n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

garpalo :hug: ihanaa kuulla siusta pitkästä aikaa..:heart: niin ja sä et voi edes jättää meitä! Me ollaan osa sun yhtä ja isoa netti perhettä... :LOL:
Kyllä kait se valvoskelu siitä joskus sitten loppuu... eikös lohduttavaa ? :) Kyllä mä ainakin jaksaisin valvoa oma käärö sylissä, vaikka maailman tappiin asti. ( sanoo hän, päättäväisesti, pitkien yöunien nauttijana. ;) )
Mitenkäs synntys, olikos se nyt just niin kamalaa, kivuliasta ja pelottavaa kun mä olen aina ymmärtäny ? :D kuinkas teidän isovanhemmat on nyt sopeutunu ?
Eiks niille mun muistaakseni ollu kova pala se sun raskauskin sillon ? Höh, mä voin muistaa ihan niin väärinkin.
Miten teirän havvat sopeutu ? havva vavva ?
Liian paljon kymysyksiä, kun sä et kuitenkaan tule niihin eres vastailemaan....:ashamed:
Jokos sä suistuisit laittamaan ihan sellasen piskuisen kuvan vaan vaavista? eres ihan pienen ?
:snotty: me ollaan kuitenkin oltu osa sen tekemistä, näin niinkun jännäilyn ja pinnailun myötä! osa kuuluu siis myös meille, ihan pyytäisin vain sitä pientä kuvaa näin aluks... vasta palveluksi en silti halua antaa yöuniani, enkä antaisi ruokailujani, enkä anna vapautta käydä vessassa kun haluaa ( se on ollut viime päivinä ehkä tärkein toiminto päivässäni) , enkä anna... hmm.. noh, kaiken muun saisitkin. Kunhan varmasti veisit ton koiran ja miehen kaupan päällisinä!
Noh, oli se kuitenkin kiva susta joskus kuulla, niin ja typystä myös...:heart:

*Huomenna ois nyt se puoskari... mua jännittää ihan kamalasti... tai, oikeastaan pelottaa...:ashamed:

niiskuneiti jospa se olikin liian aikaista testille ? :D
 
Pikaisesti olen nyt vain päivittämässä! Mutta nopiaan täytyy sanoa, et ihanaa kuulla susta garpalo oli jo ihan ikävä! Sua jo huudellukkin täälä :p Ja oon niin samaa mieltä Linnejan kans kaikesta, et kuvaa vaa kehiin! Ja voimia niihin valvomisiin! Toivottavasti löydätte yhteisen rytmin ja kaikki helpottuu! Ja koita nauttia noista vauva-ajoista! Meinaan kohta ne ovat muistoja vain! Mutta voimia ja jaksuja! :hug:
Ja Linneja oikein paljon :hug: Ja muista mitä mä sanoin, pidä puoles siellä! Ja kyllä kaikki hoituu! Tsemppiä! Ilmoothan sitten mulle edes yv:n miten meni? Nyt päivitteleen. Ei muuta tällä erää! :wave:
 
heipsan taas pitkästä aikaa.. olen käynyt täällä lukemassa juttujanne mutten oo jaksanut/ehtinyt kirjoitella mitään. viime perjantaista lähtien meillä miehen kans ollut yhtä myrskyä, riitaa, mykkäkoulua jne. että en tiedä milloin tämä tilanne rauhoittuu! :'(
ei yhtään hellyyttä eikä pupuilua koko aikana ole ollut.. mut ensvlopun olen harjottelussa. kunhan ei pilaa silloin mun vapaa aikaani. viime viikonloppu meni ihan pilalle.

et ei sen kummempaa uutta meille! vielä tässä kait ehtii kun ovista ei oo tullut vielä. mut kunhan myrsky rauhoittuu hieman.

nyt mentävä aamupalaa syömään ku menen tänään iltavuoroon!
 
Nyt mä jopa ehdin/jaksan vastata heti; meillä nukuttiin viime yö NIIN loistavasti että virtaa riittää! :) Eli eilen mentiin nukkumaan 23 (se nukahtaminen kyllä otti 4h, niin kovasti piti taistella vastaan..), ekan kerran herättiin 3lta syömään ja nukahdettiin helposti tissille, mistä sain siirrettyä heti ekalla kerralla omaan sänkyyn nukkumaan (yleensä neiti herää heti siinä vaiheessa ja pitää nukuttaa uudelleen syliin). Seuraavan kerran herättiin 6lta syömään ja sit jäätiin kainaloon nukkumaan, mistä herättiin 9aikaan. Oli todellakin ruhtinaallinen yö!!
(Joten nauttikaa nyt vielä niistä katkeamattomista yöunistanne, mä antaisin kyllä melkein mitä tahansa paitsi neitiä, koiria, miestä ja kotia siitä että saisin nukkua putkeen niin kauan ku tahdon :) Mutta on toi neiti silti todellakin kaiken tän heräilyn ja vaivan arvoinen. Ehdottomasti)
Tuntuu pahalta hehkuttaa kun tiedän miten paljon kaikki kaipaatte sitä omaa myttyä, mutta tää on kyllä niin paljon parempaa kun osasin odottaa :heart:

Yritän nyt vastailla vielä Linneja sun kysymyksiis :D

Isovanhemmat on sopeutuneet varsin hyvin, neiti on kyllä mummujen prinsessa! Ei oo kukaan tullut neuvomaan liikaa tai yrittänyt puuttua mihinkään, kovasti haluavat vaan sylitellä ja helliä, mutta ei ne liian usein tuu kylään. Eli kaikki hyvin :)

Koirat.. toinen tahtoo nuolla KOKO tytön kun vähänkin silmä välttää :LOL: Yksin ei uskalla sohvalle tai sänkyyn jättää kun ei noi osaa varoa, saattavat astella yli tai sitten yrittävät hoitaa miehen homman eli kylvetyksen nuolemalla tytön puhtaaksi :D Ei siis mitään ongelmaa koirien kanssa, toivottavasti ei sittenkään tuu kun tyttö oppii ryömimään ja liikkumaan..

Synnytys hmm.. Supistusvaihe ei ollut niin kamalaa mitä olin ajatellut. Teki kyllä kipeää aina supistuksen ajan ja oli sellanen olo et kuolen tähän, mutta sit supistuksen loputtua olo helpottu. Mulla oli niin ihanat kätilöt jotka teki kyllä kaikkensa pitääkseen huolta että sain tarvittavat kipulääkkeet, ite en joutunut kertaakaan pyytämään mitään kun aina tarjottiin ja huolehdittiin. Eli ihan rauhassa ainakin mun mielestä Poriin synnyttämään :LOL:
Ponnistusvaihe olikin sitten ihan helvettiä |O
mulla kesti synnytys vajaa 11h, joista ponnistusvaihe n.15min ja istukka 10min. Viiminen tunti synnytyksestä oli kyllä kokonaan aika helvetillinen, täytyy myöntää. Se sattu ihan sikana kun tyttö syntyi, siis ponnistaessa vaikka mullakin oli epiduraali.. Mutta onneks se oli niin lyhyt aika kokonaisuudessaan, ja jälkeenpäin sitä kivun määrää ei muista, muistaa vaan että sattu ihan sikana.
Kuitenkin oon jo ihan suht koht sopeutunut ajatukseen että synnytän uudelleen vielä joskus :) Mulla meni kaikki todella hyvin, epparihaava on tosi pieni ja siisti, ei mitään ylimääräisiä repeämiä ja paikat tuntuu jo ihan hyviltä muutenkin. Pystyin istumaan ihan kunnolla melkein heti, kovalla alustalla oli kyllä inhottavaa istua vielä viikon verran synnytyksestä.. :whistle:
Maitoa on tullut tosi hyvin, onneksi. On tosi helppoa kun on ruoka koko ajan mukana ja oikean lämpöistä. Imettäminen on musta tosi ihanaa kun saa olla niin lähellä pikkuista.. :heart:
 
Piti lähettää toi jo, kun neiti itki unissaan ja aattelin et se herää.. :) Olis menny pitkä teksti hukkaan muuten..
Meen täytys perustaa joku oma pino missä mä en niin häiritte teen vauvakuumeilua :LOL: Porilaisten oma pino :)
Mä laitan kuvan tänne, mutta luultavasti mä poistan sen hetken päästä ettei se jää ikuisuuksiks tänne :D Jos muistan, tuntuu kyllä siltä et muisti on keskittynyt vain neitiin.. :D :heart:

Nyt on jo paino varmaan noussut 4kiloon :)
Mitat taisinkin laittaa jo teille? no, pituus oli 50.5cm ja painoa 3290g, pään ympärys muistaakseni 33cm.
Nyt tämä äiti painuu nokosille, sitten mä pääsen kasvohoitoon 2 tunniks!
Vähänkö ihanaa.. Sain lahjakortin joululahjaks ja oon säästellyt sitä ja nyt mä meen nauttimaan.. Oi oi.. :D :heart:

*poistin kuvan ettei jää ikuisuuksiksi nettiin kaikkien nähtäville..*
 
Onlyer on päätetty, pidetään 18.4 ja nimikin on ollut tiedossa alusta alkaen :) Pojalle meillä olikin kova kädenvääntö kun mies ei halunnut sitä minkä mä oisin ehdottomasti tahtonut, tytölle oltiin taas yksimielisiä koko ajan :D
 
siis ei muutkaan nähneet sitä viimeistä sivua..hyvä. :) kirjoittelin sinne tossa reilu viikko sitten ja kerroin ilo uutisen..plussasin 23.3. :D yk 4 sitten tärppäs vaikkakin menkat olleet viimeksi 11.1 ja terveydenhoitajakin luuli mun olevan jo 11+ viikolla mutta ultrassa selvisi että ihan alussa olen. lääkäri ei edes pystynyt sanomaan millon olis la. no aion mennä varhaisultraan vielä yksityiselle että saisi tietää aiemmin la:n jne.
ONNEA KAIKILLE YRITYKSIIN ja HYVÄÄ KEVÄTTÄ!!! :hug:
 
garpalo awww mikä söpöliini!!! aivan ihana :D ei ainakaan meän muitten vaavikuumeilua vähennä :whistle:
ihana kuva

Leena86 onnea tosi paljon :)

oon lakkaillu kynsiä tässä pari tuntia, aloin oikeen taiteileen :p kokeeseen pitäs lukea.. kröhöm onhan tässä vielä ilta aikaa :D

huomenna jo saan oman sotilaan kotiin, taas kaikkea kivaa suunniteltuna B)

aurinkoinen äityli jaksuja sinne.. koittakaahan miehen kanssa sopia =)

 
Leena onnea plussasta... :flower:

garpalo sitten on kyllä ristiäisten jälkeen kerrottava nimi meillekin ! :D mua jo ihan jännittää minkä nimen ihanuus saakaan.... :)

marjutti vähä ois samaa ongelmaa täälläkin, kokeisiin ois tentattava, mutta en mä taida jaksaa... ei siitä läpi kuitenkaan pääse. :ashamed: ei jaksa nyt ajatella tota koulua yhtään! Skeidaa koko homma.

* Tosiaan, tänään oli se kauan puhuttu lääkäri. Huonosti meni koko homma. Miehen siellä ois pitäny olla eikä mun. Ja kaikenlisäks me kuulemma "joudutaan" samantein johonkin lapsettomuus hoito puolelle kun "ollaan annettu asian vaan olla näin kauan", lainatakseni idiootti lääkärini sanoja. Niin ja en mä edes voinu siellä mitään kysyä tai edes puhua kun lääkäri oli kun just armeijan johtokunnasta saapunut ja niin jyrö että tunsin itteni ihan täysin pelleks ja idiootiks kun sen edessä töllöiltävänä istuin. Yritin mun kierrostani sille jotain selittää kun se on niin piinallista kun se tosiaan venyy noin isoihin lukemiin, mutta se kuulemma ei ole nyt se tärkein asia kun mun kaikki hormooni testissä otetut kokeet oli hyvät. Mikä sinänsä oli ihan helpotus, mutta kuitenkin järkytys.. nyt se syy on jossain muualla.... ja kaukaa haettavissa.... :ashamed:
varasin sitten miehelle samantein lekurin, ( samalle jörölle ) ja siellä sitten otetaan simppa näytteet ym.... en edes tiedä mitkä ym, mutta niin sanottiin. Mua on niin jotenkin raivostuttanu koko päivän se lekuri että ei ole tosi. Niin ja siis lapsettomuus puoli on juuri siellä ihanaisessa sairaala yhteisössä jossa just toista viikolla laskin olevan 1:1000000 mukavia hoitajia... ihanaa sekin.
Saisinpa mä edes lotto voiton ja menisin yksityisen kautta saamaan hoitoni... saisinpa mä edes töitä niin menisin jo yksityiselle... :snotty:
 
Heippamoi.! :)

eilen lasahti näyttö :D ja tänään kävin sitten ostamassa uuden.. ja kävin sitten samalla hulluilla päivillä ostelemassa vähän muutakin.!! ja rahaa paloi ihan kiitettävästi.. huoh..
miekkosen sisko pistää oman firman pystyyn ja ottaa mut sinne sitten töihin, ihanaa, helpottaa vähän sit tää tilanne meilläkin :p
ovistesti näyttää tänään oikein hyvältä :) melkeen yhtä vahvat viivat pläjähti tikkuun.! toivotaan, että ei vaan jää luteaalivaihe liian lyhyeks sit.!

ihan hirveesti tullu tekstiä tänne, luen paremmalla ajalla ihan juurtajaksain kaikki :)
mutta onnea siis kaikille plussanneille.! :flower: :)

ja garbalo, voi taivas mikä ihanuus :heart: ihan mahtavan paljon onnea sinne teille.!!

Linneja, juu kyllä, ainakin tuo lämmin suihku lievittää migreeniä.! sain sitten unen päästä kiinni, kun olin suihkussa hetken ollut. kun noi migreenit lähinnä johtuu mun hartioista, kun ne on niin tukossa. ja siks se lämmin vesi kai auttaakin, kun se vähän avaa noita hartijoita.! kyllä mä oksensinkin, mutta sekin auttoi vain hetkellisesti. mulla on kyllä ollu jonkinlaisia migreeni lääkkeitä, mut ne ei ollu tarpeeks jytkyjä.. ja nyt oon ollu niin laiska, että en oo jaksanu käydä hakee uusia :D pitäis varmaan käydä...

shoppailusta uupunut YP :wave:
 
onlyer onnea tädistä ! :D voiko sen sanoa edes noin...... :ashamed:

niiskuneiti epäonnea siun tädistäs.... :snotty: tämä ei nyt lievennä mitenkään pettymystä, mutta teillä onneksi ei ole vielä montaa yk:ta takana... :hug:

Mä luin jostain tukimuksen että useimmat naiset raskautuvat siinä yk.7 paikkeilla, juh, ohi ollaan menty jo ja ajat sitten.... :snotty:

garpalo täällä odotetaan.... ! Laita edes yv:nä........ B) en mä mitenkään utelias, mutta tiedonhaluinen kyllä! '

YP onnea muuten ovis plussasta! oli se, ihan selvä plussa! =)

nyt ei jaksa enempää... potuttaa niin kaikki. Koulu, työ, mies, koira, kaverit, lapset, aikuiset, mummot, autot... kaikki! :kieh:

 
pahoitteluja tädin yllättämille.!! :hug:

Linneja, joo niin ollaan täälläki menty aikoja sitte ton yk7 ohi :LOL: tuplatenkin jo... :ashamed:
kiitos kiitos vaan onnitteluista, ite haluisin kyllä saada vieläkin vahvemman plussan :D
kerrokerro kuvastin, miks sua niin paljon potuttaa.?!
 

Yhteistyössä