n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

:) mä taas just eilen sain keskusteltua vauvahaaveista miehen kanssa, ja tultiin siihen tulokseen että 2010 alotetaan tosissaan. Mulla myös mielikuvitus laukkaa koko kierron, kun ehkäisyä ei periaattees aina ole käytös. Onneks alkaa työt ens viikolla, joten saa taas hiukan muuta ajateltavaa :)
 
solarium on kyllä ihana joskus =) jonku aikaa itelläki ollu mielessä et vois taas käydä, ainaki ennen kesää käyn pari kertaa. minä rusketun aika helposti niin ei ole suurta palamisen vaaraa :LOL: ja eihän se kansi kiinni asti mene ja mahtuu siellä kääntymäänkin, muistan ku eka kerran kävin ja mietin et jos en saa sitä kantta auki :LOL: eipä ole niin painava että olis jotenki vaikeaa =)

minä olen tänään käyny salilla rehkimässä, nyt vähän hauikset kipeät :D

huomenna tiedossa vähän siivoamista ja asioilla ramppaamista... :kieh: ihanaa.
 
Argh, argh, argh..
Venaillaan tässä kp1:stä. Ovulaatio ilmeisesti oli tikutusten mukaan. Yöperhosen tikkukuvaan verrattuna viiva vielä sitäkin vahvempi, joten oletan sen plussan olleen. Ja hyödynnettiin kans. Tuntuu vaan nyt siltä, et menkat tuloillaan. Depis jo ennen, ku ovat kerenneet ees alkaa.. Aika huonosti menee vissiin. Nooh, kyl tästä noustaan taas sit seuraavaa ovista tikuttelemaan. Pitäis vaan malttaa nyt oottaa niitä menkkojakin ensin..
 
Äh, kierto vaan venyy ja venyy, eikä tädin ilmaantumisesta ole edelleenkään merkkejä. Raskaana en todellakaan ole, juuri käytin viimeisen testin vain nähdäkseni negan. Oikein ärsyttää itseäni, miten paljon tämä kierron venyminen turhauttaa. :/

Lähden pääsiäisen viettoon tänään työpäivän jälkeen, joten rentouttavaa pääsiäisen aikaa teille kaikille ja paaaaaaaljon +++ sillä välin! :)
 
luulempa että täti yllättää taasKIN... :( lämmöt ei oo enää yhtää koholla, eikä muutenkaa oo mitään oireita.! voi surku :ashamed: alkaa jo toivo menemään.
huomenna meen äitille pääsiäis pöytään, sinne tulee myös mun täti ja serkku sotkamosta asti :) kiva mennä moikkailee sinne kaikkia.

mukavaa pääsiäistä kaikille.! :heart:
 
höh iidesy.. :hug:

huh ei enää kauaa niin pääsee ihan jännittään, alkaako menkat vai pääsenkö ekaa kertaa testaileen :D 3 herkkää liuskatestiä oottaa kaapissa =)

tänään otetaan muutama, pari kaveria tulee saunomaan tänne meille. kohta olenki lähössä solariumiin :D en tiiä vielä lähetäänkö ihan baariin asti. on se vaan ihan sika kallista hommaa, jos siellä meinaa jotain juotavaakin tilata.. :whistle:

yöperhosen työpaikat kuullostaa kyllä tosi mukavilta =) etköhän sinä niistä toisen saa ;)
 
Yöperhonen: pidän peukut pystyssä, että jommankumman työpaikan saat! :)

Tänne ei ihmeitä. Kierto vaan venyy ja kp 36 jo tänään. Ollut viime päivinä tämän asian tiimoilta aika turhautunut olo. Alkaa jo mietityttämään, että onko mun elimistössä joku vika, ja siitä ajatus lähteekin jo niille raiteille, että mitä jos niitä lapsia ei koskaan tulekaan. Tiedän, ihan typerää pohdiskelua nyt, kun on menossa vasta yk1, mutta tällä hetkellä tädin tulokin saisi jo hyppimään riemusta. Ei mulla hyvin mene. :D :/
 
iidesy :hug:

marjutti ja ikuisuus, kiitos tsempeistä :)

täällä on vähän sellanen fiilis, että ois voinu tärppää, nappyjä on naamassa ja tissit on erityisen kipeet, mutta kuitenki sisimmässäni tiedän, ettei oo tärpänny ja sieltä se täti taas tulee :ashamed:

eilen oltiin äitin ja tädin kanssa isolla kirpparilla ja sit sen jälkeen vielä ikeassa shoppailemassa :) voin kertoo, et olin ihan poikki eilen illalla kun kotiin tulin :D niitten kahen kanssa on niin hullua käydä missään kaupoissa.
 
^ hyvältä kuullostaa =) tiiä vaikka siellä pikku ihmisenalku mahassa kasvais :D

täällä ei tunnu yhtään tärppi ololta..

ihana viikonloppu ollu, tänään aamulla meitä molempia miehen kans vaivas pienonen päänsärky :LOL:
 
ikuisuus tiedän tunteen. mä kun oon aina saanu ootella sitä tätiä ja kroppa ei toimi. mut muistan kuin eilisen ton tunteen kun sai miettiä on kropassa vikaa, ja miksei se täti jo tuu jne. mut toivon että sulla nyt ei oo mitään tällasta. Mut yleisesti just hormoniehkäsyn lopetettuu voi tulla yks tai kaks kiertoo epäsäännöllisesti kun se kroppa ettii itteään. et toivotaan et siitä on kyse.
tänne ei mitään..terolutit alotettu ;) ehkä mun kroppa nyt heräis..joohan,joohan?!?!
 
pääsiäistä kaikille:)

8.4 kävin työhaastattelussa naapuri pitäjässä, 9.4 sain sieltä paikan ja samalla sain toisen työn myös. naapuripitäjässä työnä on kahvila työntekijä/kokki.
ja omalla pitäjällä baarimikko, kaveri aukaisee baarin ja pyyti et jos voin olla töissä aina välillä siellä:) ja sit jos alkaa tympimään 103km työmatka niin on vielä työ johon voi mennä:)
 
heipsan, pitkästä aikaa! ei tänne mitään uutta! pääsiäistä vietetty et mä koittanut lukee tenttiin ja tehdä kouluhommia jne.
Huomenna koulupäivä sit keskiviikkona harjotteluun iltavuoroon. tällä viikolla ei oo harjottelua ku ke,to ja pe :) eli 2 iltaa ja 1 aamu :)

ensvloppuna pitäis varmaa tulla täti näin mun laskelmien mukaan mut ei tuntemuksia minnekkää suuntaan. Saas nähä. Enkä mä viel saanut aikaseksi hommattua niitä tippoja mitä se kaveri mainitsi. Taidan ostaa sit ensviikolla :)

tääl neiti on alkanut potalle tekemään tarpeensa mut on vaippa välillä käytös.:)

 
yöperhonen mulla on muuten kans ollu tommosta krapula oloa melkeen koko pääsiäisen.. :/ sunnuntaina oli ihan aitoa kyllä :LOL: mutta muinakin päivinä on etonu. saattaahan tuota toki olla ihan mistä syystä vaan :)

kyllä se vaan pitäs jaksaa huomenna kouluun lähteä ja arkeen palata.. :| kiva pääsiäinen takana =)
 
Niin kuin listoista näkyy, niin mulla vaan kierto venyy ja paukkuu. Olin muutaman päivän vähän alamaissakin tuon asian suhteen, mutta soitin äsken terkkarille ja mieli parani. Se vakuutteli kovasti, että tällainen on ihan normaalia ja monesti kuukautiset siitä sitten palaavat. Ja että jos odotan kovasti olevani raskaana, saattaa kierto tehdä ihmeitä ihan siksi, että elimistö touhuilee joskus omiaan ja hassujakin asioita vain sen takia, että stressaa.

Päätin odotella tämän viikon ja varata aikaa ykstyiselle gynelle ensi viikon alussa, jos ei ala tätiä kuulumaan.

Onlyerille
onnea työpaikasta!

Mukavaa päivää teille kaikille! :flower:
 
marjutti, haha :D itseaiheutettu on pahin... toivotaan että ois sitä itteään ;)

täti siis täällä tajunnu ainakin toistaseks pysyä poissa... :) jotenki kuitenkin odotan sitä saapuvaksi tälle päivälle tai viimeistään huomiselle.! ei auta muuta kuin odotella tulevaa.. silti kuitenkin suht positiivisin mielin olen liikkeellä :)

ainiin.. viimeyö oli yhtä helv*ttiä.!!! ylävatsaan sattu ihan sairaan paljon... tuli tosi voimakkaita kouristuksia, tuntu välillä et lähtee taju. ja sit oli ERITTÄIN paha olo, siis sellanen et joutu ihan miettimään, lähteekö oksentamaan vai ei.. ja tota kesti koko yön, joten paljoa ei siis oo nukuttu :snotty: ikinä mulla ei oo ollu tollasta ylävatsakipua, mistä kummasta vois johtua.? :eek:
 
Hola! Ja mainiota mennyttä pääsiäistä.
Kiitos haleista ja tuesta, rakkaat ihmiset! :)

Perjantaina tosiaan menkat sitten tuli ja ja eiliseen aamupäivään kestivät. Olivat taas niin kipeet, että oikein heikotti - jalat ei meinannu aina kantaa ja oikein kuvotti, kun sattu niin paljon. Erittäin epämiellyttävää.. Kierto oli nyt vain 27pv, mikä hieman ihmetyttää.
Tammikuusta tähän kiertoon ollut välit 32, 29 ja 27pv. Vähenemään päin. Toivottavasti asettuuvat johonkin kohtaan tässä ajan myötä, ettei tarvitse aina arvailla, et koskakohan ne alkaa.. Täytynee hieman laskeskella mahdollisen tulevan oviksen ajankohtaa, kun nuinkin paljon heittää. Argh.. Ei kyllä taida avittaa, jos keskiarvolla laskisi.. Hmmph.

*Devi: Yk 3 on nyt alus ja eka toiveis :) Kävin kattelee listaa ja huomasin tiedoissa vajetta.
 
huomenta päivää!

En ole palstalle oikein ehtinytkään kun on pääsiäinen lennelty pitkin maailmaa.... toista illalla vasta kotiuduttiin ja vieläkin... tuli kallis päästäinen kaikin puolin! :ashamed: Täälläkin on sitä kankkusta podettu suurinpiirtein joka päivä, mutta ei kuitenkaan pahasti.. mulla kun krapula yllättää ihan muutaman sauna oluenkin jälkeen niin minkäs sille sitten voi...
heti asiaan, mikähän mun rintojani oikein vaivaa ??? Siis ne on niin älyttömän kipeet että käveleminenkin jo tuntuu, saati sitten kun rintamus osuu johonkin... Ja nyt huomasin taas saman kun jo muutamana päivänä, että kun lähtee ulos pakkaseen niin alkaa ihan kamala pakotus rinnoissa, ihan kun ne menis ihan syvä jäähän ! Ja tänä aamunakin mulla oli rintsikat, t-paita, poolopaita, villapaita, villatakki ja toppatakki päällä kun tuonne ulos menin ja silti! Ei ole mukava tunne alkuunsakkaan. Ja jos nää kaikki on siitä tädin tulosta oireita niin mä en jaksa!!!! maha kyllä nippailee ja oireilee ihan siihen malliin että jonkinlaista rättiä on housuissa jo kuljetettava....

Eilen oli tosiaan karu paluu arkeen, mutta otin sellasen matalan lennon koulun penkille ja ajattelin nukkua aamulla pari tuntia pidempää...:D

arska niin mitä tippoja?? :eek:

onlyer onnea työpaikasta, tai siis paikoista... eiks sulla niitä nyt ropissu oikein kunnolla.... älä sitten vedä ittees ihan piippuun!! B)

YP mä diagnosoin sut. Sulla on sappi onkelmaa. Onko sitä teillä suvussa kellään ? Suosittelen soittamaan lekuriin aikaa ja ultraamaan.. siellä ne näkyy hyvin jos jotain on... :hug:

Jahas, oisko se nyt sitten taas aika alkaa laittamaan jotain aamullista palaa että jaksaa taas koulua... tää kahvin litkiminen menee aina koneillessa.... :LOL:

siellä on pieni pakkanen nyt, ainakin meillä, mutta aaaaaurinko paistaa! Ehanaa päivvöötä kaikille!
 

Yhteistyössä