n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Moips, pitkästä aikaa.

Mies meni nukkumaan, niin ajattelin ilmoittautua tänne taas. On hieman huonompi kausi ollut menossa tän perhanan pään kanssa, niin ei paljoa ole jaksanut touhata mitään..

Tänään alkoi koulussa tärkein näyttö. Kuusi päivää, yhteensä 24h, aikaa tehdä K-tuoli rungosta päälliseen. Sain tänään sidottua joustimet - pääsin paljon pitemmälle, kuin olin suunnitellut/kaavaillut. Huomenna lisää - pitänee ruveta pehmittämään pers'alusta heinällä, että olisi hieman mukavampi istua siinä.. Tämän rutistuksen jälkeen enää ens viikon keskiviikkona yritystoiminnan teoriakoe. Kevätjuhla on 28.pv. Voi olla, että tämä valmistuu - lauantaina saa tietää..

Viime hedelmäviikko meni harakoille, kun K oli niin väsy. Sillä muutenkin oli ihan paska viikko töissä.. Nyt se teki vappulupauksen, että sais höpöä pari kertaa viikossa - ainakin - ja hedelmäviikolla enempi. Ihme ukko, kun tuommosia meni lupailemaan. En edes pyytänyt mitään lupauksia, itse oli keksinyt asian. Tällä viikolla odottellaan menkkojenkin saapuvan. Ehkä loppuviikosta.. Ei tosin mikään mainioin yhdistelmä, jos on menkat näin näytön aikaan. On meinaa sen verran kipeitä ollut nuo päivät tässä viime aikoina, etten halua edes kuvitella, mitä siitä tulisi, jos pitäisi pystyä keskittyä tekemään jotain tärkeää vatsaa vihloessa. Ei kiitos. Mut tuuri kun on mitä on, niin todennäköisesti alkaavat tässä lähipäivinä. Hmmph..

Ei mitään. Hyvää alkanutta viikkoa! :heart:
 
SUOMI VOITTi! kukas katto pelin..? mä katoin vaikken yleensä seuraile lätkää enkä oo seurannut noita viime päivän pelejä mut tänää oli niin jännittävä. ;)

mies ei oo ollu oikee sillä touhu tuulella :ashamed: mä niin haluan pistää hyödyks tän kierron et jos sattuis tärppi käymään!!
tosiaan kiireitä pitää, illat töissä ja sit näitä viimeisiä koulujuttuvääntöjä. |O
Mies sano et lauantaina käytäis syömässä ulkona äitienpäivän kunniaks. :p

sit ois äitienpäivänä klo. 13 lähtö "opintoretkelle" mun luokan kaa.. mut ei oike nappais lähtee... sit tultais vasta tiistaina pois. menee vaan niin kiireelliseksi ku pitäis lukee yhtiin tenttiin vielä.

mut oikee mukavaa alkanutta viikkoa!!
 
täällä jännättiin peliä :wave: huh olihan se mahtava =) harmi vaan et suomen olis pitäny ottaa varsinaisella ajalla se voitto. mutta rankkareita vasta oliki jännä kattoa :D

pitäs painua sänkyyn ihan pian, huomenna paljo tekemistä.. mielessä pyöri jo tänä aamuna ennen aamupissaa testi.. viiminen liuska olis tuolla kaapissa, samakai se olis tehdä pois tässä joku aamu.
 
Oli kyllä jännin peli aikoihin tuo Suomi-Kanada! Nyt päivystän telkkaria ja odotan yhtä jännää peliä tämän iltaisestakin. :)

Ajattelin lähinnä ilmoittaa olevani hengissä ja mukana kuumeilemassa, mutta kp:t tosiaan 61 ja tässä ei joka päivä jaksa jännäillä ennen kuin tulee kylään. Mä varmaan itke onnesta sinä päivänä, kun löydän jotakin punaista housuistani. :D
 
WUHUU! 1-0 jo! Kyllä komiaa peliä Suomelta nyt!! Jatkais samaan malliin koko pelin ajan!
*muoks* kaikki kellä on listalla kp:t ? ni voisko kertoa päivitystä! :wave:
Mä kun olen vähän tippunut yhtäkkiä kärryiltä :ashamed:
 
aurinkoinen äityli kp 14/27-33 yk 7 toinen toiveissa

täällä ei oo pupuiltu ku viimeks viikonloppuna. et huonolla mallilla tää. Riidelty ollaan taas kaikennäköstä stressiä jne. Mut mun nyt pitää syyä aamupala ja laittaa päivävaatteet niskaan ku typy viedä hoitoo ja mun mentävä kouluun...
tää ilta töitä ja huomen aamu töissä. Oi voi huomenna tilipäivä mutta pitää maksella laskuja. Jospa jotain käteen jäis. Seuraava tili tulee sit 29.5 mulle siis mut miehelle tulee 22.5 seuraava.

Laskin eilen vähä et miten kesä pärjätään ja oikein mainiosti pärjätään :) olen töissä koko kesän ja lapsilisä+ kotihoidon tuki tulee ja miehen palkka että kyllä me toimeen tullaa ja vähän paremminki pärjätään kun mulle tulee enemmän rahaa mitä oon KOSKAAN saanut. :D

täällä on satanut monta päivää mut nyt näyttää aurinkoiselta tää aamu :) JOspa vloppuna sais pupuiltua taas jos mies sille tuulelle rupias :whistle:
Mulla taitaa olla poskiontelotulehdus ku 2 vk ollu lima yskää ja saanut niistää nenää nii nyt on pää kipeenä ollu ja posket hieman. Joten tänää mentävä lääkäriin kuulemaa tuomiota. Mahtavaa jos joutuu sairastelee äitienpäivän aikaa oikee :(

muoks. ei ole vielä tuntunut ovista ku yleens tuntuu ovis kivut. joten voi olla ovis myöhempään..
 
ei se eilinen peli mennykkään niin hyvin miltä aluks näytti.. :/

täällä ei oikeen mitään uutta kerrottavaa niin ei tule niin paljoo sit kirjoteltuakaan. mulla eilenki oli vähän menkkamaisia kipuja ja luulin taas et jokos nyt.. mutta ei mitään :ashamed: mietin jo vaikka mitä et onko mulla joku vakavakin tauti kun välillä niin nipistelee :kieh:
 
täällä ollaan kipeenä... kauhkoihin sattuu aivan maan pirusti.!!! tekis mieli yskiä, mutta ei pysty... hyvä että koirien kans lenkillä pystyy käydä, kun tekee niin vaikeeta hengittää.. mut ei toivookaan et vois vetää juoksulenkin.!
lämmintä juotavaa siis vaan ja tänään sauna.:)
 
Täällä olisi yksi uusi kuumeilija, ensimmäinen varsinainen yritys on nyt käynnissä. =)
Tälle kuukaudelle en tuloksia edes odota, mutta tottakai sitä alitajunnassa pieni toivonpilke kytee kuitenkin... Tällä hetkellä menossa kp 22/28. Tämän kuun olen myös syönyt vehnänalkioöljyä (jos ei muuhun vaikuta niin tekeepähän ainakin hyvää iholle, kynsille ja hiuksille) ja foolihappoa. Toivotaan että sillä olisi jotain positiivista vaikutusta raskautumisen suhteen. Oma nyytti olisi enemmänkin kuin tervetullut :heart:
 
Pieniminä onnea valmistumisesta! :flower: Mulla on varmaan mennyt jossakin vaiheessa ohi, niin saako kysyä, että mihin ammattiin valmistut?

Ja onnea tännekin kaikille äideille! :)

Mulla on kamalan huojentunut olo tästä uuteen kiertoon pääsystä, ja kuukupin kanssa menkkojen olemassaolon pystyy päivittäin melkein unohtamaan. Ovistestit on kaapissa odottamassa, tän kierron taktiikkana on tikuttaa joka päivä menkkojen loppumisesta alkaen. Jos ei tällä tärppää niin seuraavan kuun annan mennä omalla painollaan ilman turhia tikutuksia tai laskelmointeja (niinpä vissiin, sitä on vaan niin helppoa sanoa näin...) :D
 
vloppu hurahti ja äitienpäivä meni :) eilen tosiaan kyläiltiin mummulat läpi tai ihan kaikkia mummuloita ei käyty. oltiin aika myöhään kotona yöllä 12 aikaa ja neiti nukku koko ajan auto matkan ja ku tultii kotia nukku vieläki ja nyt nukkuu VIELÄKIN!! :D

aateltiin lähteä kävellen keskustaan kun on näin aurinkoinen ilma :) Illaksi lähden töihin. aivan mahtava kelil. Pitää toi haravointi saattaa loppuun. vloppuna oli aika sade keli jne mut niinkui eilen ilta paistoi aurinko. Oli ihan kesäfiilis ja mä vaan onnellisesti hymyilin. Mies ihmetteli mikä mun on :LOL: Mä sanoin ettei mikään et mulla on vaan hyvä olla :heart:
Miehellä alkaa kesäloma 5 viikon päästä! Mulla ei taida lomaa ollakkaa kun lupauduin koko kesän olemaan töissä ja tarvittaessa jos tulee sairaslomasijaisuuksia jne.

Jospa mäkin valmistuisin joskus. Sisko pääsee lukiosta ja on juhlat 30.5 et pitää mennä niihin. Mä järkkään omat juhlani eri päivälle siis todennäköisesti kesäkuun ekana vloppuna. Nyt pitää ruveta tekee hankintoja valmiiks ja saada toi piha hyvään kuntoon :) Mekkoa en oo vielä ittelleni ostanut et sekin pitänee ostaa jostain hmm.
 
vieläkään ei mitään menkkoja täällä. soitin tk:hon huimista kp:istä, kehottivat vielä odottelemaan ja sit uutta soittoa jos ei kuulu..

uutena 'oireena' on pari päivää sitte tullu tissikipu, nänninpäät on tosi kosketusarat :x viime kierrossa oli samaa ja menkathan ne sieltä sillon, eli pieni odotus on päällänsä jospa ne jo tännekkin löytäs =) pääsis alotteleen uuden kierron :)

mahavihlasuja on ollu myöskin säännöllisen epäsäännöllisesti.
 
Heippa! :wave: Saako tänne tulla uusia kasvoja? Esikoista kuumeiltu ja toivottu ja yritetty ja vaikka mitä nyt vuoden ajan. Tutkimukset on jo alotettu ja katotaa mitä tuleman pitää...toivottavasti joskus saadaan käärö kainaloon. Plaah ku en oikeen osaa käyttää tätä palstaa vielä. :/
 
Tänään on kp 4/27-32, yk 4. Nyt oli kierto 29pv, josko se siihen juurtuis, eikä hirveesti heittelis enää..

Enää torstaina yritystoiminnan teorianäyttö, sen jos saa jäpi, niin pitäis valmistua 28.pv - kuten jo mainittu.. Työttömäksi sitä vissiin sit jää, kun ei oikein oo töitäkään. Turhauttaa toisen siivellä elellä..

Jos kierto heittelee tuollai, niin millä se hedelmäviikko sit katotaan? Pisimmän ja lyhyemmän mukaan, vai otetaanko keskiarvo - vai miten ootte tehny? Itte oon yleensä ottanu sen pisimmän ja lyhimmän mukaan, tai sit edellisen kierron pituuden ja pisimmän mukaan laskenu ja kattonu sit tikutuspäivät ja mahdollisen ovispvän laskeskellut niistä..

Et semmottis. Kauniita säitä ja plussia kaikille toivottelen.
 
mulla oli eilen illalla koviakin menkkakipuja :eek: ja tänään aamullakin vähän.. mietin jo et pitääkö side laittaa ku lähin kaupassa käymään, se laantu sit sen verran kuitenki et uskalsin lähteä ilman ja eihän sieltä (tietenkään!! :kieh: ) mitään oo tullu.

meinasin et ootan kp 70+ ja sit soittelen uudestaan tk:hon..
 

Yhteistyössä