uteli et onko tärpännyt jo :D (anoppilassa ollaan)
mä koitan kouluhommia tehä ja saada aikaseksi ja vähä pakko ku pitää olla ma mennessä tehty nii tekee kiirettä istua muutama päivä koneen ääressä.

Kävin just saunassa ja yhtä tehtävää oon saanut tehdyksi vasta pari riviä. mutta yritän olla kaikin puolin ahkera että toi neiti ei kovin häiritsisi minua. Jospa tehtävät valmistuis nopsaa :)

 
ei ole vieläkään täti saapunut vaikka yöksi laitoin siteen jos sattuis yöllä alkamaan, muttei vieläkään! no saas nähdä alkaako vai ei.
eilen vähä nippaili sielt sun täältä ja ajattelin ekana et menkat alka mut ei mitään tapahtunutkaan. :D

nyt tää rupee tekemään töitä. koneella teen hommia ja välillä pitää pyykkiä laittaa kuivumaan ja uutta kuormaa pesuun. Nätti ilma niin että voi ulos laittaa kuivumaan! Ulkoillakki tänää pitää että jaksaa puurtaa koneen ääressä :ashamed:

mut käynpäs hakemassa aamupalaa tähän nii saa voimia tehä tässä hommia. ;)
 
arska samalla kun siinä ahkeroit niin tee munkin muutama sata tehtävää, jotka tarvii kaikki olla valmiina tämän kuun loppuun mennes... yhtäkään en ole vielä alottanu edes... :ashamed: ei ehdi millään kun aina on jotain ja koneella jäpittäminen muutenkin kyrsii.

*Mää olen väsy! taas tiistaista asti painanu ensin 8h koulussa ja sitten 8-9h töissä heti perään ja vk:n loppu pitäis olla vapaa.... viikolla taas. Jotenkin tuo vie niin voimat kun ei ehdi käydä edes kotona kääntymässä kun suoraan on liidettävä tukka putkella työmaalle ku koulu loppuu ja sieltä sukkulana kotiin suihkuun, syömään ja nukkumaan ja taas aamulla puol 7 aikaa viim. ylös. Miestäkään en ole nähnyt kun nukkumassa, paitsi tänä aamuna..
Aattelin kuulkaas avata grillikauden ja kaivaa jostain varaston uumenista grillin.
Menin äsken ulos ihan yöpaitasillani, ajattelin istua portaille juomaan kahvini ja polttamaan tupaskan, mutta hyi persus ku siel oliki kylmä! :kieh: ikkunasta näyttää olevan ainakin 20 astetta plussaa, mutta ihan varmaan siel on pakkasta!

Niin juu, tätiä ei näy vieläkään... :whistle: tuottanut kyllä tuskaa töissä kun koskaan ei tiedä alkaako... valkoisessa hoito asussa näkyy kyllä tädin jälki heti! hienoa sitten kun siellä perse pystyssä kykkii muutenkin koko ajan... :LOL: oloja on kyllä, mutta ei mitään näy, ei kuulu. Ja nää mun tisut...:ashamed:

Noh niin, tulipas paljon omaa napaa, mutta hyvät vk.n loput kaikille!
:wave:

 
kyl joka puolelta kolottaa ku koko päivä istunut koneen ääressä mut en kuitenkaa koko ajan putkeen et olen välillä poistunut koneen ääreltä. levähtelinki sohvalla vähän. alkoi uuvuttaa tämä homma vaan.

Eikä vieläkään ole alkanut mitään. välillä on jännä olo ja kolottaa jostain ja vilhaisuja jne. JOten pitänee vielä odotella kärsivällisesti.jos ei ala tulla nii testiä kehiin ehkä jo viimestää keskiviikkona.

puhallan ja toivotan plussatuulia kaikille jospa se tärppi tulis kun näin keväässä ollaa menossa ja koht kesä. =)
 
huomenta! olipas kauhea aamu. noustuani sängystä piti mennä vessaan ku oli vähän tunne että tulee jotain no menin ei ollut siteessä mitään mut rupes mahaa vääntää pirusti ja istuin wc:ssa vartin verran et ripulimaista tuli ja oikee hitaasti. kyl tuntu et mä kuolen tohon wc pöntön ääreen ku mahaa väänsi nii |O

helpotti ku meni ohi. ei vieläkään oireita tädin tulosta. vaikka välillä on tunne et ne alkaa nyt tai jotain mut ei tätiä vaan näy et jos se ei uskalla tulla kiusaamaan! :LOL:

jatkan kouluhommia tänään jälleen. jos sais tänää valmiiks. huoh!! niskat ovat älyn kipeinä. näin untaki et meil oli 2 lasta :D

onko tääl muita jotka meinaa testin tehä? et jos sais tehtyy samanapäivänä kaikki ketkä testais ja ilmoitettais tänne miten kävi :)
 
oishan se vihdoinki hyvä jos tärppäs. mutta pitänee vielä odotella sit testata et mitä se meinaapi. laskurit antaa 2 eri la päivää mut joulukuun lopulla ois la aika. Joten odottelen kait vielä ensviikon öö ke asti? sit testais ja soittais neuvolaan jos plussa onpi. ja jos ei oo plussa nii joka tapauksessa neuvolaan uus näyte nii jos siellä plussa tulis :D

mut ihanaa kyllä ku ei mitään oireita tätiin viittaavia! Jospa se pysyis poissa vihdoin!!

jos oon tädin pelotellut pahasti että se pysyyki poissa :LOL:
 
ei menkkoja, ei plussaa. tyylipuhtaan negan tosiaan testasin tänä aamuna, mutta ei ole menkatkaan alkanu... vähäsen on tullu ruskeaa limaa vessassa käydessä :x eiköhän ne menkat sieltä tule, ku olishan tossa testissä jo pitäny näkyä ku herkkä testi oli.. :ashamed:
 
Tein testin la aamuna, nega tuli :ashamed: menkkoja ei ole näkynyt tai oireita, myöhässä ovat jotain 4 päivää... lämpöjä pitänyt päällä jo jonkun viikon, rintoja aristaa, pillitän koko ajan (yleensä en itke kovinkaan herkästi) ja näppyjä naamaan tullut :kieh: oiskohan nuo jotain merkkejä B) Ehkä sitä uskaltaisi ensi viikolla testata, ellei menkkoja tule... Ärsyttää epätietoisuus :kieh: menee hermot hermoilussa!
 
dana88 tutulta kuullostaa :D testasin siis tänä aamuna negan.. menkkoja ootellessa sitten.. jos niitä ei kuulu niin viimeistään ens lauantaina uus testi =) minäki olen itkeny tän viikonlopun aikana enemmän ku monen muun viikon aikana yhteensä! :eek: mitä kummemmista syistä.. oon aika itkupilli muutenki mut nyt vielä herkemmin :LOL:

ja näppyjä on tullu naamaan.. :kieh:
 
marjutti & dana :hug: pahoitteluni negasta...






Nyt en pysty olemaan kertomatta, en vaikka kuinka yritän! Testasin aamulla, selvääkin selvemmän.... PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jotenkin nyt ihan vielä ei usko, haen tänään apteekista pussillisen testejä ja rupean työkseni testailemaan, ja varaan ajan tk.sta ja ja ja.... lopetin tupakan polton heti aamusta! :LOL: :LOL:

ihan ensimmäinen plussa! :heart:
 
linneja ONNEA HIRVEÄSTI! :flower: nonii rupee plussia sit tulemaan!! Olen onnellinen sun puolestas!
Mä en voi oikee vielä iloita ku ei tietoa että olenko ja mietin millo testaan.JOko neuvolaan soitit?kannattaa soittaa heti. Kaikki muutki tekee plussia tai tk:n verinäytteitä antamaan eiköhön kaikki plussat tule tälle kuulla
:D

Neuvolaan soitin äsken ja kysyin et milloin mun kannattais testi tehdä nii sano et tee vaikka loppu viikosta jos ei ala kuulumaan. mut joten pitää odotella sit. aamullaki tuntu et nyt on varmaa tullu jotain siteesee mut ei oo. EIlen nukkmaa mennessä mul oli vähä aikaa hankala etsii asentoa jossa nukkuisin ku tuntu epämielyttävältä mahassa ihan kui tuol mahan vasemmassa sivussa ois jokin painanut jännästi ja vähä teki pahaa. mut nukahin lopulta ja heräsin 5.00 olin 1h hereillä sit nukahdin uudestaa ja heräsin nyt 8.00
Huoh..

Perjantainako mä sit testaan.. kaipa se on odotettava sinne asti!!Perjantaina meen aamuun et ennen töihin menoa testais. Mut nyt olo taas et alkais täti tulla mut välillä ei.
 
ei ei ei... ei pysty uskomaan ihan vielä... soitin aamulla juu tk.seen ja ne antoi jonkun soittopyynnön sairaanhoitajalle ?? Noh, aivan se ja sama, kunhan se varmistetaan nyt labrassa niin hyvä. Entäs jos tää olikin joku virheellinen testi ? Ei se oikeasti olekaan plussa, vaan testi on jotenkin viallinen.... :ashamed: no nyt mä en uskalla enää testata niitä muita lukuisia testejä jotka mun piti tehdä... :/

huomaakos, olen hiukan sekasin... :D

paniikki. paniikki. paniikki.
 

Yhteistyössä