n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

ahaa eli esittelyä... hmmm...
olen 23v mies 26v asutaan pohjois-pohjanmaalla omakotitalossa tällä hetkellä 2kissan, 1koiran ja 2akvaarion kanssa, (huhtikuun lopulla on tulossa ragdoll uros pentu meille sijoitukseen.) inhottavan naapurin vieressä(puuttuu ihan joka asiaan)
Menimme viime kesänä naimisiin...
Ollaan lapsettomuus hoidoissa julkisella puolella, kummastakaan ei mitään vikaa ole kuitenkaan löytynyt. takana on jo 40yk:ta.
Olen ammatiltani suurtalouskokki ja käämijä, kummallekaan ei työtä löydy joten olen suunnitellut meneväni syksyllä amk:hon sairaanhoitaja linjalle jos ei töitä ennen sitä löydy.. Mies on töissä euroopan syvimmässä kaivoksessa eli pyhäsalmen kaivoksessa.
itse ollut töissä samassa kaivoksessa 1.5km syvyydessä keittiöllä.
muuta en nyt keksi.... :)
 
huoh... pissin siis ovistikkuun.. ja haaleempaakin haaleempi haamu sieltä tuli, VIELÄKIN.!! oiskohan nyt sit tulossa ovuloimaton kierto.?! :eek: tai sit jos se ovis sieltä tuleekin, niin jääköhän luteaalivaihe liian lyhyeks..... äääärgh. hermot menee.! :headwall: tosin, kai tossa hieman vahvempi viiva on kun eilen.
 
onlyer käämijöistähän on kamala pula ? Ainakin täällä porin suunnalla.... ;) tiedänpähän vaan..... :whistle: sä voit kans muuttaa tänne niin saadaan kunnon joukot Poriin ! :D miunkin mies käämii aikas paljon työnsä puolesta ja jotenkin mä olen ihan täynnä staattoreita ja roottoreita... :snotty: ihanaa kun mies välillä sepustaakin kääminnän alusta loppuun ja mulle ei jää koko tarinasta kun yks osa mieleen ja sekin on lanka. :LOL:
ooksä nyt jossain töissä ?
miten teillä muuten lähti alkuun nuo lapsettomuus jutut, kyllä niistä on puhuttu, mutten muista.... |O

*jeij, mä sain viidakon makkaraa kaupasta!!! bananananaa.... B)
 
Ai sori Linneja mut mä oon ihan ootellu et sää ilmottelet mitkä ne sun kp:t yms.yms. on :D Tai sit oot ilmottanu ja mulla on menny jotain TOSI ohi. Niinku yleens. :whistle: Sitä se koulu teettää :whistle: Mä kans suunnittelin, et vois tilata sen hääpuvun kokoo 38 tai 40 ni johan löytys motivaatiota! No eiköhän ne kilot karise kun alkaa fillaroimaan kouluun!
Mut jos sää Linneja nyt ilmoot mitä listaan laitetaan, niin mun ei tarvi enään syrjii sua :LOL:
onlyer kiinnostavas paikas miehes töissä..mitäs siellä niinku tehdään?
 
Mikä hitto on käämijä?! *sivistäkää tyhmää*
yp :eek: häh :eek: no jos se huomen vie vahvistuis? testaa aamulla? ku voihan ol et ovis on yöl ja sit se ei esim. näytä vahvaa plussaa enää seuraavan päivän/aamun/illal..tai siis näin olen kuullut..
 
YP, juu oon tehny yhen testin viime viikolla, mut se näytti negaa.
Ite valmistuin viime keväänä ensihoitoon suuntautuneena, mut en ole eho alan töissä tällä hetkellä.

Devi, Mä olen lähes 100 varma, että nää vaivat johtuu vaan hormoneista koska tosiaan lopetin viime kuussa e-pillerit..

Tänään ollu taas ihan ihmeellisiä mahakipuja.. ei yhtään menkkamaisia kipuja.. saa nähä jääkö mulla menkat kokonaan tulematta, noo jospa ne tällä viikolla tulis tai oliski nii ihanasti, että salamatkustaja varovasti ilmottelis olemassaolostaan :heart: mut en kyllä vielä testaa.. ootan vielä.
 
Devi, mut mun käsittääkseni se on niin, että ovis testiä ei sais tehä heti aamusta. emt :D mut ku toi on vaan ihan vähän vahvempi ku eilen.. perhana jos se sieltä tulee ja tulee silleen, et jää sit luteaalivaihe liian lyhkäseks.! voi kakka... (sehän tässä ketjussa on ollu hyvinpitkälti puheenaiheena :LOL: ) tai jos se ovis tulee myöhemmin ni sais kyl sit toi kierto pidentyy... äääh :D mul sekoo oikeesti nuppi kohta.!!! päänsärkyki on taas päällä ja kohta se yltyy migreeniks, eikä mul oo migreenilääkkeitä enää.!

VALIVALIVALI YP :wave:
 
YP miks mä olen luullu että ovista vois mitata koska vaan ja mieluiten just aamusta.. noh, mä olenkin tosi pihalla näistä ovis jutuista, elä kuuntele mua.... :LOL: niin, voe kakka, se on iso ja polttava puheenaihe... kirjaimellisesti se polttava.... :snotty:
niin mutta jos kierto venyy niin sehän se vasta piinaa on! :eek:

Devi jahas, no minä etsiä niitä sitten tuolta jostain... siinä on! yk alk. 7/07 ja 14/32-?. siinä niin vaan, rouva, tuleva rouva on hyvä ja katsoo ja miettii ja laittaa kuule ylös! nih! kumma kaveri kun skippaa mun tekstini aina yli ja sitten vaan viheltelee ettei huomannu! :whistle: niin, kun ensin salaa toivoo että "jos se Linneja nyt palaa enää"... toivoit kuitenkin että oisin hukannu ihteni, mutta eroon et pääse! et millään! ja pommitan sua yv:kin niin paljon! :D :LOL:

YP ei migreenissäkään mukavaa ole, saa valittaa.... :D

devi ok, mä sivistän sua ja arvaa kuinka onlyer nauraa ku se lukee mikä on käämijä! Eli, se on ihminen joka tekee sähkömoottoreille jotain. Se laittaa sinne moottoriin ihan V**usti sellasta ihan kun rautalankaa eri suuntiin ja jonkun säännön mukaisesti ja sitten se joko toimii, palaa tai ei toimi tai jotain. Se on hyvin tylsää ja ikävää ja puuduttavaa ja pitkäjänteistä puuhaa ja siinä menee hermot. Se on myös hyvin haasteellista, riippuen moottorin koosta, voimasta? , ja jostain. No, joko sä tiedät mikä on käämijä ? :D onlyer on varmaan ihan samaa mieltä mikä se tosiaan oli... jos sä voisit omin sanoin kertoa ammatistasi ? :headwall:
 
voi Linneja, sä se oot hauska tyyppi :D mä täällä nauran maha kippurassa sun kirjoituksille, on niin hauskaa luettavaa.! ja ukko tossa vieressä ihmettelee mitä mä räkätän :LOL: ja voin muute kertoo et ei auta yhtään tähän mun pääkipuun tää nauraminen.. jottas tiiät.!
no mut toisaalta et jos se ovis tuliskin myöhemmin, niin sitten kyllä toivoisin, että kierto pitenis, ni kerkeis olee tarpeeks pitkä luteaalivaihe :) oon kyllä ite käsittäny nii et ei kannattais tehä heti aamupissistä ovistestiä, voin toki olla väärässäkin :D en tiiä... saa nähä vahvisuuks toi viiva tosta huomenissa....
 
YP onneks omat jutut ei naurata tippaakaan kun ihteni kans on elettävä koko ajan. Vaihtaisin edes hetkeks.. ihan vaikka vaan keskivartalon kohdalta naps ja toinen tilalle.. ei silti, olishan se pääkin joskus ihan hyvä vaihtaa...
niin ja nauraminen ei kyllä ole mikään hyvä hoitokeino mihinkään. Voin kertoa että jos nyt esim. tämän päivän aikana oisin pienenkin liian ison naurun päästäny niin hups olis kyllä käyny.. ja sitä paitsi, yks mummeli viimeks töissä meinas tukehtua omaan nauruunsa ihan niin että lopetti vähäks aikaa kaikki elintoimintonsa ! :eek: loppu kyllä minunkin nauru hetkeks, enkä ole edes puhunu mummulle sen koommin mitään ettei vaan uudestaan meinaa kuolla... kamalaa ! tukehtua nyt omaan nauruunsa.

no niin just. Mies kävi äsken antamassa mulle jotain hemmetin saunan lämmitys ohjeita ja nyt mulle tuli vielä enempi maha kipeeks! Johtu varmaan siitä kyllä että söin ainakin 5 banaania.... :ashamed: juu, ihan oikeasti.. söin 5 banaania..... mulla on edelleen ihan pirunmoinen nälkä, mutta nyt ei banaani kyllä uppoa enää. Eikä uppoa kyllä mikään saunan lämmityskään. Poltan koko saunan niin ei tarvi sinnekään enää mennä. :headwall: alkaa devikin tunnistaa Linnejan kohta koulun käytäviltä ihan vaan hajun perusteella... noh, kuka sitä väittää ettenkö jo haisis.... B)

eikä, pakko se nyt on erota rakkaasta ja lämpimästä läppäristä edes hetkeks kun menen ton saunan polttamaan ! :wave:
 
Linneja, ei ne omat jutut välttämättä nauratakaan.. ja ehkä ihan jokaiselle tekis välillä ihan hyvää vaihtaa ainakin tuo nuppi :D jos nauran täällä jo nyt, niin voin vaan kuvitella kuinka paljon nauraisin, jos kuulisin sun puhuvan :LOL: mäkin olen sellanen ihminen, että mut tunnetaan mun naurusta ja ei varmasti tukehtuminenkaan olis kaukana.. voi mummo parkaa ku joutu tollasen tapahtuman kohteeks.. että pidä vaan se suus kiinni :D
tuli noista banaaneista mieleen, että mun äiti söi pikkuveljeäni odottaessaan ihan hirmuisen paljon banaaneja ja nyt se ei enää voi niitä syödäkään :D meinaa oksu tulla jos se haistaa sen hajunkin.!

huoh.. kai munki pitäis jättää tää kone ku ei tääkään auta tähän pääkipuun.. (ylläriylläri :D ) mut teen tässä kaikkee muutaki niin samalla ni ei pysty irtaantuu.. ja tää palsta tulee tässä niinku sivutoimena (vai oisko tää jo melkeempä päätoimista noitten muitten hommien rinnalla).

ukko lähti just kaupasta hakee jäätelöö ku mun teki niin kovasti mieli :D namnam.. minttu-suklaata :p saa taas illal vetää hullun lenkin noitten koirien kans et palaa jäde kalorit..
 
Moips, olen 21-vuotias ja mies on 22, asustetaan Oulussa, opiskelen amkssa tekniikkaa :D Meiltäkin löytyy koira. Ehkäisy lensi roskiin helmikkuussa. Tarkoitus olisi mahdollisesti alkaa "kunnialliseksi" eli mennä naimisiin 2011 tai 2012, sellaista puhetta on ollut. Tosin ite en pahemmin häätouhuista välitä (lue:menisi hermot, anopin ja äipän päällepälsäämisen takia :kieh: ) ihan maistraatin reissu minulle riittäisi, jos on pakko mennä naimisiin.

Devi: "nyt valitettavasti ei pysyt kirjottaa enempää, tuli niin hullusti soiteltua guitar heroa et on ranne aika rikki (juu, tiedän, mua lapsettaa joskus niin miehen pelit sopii siihen oikein hyvin)."
Itse pelailin kans GH:ta hetki sitten, eiliseltä shoppailureissusta tarttui uusi versio GH:sta mukaan :D
Äh, läksyt kutsuu :S
 
Täällähän on käyny kuhina:)
Linneja olen työtön, Pyhäsalmesta meni Abb motorsin alihankinta firma nurin niin jäi 34 käämijää ilman työtä. mä olin siellä käämijä ja kelaaja:) ja itse kun käämin niin käämin kokoja 280,315,355 ja 400 olin kaverina:)
lapsettomuushoidot lähti käyntiin kun sanoin neuvolassa että on jo 1.5vuotta tuloksetonta yritystä ollut, suoraan inseminaatioon simppa testin ja aukiolotutkimuksen jälkeen..

Devikaivoksessa louhitaan malmia pääsäännollisesti ja myös sinkkiä, kuparia, rautaa, kultaa... mitä nyt saadaan eroteltua rikastamolla jossa mun mies on tarkemmin sanottuna töissä, siellä se yleensä korjailee ja roikkuu maan ja taivaan välissä pelkissä valjaissa jos joku paikka menee tukkoon... http://www.inmetmining.com/ouroperations/production/Pyhasalmi/default.aspx

Linneja sivistit "hyvin" Deviä:) mä laitan pari kuvaa niin saadaan sun tekstiin enemmän täytettä kun on kuva josta voi itse katsoa...
Tässä on kuva jossa on kelauskone, koneella voi tehdä erilaisia erimuotoisia kuparilanka vyyhtejä: http://www.aijaa.com/v.php?i=3917246.jpg

Tässä kuvassa näkyy kuparilankavyyhtejä roikkumassa naulakosta(meillä sanottiin rekiksi) sekä staattoreita: http://www.aijaa.com/v.php?i=3917264.jpg

ja tässä on yks ahtaimmista koneista: http://www.aijaa.com/v.php?i=3917369.jpg

eli yksin kertaisesti kuparivyyhdit ja langat pitää saada uraan mahdollisimman suorassa ja vahingoittamatta kaparilangan emali pintaa....

Minkäkokoisisa staattoreita sun mies Linneja tekee?
 
onlyer mä oon tosi pahoillani, mä en kyl ymmärtäny mitä sä oot tehny. Jotain tollasta kuparilankaa laittanu siis. Ei voi ymmärtää :ashamed: Mut..mä en ees ymmärrä mitä mun oma mies tekee työkseen?! Ja arvatkaas kuinka monta kertaa on senki kertonu täs viiden vuoden aikana?! Et jooh.. Mua ei oo siunattu älynlahjoilla et siks musta kai tuleekin fyysisen työn raataja :LOL: Ja Linneja sä oot nyt ekana listalla? Happy? Syö niitä banaanejas ja lakkaa kitisemäst!! Totkai mä epäilin sun takas tuloos listoille/pinoille kun muikist ei kuulunu mitään! Emmää voinu tietää et oot ollu sivistyksen(lue:netistä erossa)ulkopuolella! :LOL: Et tsooori!
 
Devi olen huono selittään mut, staattorista tulee sähkömoottori ja sähkölaitteissa on erilaisia sähkömoottoreita. jääkaapissa on pieniä. mut sähkömoottoreiden tarkoitus on pitää sähkölaitteet käynnissä. niillä pyöritetään erilaisia koneita ja laitteita. se ei siis tuota sähköä... se missä olin töissä teki sähkömoottoreita öljyn porauslautoille, tuulivoimalaan ja lentokoneisiin yms... en osannu kuvitellakaan että kääminnän tarkoitus on näin vaikea selittää kun itselle se on itsestään selvyys... ei tästäkään varmaan mitään apua ole... http://fi.wikipedia.org/wiki/Kela_(komponentti)
 
en tiedä uskaltaneeko vielä hehkuttaa, mutta varovaisesti uskallan jopa hihkaista että äskeinen testi taisi minulle hienoisen hienon haamun antaa :heart: Oli pakko ihan vaan tylsyyksissään testata, en kyllä varma et onko vaan viivanpaikka, mutta ihan niinkuin hentoista punaista sävyä olisi ollut... toivossa on hyvä elää! :) viikonloppuna teen sitten uudemman kerran testin, sitten se viimeistään selviää että näinkö vain harhoja vai oliko se totta :)
 
Devi & Linneja: Mitään muuta ei sit ookaan saatu viä aikaseks häitten järjestämiseks, ku se mun puku :D Seittemäs elokuuta yllättää vielä nurkan takaa, jos ei muista toimia! Herää sit aamulla ja tajuaa, et v*ttu pitäs mennä naimisiin tänään, eikä oo muistanu mitään järjestää..
Onneks anoppi meinas järjestää syömäpuolen tulevan kälyn töipakkalla Pyynikintorin kupees, niin on mietittävänä juhlapaikalle vaan katos, penkit, tuolit ja koristelut. Niin, plus sitten tietenkin kaikki grillausasiat ja musiikkipuolet. Ettei kuitenkaan nyt niin kamalasti tekemistä tässä enää olis. K:lle pitäis tietenki kattella paitaa ja hirttoköyttä.. Hmmph.. *korvat savuttaa jo kaikesta ajattelusta*

O-tikuttelusta. Ku mainitsin (muistaakseni) tua aiemmin, et la oli "melki plussa" (se oli ihan melkein saman värinen, ku kontrolliviiva - ihan hitusen vaaleempi), niin ajattelin sen sitten plussana. (Epätoivosta?) Varsinkin, ku eilen ja toissapvänä tikuttelin, niin su oli tosi haaleeta ja eilen just ja just erottu. Toivotaan nyt jotain hyvää, kun kerran toi äijäliinikin on ollu niin yhteistyöhaluinen :heart: En ees muista, koska ollaan viimeks nautittu toisistamme neljänä pvänä peräkkäin :D Mukavaa vaihtelua kaiken väsymyksen ja haluttomuuden jälkeen.. Täytynee vaan pitää järki viä päässä, ettei sit tipu korkeelta, ku menkat alkaa :/
 
Devi mulla on tuossa listalla päivän edellä kp:t, eli tänään on 28/28, niin ja eka toiveissa...

Vatukka pidän peukkuja :)

joo ei tuu kauppoja jos huomenna täti tulee... kp 10 on perjantai ja pääsiäinen, eihän mä silloin pääse mihinkään seuranta ultraan... tai kai ne voi sen katsoa edellisenä päivänäkin...
 
Devi no emmääny ihan ekaks vinkunu! Mutta noh, parempi näinkin... :whistle: Sä voit vinkata mulle vähän missä sun miehes on töissä, niin kyllä mä taas kerron mitä se tekee. :D

onlyer emmätijä minkä kokosia se käämii, se on kuitenkin asentaja ja samalla korjaa ihan muutenkin moottoreita. Mun käsittääkseni siellä on kaikenkokosia kun kerran just oli ollu jonkun risteily aluksen moottori ja viimeks se toi kotiinkin jonkun pienen kalikan. Eiköhän siellä aikalailla montaa kokoa löydy...

Alkuperäinen kirjoittaja onlyer:
Devi olen huono selittään mut, staattorista tulee sähkömoottori ja sähkölaitteissa on erilaisia sähkömoottoreita. jääkaapissa on pieniä. mut sähkömoottoreiden tarkoitus on pitää sähkölaitteet käynnissä. niillä pyöritetään erilaisia koneita ja laitteita. se ei siis tuota sähköä... se missä olin töissä teki sähkömoottoreita öljyn porauslautoille, tuulivoimalaan ja lentokoneisiin yms... en osannu kuvitellakaan että kääminnän tarkoitus on näin vaikea selittää kun itselle se on itsestään selvyys... ei tästäkään varmaan mitään apua ole... http://fi.wikipedia.org/wiki/Kela_(komponentti)
juh ei todellakaa tuota sähköä ei... eilen kun tosiaan ihmettelin niitä ihmisiä jotka harhautuvat tuonne meidän oven taa just kun on vessassa ja eilen yks niistä tosiaan oli sähkömittarinlukija.
Se kertoi mulle hyvinkin selvästi että tasauslaskua odotellessa voi laittaa muutaman pennin possuun, koska meidän sähkölaskusta tulee ISO. Mietein hetken että mistä se nyt voi olla noin iso kun puita lyödään pesään koko ajan ja muutenkaan mitenkään tuhlata sähköä, kunnes tulikin mieleen mies ja ne P****KELEEN sähkömoottorit! No kai siitä nyt laskua saa tehtyä pienemmälläkin, tuolla liiterissään se niitä jaksaa korjailla ja tuunailla... tekis töissään tollasia! :kieh:

vatukka onnea :flower:

iidesy no teillä onkin hyvin jos anoppikin on noin paljon apuna ja auttaa järjestelyissä... =) Mä just juttelin omalle äidilleni häistäni, iha vitsillä ( vitseissä on joskus puolet totta ) että kuinka paljon hän osallistuu häitteni järjestelyihin ? Sain kyllä sellasen vastauksen että enpä ole sen jälkeen edes puhunut paljonkaan omalle äidilleni... pakolliset ei ja kyllä. Eilen se soittikin mutta en vastaa....
Se on hyvä että teillä ainakin yritystä on, eihän siitä muuten voikkaan mitään tulla... ;)

YP Mä olen juu tosia hauska tyyppi, varsinkin ulkonäöllisesti... :LOL:
No mä luulen että mulle käy samoin kun tää maha alkaa toimia, mä en banaaniin koske! Mä en muutenkaan ole koskaan välittänyt banaanista, puhumattakaan teestä ja nyt niitä on vedeltävä ihan täyttymykseen asti!
Saiksä eilen jätskiä ? helpottiko ? Mun alko illalla ja tehdä mieli jätskii ja löysinkin pakkasesta jotainvanhaa P**AA, mutta en tosiaan laita tähän mahaan mitään tuotettta joka viittaa maitoon. Sitten se vasta räjähtäisikin!

jaha, pakko se kai on jo nousta ylös teelle ja banaanille. :kieh:
Niin juu, mua vähä jännittää huominen.... :ashamed:
 
Linneja: Meillä taas äitikin on ihan tohinassa. Tulee kyl jännä vkloppu, ku ekaa kertaa anopit kohtaa :D Saakohan niitä sen jälkeen erilleen ollenkaan..? Tosta luettelosta puuttu rehut. Pitänee varmaan jotain kukkiaki olla. Ja mulla joku minipuska.

Oon ihan nesteessä, ku pitäis nyt toukokuun lopus valmistua, eikä mitään tietoo tulevaisuudesta. Varmaan miljoonaan paikkaan laittanu hakemuksia, eikä mistään kuulu mitään. No okei, yhdestä tuli kirje "Kiitos mielenkiinnostanne, mutta...". Sekin vielä painona päällä, kun ei K:n tulot riitä elättämään muakin, kun on kaikenmaailman asuntolainat ja kaikki. Epätoivoselta tuntuu ees yrittää päästä töihin, ku toisia potkitaan pihalle. Ja vielä, kun verhoilija ei ole mikään mahtavin ammatti.. Pitäis oma pulju pistää pystyyn, mikäli mielis jotain tienata näillä taidoilla, mikä taas ei oo mun juttu yhtään - sehän olis konkassa jo ennen syntymäänsäkään (ihme sanahirviö - onkohan edes sana?). Olis pitäny varmaan lukee ittensä vaikka hoitajaksi, kuten moni muu hieman fiksumpi tapaus on tehnyt - mol:n sivuilla oli taas haussa monta hoitajaa TAYS:iin ja paikkoihin. Sekin, jos huolittais edes jonnekin, vaikka kaupan kassaksi, niin olis jo paljon.

Anteeksi purkautuminen, mutten mahtanut itselleni mitään.. :/
 
Linneja, sain jädee joo :D ja sit vedinki sitä oikeen urakalla et alko oikeen öklöttää... mä siis siirsin sen jätski himon suhun :) sooooriiii.! tosiaan, ei välttämättä oo ihan paras vaihtoehto noi maitopohjaset tuotteet tollaseen kenkkumasuun :)

ON: täällä oli ihan helvetillinen yö....! migreeni oli ihan järkyttävä ja mulla ei ollu lääkkeitä. ei auttanu ku istuu kuumassa suihkussa klo 03-05 :D varmasti hyvä vesilasku.. eli nukuttu ei siis oo paljoo.!
nooh, tänään pitäis mennä shoppailee.. pitäs ostaa ainaki uudet kengät ja kummitytölle synttärilahja :) voipi olla että paljon muutakin tarttuu mukaan :D
 
YP no hyvä että sait ainakin jätski himot taltutettua ! =) auttaako sulla migreeniin suihku ??? Sillon kun mulla alkoi migreeni ja ei vielä ollu mitään lääkettä niin mä makasin vaan pimeessä vessassa pää puoliks pöntössä ja olin vaan ja oksensin.. se oli kamalaa... mutta sitten se onneks tutkittiin ja sain täsmä lääkkeet jotka helpotti oloa huomattavasti! :) Ei silti, mulla ei ole ollu migreeniä piiiiiitkään aikaan... ( kop kop ). Johtuukohan tästä mökkihöperyydestä, kun ei enää tuu edes käytyy missäänn....:LOL:

mä menin kans eilen lämmittää saunaa ja siinä ei menny ku vähä yli puol tuntii niin jo oli lämmin ! en tijä mistä mahto tällä kertaa johtua että sauna lämpes noinkin nopeesti, ennen sitä on lämmitelty joku vajaa tunti ja siltikin on asteita vaan 60 kun menee, mutta nyt oli jo yli 80 puolessa tunnissa! ihmettelen kyllä, mutta hyvä niin, ei tarvinnu moneen kertaan ravata saunalla puita viskomassa... :D
musta on muutenkin tullu tosi tosi tosi laiska nyt tän parin viikon sairasloman aikana... nyt tänäänkin olen heränny jo 7 aikoihin mutta vasta äsken sain jotenkin raahattua ihteni pukemaan jotain vaatetta. Siivota ois oikeastaan pakko ja nyt ajattelin ihan näin pikkuhiljaa alottaa... olen sitten oikein työn touhuissa kun mies tulee kotiin ja luulee mun ahertaneen koko päivän ! :LOL: ruokaakin vois tehdä, mutta eipä oikein kiinnosta alottaa mitään pöperöiden vääntämistä kun tietää ettei ite voi syödä nyt mitään. Paitsi sitä banaania.. jos tekis keitettyä banaania paistin banaanin kanssa, ja jäliruoaks friteerattua banaania banaani liemessä.... juh, mies tykkäis kun se on muutenkin allerginen banaanille.. :D

mistä mä löydän sen siivous kipinän ???

ai, nyt kyllä siivous lykkääntyy, mulle tuleekin vieraita !!! :D
 
Mä en vieläkään malta jättää teitä Linneja ja Devi rauhaan vaan tuun kuikuilemaan tänne :D Sori.. :ashamed: Mutta nyt en ehdi enää niin paljoo olemaan täällä, huomaa kyllä et netin käyttö jäänyt kokonaan pois..
Meen neiti on nyt sitten torstaina 3viikkoinen ja hirmusti hän on kasvanut jo! :heart: 2viikossa oli painoa tullut 0,5kg ja kyllä sen jo käsivarsissa tuntee.. :| sitä odotellessa et tytsy painaa yli 7 kiloa.. :eek: mies saa sitte vaan nostella ja mä vaan pidän sylissä istualtaan.
Kaikki on mennyt oikein kivasti meillä vielä ainakin, nukkumisen kanssa on ongelmia varsinki iltasin kun tyttö ei malta nukahtaa vaan taistelee unta vastaan ja sitten kiukkuaa väsymystään. Kaikkeista kamalinta on se, kun joutuu keskellä yötä kuuntelemaan sitä väsymyshuutoa ihan väsyneenä itsekkin.. Mutta ei muuten mitään valittamista vauva-arjessa, hormonit onneksi vie eteenpäin väsymyksestä huolimatta :) Nyt pitää mennä tekeen iltapalaa että jaksaa taas valvoa yöllä. Tai oikeastaan se valvominen onnistuisi aika hyvin, nukkuminen onkin vaikeampaa kun ei millään tahdo mennä nukkumaan ettei joudu heräämään |O
 

Yhteistyössä