n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

huomenna aamusta labraan aamupissalle, sieläpä tämä epätietoisuus sitten selviää.. jännittää :heart:

huomenna soitan heti yhteen työpaikkaan, pientä voivoa onkin päästä töihin. voi se niin helpottas tätä elämää!
 
huoh.. nippailua tuntunut eilisestä asti ja ku heräsin nälkähän heti oli.. 6,5h oon nukkunut :/
saa nähä tuleeko täti et odottelen niit ensviikkoon sit testiä kehiin.. onhan mulla vielä 2 testiä :) mulla toi työ tilanne ei oo vieläkään hyvä ku 11.5 jälkeen en oo töissä ollut että epätietoisuudessa eletään että onko kesäks töitä vai ei ja olen mä töitä katellut mut ei oikein ole |O

mut tänään me käydää kotona siivoilemassa pihaa ja katotaan mitä posti on tuonut ja vaikka mitä touhuillaan ja sit varmaa käydää ne wc tarvikkeet hakemassa ku ei tässä viikolla oo ehtinyt mut se remppa pitää aloittaa hyvin pian ku mies on ensviikon viel lomalla. wc rempan jälkeen vois terassi tehä sitten se yks lisä huone.

pitää lukee tentiin mut käyn suihkussa et jospa piristyis.niin sanoinko mä aiemmin tääl et huomasin kalenteristani että mullahan on ollu 3 kiertoa peräkkäin säännölliset. siltikää ei oo tärppi käynyt :( huoh...

tää lähtee nyt suihkuun ja rupee tentiin lukemaan joksiki aikaa sitten näitä kotihommia tääl anoppilassa!
 
Kerros Marjutti sitten heti mikä tulos tuli! :) Kyllä noista sun oireista niin uskois että oot raskaana. Mulla on ollut useita hiivatulehduksia ja aina on menkat tullu. Mäkin olin eilen anoppilassa koko päivän, käytiin miehen vaariakin kattomassa. Mulla alko kesäloma eilen ja oon niin ilonen. Sai nukkua tooosi pitkään :p
 
laskeskelin tuossa että tädin ois määrä tulla ihan näillä tulevilla päivillä eli viimestään maanantaina alkaa. nipistelyä tuntunut koko päivän välillä on tehnyt iha pahaa :| en tiedä enteileekö tää sitä et täti tulossa vai sitä että masussa ois joku.

mut pitää mun saada tietää että voinko ottaa rokotusta et senki vuoksi odotan et saapuko täti vai ei. mut nyt syön jotain ja kunhan neito herää niin lähdemme käymään kotona jos ei siel sada vettä niin tehdää pihahommia jonki aikaa siellä sitten tullaan takas tänne mummulaan.
 
vielä en tulosta tiiä.. aamulla vein pissanäytteen labraan ja sit ku parin tunnin päästä tuloksia soittelin niin sano et maanantaina vasta kannattaa soitella, et sitte sietää |O en tiiä mikä siinä kestää, onko ruuuhkaa vai mikä mut vissiin sit sinne asti täytyy ootella ja jännitellä. voisinnhan tietenki hakea testin apteekista mut en jotenki uskalla :D ku en siihen plussaan jotenki jaksa uskoa, sit maanantaina sen kuitenki saa tietää..
 
:'( |O kiroan punaisen tädin alimpaa helv***** se sit tuli nyt illalla... joten minut sit voi rokottaa ku täti tuli mut silti oisin toivonut et ois tärpännyt.. aargh
mitähä huomen teen ku mies lähtee kaverin luo auttamaan jotain hevos talli pohjan teossa ym et koko päivä siel ja saunovat sekä vetävät vähä olutta jne et ilmeisesti ei tule kotiinkaa :( perseelleen meni tääki!! :/

no joo hyvät yöt..
 
Aurinkoiselle äitylille :hug: Olipa harmillinen vieras tuo täti...

).( Olen tikutellut ovista ja eilisestä tähän päivään oli ovisviiva vahvistunut melkoisesti. Toivottavasti tietää oviksen tuloa piakkoin. Jospa tämä kierto pysyisi normaalina eikä taas venyisi kahden kuukauden mittaiseksi.
 
aurinkoinen äityli :hug: täältäkin =) keksit jotain kivaa itelle illaksi, ostat vaikka pari sidukkaa =)

ikuisuus nii-in, voi kun kuulisinki iloisia uutisia, itkisin varmaan onnesta :D on tää epätietosuus kaikista raastavinta |O

täällä tullu kevätflunssa, koko ajan aivastuttaa :snotty:

tiistaille varattu kampaamoaika =) vielä on vähän mietinnän alla mitä siel tehään. =) kohta ajattelin lähtee uimahallin polskimaan, uinti on muuten tosi kuluttavaa!
 
marjutti mullakin olisi kauhea uudistamisen tarve tukan osalta! En kyllä tiedä yhtään, mitä sitä tekisi... Ja pidän peukut pystyssä hyvien uutisten puolesta!

Kävin taas lueskelemassa tuolla odotuspuolella ketjuja, ja tuli ihan kamala olo. Eikä sitä yhtään helpota se, että ovistikkuun tuli tänään paaaaaaljon hailakampi haamu kuin eilen, eli ei se ovis tainnutkaan vielä tulla. Nyt taas mietiskelen piiiiitkää kiertoa tai peräti ovuloimatonta kiertoa. On tää raastavaa. Voi kun pystyisi vaan heittää kaikki tikut ja testit nurkkaan ja antaa asioiden mennä omalla painollaan. :)
 
minäki lueskelen usein odotuspuolen juttuja.. olis niin ihana itekkin tuntea oman pikkusen kasvu :heart: mie meinasin leikkauttaa jonkulaiset etuhiukset ja sitten vaaleita raitoja päähän. varmaan jotain rikottua tyyliä muuten, nyt aika pitkät ja tasaset hiukset. tasasen tylsät =)
 
tänää on ollu tooosi pitkästyttävä päivä!! mies kännissä siel kaverilla ku viimeks puol 7 aikaa juttelin sen kaa.. :| torstaista asti oon ollu kärtyisä ja just tän menkkojen syytä varmaa on tää kärtyisyyteni.

tuo ipana palloilee yhä pystys ja ei meinaa yöunille pistää |O koko yö täs varmaa menee :'(
mut mut pitää nyt mennä..
 
Mä en uskalla odotuspuolta vilkastakaan, menee jo muutenkin ihan mahottoies ei sit tullutkaan sinne ja mulla meni ilta pilalle. Se oli työpaikan juhlissa.
Aä: Toivottavasti sait pienen sitten nukkumaan. Itellä kans oli eilen vähän hermot kireellä. Olin kaverin synttärijuhlissa ja ne siellä toitotti, että oon ihan liian sitoutunut, kun mun mies ei sit tullutkaan sinne ja ilta meni vähän pilalle. Muru tuli puolenyön jälkeen ja mä poljin keskellä yötä sinne nukkumaan :D

Mitä teidän miehet on mieltä teiän palstailusta? Mua hieman kaduttaa kun oon kirjottanut täällä säännöllisen epäsäännöllisesti henkilökohtaisiakin asioita, esim. ne 100 kertaa ku oon luullut/toivonut olevani raskaana. Mies sitte vitsaili et se menee tänne lukemaan mun juttuja. Tiedän, että häntä ei varmaankaan oikeasti kiinnosta, mutta ei ole kiva jos hän jotain vanhoja tyhmiä juttuja näkisikin.. Sitäpaitsi mun käyttäjätunnus on muistissa sen koneessa :eek: No, luottamusasia tämäkin, eli ihan turhaan vauhkoon, ihan kuin ois jotain salattavaa :D
 
mullakaan ei täällä ole mitään salattavaa, mut ei olis silti kiva jos ukkeli mun juttuja tulis lukemaan. nimimerkki on sen verran muhun liitettävissä, et hokais kyllä heti kukä oon minä :D ja jutuista vois päätellä kans =) ei se oo oikeen mitään mieltä, ei oo koskaan sen kummemmin juteltu. sillä itellä on joku jääkiekkoaiheinen palsta missä käy välillä lukeen ainakin juttuja.
 
Meillä kans K aina välillä kattelee olan takaa, et mitä oikein kirjottelen ja minne. Mullakin selaimessa tää välilehti auki aina, et helposti pääsee kyl kattelee, jos jaksais vaan enempi kiinnostaa. Eipä oo oikein mitään niin salasta ja henkilökohtasta, ettei vois kirjottaa, ku kuitenki suht anonyyminä pysyy nimimerkin takana. Tosin mullakin aina kaikkialla suht samanlainen nicki, kun ei niitä kaikkia sit muista, jos joka paikas on ihan eri.. :/ Senkus tutut sitten kattelee, jos niin kovin kiinnostaa. Ei tosin kukaan oo vielä tullu sanoo, et "Onko vauvasuunnitelmia, ku bongasin sut vauvafoorumista" :D

Liityttiin K:n kanssa ActiveStop.fi:n listoille, son Nicoretten joku lopetusohjelma. Huomenna alkaa valmistautuminen ja 1.6. pitäis lopettaa kokonansa. Tupakointi siis. Olis kyl mahtavaa, jos sais lopetettua, kun laskettiin just siä Nicoretten sivuilla, kuinka paljo on menny rahaa koko tupakointiajan aikana - K:lla yli 20,000? ja mullakin oli jo jotain 6,500? plakkaris.. Aatella, mitä kaikkee silläkin olis saanu ja eläny vähä herroikski.. :eek: Oikein meinas kauhistuttaa, kun jotain tonnin luokkaa menee vuodessa rahaa savuna ilmaan. Toivotaan, et nyt onnistuis ja mentäis sit niilläki rahoilla vaikka lomailee jonnekin romanttisesti vaan kahestaan.. ;D

Kaunista alkavaa viikkoa kaikille! :heart:
 
kauhee flunssa nyt sitten iski :snotty: lämpöjä en oo tänään mittaillu. kuumeinen olo ehkä vähän on. tänään olen siivonnu koko kämpän =) nukkumaan menoa tässä suunnittelen.. huomenna aamulla sit soitto tk:hon. aikalailla pyöriny mielessä minkä vastauksen sieltä saa.. :whistle:
 
PLUSSA!

aamulla soitin tk:hon, siellä nainen sano vaan et "raskaustesti plussa, hiivaa ei ole vielä katottu". olin aivan :eek: ja kysyin että oon siis raskaana? se vaan et joo, mitä sitte? :x olipa ihme eukko.
soitin jo neuvolaanki ku tästähän nyt ei voi tietää millä viikoilla mennään, ku menkkojen mukaan olis jo rv9 mutta tuskinpa sentään =) kesäkuun alkuun sain neuvolan.

huh että jännittää! oon jo täällä itkeskelly, ja sit nauranu samaan aikaan :D kuumeinen olo ja flunssa..
 
Onnea marjutti! Ihania uutisia! :heart: Kerropas vielä muistamattomalle, että miten toi sun homma menikään. Ootko milloin testannut kotona ja saitko ite testiin minkäänlaisia viivoja? Vai venykö kierto niin että menit labraan näytille?

Hitsi. Toivottavasti itsekin pääsisi pian perässä odottajiin!
 
kp:t olis tänään vissiin 71, eli ihan kiitettävästi kierto veny ennen plussaa. 3 testiä tein kotona, ekan ku menkat oli pari päivää myöhässä ja viimisen tästä 2 tai 3 viikkoa sitten. kaikki puhtaita negoja. sit alettiin tk:ssa tutkiin miks menkkoja ei tuu, ekana raskaustesti pissasta vielä siellä ja siitä tuli plussa :heart: haluttas ostaa kotiin testi ja tehä se :LOL: oishan se kiva nähdä plussa omin silmin =) ikuisuus odottajien puolelle perässä sit, jooko? =)
 
Toivottavasti pian päästään kaikki perässä!

Jännää olisi marjutti kuulla sitten aikanaan, että millä viikoilla nyt olet, tai siis olit, kun viikot selviää. Että tulehan tänne antamaan jotain raporttia siinä vaiheessa ja paljon tarrasukkia matkaan!
 

Yhteistyössä