n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

YP olikos mukava pämppäys ilta ? :D Määkin haluan pämppäilemään, mutta kun mää pelkään noita seuraavan päivän olotiloja niin paljon...
ai kun alko tekee mieli suolasta piirakkaa....... ! Täytyisköhän hakea kaupata jotain piirakka ainesta... juu, pakko se on kun saa silmät auki ensin.

Onlyer no eikä! Typerää taas odottaa ja odottaa ja odottaa... :kieh:

G: Olihan se ihan ok, mutta ei tuo nyt mun mielestäni niin hieno pakkaus ollu kun menneinä vuosina... jos saisi ite valita aina mistä paketista haluaa minkäkin ja niistä koostuis sitten yks iso paketti... :LOL: jotain tekemistä kelan immeisillekin...

Devi mullekin tulee vauva, mutta se on pysynyt edelleen muovi taskussaan keittiön pöydällä. Mua vaan niin on tympinyt koko vauva juttu, että olkoot lehtikin! :snotty:

* Nips nips, kun nippailee mahasta ! :LOL: hassua...
Kävin toistapäivänä labrassakin jälkikontrollissa tuosta "taudistani" joka muhun iski, eilen soittelin tuloksia ja kaikki oli ihan normaalit... tai oli niissä viitearvosta poikkeavia lukuja jotkut tietyt valkosolu tyypit, mutta se on kuulemma ihan normaalia nyt tähän tilanteeseen.. ne tasottuu sitten ajan kanssa ihan normaaleiksi....

Vitsi, tänään olis siivous päivä ja heti kun sain silmät auki sängyssä niin kamala päänsärky iski! :kieh: ja nälkä, ja sitä piirakkaa, ja. Pitäsi lähtee hakee puita jostain, alkaa oleman vilu sisällä.... 16 astetta lämmintä.... :headwall:
 
Onnea Vatukka! :flower:

Ja onlyer onpa tympeetä, että aika siirtyi kuukaudella. Toivotaan kuitenkin, että aika menisi nopeasti

Mulla testissä edelleen nega, mutta tätiä ei vieläkään näy. Mies lähtee kavereidensa kanssa mökkeilemään viikonlopuksi, ja itse vietän kaverini kanssa saunailtaa meillä. Aion ostaa oikein paljon kaikkia herkkuja seuraksemme. :D
 
Linneja, munkin täytyis siivoo ku koirat oli eilen laittanu kämpän ihan hullun myllyn ku oltiin liikenteessä :D tai jos toi ukko vaik jaksais ku mulla nyt tää olo on mikä on...
mulla harvoin tulee näitä oloja, mut nyt ku ei ollu niiiiin pitkään aikaan ottanu mitään ni pitihän se arvata :D
mä teen sellasen kinkku-purjo-paprika piirakan :p se on niin taivaallisen hyvää.!!

ikuisuus, mukavaa saunailtaa teille sinne :)
mä ajattelin et hemmottelen tänään vähän itteeni ja miestäni ja teen jtn oikeen hyvää ruokaa ja illalla vaan nautiskellaan :)
 
höh en kyllä oikeen tykänny tosta pakkauksesta :/ ainut kiva nuo vihreet potkarit. tottakai tollaselle perus vaattelle, valkosille bodyille ym on varmasti käyttöä, mut tuo oloasu esim on aika ruma...
ja makuupussi ja ulkohaalari vois olla paljon nätimmät!

tykkään tosi paljon värikkäistä vaatteista vauvoilla, raidoista ja kuvioista =)

eilisen illan pänttäsin kokeeseen, mies sauno täällä kavereittensa kans... :x no ihan omaan piikkiin meni et en enempää saanu luettua, ei menny kovin hyvin :'(

tänään illalla meinaan ottaa pari lasia valkoviiniä ja nauttia olostani!! :D
 
me oltiin ukon kans eilen illalla vähä viihteellä.. oltiin vasta tänään aamulla kuuden maissa kotona.. hieman ilta venähti :D onneks ei oo pahemmin krapula, väsyttää vaan ihan sikana.

Täällä ei sen kummempaa muuten.. täti vielä kylässä, joten kuhan se saatais häädettyä ulos täältä talosta nii vois taas alkaa yrittely =)
 
Niiskuneiti tuohan kuulosta ihan mun eilisillalta. :p Mutta hupaisa ilta oli ja nyt väsyttää, kun yöunet jäivät melko lyhyiksi. Odottelen tässä avokkia kotiin ja yritän nauttia vapaapäivästä.

Täti ei ole edelleenkään kurvannut kylään, ja edellisen kierron mukaan nyt olisi kp 30/28, mutta epäilen kehon temppuilevan edelleen pillereiden takia. Odotellaan, odotellaan.
 
ikuisuus jep, hauskaa meilläki oli ku sai tarpeeks monta paukkua ensin turpaansa.. mentiin melkein selvänä baariin ku tuli se lähtö nii nopsaa eikä kotona ollu oikein mitään juomia :p mut loppuillasta sitte vallotettiin tanssilattia :D

huh, tulipa siivottua vaikka väsyttää ihan hirveesti, ku jäi unet lyhyeen. Noo mennään kullan kans ulkoileen ja sitte voiski mennä jo kohtapuolin nukkuun nii jaksaa taas alottaa arjen huomenna, ootan jo ku kuuta nousevaa 5 päivän pääsiäisvapaata! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dana88:
Ovis on ohi, ilmeisesti, jos tällä kierossa tärppäs tulossa ois jouluvauva :LOL: laskettu aika olis 24.12 tienoilla :D
samaa laskeskelin minäki :D saattas sattua just niin et joulu vietettäs sairaalassa, tai sitten ihan tuore nyytti kainalossa :heart:

oviksesta ei tietoa mulla, mut jos se viikonloppuna oli nii hyödynnetty on :D

 
Devi, kiitos kysymästä :) se jäi vahvimmaksi viivaksi, minkä tännekin linkitin.. kai se ovis sit tapahtui.. ja hyödynnetty todellakin on :LOL: siitä ei ainakaan jää kiinni.!!

ON: tänne ei oikeestaan yhtään mitään.. ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.! joten odotellaan, odotellaan.....
 
Hip hei!

Kerrankin päivä kun mun päätä ei särje! :D kerrankin...

*Tänne ei mitään ihmettä tai kummallista... nips nips, masussa on vieläkin, mutta ei enää niin pahasti kun pari päivää sitten....
Mua häiritsee ihan kamalasti kun koko ajan on elohiiriä ympäri kehoa! Nenässä, korvassa, persuksessa, pohkeessa, kädessä, poskessa, mahassa.. mistä nää elohiiret johtuu, tai kyllä mä tien mitä ne on ja suurin piirtein mistä ne johtuu, mutta eikös se ollu jonkun aineen puutos ? :headwall:

jahas, jäipäs lyhyeks kun auto käy jo pihalla ja kauppaan tieni vie.... :whistle: mun tekee niin paljon mieli TAAS piirakkaa... :LOL:
 
Voi hemmetti sentään, salaa tietysti toivoin plussaa tälle aamulle, mutta enpä sitä tänäänkään saanut. Kierto on siis vaan venähtänyt. Tulisi nyt täti kylään ja nopeasti, enhän mä osaa mitään muuta enää sanoa ennen kuin havaitsen jotakin punaiseen viittaavaa edes. :'(
 
Yöperhonen vai solariumiin! Mäkin olen ajatellut käydä muutaman kerran ennen kesää, kun ihoni todella vaalea, olisi kiva näyttää edes vähän päivettyneemmältä... Rusketun kyllä helposti kesäisin.

Tilailen tässä ovistestejä odotellen seuraavaa kiertoa. Olen jotenkin niin raivostunut noihin negoihin, että melkein syytän niistä kotitesti.fi:n testejä ja yritän boikotoida sitä. :LOL: Tyhmä minä, mä nyt vaan en ole raskaana.
 
Prkl, alavatsaa ja - selkää jomottaa :( Kasvot kukkivat kuin ruusutarha :'( Kasvoihin on tulleet ensimmäiset finnit viimeiseen neljään vuoteen :kieh: Onneksi tällä viikolla voi hyvin pysyä neljän seinän sisällä, kun on lomaa. Paitsi torstaina on työhaasttalu :headwall: Tämäpä on kiva "loma", flunssa prkl pukkaan myös päälle :|
Sorke, piti johonkin saaha purkaa..

Me saatetaan muutta pois Oulusta :) pienenmpää paikkaan, voin jatkaa opiskeluja sielä, jos poikakaverin siirto käy todeks :) Sielä ois lapsenhoito apu ja kaikki muu saatavilla, kun on kyseessä mun kotikaupunki :D
 
YP vai kävit sie ruskettumas... :D mä en edes uskaltais mennä mokomaan arkkuun.... ( olenkohan joskus nähnyt niitä iki-ihania kauhuleffoja kun joku aina tapetaan solarium arkkuun... ) Niin ja sitäpaitsi, mulla on niin kamala ahtaanpaikan kammo, etten kyllä meniskään... :LOL: en mä nyt ahtaita paikkoja sillain pelkää että ihan mielelläni kuljen hissillä jos voi ym, mutta jos vaan tuollaseen laitettais niin varmaan panikoisin....
No ni, nyt mun tekee mieli niitäkin! Ite tehtyjä hamburgerilaisia! :kieh: sä voisit olla ihan hiljaa mitä teillä syödään, koska meillä taidetaan aina syödä jotain samaa... :LOL: Mitäs teillä olis ruokana huomenna ? tai ylihuomenna ? Ei mitään kovin kallista tai gurmeeta, ei jaksa nyt. :D

ikuisuus ehkä sitten on vaan parempi toivoa tätiä, kun kierto noin pitkäksi venyy.. eihän sitä mielellään ota luokseen tai mielellään sitä elelis toivoissa, mutta jos kaikki testit vaan näyttää negaa, niin kyllä mä ainakin ( 5 sentin kärsivällisyydelläni ) heittäisin jo kapulat kaivoon ja liputtaisin tädin puolesta. Mutta toki, eiks se niin silti mene että vasta vuodon alettua kannattaa lopettaa toivominen siihen kiertoon. :snotty:

dana88 mitä se sun poikakaveris sitten duunaa tai mistä siis se siirto ? oot ihan varmaan sanonutki, mutta ei voe muistaa... teitä uusia putkahti pinoon kertaheitolla niin paljon että vähemmästäkin menee sekasin... :D :headwall:

* Eipä sitten mitään. Paitsi että mulla on myös finnejä naamassa, ihan täydet 4 kappaletta ! Eipä ole ollut sitten...ömmm... varmaan koskaan. Joskus tuuppaa ehkä jonkun yhden johonkin hiusrajaan tai muualle, mutta nyt on. Ei ne mitään isoja ole, ettäkö näköä haittais mutta on kuitenkin! B)
Täytyis läksiä ostamaan multaa ! Mä ajattelin tehdä itestäni viherpeukalon kunkevät tulee.... ;)
Hyi yöks! koira oksensi äsken olkkarin matolle varmaan 3l jotain ruskee/puna/valko/litku/kakka mönjää ja se haisi ihan PAS**LLE! HYI!!!! Olen mä nyt ennenkin koiran oksennuksia siivoillu mutta ei ne tolta ole koskaan haissu.... :x :x ja nyt haisee koko olkkarikin... :ashamed: pakko alkaa tuuletta...
 
Linneja, muakin vähän jänskätti toi solkkuun meno :) kun mullakin vähän ahtaanpaikan kammoa on.. mutta se oli ihan kiva kokemus ja ku ei se oo mikään umpinainen ruumisarkku :D voisin vaik heti mennä uudestaan jos vaan sais :LOL:
no sullahan on mielitekoja.... ehkä mä vaan pidän suuni kiinni kaikesta ruoasta yms :D mä vaan tykkään niin kokkailla kaikkee ja kokeilla uutta jne.
tänään mä kävin solkun jälkeen kiinalaises syömäs :) (ja kohta sun tekee mieli sitäkin :D ) illalla meillä on ruoaksi tuore- ja sulatejuusto kanakastiketta, riisiä ja salaattia :p tervetuloo syömään vaan :D
yök, koiran oksennus on välillä kyllä tosiaan ihan kamalan näköistä ja hajusta että huh huh....! ja noi meijän örkit on sellasia et jos joku oksentaa ni heti on toinen sit menos syömään sitä :D tai jos sen just oksentaneen koiran lähelle menee sit joku noista koirista ni alkaa kauhee rähinä... ei oo helppoo olla erotuomari ja siivooja aina välillä :LOL:
ihanaa, mun ei tarvii ees koht lähtee lenkille ku naapurin tytöt haluu lenkittää meijän koirii :) siinähän vievät....

hohhoh.. pukkaa vissii jtn nuhaa päälle, ku nokka vuotaa koko ajan...! kai sitä on jo kulkenu liian vähissä vaatteissa, ku on kuvitellu et kevät on pidemmällä ku onkaan :D

tulipas taas loruiltua.... Linneja vaan aina herättää mussa sellasen sisäisen juoruilijan :LOL:
 
Linneja: en muistaakseni oo kertonut missä on. Se on yhessä firmassa kuljetushommissa(kuorma-autoja, rekkojo, puolikkaita, jne) mun kotipaikkakunnalta aukes samasta firmasta paikka. Molempia alkanut Oulu hieman kyrsiin ja ollaan mietitty muuttaa pienemmälle paikkakunnalle. Sama olisi muuttaa, aattelin vaihtaa alaa nimittäin ja voisin opiskella myös sielä....
Itse skippaisin kans solariumin :D en niinkään ahtaan paikankammon takia vaan pää on yhtä punainen kuin Peppi Pitkätossulla :LOL: pisamia löytyy jonkin verran, toisin sanoen palan tosi herkästi, ruskettuminen on ihan outo asia mulle :D Ympäri vuoden melkein suojavoiteet käytössä, kesäisin jotain +40 kertoimella :D Oon tälläinen kalkkilaivan kapteeni :LOL:

Mutt onneks tää "kasvojen kukinta" on kans vain jotain 5 finniä, ärsyttää tosin :kieh: Noh ehkä loppu viikosta on taas sileä nasu:)
 
Mua ärsyttää kun aina sama juttu joka kuukaus. Vähän ennen menkkoja alan miettiä , että entäs jos sittenki voisin olla raskaana? Se ei ees oo mahdollista koska meillä on ehkäsy huolellisessa käytössä :whistle: nää helkutin psm oireet on vaan niin samankaltasia kun raskaudessa! Jo siinä menee mielenterveys kun toivoo aina vaikka tietää et toivolle ei oo sijaa :kieh:
Huoh, oispa jo sopiva aika laittaa haaveet käytäntöön. Oispa vuosi 2012!
 

Yhteistyössä