vaikos esittelyä... nooh, tässä myös 20 pyörteissä oleva tilan omistaja...
joh, eli vanhat muistaakin kun omaa taloa etsiskeltiin ja sitten bongattiin tämä ja tällä oli oikein tilan nimi, joten olenhan mää sitten tilan omistaja.
myös lh-puolen opiskelija, opiskellut paljon muutakin mutta kaikki vielä ihan kesken. Lh olis nyt tavoitteena ja erikoistumista vailla... ja tuskin siis erikoistunkaan ihan heti, mutta kuitenkin.
Olemme Devin kanssa samassa koulussa, samalla linjalla, samojen opettajien riesana, samoja ovia availlaan ja käytäviä tallaillaan mutta tosiaan, emme tiedä toisistamme ulkonäöllisesti mitään. Tai mää en ainakaan tierä.
Lasta olemme toivoneet jo kauan. Liian kauan. Yritys alkoi 7/07 ja nyt 1. päivä olis lääkärin puheille aika, että mikäs vaivaa ja ketä.
Niin, meillä on koira. Iso koira. Meillä on myös paljon villakoiria, mutta suuren määränsä vuoksi heitä ei ole ristitty.
Palstalla olen pyörinyt vajaa 3 vuotta. Tässä pinossa, joka alkoi toimintansa joskus aikojen alussa, olen ollut melkeinkin alusta lähtien, tosin suurin osa väestöstä on vaihdellut.
Ja asiaan, missä
garpalo ? joko on vaavi maailmassa, eikös se näillä näppäimillä ollut se LA ?? :heart: Tule tänne heti sitten kertomaan kuulumisia !
*meni kaikki ihan pitkin. .. .. . piti kouluunkin tänään mennä mutta paskat kun maha on rikki. Soitin tk.seen niin käskettiin syödä banaania ja juoda vahvaa teetä ! kas kas, apu löytyy taas arvauskeskuksesta... mä en edes tiedä miks mä sinne soitin kun tasan tarkkaan tiesin ettei sieltä saa apua.... :kieh:
vaihtakaa joku nyt kanssani vatsa. Hyvä, iso, moneen kertaan puhdistettu viim. 2vko aikana, ei varmasti löydy suolistosta mitään ! Jos vettäkin juon lasillisen niin se tulee oikeinkin kirkkaana ulos peräpäästä, eli suoliston on pakko olla hyvin kiiltävä ja puunattu. Ei tarvi pelätä että kotoaan voi mihinkään mennä, ei varmasti. |O olen niiiiiiiiiin kypsä.