n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Linneja Kiitosta, ei tässä mitään.. tää oli odotettavissa. Nyt vaan tsemppaus, jospa se pikkunen tässä kierrossa tarttuis matkaan :heart:

oon nyt aika toiveissa, että tässä kierrossa saattaa tulla pupuilua enemmän, koska meillä menee miehen kans nyt paremmin.. viime kierrossa oli aika myrskyisää (johtunee kai mun hormoneista osittain). Nyt ollaan ihanko vastarakastuneita taas :D just naurettiin tossa yks päivä, että meille on tullu uudestaan se ihana alkuhuuma :p

 
YP minuu nyt vaan potuttaa. Mies on ihan idiootti. :kieh: Mä en tie miks se mua taas niin nyppii, mutta kunhan nyppii... taitaa meilläkin olla aika alkuhuumaa tää.. :LOL: voe toki olla että jotain syytä vois löyytä minustakin, mutta enpä menis vielä niin sanomaan... :whistle: Mies on vaan jotenkin ollut ärsyttävä oikeastaan eilisestä asti, mutta tänään se vaan jotenki nous huippuunsa.... voi olla syy silti siinäkin että miehellä on tänään ja huomenna vapaata ja ei saakeli evääs viitti liikauttaa että voisi joskus kotonakin tehdä jotain muuta kun rassata autoja, korjailla tietokoneita ja piereskellä ! Mä olen nyt huippuani täynnä äijiä! :ashamed:

Niin ja se sauna on taas tänään(kin) lämmitettävä.... argh! :kieh: Niin.
 
Linneja, onneks toi miehiin kyllästyminen on usein ohimenevää :D se on kumma ku ei niitten kans voi elää, mut ei ilmankaan...

tää shoppailuhullu kävi TAAS hulluillapäivillä :D ja mukaanhan tarttu taas vaikka mitä... onneks kaikki ihan hyödyllistä.!!
 
YP Tuo on kyllä niin totta. :headwall: välillä on ihan pakko miettiä että eihän mulla ois mitään murehdittavaa jos täällä ei tosiaan asuis sotkuinen mies ja typeryyksiä tekevä koira. huoh.

Mutta missäs kaikki muut nyt luuraa ??
Juhuu ?

Devii ? Mihnä sä oleeeeet ? :whistle:
 
voi Linneja :hug: mulla se vasta sotkuinen mies onkin :D nyt vasta oon alkanu saada siihen otetta ja se jopa nykyään siivokin ilman montaa kertaa sanomista.!! tänäänkin se heräs klo 7 siivoomaan koko kämpän :LOL: oli kiva herätä aamulla.. ja kyllä noi meidän kolme karvakamuakin keksivät aina kaikenlaisia typeryyksiä, ihan päivittäin.! eli ihan normaalia toi ainakin täällä on :D jaksamisia.!! :hug:

voi taivas... äitini lähetti viestin että pikkuveli (6v) oli tänään kyselly että koska meen käymään kun hänellä on ikävä :) :heart: tuli ihan tippa linssiin.. mun pikkusesta veljestä on tullu niin iso poika jo.! siskon kulta :heart: se pikkuherra on kyllä mun elämäni tärkein ihminen.!!
 
YP mä menen ihan sanattomaksi.... :eek: mi-mi-mitä ihmettä sä olet siihen mieheen syöttäny ? Onko se teidän veden kovuudesta kiinni ? vai siis mistä ? Mä suoraan sanoen söisin hatullisen PASK**AA jo mun mies vahingossa heräisi 7, muualle kun töihin, puhumattakaan siitä siivoamisesta !? ai kauhee ku musta tuli nyt kade.... :snotty:

On sulla ehana veli, aika nuori veli sulla vielä kuitenkin.... =)
Mulla kaikki sisarukset on vanhoja, mutta heillä onneks on sitä jälkikasvua ihan kummiuteen asti... :D :heart:

*Hei, mua sillai jännästi "nippailee" tai jotenkin hmmm.. joo no nippailee tai sitten siellä on ihan pieni hiiri, mahan seudulla... ei mitenkään toiveet ole noussut taas kun huomasin oman ovikseni olleen tässä nyt muutaman päivän, jonain päivänä niistä siis... ja se käytettiin kyllä hyödyksi, jos siitä siis mitään hyötyä edes oli....

Devi miten päivitys ? koska siis olet sen päivittäny ? ku emmää ummarra, onko mulla tolloin siis 23. päivä ollut kp 16 vai täh höh.... :ashamed:

Nyt peti kutsuu.. yätä! :wave:
 
Ööh..Linneja häh? Nyt minä ei ymmärtää :LOL: Mikä 23.pvä? Siis ilmotit mulle 30.3 et sun kp.t on 14..ja viimeks tein päivityksen 1.4 ja siihen laitoin kp16? ku eiks se nyt oo sit ihan oikein? eli tänään sul olis 17 ja huomen 18..vai oonko mä nyt missannu jotain? :LOL:
Ku siis mähän päivitän tota listaa aina tossa etusivulla, se on siinä ihan ekana. Ja mä laitan aina siihen sen pvämääränkin. :) Mut nyt mie meenkin sitten sitä päivitteleen!
Joku olikin plussannut? aika monikin...voih...nyt plussanneita katteleen..ei muista ulkoa..
*muoks* varastin Linnejan listasta plussanneet. Eikai Linneja haittaa? Ja muuten jos sä haluut ton päivittäjän hommas takasin ni ole hyvä :p mä oon aika huono tos hommassa :kieh:
 
Linneja, mä oon koittanu kouluttaa sitä tässä meidän seurustelun aikana :D ja nyt vasta se alkaa tuottaa tulosta... ennen se ei oma-alotteisesti tehny YHTÄÄN MITÄÄN.!! nyt se melkeempä päivittäin tekee jtn. ja me herätään muutenkin joka aamu aikasin noitten koirien takia ja normaalisti jo 6, mutta tänään miehellä oli vapaapäivä koulusta, niin nukuttiin sen kunniaks tunti pidempään :) niin ja vei se koiratkin aamulla niin mä sain jäädä nukkumaan :D sun täytyy vaan pitää pää kovana ja kouluttaa sitä sun urostas :LOL:
tuo onkin mun ainut veli :heart: ja sisarus ylipäätään.. ja siksi sitäkin tärkeämpi.! koko lapsuuteni ja nuoruuteni toivoin pikku siskoa tai -veljeä ja sitten äitini ja isäpuoleni päättivät tehdä "iltatähden" ja sieltä sitten syntyikin se elämäni tärkein ihminen :heart: on se vaan niin siskon mussukka.! :)
 
Pakko osallistua keskusteluun miehistä..
Mulle kans tulee joskus kauhea kyllästymisfiilis mieheen, vaikka se onki tosi rakas ja ihana.
Mutta esim. yks päivä mua tympäs ihan hirveesti, ku tulin töistä ja arvasin, että se on jo kotona.. nii ja tiesin, ettei se ole taaskaan käyny koulussa syömässä, vaikka se sais kolme ilmasta ruokaa siellä.. tietty se odottaa siellä, että mä tuun kotiin ja käyn tietty kaupassa ja teen sille ruokaa.. miksi se ei voi syödä koulussa vaan pitää mun olla ostamassa aina ruokaa |O noo ku mua oikein tympäs nii eiköhän se vielä pyydä mua auttaan tiskaamisessa, mut enpä auttanu.. sai yksin tiskata hirveen tiskivuoren, mut saipahan siitä hyvästä sitte ruokaaki :D usein myös kun pitäis vähä jtn tehä kodin eteen (järkätä paikkoja tms.) nii ei mies vaan istuu koneella tai kattoo telkkaria.. se ku on aina illat ja vkl:na kotona nii miks se ei sen verran vois tehä meidän kodin eteen, että veis vaikka roskat, mutta ku ei niin ei jos mä en oo sata kertaa sanonu sille asiasta nii tämä ei oo ahteriansa sohvalta nostanu :kieh:

mut kaiken tän valituksen jälkeen voi vaan todeta, että on se kaikesta huolimatta ihanaa, että on tommonen ihana ja rakas porsas kotona :LOL: :heart:
 
Devi Tilanteeseen ei vielä mitään uutta, mutta huomisaamuna ajattelin uusintatestin tehdä, ei jaksa odottaa enää lauantaita, varmaan sen pitäisi jo vahvempaa viivaa näyttää :) masun nippailut lisääntyny huimasti, liivit tuntuu ahtailta, ei kyl tartteis tissien kasvaa ei sit yhtään :S mut enköhän heti tule tänne kertomaan tilannetta kun uutta tietoa :D
 
Noniin miten ois pieni galluppi?

Onko täälä muita uteliaita, jotka ovat käyneet kurkkiin Kelan-sivuilta uutta äitiyspakkausta 2009?
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?OpenDocument

Onko mielipiteitä pakkauksesta? sävyistä?

Hymynaamalla varustetut sukat ja lapset oli hauskat :D Viime vuoden äippä pakkausessa oli ehkä kivemmat värit, muistaakseni...

Meillä valitettavasti myös asustaa possu :kieh: vaikka se on rakas välillä menee hermo :( kun likavaatteet ei aina löydä itsenäisesti pyykkikoriin
 
G: Mä oon aina tykännyt maanläheisistä väreistä, ja tossa viime pakkausessahan oli todella paljon ruskeeta, beessiä yms. Musta se oli ihana<3 Mä oonkin sanonu kahdelle mun kaverilleni, ettei hukkaa omaan ä-pakkaustaan, mä haluun sit joskus osingoille ;) Kun niin tykkäsin niistä väreistä. Mutta ei uudessakaan mitään vikaa ole, tietty. Kuka nyt kehtais valittaa kun ilmatteeks saa :)
 
niimpä :)

Kirppikseltä löyty täsä jotain kuukausi sitten mukaan äityispakkauksessa ollut haalari :D Sellanen niin sanottu "kirahvi" kuvioinen :) En tiedä miltä vuodelta on, mutta veikkaisin 2003 ? Oli ihan üpersöpö :) Oli pakko ostaa, näyttää ihan käyttämättömältä. Tuola se vaatehuoneen kätköissä odottaa käyttäjää :)
 
Oih!
Uusin vauva-lehti tuli tänään :p Luettu jo!
Huoh. Piti sitten siivota tänään kun oli vappaata skulesta. Mut eiiiii...en jaksanu. Kävin kyl koiran kans kiertääs varmaan koko ruosniemen, varmaan 7km lenkin. Nyt ihan kuittipoikkinaatti. Tekis mieli ottaa torkut |O mut ei viitti.
Tänään pitäis myös lähteä naatiskelemaan alkoholia..varmaan puol vuot viimäsimmästä "irtiotosta". Saa nähdä paljon tää muikki kestää :LOL:
 
Mulle tuli kans näytenumero vauvalehdestä.. otan sen ens yöksi töihin nii saa lueskella :p

Tosta äitiyspakkauksesta.. nuo vihreät/valkoset potkuhousut on aivan ihanat! mä oon ihastunu just ton väriseen vihreään. Aika valkoispainotteista muuten on tuo valikoima, mutta sopivat ainaki sekä tytölle, että pojalle. Ite tulen varmasti pitämään meidän nyytillä värikkäitä vaatteita.. varsinki tytöllä :) meidän perheessä ei näy lapsilla mitään pääkallotutteja tms vaikka me molemmat miehen kans tykätätään pukeutua mustaan.

Mulla on vielä ens yö töitä ja sitte huomenna olis tarkotus viettää miehen kans kahen ilta valkoviinin kera :heart:
 
vatukka onnea:)

joopa joo... turhaan innolla odotin uutta kiertoo... soitin oysiin lapsettomuuspuolelle ja se päivä jolloin olis pitänyt käydä UÄ oli pitkäperjantai eli siirtyy nyt kuulla etiäpäin.. olis alkanu päivän aikasemmin niin ei mitään hätää uä:n kanssa. no piiiiiiiiitkä(n tuntuinen) kierto edessä..
 

Yhteistyössä