n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

meillä menee aikalailla samaa rataa. mies olisi valmis jo yritykseen mutta itse haluan viel odottaa yhdet menkat. saan sitten kunnolla koulun ja muut alta pois. ei tartte sitten olla turhaan pois koulusta jos aamupahoinvointi iskee.

ei silti ole muuta "ehkäisyä" kun keskeytetty. jos lapsi tulee niin sitten tulee. on ollut tervetullut joulukuusta asti. varsinainen yritys alkaa n. 3 viikon päästä
 
Huomasin kans, et v*ttuili tuo edellinen pino ja aloin tulla jo hieman epätoivoiseksi, kun ei uuttakaan meinannut alkaa kuulua.. Onneksi oli kivoja ihmisiä ja alkoivat uuden. Kiitos siitä :)

Tilasin sitten Mammaksista niitä ovistikkuloisia ja nyt tikuttelen par'aikaa, toinen pvä menossa ja viiva tänään huomattavasti vahvempi kuin eilen. Laskureiden mukaan oviksen pitäis olla 31.pv (hedelm.jakso 28.3.-2.4.), mutta saas nähdä, tummuuko viiva tarpeeksi positiiviseen tulokseen.. Toivotaan, että tummuisi! Pelottelin jo itseäni kauhukuvilla, jos kävisikin ilmi, etten ovuloi.. Musertava ajatus! Mutta näyttänee nyt siltä, että olisi oikeasti ovis tuloillaan :)

Tyhmä kyselee jälleen viisastuakseen:
Mitä "vaatimuksia" niihin hjelppauslääkkeisiin on? Kuinka epäsäännölliset täytyy menkkojen olla? Jos ovista ei löydy laisinkaan useammaltakaan kierrolta, niin onko se sitten niiden lääkkeiden kokeilun paikka? Hintaa? Omia kokemuksia? Haittoja? Infoa?

Mun menkkaloiset ovat nyt ottaneet säännöllisyyden kalenteripäivistä, ei niinkään kiertopäivistä. Tammikuussa alkoi 12.pvä, helmikuussa 13.pvä ja nyt maaliskuussa 14.pvä. Kierto ollu tammi-helmi 32pv ja helmi-maalis 29pv. Huvittavaa tavallansa.. Eli tänään kp 15/n.29-32 ja esikoista yritetään nyt toista kiertoa.

K lähti kaverinsa polttareihin aamusta ja oon ihan orpona ja peloissani yksin kotona palloillu koko pvän. Outoa olla, kun ei nyt tiedä yhtään monen aikaan olisi kotiutumassa, niin ei osaa odottaa. Jotenkin sellainen kamala fiilis koko ajan, et sille on tapahtunu jotain.. Hmm.. Taidan olla hieman riippuvainen hänestä. Tai olenkin. Ja muutenkin läheisistäni.. Kitkekää tämä pois minusta! Nimim. En osaa olla yksin tietämättä edes suurinpiirtein, koska toinen on tulossa kotiin. Oon vähä tällanen friikki.. :D

Me muuten mennään naimisiin elokuulla. On sentäs edes jotain hyviä uutisia, jollei muitakin tule.

Ai niin. Voiko sperman laatua testata mitenkään/missään ilman, että on jo hoidoissa?

Ihme kyselytulva. Mukavaa loppuvaa viikkoa :) :heart:
 
minä tahdon mukaan myös.! :wave:
eli siis: yöperhonen-..............kp12/28..........yk15..........1.toiveissa

huomasimpa minäkin, että edellinen pino jökki jo pahasti, enkä ole siksi sinne päässyt kirjoittelemaan mitään saatika lukemaan kuulumisia :)

kiitos siis uudesta pinosta.!! :flower: :)
 
iidesy elikkäs..sulla oli kauheesti kysymyksiä :D mistä alottasin :D jossain sivuilla ainakin myytiin ihan "kotikäyttösiä" spermatestejä..makso aika maltaita..ja mahtaakohan olla ihan yht luotettavia kun nuo mitä labras tehään? en tie..ei kokemusta.. ja noista apulääkkeiden aloituksesta päättää sun oma lääkäri..hän on paras neuvomaan koska on aika puuttua asiaan. Itellä alkoi tänään yk8 vasta, mutta mullahan on ollut täti välillä 3kk pois, et ehkä siks sain jo nyt "apuja".. Ja tohon kun panikoit siitä ovulaatiosta, niin tiedäthän että naiset eivät välttämättä joka kuukausi ovuloi? Ja se on ihan normaalia :) Ja varsinkin stressi vaikuttaa ovulaation tuloon, et koita olla ressaamatta siitä ;)
Jep..turha Linnejan tuulettaa...ja teidän muidenkin..kp1 tänään. Ja ei siitä sen enempää. :ashamed:
 
Ilmoittaudun joukkohon! Vatukka..............kp?/?..........yk2..........2.toiveissa Km oli tuossa 28.2 (jonka takia kierrosta ei mitään hajua), ovista tikutin 18,19 ja 20.3 plussaa nyt ollut oireita, mutta ei tiiä uskaltaako toivoa. Ensi viikonloppuna testailen aikaisintaan.
 
Heips!

Toukokuussa 20v. täyttävä tyttönen ilmoittautuu joukkoon! Kuumeilua mulla on ollu useampi vuosi jo, varsinki sen jälkeen kun pikkusisko syntyi kesällä 2006. Toistaiseksi taustailen vielä, alotin amk:ssa syksyllä ja haluan opiskelut hoitaa pois korkeasta kuumeesta huolimatta. Suhdekin on meillä vasta muutaman kuukauden ikänen että ihan rauhassa tässä. Ois kuitenki mukava iloita muiden puolesta! Ja yrittämään aletaan aikasintaan 2011 kesällä :D
Muilla on ilmeisesti jo yritystäkin pelissä?
 
no nyt mää olen taas ihan sekasin...

paljon tulee uutta väkee ja vanhatkin on vielä ihan hukassa... :LOL: mutta tervetuloa vain uusille! :wave:

Devi anteesk ku mää menin jo onnittelemaankin, vaikka tiesin ettei saisi.. :'( :hug: se oli vaan niin selvä plussa! ja on vieläkin... .... ... :headwall:

tuo päivitys sivu on hyvä olla ensimmäisenä, kun se löytyy siitä siiten kivasti....:D harmittaa vaan kun kaikki kivat plussat ja pv.määrät meni samaan toimintahäiriöön! :kieh: niin ja mun hienot kuvat ! :LOL: kovalla vaivalla oikein "sisustin listan"...:D

pippurityttö kyllä juh pinossamme kaikki, ainakin melkein kaikki on jo yrityksissään, vaikka nimi nyt taas on toista... :D mikäs ettei, jos sä haluat muiden puolesta iloita niin mukaan vaan...

yp :hug: sinäkin vielä.... melkein on jo ollu ikävä...:) :flower:

iidesy onneksi olkoon naimisiin menon johdosta.. millaset häät teille on tulossa ? B)

Tänne: Miun mahani on ihan... sanonko mistä. Se meni ihan ihmeelliseen kuntoon siellä sairaalassa, varmaan johtuen kaikista niistä antibioteista suns muista mömmöistä... mutta kun sanoin mahastani että se on ihan kamala eikä todellakaan toimi normaalisti niin mulle vaan sanottiin että tää nyt on niin pieni juttu kaiken muun rinnalla että se on kotona itsekin hyvin hoidettavissa. Niin varmaan on, mutta miten ?!??! tänä aamunakin oli pakko ajaa anoppilasta tuhatta ja sataa kotiin että ehtii just ja just vessaan ennenkun tulee housuihin... kamalaa! ja erittäin ärsyttävää.... :kieh:
tänään loppuukin sairasloma joten huomenna on karu paluu arkeen, mutta miten ihmees mä voin töissä tai koulussa olla jos koko ajan on tehätävä vessa istuntoja.... !?
Antakaa nyt mulle jotain neuvoja miten mun mahani sais normaaliksi ? mää alan olla aika epätoivonen jo... :headwall: niin, ja maitohappobakteereista ei ole ollu mitään hyötyä... eikä activia tai gefilus tuotteistakaan... |O
 
Vatukka, pahoittelut menetyksestä.! :hug: toivotaan, että tärppää nopeasti uudestaan.!

ja tervetuloa pippurityttö.! :)

Linneja, kiva että joku muistaa mutkin ja on kaipaillu :D on kyllä kurjaa, että edellinen pino kaatu.! :/ en ymmärrä miten jotkut sai sinne vielä kirjotettua :D ja muutenki oon ihan pihalla taas vaihteeks, ku en muista yhtään mistä puhuttiin siellä... nooh, alusta vaan :)

kurjaa tuo sun masun toiminta :ashamed: oothan syöny paljon kuitua yms.? voithan toki soittaa omalle tk asemalle ja kysyä, että mitä pitäis tehä/ mikä auttais... mulla oli kans viime kierron lopussa ihan samanlaista.! en tiiä mistä johtu, mut oli kyllä todella ärsyttävää, ku ei oikeen mitään voinu tehä saatika käydä missään....!! meni sit itsestään onneks ohi.

ON: eilen tein ovistestiä ja ihan haalean haalea haamu siihen tuli.. joten tänään uudestaan :) viimenen päivä mulla tosin vasta laskureitten mukaan pitäis ovis olla...
nyt on sitten ukon kanssa päätetty, että minusta tulee rouva vuonna 2012 :heart: päivämäärää ei ole lyöty lukkoon, mutta kesähäät mä haluan :) ja vain lähimmät ystävä tja sukulaiset paikalle.!
 
Linneja sun lista oli ehkä PARAS! Ja nyt...se on poissa :eek: Mut jos muistat mistä "tuunasit" sen niin laitappas vinkkiä ni laitetaan meen lista kuntoon :p ja noita kuituja määkin sulle suosittelisin! Nimenomaan geeliytyviä..esim. leseitä, puuroo.. Mut varmaan ärsyttävää, muutenkin saanu sairaalas maata ja sitten saa viel kotonakin kärsii :|
yp no tsemii nyt kuule ovistesteihin, bongaas ny ovis ja hyötykäyttöön ;)
Ja uusille tervetuloa! :flower:
Pitäskö käyd esittelyt uusiks :p Mä en oikeen enää muista kenestäkään mitään.. tai ainakaan ikää, tai mitä tekee nykyään :LOL: Ois kiva tietää. :D Kun ei muista!
Noh..mää oon 21-vuotias lh-opiskelija. Ei muuta mainitsemisen arvoista oo mun elämässä :LOL:
( . ) Tänään kyl on vähän poruttanu..otti niin päähän toi "plussa"...mä jo niin toivoin :( Tästä lähin mä en kyl tee yhtään kotitestiii vaan meen suoraan sinne labraan kuseskelemaan. Anteeksi taas kielenkäyttöni! Mut, muistakaa siirtää kellonne ;)
 
esittelyä:
elikkä oon 20v ja ukkoseni on 25v. asumme helsingissä. tällä hetkellä olen työtön.. lh opiskelut on kesken ja ne ois tarkotus suorittaa jossain vaiheessa loppuun, mahdollisesti oppisopimuksella :) meillä on kolme koiraa, eli siis hommaa riittää :D hmm.. eipä taida olla mitään muuta mainitsemisen arvoista.!

Devi, ihan ymmärrettävää tuo sun potutus ja muutenkin kielenkäyttö.! oisin ite varmaan ihan maani myynyt jos oisin saman kokenu... muutenkin tuntuu taas ihan toivottomalta tää koko yritys.!

ON: tänään tikutin ovista ja ihan hieman vahvempi haamu kuin eilen sieltä tikkuun piirtyi.. kuitenkin vielä haamuakin haamumpi :D munikset kipuilee oikeen urakalla.!! välillä ei oikeen pysty edes liikkumaan.. onko ihan normaalia.? :eek:
 
Tervetuloa vaan messiin uudet ja vanhat keskustelijat! :wave:

).( plaah.. mua alkaa jo vähä tympiin ku en tiiä mitä mun kroppa meinaa.. ei kuulu eikä näy menkkoja.. kierto on nyt 26/24.. eihän tuo vielä edes paha oo, mutta jotenki mua ei nyt kiinnosta vaan odottaa, että alkaako ne vai ei ala.. ei oo yhtään menkkamaisia tuntemuksia tai mitn ja ne kaikki "raskausoireetki" on kadonneet sen siliän tien.

Vai on täällä ainaki kaks kipaletta tulossa samalla alalle missä meikä työskentelee, lähihoitajiksi siis.. tervetuloa vaan alalle! :) milles puolelle ootte aatellu suuntautua?
 
niiskuneiti, ootko testiiä tehny.? toivotaan että se täti ei löytäis sun luokse, vaan matkaan ois tarttunu pieni joululahja.! :) :heart:
en oo vielä ihan varmasti päättäny mille puolelle suuntaudun, mutta lapset ja nuoret kiinnostaa mua, varsinkin ongelmanuorten kanssa työskentely tai vastaanottokoti toiminta sekä päihde- ja mielenterveystyö. :) rankkoja hommia tietysti kaikki, mutta kovin palkitsevia :) milläs puolella sä työskentelet.?
 
Mä olen 21-vuotias sairaanhoitajaopiskelija. Paljon tuntuu täällä olevan hoitoalan ihmisiä. :)

Tänä iltana ollut tosi kovia "menkkajuilintoja" alavatsalla. Hassua tässä on se, ettei mulla ikinä ole ilman pillereitä ollut minkäänlaisia menkkakipuiluja. Vasta aloitettuani pillerit jouduin kokemaan menkkakipuja, joten nämä kivut vähän ihmetyttävät näin ilman pillereitä. Sitä paitsi nyt on vasta kp 23/28, eli menkkojen ei vielä edes pitäisi olla alkamassa.
 
vaikos esittelyä... nooh, tässä myös 20 pyörteissä oleva tilan omistaja...:D joh, eli vanhat muistaakin kun omaa taloa etsiskeltiin ja sitten bongattiin tämä ja tällä oli oikein tilan nimi, joten olenhan mää sitten tilan omistaja. :LOL: myös lh-puolen opiskelija, opiskellut paljon muutakin mutta kaikki vielä ihan kesken. Lh olis nyt tavoitteena ja erikoistumista vailla... ja tuskin siis erikoistunkaan ihan heti, mutta kuitenkin.
Olemme Devin kanssa samassa koulussa, samalla linjalla, samojen opettajien riesana, samoja ovia availlaan ja käytäviä tallaillaan mutta tosiaan, emme tiedä toisistamme ulkonäöllisesti mitään. Tai mää en ainakaan tierä.
Lasta olemme toivoneet jo kauan. Liian kauan. Yritys alkoi 7/07 ja nyt 1. päivä olis lääkärin puheille aika, että mikäs vaivaa ja ketä.
Niin, meillä on koira. Iso koira. Meillä on myös paljon villakoiria, mutta suuren määränsä vuoksi heitä ei ole ristitty.
Palstalla olen pyörinyt vajaa 3 vuotta. Tässä pinossa, joka alkoi toimintansa joskus aikojen alussa, olen ollut melkeinkin alusta lähtien, tosin suurin osa väestöstä on vaihdellut.

Ja asiaan, missä garpalo ? joko on vaavi maailmassa, eikös se näillä näppäimillä ollut se LA ?? :heart: Tule tänne heti sitten kertomaan kuulumisia !

*meni kaikki ihan pitkin. .. .. . piti kouluunkin tänään mennä mutta paskat kun maha on rikki. Soitin tk.seen niin käskettiin syödä banaania ja juoda vahvaa teetä ! kas kas, apu löytyy taas arvauskeskuksesta... mä en edes tiedä miks mä sinne soitin kun tasan tarkkaan tiesin ettei sieltä saa apua.... :kieh:

vaihtakaa joku nyt kanssani vatsa. Hyvä, iso, moneen kertaan puhdistettu viim. 2vko aikana, ei varmasti löydy suolistosta mitään ! Jos vettäkin juon lasillisen niin se tulee oikeinkin kirkkaana ulos peräpäästä, eli suoliston on pakko olla hyvin kiiltävä ja puunattu. Ei tarvi pelätä että kotoaan voi mihinkään mennä, ei varmasti. |O olen niiiiiiiiiin kypsä.
 
YP kaikenlaista mömmöä tuli suoneen otettua.. lähinnä vahvoja antibiootteja... :kieh: mää en kestä tätä enää kun ei voi edes kauppaan lähteä ilman että saa pelätä koko ajan paskovansa housuihin! :x

Ja mistä ihmeestä sekin johtuu että kun kauan aikaa pidättelet vessaan menoa ja sitten kun sinne varaudut menemään ihan ajan ja eväiden kanssa niin varmasti on oven takana sähkömittarin lukija tai nuohooja! :headwall: mä haluan nyt vaan paeta johonkin maanrakoon tekemään tarpeitani..... :'(
 
kuullostaapa ikävältä linneja :/ toivottavsti jo tasottus tuo sinun mahan toiminta! itellä vaiva vähän toisinpäin vaikka koitan kahvia litkiä...

tänne ei oikeen uutta kuulu, uus viikko, oviksen aika alkas oleen käsillä, ennen viikonloppua tai sit viikonlopun aikana.. mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen ei oo ollu.
toivottavasti sattus perjantaille tai lauantaille! olis tuo mieskin kotona nii päästäs hyödyntään =)

 
Devi: Ookkei. Niin vähä aattelinki ton lääkärihomman, et yksilöinä - kuten aina, mut kyselen mielenkiintoani tyydyttäen, jos joskus sattuisi tarvitsemaan moisia. Kiitos :)

Linneja: Meille tulee sellaset ihan pienet vaan - maistraatissa mennään ja tulee 14 vierasta :D Molempien perheet ja mummot. Kumpikaan ei halua mitään isoja touhotuksia, eikä kyl olis varaakaan. Puku jo oottaa kaapissa :heart: Pakko oli hommata jo näinkin aikasin, ku sopiva sattu kohalle ja on sit vähä motivoijaa muutaman kilon painonpudotukseen :)

Vaivaa kamalasti, kun ovistikkusessa oli toissapvänä melkein plussan kriteerit täyttävä viiva ja eilen oli vaan haamua vähän vahvempi. :eek: Olikohan se sitten ihan plussaksi laskettava? Nimim. kohta pissalle :D
Ollaan tosin täs puputeltu koko vkl ja tänäänkin K lupasi olla olematta liian väsynyt lisääntymisharjoituksiin, ku illalla nähdään taas. Nyt kun on puhelimessakin edes jonkinmoinen kamera, niin oon tehny sellasta tutkimusta ja "pväkirjaa". Kuvannut tikkujen tulokset. Musta on tulos ihan höperö täs touhus :D
 
Kyl huomaa et Linneja on ollut "palstapimennosssa" meinaan ne oli viimäsii kommenttei vanhas pinossa, kun garpalo ilmoitti tytöstään! Ja sinne vanhaan laitoinkin, että tulis nyt silti kertomaan miten arki lähtee sujumaan yms. Mut liekö koskaan niitä nähnyt :(
Juuh, ompas meitä hoitsuja paljon! Shoitajii ja lhoitajii! Tai noh..Mäkään viel mikään valmis oo :LOL: Vuoden pääst vast :LOL: Ja minä tosiaan meinaan erikoistua mielenterveys etc. Mut eriasia on pääseekö mun papereil sin, kun ei oo toi koulu oikee aina napannu :whistle: Jos sinne meinaa on tunkua, ni meikä voi vaan sanoa soronoo!
Niiskuneiti Ootko sä just lopettenu hormonaalisen ehkäsyn vaivai..en muista yhtää enkä jaksa kattoa etusivul paljo sul oli ykertoja. Kun voihan se olla et sun kroppa vielä ettii sitä kiertoa, mihin tasoittuis, tai sitten voi olla et pieni salamatkustaja on mukana ;) Onhan meille vauvakuumeisille se oireettomuuskin raskausoire :LOL:
Jooh..nyt valitettavasti ei pysyt kirjottaa enempää, tuli niin hullusti soiteltua guitar heroa et on ranne aika rikki (juu, tiedän, mua lapsettaa joskus niin miehen pelit sopii siihen oikein hyvin).
 
iidesy vähän oot muuten ollu nopia noitten hääpukujes kans :D Herrajumala, meiän hähin on enään alle 4kk aikaa ja mul on kyl kaikki puvut yms. hankkimatta :D Voi jösses. Nyt iski paniikki. Ja ovisonnea nyt sitten. Ja muillekin ovisonnea! :heart:
 
Devi mistä mää sen olisin voinu tietää ku jus kun palasin "reissultani" niin koko pino oli kaatunu!?! hemputti! Älä rupee yhtään ja toiseksi, mitäs tämä tällänen peli on kun mua ei huolita listaan ollenkaan !? häh!? missä on mun päivät häh !? on se kummaa peliä..... .... :LOL:
niin toki poltan, poltan aika paljon siihen nähden että haluan lapsia.... ja kiroilen, kiroilen paljon... varsinkin nyt, kun mun mahani ei muuta salli, kuin polttaa tupakkaa ja kiroilla. :kieh: :D

marjutti mulla oli ennen sairaalaan menoa maha 5 päivää ettei toiminut suuntaan eikä toiseen, mutta näin tästä vaivasta kärsivänä toivonkin jopa että ois toisin päin....:ashamed: sillon pysty sentään liikuakin pihan portista ulos ilman että tosiaan oli mitään housuissa, tosin se raataminen kun putki aukeaa on aika pahaa hommaa, mutta mielummin niin.....

iidesy sä tosiaan olet aika nopea puvun suhteen....:D mikäs siinä jos se toimii vaikkapa laihdutuksen suhteeen... täytyiskö itekkin ostaa hääpuku ihan just sen takia.....
noh, eiköhän tässä kohta laihdu ihan väkisinkin kun kaikki tulee pihalle mitä suuhunsa iskee....


mies tulee kohta kaupasta tai varmaan tuli justiinsa pihaan... se tuo mulle ainakin 100 kg banaaneita ja sitä pahaa teetä, kokeillaan nyt kuinka terveyskeskuksen neuvot tepsii....
 

Yhteistyössä