huomenta päivää!
En ole palstalle oikein ehtinytkään kun on pääsiäinen lennelty pitkin maailmaa.... toista illalla vasta kotiuduttiin ja vieläkin... tuli kallis päästäinen kaikin puolin! :ashamed: Täälläkin on sitä kankkusta podettu suurinpiirtein joka päivä, mutta ei kuitenkaan pahasti.. mulla kun krapula yllättää ihan muutaman sauna oluenkin jälkeen niin minkäs sille sitten voi...
heti asiaan, mikähän mun rintojani oikein vaivaa ??? Siis ne on niin älyttömän kipeet että käveleminenkin jo tuntuu, saati sitten kun rintamus osuu johonkin... Ja nyt huomasin taas saman kun jo muutamana päivänä, että kun lähtee ulos pakkaseen niin alkaa ihan kamala pakotus rinnoissa, ihan kun ne menis ihan syvä jäähän ! Ja tänä aamunakin mulla oli rintsikat, t-paita, poolopaita, villapaita, villatakki ja toppatakki päällä kun tuonne ulos menin ja silti! Ei ole mukava tunne alkuunsakkaan. Ja jos nää kaikki on siitä tädin tulosta oireita niin mä en jaksa!!!! maha kyllä nippailee ja oireilee ihan siihen malliin että jonkinlaista rättiä on housuissa jo kuljetettava....
Eilen oli tosiaan karu paluu arkeen, mutta otin sellasen matalan lennon koulun penkille ja ajattelin nukkua aamulla pari tuntia pidempää...
arska niin mitä tippoja??
onlyer onnea työpaikasta, tai siis paikoista... eiks sulla niitä nyt ropissu oikein kunnolla.... älä sitten vedä ittees ihan piippuun!! B)
YP mä diagnosoin sut. Sulla on sappi onkelmaa. Onko sitä teillä suvussa kellään ? Suosittelen soittamaan lekuriin aikaa ja ultraamaan.. siellä ne näkyy hyvin jos jotain on... :hug:
Jahas, oisko se nyt sitten taas aika alkaa laittamaan jotain aamullista palaa että jaksaa taas koulua... tää kahvin litkiminen menee aina koneillessa....
siellä on pieni pakkanen nyt, ainakin meillä, mutta aaaaaurinko paistaa! Ehanaa päivvöötä kaikille!